X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
יוצא, שיש להוסיף על רשימת האסונות שהגירוש הביא עלינו - על המלכת החמאס, על הטילים עד תל אביב, על שלוש מלחמות - גם את המכה ששמה 'תג מחיר', התפרצות אלימה של מחלה בגוף שעבר טראומה קשה והרסנית
▪  ▪  ▪
הצתת הבית הכפר דומא. מענישים את השלטון ע"י פגיעה בערבים [צילום: פלאש 90]

עדיין איננו יודעים, מי עשה את המעשה המפלצתי, לשרוף באש משפחה חפה מכל פשע בעת שנמה את שנתה, אולם מותר לחשוד שאלה היו יהודים. לא בפעם הראשונה פעל כאן ההיגיון החולני, האומר שנוכח חוסר האונים מול כוחות המשטרה ההורסים בברוטאליות בתי יהודים - 'מענישים' את השלטון השולח אותם ע"י פגיעה בערבים. לא ערבים מסוימים, ערבים סתם. הרציונל הוא אנרכיסטי: הלא השלטון פוגע ביהודים ובזכויותיהם ביו'ש למען תדמיתו הבינלאומית וכנגד זה הוא רגיש לזכויות הערבים ושומר עליהן, גם כן כדי להיראות יפה בעולם.
אם כן, השיטה הנכונה להרתיעו מפגיעות נוספות ביהודים היא לפגוע בערבים. קובעים 'תג מחיר' - לא על מה שעשו ערבים ליהודים, כי אם על מה שהשלטון עשה ליהודים. הלך מחשבה זה אינו חסר היגיון, אבל זה היגיון טרוריסטי, חסר כל עכבות אנושיות, מוסריות ואפילו דתיות ("לא תרצח!"), ואין צריך לומר - חוקיות.
במקרים כאלה השמאל נוהג להתעניין בערוגות שבהן גדלו העשבים השוטים האלה ואינו שואל, מה גרם לערוגות להצמיח את הרוע הזה?
לצורה המיוחדת הזאת של מרד בשלטון יש תאריך: 2005, אחרי החרבת 25 היישובים וגירוש רבבת תושביהם, שבגינם נתפס השלטון כבוגד ביהדות, בציונות, בהתיישבות, בביטחון וגם - בכבוד האדם (היהודי, לשם שינוי) וחירותו, ערכים שהוא רמס תחת גלגלי הגירוש. עם הזמן, רוב הציבור הסרוג התגבר על הכאב והטראומה וחזר אל תלם הממלכתיות הנורמטיבית, אולם נותר מיעוט קטן שניזוק בנפשו ופיתח פילוסופיה טרוריסטית שהידרדרה עד לפשע האחרון, הזועק לשמים.
יוצא, שיש להוסיף על רשימת האסונות שהגירוש הביא עלינו - על המלכת החמאס, על הטילים עד תל אביב, על שלוש מלחמות - גם את המכה ששמה 'תג מחיר', התפרצות אלימה של מחלה בגוף שעבר טראומה קשה והרסנית.
אולם גם שלטון שחטא אינו רשאי למחול על פריעת חוק, מה גם על שפיכות דמים, כי לא שלו החוק. עם ישראל, ימין ושמאל, מייחל שהרוצחים ייתפסו וייענשו בכל חומרת הדין. אולם אחר כל זה לא נהיה פטורים מללמוד את הגורמים לשבר הזה, ולהפיק לקחים.
אלא, מי שינסה לעשות זאת ייתקל בשלושה מעגלי שנאה, ואלו הם: מעגל האנטישמיות, מעגל שנאת היהודים את עצמם, מעגל השנאה הערבית. כל אחד מן המעגלים האלה עט על הילד הערבי השרוף כמוצא שלל רב ומנצל אותו בציניות לצרכיו.
האנטישמים בעולם חוגגים את התענוג הנדיר, לייחס ליהודים את מה ש ה ם עוללו להם, הם - השלטונות והכנסיות שלהם, לא פושעים מופרעים - ומה שבסתר ליבם הם משתוקקים לעשות גם בעתיד. איזה עם באירופה ל א שרף יהודים? הרצל הגיע למסקנה לקום ולצאת, מפני שהפנים ששום דבר שהיהודים יעשו או לא יעשו, לא יועיל: שונאים אותם כשהם רעים ועוד יותר על היותם טובים; את העניים על עוניים ואת העשירים על עושרם; את הדתיים-מסורתיים בגלל מוזרותם ואת המתבוללים עוד יותר. מאשימים אותם גם בקומוניזם וגם בקפיטליזם.
בימינו, גם אם מדינת היהודים תזחל לפניהם על גחונה, אותם היא לא תפייס.
במעגל השנאה העצמית היהודית חזרה תסמונת ימי רצח רבין - כאב עמוק ואמיתי שמוצא פורקן בזעם קדוש ובאצבע מאשימה, וזו מושטת שוב - אל אותן "הערוגות". "מחנה השלום" לא למד מעלילת הדם הקולקטיבית שרקח לפני 20 שנה על לא עוול נגד ציבור שכאב את רצח ראש הממשלה כמוהו, וכמנהגו שכח שוב ש-חור שהוא מנקב בדופן הספינה היכן שיושבים שנואי נפשו, מטביע את האוניה כולה, ואותו בתוכה.
גם את מעגל השנאה הפנימית אין לימין סיכוי לשכנע לחשב מסלול מחדש, כי השנאה היא עיוורת. בכלל, האיבה הפנים-יהודית אינה אלא בבואה, השתקפות, של האנטישמיות הקלאסית, ולכן כשם שההיא נצחית, כך גם זו דבקה בנו בכל תולדותינו, אולי עוד מימי מכירת יוסף ע"י אחיו.
נותר המעגל הערבי ועימו הרדיפה הנואשת של היהודים אחר השלום. הנשיא וראש הממשלה ביקרו את פצועי ההצתה והביעו את צערם מעומק ליבם. מועצת יש"ע, רבנים מן ההתיישבות - גינו. נתניהו התקשר אישית עם אבו-מאזן. לא רק ערבים מאום-אל-פחם התכנסו בצומת דרכים בוודי ערא, גם מתנחלים קיימו עצרת בצומת גוש עציון.
מיטב רופאינו עמלים להציל את חיי המשפחה, המדינה התחייבה לשקם אותה כלכלית. הנהגת הרש"פ, אש"פ ופתח יודעת כל זאת, וגם - שזרועות הביטחון של ישראל, מן השב"כ ודרומה, עושים הכל ללכוד את הרוצחים ובתי המשפט לא ירחמו עליהם. ובכל זאת - כל שופרות התעמולה של רמאללה, עם מחמוד עבאס בראש, מאשימים את ישראל, את ממשלתה ואת ראשה מעל כל במה בעולם באחריות לרצח, דורשים "הגנה" בינלאומית, ועד לשערי בית הדין בהאג הגיעו. "פלשתין" עושה הכל כדי לשפוך דלק על מדורות האנטישמיות הבינלאומית.
להבעות הצער והאבל בישראל אין דורש, ועל כן יש בהן טעם רק למען עצמנו בלבד, מתוך צורך פנימי שלנו, לא כדי להשפיע על-אף אחד ממעגלי השנאה, מפני שכל אחד מהם - חסר תקנה. בזמן האחרון יוצאות מחוגים ממשלתיים ישראלים רמיזות, כאלו מצאנו לנו בעלי ברית חדשים - את סעודיה, את מצרים, את ירדן, ומסביב למציאה הזאת השמאל כבר רוקם "תוכניות שלום" חדשות. והנה, גם את קולות ה-'ידידים' החדשים האלה, ובראשם ירדן, אנחנו שומעים בתוך המקהלה המרושעת והצבועה המנצלת כעת את הרצח בכפר דומה כדי לעשות לנו רצח אופי.
'עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב', כבר אמרנו?

תאריך:  04/08/2015   |   עודכן:  04/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרהורים על הרצח בכפר דומא
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר שמאלני של כותב ימני
אהוד פרלסמן  |  4/08/15 11:28
2
"מותר לחשוד שאלה היו יהודים"?
Até tu, Brutus  |  4/08/15 17:56
3
--הנה ניתוח מלא לסיפור בדומא,
והוכחות למה זה לא  |  5/08/15 13:04
 
- והמשך- 2, הניתוח
חלק שני  |  5/08/15 14:03
 
- המשך, וחלק שלישי ואחרון
חלק ג  |  5/08/15 14:49
 
- והנה גם 2 הודעותיו של אחר
מידע מעניין מאוד  |  5/08/15 15:00
 
- --והנה הכל במקום אחד ומסודר לח
הכל מסודר בלינק   |  5/08/15 15:33
 
- זה עבודה של הזבל האשכנזי הנאור
הזבל הלבן  |  5/08/15 15:42
4
--הנה ניתוח מלא לסיפור בכפר-דו
הכל כאן ובצורה מס  |  5/08/15 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
דחפורים של המינהל האזרחי הרסו לפנות בוקר בית מגורים בשכונת היובל ביישוב עלי, שנבנה על קרקע בבעלות פלשתינית    אנשי עלי לא התנגדו להריסה אך הביעו צער גדול: "אין לנו עניין להיאבק לא בחיילים ולא במי שמבצע את הפינוי, הם לא אחראים על ההרס"
עידן יוסף
רכבם של בני זוג נפגע מבקבוק תבערה שהושלך עליו ועלה באש    האישה נפצעה בינוני ובעלה קל    סריקות אחר המחבל
דרור אידר
מי שקורא לעלות בדחפור על בית המשפט העליון מתעלם מניווט הספינה הציונית ומתרכז בסירה הקטנה של המגזר שבו הוא חי    אבל ריבונות על הארץ לא משיגים בכוח, אלא גם בפשרות ובסבלנות אין קץ
אורית ארפא
עם כל הכבוד לאורח החיים הדתי של אנשי גוש-קטיף ושל ציבור המתנחלים הדתיים, בימים שבהם הבתים שלהם - והארץ כולה - היו נתונים בסכנה, היה עליהם לדעת כי חיי אדם קודמים למצוות פולחניות
ישראל רוזנבלט
עוד בטרם מתה שירה בנקי מפצעי הדקירה שלה, כבר החלו בוגרי אוסלו ויחצ"ני ההינתקות בניסיון להוציא מחוץ למחנה את כל מי שמפריע להם, פוליטית. תחילה זיווגו מלאכותית בין פשעי השנאה בירושלים ובדומא, ואח"כ הציפו אותנו בנבואות חורבן, שיימנע רק אם הציבור יחזור להיות "שפוי". כלומר, יחזור מיד למוטב השמאלני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il