X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פשעי השנאה שמבצעים קנאים יהודים בשמה, כביכול, של "שליחות מגבוה", מזיקים בסופו של דבר לכולנו ומשחקים בגדול לידי האויב
▪  ▪  ▪
ישי שליסל. גייס חמישי [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

לשריפתו של התינוק הפלשתיני ולהנפת הסכין על הקהילה ההומו-לסבית יש מכנה משותף מצמרר: פשע-שנאה של טרור יהודי. מאחוריהם ניצב, בכל כיעורו, גייס חמישי של ימין קיצוני, הבוגד ללא כחל ושרק במדינה, ומשחק תוך כדי כך לידי האויב. מחריד לגלות שאין הוא בוחל בשום אמצעי למיצוי מטרתו.
שני המקרים הם בגדר בגידה במולדת, כשהאויב הוא הפעם פנימי, משלנו, המשתף פעולה עם אויב מבחוץ. בפשעיו הוא מצית מגפרור להבה, כשהאש עלולה לכלות את כולנו. צריך להדוף אותו לשוליים ולהכריז עליו מלחמת-חורמה, כשהנשק לכך הוא חוק ומשפט. למותר לציין שבמלחמה שכזו אסור בשום פנים להפסיד.
מדינת ישראל מתפוררת היום בעטיו של שלטון הססן וחלש, שאיננו משכיל לבער את הנגע בעונש ראוי לו. יש, לפיכך, לדרוש במפורש למצות את הדין עם שולי החברה, הפוגעים ונוגסים ברוב השפוי, ועושים את הכל כדי לשבור את רוחו.
מיצוי הדין
על שריפת התינוק ועל הנפת הסכין צריך להשיב מלחמה-שערה, תוך נקיטת מידה כנגד מידה. את בתיהם של המתנחבלים היהודים יש "להרים" ללא שום דיחוי. בדיוק כפי שעושים זאת למחבלים הערביים, ששולחים את ידם באותם מתנחלים, היושבים לצידו של הקו הירוק.
בה במידה יש למצות את הדין עם אותו ישי שליסל, שנטל את החוק לידיו ודקר לא רק את שנואי-נפשו מהקהילה הלהט"בית, אלא גם אותנו, הסטרייטים. אחרי ככלות הכל, במלחמה, כמו במלחמה, אסור להבליג, והדוקר ראוי, כמובן, למלוא העונש.
בתוך כך צריך לדכא את ההסתה הפרועה המונחית מגבוה, בשמו כביכול של "צו אלוהי", שבעצם לא היה וכלל לא נברא. 'בשליחותו" לא מהססים קנאים חמומי-מוח, שהחוק הוא מהם והלאה, לבצע את מעשיהם הנפשעים ללא חת. הצרה היא שבעשותם זאת הם תמיד משחקים לידי האויב. וממיטים על כולנו אסון לאומי.

תאריך:  03/08/2015   |   עודכן:  03/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מתנחלים
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בצלאל סמוטריץ'
מי שיאסור על אנשים לחשוב ולהביע את דעתם, מי שינסה להלך עליהם אימים ולעצור אותם כי העזו לדבוק בעמדותיהם האידיאולוגיות ידחק אותם לפינה ויגרום להם לעשות מעשה
עמי דור-און
אחרי שהסתבר כי יהודי הוא זה שדקר את ה"גאים" במצעדם בירושלים קפצו הכל אל המסקנה, כי גם במקרה של הצתת הפעוט הערבי "היהודים עשו זאת"
אברהם בן-עזרא
על המוכר להעביר הלאה את המידע המלא על אודות השיקום, בעת ביצוע עסקת מכירת הדירה, כדי שהקונה לא ירומה וכדי שהקונה יוכל לכלכל את צעדיו בתבונה וללא סיכון בבואו לבצע פעולות שונות שבעל דירה רגיל לבצען בדירתו
רבקה שפק ליסק
במסופוטמיה נוצרו שני מרכזים של אוכלוסייה ישראלית-יהודית. המרכז הראשון היה בצפון מסופוטמיה וממזרח לחידקל בארצות חדייב, אשור ומדי והוא נוסד בשלהי המאה ה- 8 לפנה"ס ע"י גולי ממלכת ישראל הצפונית. המרכז השני היה בדרום מסופוטמיה באזור ניפור ובבל העתיקה והוא נוצר בשלהי המאה ה-6 לפנה"ס ע"י גולי ממלכת יהודה
צ'לו רוזנברג
נראה אתכם, ראש הממשלה ושרים נכבדים, מיישמים בפועל את האידיאולוגיה שלכם. אין מי שיפריע לכם. אז קדימה להגשמת חלום הדורות: החלת הריבונות הישראלית על כל השטחים ביהודה ושומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il