X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לכל אדם הזכות לחיות כרצונו, בהתאם להשקפת עולמו, ולהתאחד עם מי שירצה. מכאן ועד הלגיטימציה המוחלטת המבוקשת להכרה בהומואים והלסביות כחלק טבעי באוכלוסייה הכללית – זוהי נסיעה מהירה לכביש עם תמרור מזהיר שהנה אתה מגיע ל"אין מוצא"
▪  ▪  ▪
מצעד הגאווה. מפעל ענק של פרסום ותהלוכות [צילום: יונתן סינדל / פלאש 90]

אין קונצנזוס להומואים ולסביות
מאז שצצת לנו בציבור, איציק שמולי, כל פעם שהייתי רואה אותך, בא לי להקיא. כעת משיצאת מהארון, הבנתי למה. אז מה? אני גזען? אני שונא את השונה? אני שונא הומואים? למה המון בני אדם חושבים ומרגישים כמוני? אולי זה "סתם" טבעי"? אז שההומואים והלסביות יהפכו לסלבריטאים מכובדים, ע"ח שאר החיים הנורמליים והטבעיים? למה הם מכניסים לנו אצבעות בתוך העיניים עם מצעדי הגאווה שלהם? לא מספיק מה שהם עושים בלגיטימציה מלאה בחדרי חדרים? למה לכבס את הכביסה בחוץ? מה הם רוצים להביע בפומביות הזו – שהם הכוכבים ואנחנו המוזרים?!
לכל אדם הזכות לחיות כרצונו, בהתאם להשקפת עולמו, ולהתאחד עם מי שירצה – יהיה זה בן/ת מינו/ה או שלא. מכאן ועד הלגיטימציה המוחלטת המבוקשת/נדרשת להכרה בהומואים והלסביות כחלק טבעי באוכלוסייה הכללית – זוהי נסיעה מהירה לתוך כביש עם תמרור מזהיר שהנה אתה מגיע ל"אין מוצא" כשבסופה של הנסיעה הזו אתה עלול להתפרק לגורמים בתוך קיר בטון שיפזר חלקיך לכל עבר בלי חוכמות.
כל מגלגלי העיניים שמחפשים בדברים כאן תהייה ו/או השתלחות בקהילה ההומואית ו/או הלסבית בישראל ובכלל, אני עושה בדיוק את ההפך: טיאטוא האמת מתחת לשטיח הוא הגורם למצב הנפיץ להמשיך ולהפיל קורבנות חפים מפשע.
מישהו חשב פעם על האוכלוסייה הזו של הומואים ולסביות מעבר לרצון העז לתת חופש ביטוי לכל אחד עליי אדמות ויהיה מי שהוא רוצה להיות? האם מישהו נכנס לתוך חייהם האמיתיים שהטבע האנושי לא כלל אותם ברשימת החיים הנורמליים? האם מישהו מעלה על הדעת שהעולם נברא כדי שגבר יחייה עם גבר, אישה עם אישה – והריבוי האנושי יתבצע ע"י הפריית זרע של הגבר ההומו לאישה הלסבית?!, הרי שאם הם חלק טבעי ומתעצם ככל שמצעדי הגאווה ימשכו אליהם עוד ועוד מתעניינים, מי יתקע לנו שלא יבוא היום והסטרייטים יהיו אלה שיוצאו מהמחנה?!
אני חוזר ואומר. גבר הרוצה לחיות עם גבר – זכותו, ומגיע להם כל הברכות ואפילו ההטבות הכלכליות הניתנות לזוגות רגילים. אישה המעוניינת לחיות עם אישה – גם להן הזכות המלאה לחיות בעולם שיתן להם את כל הלגיטימציה. אבל להקים מפעל ענק של פרסום ותהלוכות גאווה כאילו "הנה, ראו אנחנו כאן"... עד כאן. נו באמת. מה קורה כאן?
  • למה הנכים אינם יוצאים בתרועות חצוצרות לרחובות וקוראים לשוויון מלא – בייחוד שאין חולק כי זה מגיע להם ועוד בלשון המעטה?!
  • למה החולים הכרוניים אינם יוצאים לרחובות וזועקים כנגד החברה שאינה מממנת להם את כל התרופות החיוניות, רק כי מדובר בכסף?!
  • למה הזוגות הצעירים אינם יוצאים לרחובות לאחר שהמדינה מפקירה אותם לחיי עבדות שאינה מותירה בהם תקווה לרכוש דירה במחיר סביר ולהקים משפחה בכבוד?!
רק ההומואים והלסביות הם החלק שחייב לפרסם עצמו עם כל שלל הצבעים והתובנות הלא כל כך ברורות בנתיבי החינוך, התרבות ובכלל?!
אינני מצדיק את הרוצח הנבל שרצח נערה תמימה במצעד הגאווה בירושלים, אבל מישהו נתן את הדעת להשלכות החמורות העלולות לנבוע מעצם הרצון העז של החריגים הללו להלך עלינו אימים שאם לא נחבק הומואים ולסביות מבוקר עד ליל ובכל אירוע ושיח בלא חשוב איזה עניין – אז אבוי לנו?!

תאריך:  03/08/2015   |   עודכן:  03/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם אני גאה להיות סטרייט
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
על מה גאוותם.
אלגה  |  3/08/15 15:17
2
מאין ייצאו השוכבים עם בהמות
יהוידע  |  3/08/15 15:58
3
נסים היקר, על השאלות ששאלת
שאול אבידור  |  3/08/15 15:58
 
- אז אני שואל:
נסים גבאי  |  3/08/15 18:04
 
- נסים, הכוונה והרמז שלי היו
שאול אבידור  |  4/08/15 08:31
4
בוטה וחריף מדי
אורג  |  3/08/15 16:22
 
- אדם רציני לא מביע כדי להתנצל
נסים גבאי  |  3/08/15 18:10
5
הדרך למצעד הגאווה
אוסקר ווילד  |  3/08/15 18:41
 
- תמיד קיים גבול איפשהו
באום  |  3/08/15 22:56
 
- ירושלים זה לא סן פרנסיסקו
א.כ  |  4/08/15 01:33
6
מסכימה עם כולם. ל"ת
יוכבת  |  3/08/15 19:14
7
תתבייש
ארי כספי  |  5/08/15 07:41
8
כל הכבוד למי שמשמיע את קולנו
הטבעיים  |  5/08/15 18:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן קלינגר
בעידן של חרות ביטוי, בו האדם מוגשם באמצעות הביטוי, אנחנו עדים לגל חקיקה מדאיג, גל חקיקה שמקדם הגבלות רבות מדי על ביטוי    על הצעת החוק של אורן חזן לשם המדינה
עליס בליטנטל
חלומו הרטוב של הראיס חולדאי "עיר ללא מכוניות" עומד להתגשם. כל מיליון או יותר האזרחים שהיו פוקדים את העיר כמרכז לבילוי, קניות והנאות - אלה כעת מנועים מלהגיע תל אביבה. כי אין בה רכבת תחתית, שרות האוטובוסים אינו מספק את הסחורה. ושש השנים שהם מבטיחים - ואז הכל יהיה שפיר - זו ממש בדיחה
דרור אידר
אי-אפשר להפיל על המוחים החרדים נגד המצעד את טירופו של היחיד, אחרת נסגור את הדיון הציבורי בישראל בתחומים רבים, משום שבכל אחת מנקודות ההשקה של השיח המתלהט עלול לחכות הטיפש שיעשה מעשה
אברהם פכטר
הטיפול הרשלני בתופעה של מאחזים לא חוקיים, בניה לא חוקית, השתוללות קבועה של נוער הגבעות, זריקות אבנים, כריתת עצי זית ועד שריפת בתים ומסגדים - עברה את גבולות המותר וגבולות שממשלה ריבונית יכולה להרשות לעצמה. לטרור היהודי - צריך להתייחס ולטפל בו כמו בטרור נגד המדינה. "מעצר מנהלי" - ליהודים קיצוניים - ומנהיגיהם
שמעון זיו
המשטרה טחו עיניה מראות ולא שמה לה דגל אדום בקשר אליו ובמקום לנהוג כמו במקרים של אוהדי כדורגל המתפרעים ולזמנו למשטרה באותו מועד, העלימה עין ממה שזעק לעיני כל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il