X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפשר להכביר במילים על חומרת המעשה בכפר דומא, ועל חוסר האנושיות של המרצחים, אך דבר אחד יותר מכל צורם לאוזן ודורש התייחסות - הגינוי מתבקש, אך ניצול השעה בניסיון להצטייר כנאורים אינו במקומו. הכוונה היא לאנשי השמאל בישראל הקופצים על ההזדמנות לחרף ולגדף ציבור שלם
▪  ▪  ▪
הצתת הבית בכפר דומא [צילום: מג'די מחמד/AP]

פיגוע הטרור בבית משפחת דוואבשה הפלשתינית שהתרחש בשעות המוקדמות של יום שישי זעזע את החברה הישראלית. מדובר בפשע שנאה, בנקמת דם ברברית. מימין ומשמאל גינו את מה שכונה "הטרור היהודי". מאות נהרו לעצרת הענק של ארגון "שלום עכשיו", כשבראשם ראש האופוזיציה הרצוג, חברת הכנסת גלאון, ועוד חברי כנסת ממפלגות המחנ"צ ומר"צ. על הרשתות החברתיות הועלו פוסטים חריפים כנגד המעשה הנפשע. "דאעש יהודי" קראו לזה.
אפשר להכביר במילים על חומרת המעשה, ועל חוסר האנושיות של המרצחים, אך דבר אחד יותר מכל צורם לאוזן ודורש התייחסות - הגינוי מתבקש, אך ניצול השעה בניסיון להצטייר כנאורים אינו במקומו. הכוונה היא לאנשי השמאל בישראל הקופצים על ההזדמנות לחרף ולגדף ציבור שלם. הם ממהרים לגנות כשמדובר בעוולת בני עמם, אך ממלאים פיהם מים כשהם נרצחים. כמה אירוני שהם אלו שרצים לקיים עצרות ענק, שהם אלו שלפתע מתחרטים על דחיית חוק עונש מוות למחבלים. אפשר לומר שעל השמאל לעשות חשבון נפש על ההסתה שלו כנגד ציבור המתנחלים. הסתה שגרמה נזק בלתי הפיך עד לכדי טרור ורצח.
השאלה היסודית כאן היא אחת - היכן הייתה החברה הפלשתינית ברצח הברברי של בני משפחת פוגל, ברצח שלושת הנערים? האם גם היא קיימה עצרות מחאה והזדהות עם החברה הישראלית? מי היה שם לגנות את מיליוני פשעי השנאה והטרור של פלשתינים כנגד יהודים?
כשישראל כולה התאבלה על קרבנות של טרור רצחני נתעב, התגודדו בעזה כדי לשיר שירי נקמה והלל, שרפו את דגלינו בכוונתם לשבור את רוחנו עוד.
תושבי יהודה ושומרון כמו גם תושבי ירושלים ותל אביב סבלו בשנה האחרונה מפיגועי דריסה, דקירה, ותופת. כמובן שהיו גינויים מימין ומשמאל, אך מזה ועד עצרות ענק הייתה תהום פעורה. שאלת קיומנו וזכותנו על הארץ כמו תמיד קיימת, ומתעצמת אף בזירה הבינלאומית. תדמיתה של ישראל בעיני העולם דורשת מאיתנו עוד, עוד עשייה למען שוויון והוגנות, עוד שיתוף פעולה אזורי-חברתי. נדרש מאיתנו מה שלא נדרש מאף מדינה עצמאית כיום. אך עם זאת מוטלת עלינו ועל הציבורים בתוכנו החובה לפעול מתוך כנות ומוסריות אמתית. כמו שמחובתנו לגנות, מחובתנו גם לקדש את עמנו ולזעוק את זעקתם ובד בבד לדרוש משכנינו לזעוק איתנו יחד.

בלוג 'לחם פוליטי'
טוויטר 'לחם פוליטי'
תאריך:  03/08/2015   |   עודכן:  03/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכל בשם ההומניות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רק ערבים מסוגלים לעשות דבר כזה
חשדנית  |  3/08/15 10:57
2
אינני יודע מי רצח את התינוק
אהרון שחר  |  3/08/15 15:37
 
- אתה צודק.
וגם  |  3/08/15 16:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
השתתף בעצרת מחאה ותפילה שנערכה בגוש-עציון    "אין אלוהים, לא ערבי, לא יהודי ולא נוצרי שמאשר לרצוח תינוקות"    גלאון: "סטגנציה מדינית היא קרקע פורייה לטרור יהודי"
עמי דור-און
אחרי שהסתבר כי יהודי הוא זה שדקר את ה"גאים" במצעדם בירושלים קפצו הכל אל המסקנה, כי גם במקרה של הצתת הפעוט הערבי "היהודים עשו זאת"
צ'לו רוזנברג
נראה אתכם, ראש הממשלה ושרים נכבדים, מיישמים בפועל את האידיאולוגיה שלכם. אין מי שיפריע לכם. אז קדימה להגשמת חלום הדורות: החלת הריבונות הישראלית על כל השטחים ביהודה ושומרון
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר כי כוחות הביטחון והאכיפה יתפסו את רוצחי התינוק הפלשתיני בכפר דומא וימצו את הדין איתם ועם הדוקר ממצעד הגאווה    תקף את התמיכה הפלשתינית בטרור
יצחק מאיר
זה מישהו שמעלה בית כדי שהאש הפורצת מתוכו תאכל את המדינה. זה מישהו שאינו מלין בתוכו יחס או רגש אנושי לכלואים בלהבות, כי אלה אינם בעיניו אלא עצים לבער הזנים את האש הגדולה שהאש הקטנה צריכה להדליק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il