X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשטרה טחו עיניה מראות ולא שמה לה דגל אדום בקשר אליו ובמקום לנהוג כמו במקרים של אוהדי כדורגל המתפרעים ולזמנו למשטרה באותו מועד, העלימה עין ממה שזעק לעיני כל
▪  ▪  ▪
שליסל. צריך לכולאו עד אחרון ימיו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

זה קרה אך אמש יהודי חרדי לבוש שחורים שוחרר מהכלא אחרי ריצוי עונש של 10 שנים לקח סכין ורץ לרצוח כמה הומואים ולסביות. הוא השמיע קריאות כמו אללה הוא אכבר ולא הסתיר את רצונו לרצוח.
הסיפור לא מתחיל לפני 10 שנים. הוא מתחיל הרבה לפני זה. הרבנים שלימדו את הרוצח, לא חסכו שבטם מהקהילה הלהט"בית, הם ראו בזאת גילוי עריות או משכב בהמה וכידוע על-פי התורה, גילוי עריות דינו מוות, על אחת כמה וכמה כאשר זה מתבצע בירושלים הקדושה.
הרוצח שנתון היה למרות הרבנים, לא היסס פעמיים וידע כי זה יעודו על-פני האדמה - להשמיד את הכופרים, תוך שהוא מביע שנאה עמוקה לסוטים לטעמו.
המשך בהתבטאויות של חברי כנסת כמו סמוטריץ' (הבית היהודי), כמו כהן משס ועוד ועוד, כולם נתנו להבין כי דמם של הלהט"בים מותר הוא. ואכן הרוצח עשה מעשה לפני 10 שנים, לקח סכין ופגע בשלושה אנשים.
בית המשפט המחוזי דן אותו ל-12 שנות כלא, אולם בית המשפט העליון הקל בעונשו והעמידו על 10 שנים מבלי שהאברך מביע חרטה לרגע קט. זה בית המשפט העליון שחס וחלילה אם נחלוק על קביעותיו הוא אחד התורמים לפגיעה בשלטון החוק.
עבור לתנאי מאסר באגף הדתי שם נמצא גם הנשיא לשעבר קצב ושם נהנים מתנאים משופרים במקום לשים אותו יחד עם אנסים ורוצחים כמוהו בחרו להפלותו לטובה.
והינה בא היום והוא שוחרר ואינו מביע חרטה. נהפוך הוא. הוא מחפש הזדמנות למלא אחר מה שהתחיל בו וההזדמנות נקרתה מהר מאוד על דרכו. חבריו האברכים הכופרים בשלטון החוק הישראלי חילוני מלאו פיהם מים ולא מיהרו לדווח על כך למשטרה.
המשטרה טחו עיניה מראות ולא שמה לה דגל אדום בקשר אליו ובמקום לנהוג כמו במקרים של אוהדי כדורגל המתפרעים ולזמנו למשטרה באותו מועד, העלימה עין ממה שזעק לעיני כל. אכן בגלל ריבוי שוטרים במקום, הוא פגע רק בשישה אנשים, אולם מה היה קורה אם כולם היו נרצחים כי הפגיעה בהם כה אנושה. למרבה המזל (אם רצח נערה הוא מזל) הוא הצליח לרצוח רק אחת.
בסיומו של תהליך, בית המשפט צריך לכולאו עד אחרון ימיו בבידוד או עם רוצחים כמוהו. בית המשפט צריך להחמיר מאוד עם פשעי השנאה. המחוקק צריך לשנות את חוקי הענישה בנדון וצריך פעם אחת ולתמיד לטפל ברבנים המסיתים ומדיחים אנשים לבצע פשעים מסוג זה. צריך להגדיל את המשטרה ולקלוט אנשים מהמעלה הראשונה אליה. הפעלת אמצעי מודיעין מתקדמים ביותר, כי השנאה הזאת לאחר מאיימת על כל החברה הישראלית לא פחות מהטרור האיסלאמיסטי.

תאריך:  03/08/2015   |   עודכן:  03/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרשרת הפיקוד כשלה בטיפול בשליסל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע
אקמול פורטה  |  3/08/15 19:07
2
הדוקר והשריפה זה הכל מכוון
יוזף גבלס  |  5/08/15 15:49
3
הדוקר והשריפה זה הכל מכוון
יוזף גבלס  |  5/08/15 15:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
כל עוד מרצ תדגול במסרים שאבד עליהם הכלח סופה להתאייד. ישראל אינה זקוקה לעוד שמאל נוסף על מפלגת העבודה המתיימרת להיות "המחנה הציוני", אבל מגשימה את דרכה של מרצ, ועל כן מייתרת את השוליים שמשמאלה
רפי לאופרט
בז'רגון שלנו קנה לעצמו המושג "קרנפים", משמעות של חוסר עמוד שדרה, היסחפות אחר דעת הקהל ללא ביקורת של שיפוט-עצמי. את המושג "תנינים" נטלתי ביוזמתי מהצרוף "דמעות תנין". את שמו של המאמר ניסחתי כך מפני שקשה היה לי לקבוע איזה מוטיב בהצגת האבסורד של סוף השבוע חזק יותר - הקרנפיזם או התניניזם
ליאור רזניק
בימים שלאחר אותם מקרי רצח נוראיים, אנו עדים לשיח של שנאה במסווה של סולידריות, אנו עדים לקבוצות של אנשים שמצד אחד סולדים מהכללות וקטלוג של אנשים, שקוראים לאיחוד השורות ולקבלתו של האחר, שקוראים לפלורליזם, אך באותה נשימה מוחקים ומוקיעים ציבורים שלמים
אורית ארפא
עם כל הכבוד לאורח החיים הדתי של אנשי גוש-קטיף ושל ציבור המתנחלים הדתיים, בימים שבהם הבתים שלהם - והארץ כולה - היו נתונים בסכנה, היה עליהם לדעת כי חיי אדם קודמים למצוות פולחניות
אפרים הלפרין
ההתקפה המטורפת על הצועדים במצעד הגאווה היא אסון לאומי, פעולה רצחנית הראויה לכל גנאי, ודאי ‏ראויה לעונש חסר תקדים, אשר ניתן היה למנף אותה לכיוון של הסכמה לאומית רחבה יותר. כמה חבל ‏שכרישי השמאל, אבירי מניעת חופש הביטוי, היו למכשול ענק בהזדמנות הזו‏
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il