X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ב-99% של ניסיונות הסברה חיובית, האנטישמי יישאר בדעותיו, ולכן הפעילות כנגד אנטישמיות חייבת להיות בצורה שלילית! - כזו שתבזה את האנטישמים, בצורה שתעשה מהם צחוק ושנינה
▪  ▪  ▪
אנטישמיות. להפעיל הסברה שלילית [צילום: AP]

האנטישמיות הינה מחלה, וירוס מדבק שאינו ניתן לריפוי, ולפעמים הוא עובר באופן גנטי...מחלה זו ניזונה מקנאה בהצלחת היהדות, ברגשי נחיתות של אנשים ברמה תרבותית נמוכה, ומהיצר הרע החומד את הטוב של האחר, וכמובן מבורות ומשנאה לכל מי שאינו בשבט שלו.
אם נסכם את שנאמר עד עכשיו, נבין מיד שה"רפואה" לאנטישמיות לא יכולה להיות הסברה...הסברה כנגד האנטישמיות זו סתם השחתת מילים על טיפוסים אטומים החוגגים את צידקת עצמם ואת שנאתם לאחר -דהיינו, לכל יהודי, לעם ישראל ולמדינת ישראל.
ב-99% של ניסיונות הסברה חיובית, האנטישמי יישאר בדעותיו, ולכן הפעילות כנגד אנטישמיות חייבת להיות בצורה שלילית! - כזו שתבזה את האנטישמים, בצורה שתעשה מהם צחוק ושנינה (נוסח מל ברוקס בסרטו "המפיקים"), עלינו להתייחס אליהם כיצורים בזויים וכתת-אדם, לומר להם בפירוש שהם אינם רצוים אצלנו כתיירים, ואם יחס מדינה זרה אלינו הוא שלילי, הרי שאיננו מעוניינים לסייע להם כלכלית ואיננו רוצים בטובתם או בחברותם הצבועה ויש לא מעט מקרים כאלה בייחוד מצד המדינות הלא כל-כך מפותחות, המקבלות מאתנו סיוע טכני וכלכלי, ותמיד מצביעות נגדנו במוסדות בינלאומיים. זה חייב להיפסק!.
עלינו ליצור מנגנון דיסקרטי בינלאומי שיפעל בתקיפות נגד אנטישמיות אלימה ברחבי העולם, כנגד סוג זה של אנטישמיות, שמלווה בהסתה המביאה לפגיעה ביהודים. אסור שאגודה אנטישמית כלשהי, בכל מקום בעולם, תרשה לעצמה לפגוע במוסדות יהודים מבלי שמוסדותיה שלה יפגעו. הגיעה השעה שכל אותם פושעים אנטישמים אלימים יתחילו לפחוד מנקמה יהודית... יש לנו השכל והכוח לפתח גישה כזו בעולם וזו צריכה להיות מהות ההסברה כשזה נוגע לאנטישמיות אלימה.
אינני שולל הסברה חיובית, לאוכלוסיות נאורות, בעיקר לצעירים במוסדות חינוך בכל הגילאים מבית-ספר יסודי ועד אוניברסיטאות. הסברה זו חייבת להתבסס רק על עובדות בשטח, על סרטי וידאו ומסרים קצרים שנקלטים. בהסברה זו עלינו לתקוף בצורה הקשה ביותר את האנטישמיות בעולם באופן ספציפי,- בשמות אנשים וארגונים ולא לדבר רק על תאוריות...עלינו להדגיש שוב ושוב את התרומה של העם היהודי ומדינת-ישראל, לכלכלה ולטכנולוגיות כמו לספרות ולפילוסופיות, להזכיר תרופות בשמן (להם אחראים יהודים) כמו גם שיטות ריפוי והמצאות מאריכות חיים - רק להסברה כזו יהיו תוצאות חיוביות.
ולבסוף, ההסברה שלנו לגבי זכותנו על ארץ ישראל חייבת להיות מלווה בהסברה מדוע ארץ ישראל מעולם לא הייתה ארץ ערבית ומעולם לא הייתה פלשתין - ועלינו לחשוף בכל הזדמנות את פשעי המלחמה שלהם, אכזריותם וה"תרבות" המכוונת אותם: האיסלאם, אויב שהכריז מלחמת שמד על התרבות היהודית-נוצרית.

תאריך:  27/07/2015   |   עודכן:  27/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאבק באנטישמיות - בזבוז זמן
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
80% מהאנטישמיים הם יהודים
סניל  |  27/07/15 12:46
 
- לך ותלמד לחשב באחוזים-בלי האפס ל"ת
המורה למתמטיקה  |  27/07/15 13:12
 
- אחד מרוצחי יהודים הגדול-היטלר
ראיס-פוטין-טיל400  |  30/07/15 17:10
2
לשים
שמ  |  27/07/15 13:32
3
גרסת המדע
אהרון שחר  |  28/07/15 09:24
 
- ניטשה,ווגנר,מנדלסון-מרקס-טרוצק
ראיס-פוטין-טיל400  |  30/07/15 17:15
4
קודם לכל להפוך ליותר הגונים
יוסי ארגואן  |  29/07/15 02:06
 
- מדובר בכלל באנטישמים בחו"ל ל"ת
מה הקשר?  |  29/07/15 08:29
5
קודם לכל להפוך ליותר הגונים
יוסי ארגואן  |  29/07/15 02:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
כשלעצמי דומני שהגיעה העת לבעוט בדלי. בלא תנופת פיתוח, בלא רענון ובנייה, בלא השקעה וחיזוק, ממילא יחמיץ החלב. באין חזון ייפרע עם, אולי הגיעה השעה
זאב בן-יוסף
יש להתייחס בספקנות לטענות מדענים כאילו גילוי חומרי בסיס המאפיינים אורגניזמים על כוכבים שהתנאים הפיזיים שלהם דומה לשלנו מוכיחים שיש שם או היו שם פעם חיים, עקב הניגוד התהומי בין חומר דומם לבין יצור חי, כשם שגילוי "חלקיק אלוהי" גם הוא איננו יכול להסביר את מהות החיים ושאלת היווצרם
אוהד כהן
בעידן בו אנו חיים בו אנו זוכים להכיר יותר ויותר משפחות מודרניות ומורכבות, ועסקות מקרקעין הופכות ליותר מסובכות מבחינת המיסוי שלהן. בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ניתן לחסוך ולחשב את העלויות בצורה נכונה
איתן קלינסקי
אורח חייה היווה מחסום לסיים את מסלול הגיור ולקיים טקס נישואים מסורתי כפי שייחלה לו וכפי שייחלו משפחות החתן והכלה
KPMG סומך חייקין
רשות ניירות ערך פרסמה לאחרונה את עמדה משפטית מספר 105-30 בדבר גילוי על קיומה של תלות בין מעריך שווי לבין התאגיד וגילוי בנוגע למעריך שווי שהערכות השווי שביצע מהותיות מאוד עבור התאגיד. מה משמעותה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il