X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מערכת המשפט לא יכולה לצאת נקייה מכך אוזלת היד שלה ניכרת בכל מקום עונשים קלים מדי, שחרורים מוזרים, הקלות בבתי הסוהר ועוד
▪  ▪  ▪
מספיק ודי [צילום: איתמר לוין]

פעם כאשר הייתי פותח עיתון המדור שאחר-כך הפך למוסף הגדול ביותר, היה מדור הספורט. אנשים היו קונים את העיתון על-מנת להיות מעודכנים בספורט ובין השאר גם בחדשות.
היום העיתון מלא בדיווחים על פשעים, סטיות ועוד. השלל כולל הורים המרביצים לילדיהם עד מותם, אבות המטרידים מינית את בנותיהם הקטינות, מורים ומרצים המקיימים יחסי מין עם תלמידות וסטודנטיות, אלימות בבתי-הספר שממשיכה אחר-כך במקומות הבילוי, אלימות ברשתות החברתיות שמביאה להתאבדותם של ילדים, אלימות במגרשי הספורט.
ארגוני פשע בלי סוף, רציחות אנשים לאור היום ובכל מקום אדם משתחרר מבית-הסוהר, רץ מייד למקום הפשע להשלים את המלאכה שאמור היה לבצע ולא הצליח.
הפרסומות האלימות על המרקע כמו הפרסומות של מפעל הפיס, המצביעות על חיזרים הנוהגים באלימות שכתוצאה ממנה נופל פולנטה מהבניין אל התהום וזו רק דוגמא.
אנשי הצווארון הלבן כפי שהם קרואים, המקבלים שוחד במיליוני שקלים, דולרים, העלמות מס, בעלי דירות המשכירים את דירותיהם ומעלימים את הרווחים מהם.
סחר בסמים קשים כקלים, סמי הזייה, סמי פיצוציות, שתייה לשכרה ונהיגה בשכרות, נהיגה תוך דיבור בטלפון או סמוס לכל בר בי רב. נסיעה עם אופנעים על מדרכות, תוך גרימת תאונות ועוד. כל רעיון שעולה על הראש הקרימינלי מייד מקבל ממשות. אנשים לא חוששים לעשות ככל העולה על רוחם, כי הם יודעים שאין אכיפה. לא רק שאין אכיפה, אלא שקשרים כאלה ואחרים עם אנשי החוק פוטרים מעונש.
הפרשיות האחרונות שקיבלו ממד מפלצתי עם התאבדותו של ניצב ברכה ז"ל (וכנראה אין עשן בלי אש בפרשה) אנשי יחידת להב 433 המועברים או מתפטרים מתפקידם ועל הכל אי-מינוי מפכ"ל של קבע למשטרה.
מספיק ודי. האם נגיע למצב שלא ניתן יהיה לקיים פה חיים שקטים? האם כל דאלים גבר? מתי נגיע לכך שהשר לביטחון הפנים יפעיל את כל כוח מרותו ויחייב את המשטרה לאכוף את החוק במלואו לא על-ידי עצימת עיניים, לא על-ידי עסקות טיעון, אלא החמרה ממשית בקיום החוק עד שמחריביך ומהרסייך יצאו ממך סופית.
ומעל לכל שינוי קרדינלי בבתי-הספר, חינוך לאזרחות טובה, התנגדות לאלימות בבתי-הספר בצורה הברורה ביותר, אנשי החינוך צריכים להירתם כבר עכשיו ובאופן מיידי לטפל בצרה הצרורה הזאת על כל הבטיה, כי הילד של היום הוא הבוגר של מחר והמצב בו הוא שרוי בחצר בית-הספר ישליך על התנהגותו בחברה מחר.
מערכת המשפט לא יכולה לצאת נקיה מכך. אוזלת היד שלה ניכרת בכל מקום. עונשים קלים מדי, שחרורים מוזרים, הקלות בבתי הסוהר ועוד, כל זה יוצר את האווירה כי הכל מותר ולא היא.

תאריך:  02/08/2015   |   עודכן:  02/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ותמלא הארץ פשעים, חטאים, מריבות ורציחות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קשה לשמור על חוק וסדר
אקמול פורטה  |  2/08/15 12:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כבר קרוב לעשור שהסנגוריה הציבורית מצביעה על תנאי כליאה מחפירים ובלתי חוקיים - ולאיש זה לא מזיז. בג"ץ והמחוקק חייבים להיכנס לתמונה ולהכריח את השב"ס להעניק לאסירים זכויות אדם מינימליות
דוד אוחנה
חייבים להבדיל בין היהדות עצמה לבין קומץ הרסני. היהדות וספרי הקודש הם שהחזיקו את הקהילה שלנו במשך אלפיים שנות גלות. הם החזיקו את הזהות היהודית, והם שהביאו אותנו לבסוף חזרה לארץ מולדתנו. אל תיקחו לנו את היהדות. היא של כולנו
יוסי קרמר
כדי לשרוד ולחיות, עלינו להרוויח כסף, לכן אנשים יעשו הכל כדי לחיות ולשרוד, אבל הכל    כדי לחיות באורח חיים מתירני, וכדי לספק את היצר הרגשי הכרוך מעצם היכולת שלנו להרוויח עוד ועוד כסף, וכדי להשיג את מבוקשנו, ישנם אנשים שיגנבו, שישקרו, שינצלו, שיהרגו ואף ירצחו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הר-הבית אינו בידינו, מדיניות הספר הלבן, סדיסטי, מדידע וסיוט הרכבת הקלה
אברהם פכטר
להערכתי, פינוי גוש-קטיף הייתה החלטה, מבחינה אסטרטגית, ביטחונית ומשפטית - נכונה, נבונה ואמיצה. חמאס השתלט על עזה לא בשל פינוי הגוש, וזה היה קורה גם עם הגוש וביתר חומרה בשל השחיתות והחולשה של פת'ח והרשות הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il