X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא רק משום שאנו יושבים על רצועת השבר הסורי אפריקני, המחבר בין שני לוחות מתנועעים של כדור-הארץ. אלא כי האש הרוחשת מתחת רגלינו, שאנו ברוב תמימותנו חשבנו שאם נהיה דמוקרטים ופוליטיקלי קורקט, אז הערבים יסכינו לקיומנו כאן - כבר מתחילה לבצבץ החוצה, כשהמציאות אמש באה וטפחה על פנינו. וחזק
▪  ▪  ▪
התפרעויות ערבים באשקלון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מאז התנחלותנו בארץ במאה ה-19, והמשך בתורתו של ז'בוטינסקי על "אחינו בן ערב", ניסינו ככל יכולתנו לחיות בשלום עם שכנינו הערבים. גם עוד כשהינו מעטים מאד, החלו לרצוח ולפגע בנו במה שמכונה "מאורעות תרצ"ח ותרפ"ט, בירושלים, חברון ובכל הארץ. ככל שהמדינה החלה לשגשג ולהפריח את שממת המדבר שהותירו אחריהם כל הכובשים את הארץ במשך ההיסטוריה, וככל שהדהמנו את העולם ביצירתנו המופלאה, כך הלכה והתגברה השנאה שמקורה גם בקנאה מצד הערבים. מה שהתבטא בעוד ועוד נסיונות לחסלנו בכל צורה ושיטה.
בעוד אנו נתונים בתובנת ה"פוליטיקלי קורקט" ודבקות בעקרונות הדמוקרטיה, הם, הערבים מבפנים ומבחוץ ממשיכים להאבק בקיומנו כאן ולהגיע למטרת יעדם - חיסול מוחלט של הישוב היהודי בארץ ישראל.
המקרה של רב המחבלים ומתכננם הנתון במעצר מינהלי ושובת רעב, הוא אגוז קשה לפיצוח. אין בדעתי לומר מה יש לעשות בנידון. כי היה אם יזינו אותו חרף רצונו למות - זה יעורר את התלהמות כל הצדיקים הערביים על שבכלל כלאו אותו כביכול על לא עוול בכפו.. הוא הרי דמות נערצה, ממש צדיק. מאידך - אם נאפשר לו להמשיך בצום ולממש את רצונו למות - יהפוך למרטיר, ויהווה סיבה (לדעתם של הערבים) מוצדקת להתחלת מלחמה. הם לא זקוקים ליותר מזה. הם לא מבליגים כמונו על רצח יקירינו. הכוונה לשחררו, גם אם בתנאי שיעזוב את הארץ לארבע שנים, היא פתח לשרשרת שביתות רעב של כל האסירים הביטחוניים ואף הפליליים. נשק חדש, קל ובטוח.
כך או כך - אנו יושבים על חבית חומר נפץ, שהערבים חברינו, אזרחינו ואהובינו מחכים רק לתירוץ, ולא משנה איזה, כדי להתחיל בקרב חייהם בנסיונם האחרון לחסל את כולנו. ומי שבינינו המטמין את ראשו בחול, ויטען שאלה מעשי קבוצה קטנה, סתם כמה טרוריסטים - שימשיך לחלום, יחד עם האיום מכל שיבוא עליו במפתיע. הקרב יהיה קרב דמים בלא להתחשב בכללי מלחמה איזה שהם. הכל קדוש בעיניהם - ובלבד שהר-הבית, קודש קודשנו, ושהם ספחו אותו כנכס תרבות דתי בלעדי שלהם - יהיה רק שלהם. ואנו הלא כבר עשינו עבורם את מחצית העבודה: בהתירנו להם שליטה מוחלטת על הר-הבית שכבשנו ושחררנו במלחמת ששת הימים. היתרנו להם לחפור כביכול באורוות שמתחת למסגד כיפת הסלע, ולהקים שם מיסגד נוסף, ובה בעת להוציא מהקרביים של ההר את כל המימצאים הארכיאולוגים לשרידי המקדש שלנו, שהיה בזמנו הגדול והמפואר ביותר במזרח התיכון.זאת - כדי שיוכלו להוכיח שלהד"ם - לא היה ולא נברא בית המקדש.
ולא זאת בלבד: אף אסרנו על יהודים להתפלל על ההר, ובכלל גם לעלות עליו, מלבד לקומץ יהודים ולעיתים נדירות. כך גם זלזלנו במקום הקדוש לנו לא פחות - לקבר האבות בחברון. גם לשם לא ניתן להגיע אלא בתאום מראש, בהמתנה מבזה של שעות מחוץ לגבולות האוטונומיה, עד שהם יואילו להרשות לנו להכנס רק לחצר שליד הקבר. אך לא לרדת בשום אופן לקברים עצמם שהם תת-קרקעיים.
תחושת הביזיון גברה, כאשר ביקרנו שם, עת הגשם טפטף עלינו מבעד לחיפוי הברזנט שמעל חצר הקבר היה קרוע, ונאמר לנו שהממשלה חוששת לתקנו מחשש לתגובת הערבים. כשחפצו כמה אישים לשאת שם דברים בחצר, הרמקול מפוצץ האזנים של המואזין החל לקרקר בקולי קולות, ולא נתן לנו אפשרות לשמוע את האנשים שנשאו דברים לפנינו.
השינאה הטמונה בכל ערבי כלפי היהודים מצויה כבר בקוראן. היא מוכתבת על-ידי מוחמד נביאם, וחוזרת ומושמעת לכל תינוק בגן ילדים, כתובה בספרים בבית הספר, ומושמעת במסגדים בימי שישי. הכתבתו של מוחמד שחוזה שלום אין לכבד, והוא נכתב רק כדי להגיע למטרה, ומומחשת ע"י האירוע של רצח כל יהודי חייבאר, שחיטתם ותלית ראשם של מנהיגיהם על חומת עירם - היא נקודת מפתח להבנת התובנות האיסלאמיות.
ההתחזות של חלק מערביי ישראל כאזרחים טובים וממושמעים היא בבחינת רטיה על עינינו. בעוד השנאה מבעבעת ופושטת לכל צד, כמו לבה רותחת המתפשטת מלוע הר הגעש ומגיעה למרחקים. הכרזת חברי כנסת ערבים שהם פלשתינים, ממחישה את המשותף להם ולאלה הגרים בשטחי האוטונומיה ומחוצה להם בכל ארצות ערב ובעולם כולו.
התיצבותם של ערביי הגליל הנגב ומזרח ירושלים בשערי בית החולים בו מטופל העציר מוחמד עלאן, שיידו אבנים, וריססו בגז פלפל את כוחות הביטחון, וקראו קריאות הסתה נגד כוחות הביטחון, המתנחלים ומדינת ישראל - היא בבחינת אור אדום לכולנו. היא מסמנת מה צפוי להתרחש בעוצמה רבה ובלי חשבון מצד לא רק שונאינו מבחוץ, אלא גם מאלה שהטבנו עימם, הענקנו להם אזרחות ויכולת שליטה על גורלנו בהחלטות בכנסת. לתשומת לב השאננים וטובי הלב. כמו שכתב משוררנו הדגול זלמן שניאור בפואמה שלו "ימי הביניים מתקרבים".

תאריך:  17/08/2015   |   עודכן:  17/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנו יושבים על לוע הר געש
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
נכון אבל בלי פניקה
יהיו ימים קשים  |  17/08/15 16:46
2
ושוב משתלט הילד הרע
אבנר צפוני  |  17/08/15 16:54
 
- אבנר הדרומי היהיר
חתול רחוב  |  18/08/15 11:25
 
- האם ידוע לך,
אבנר צפוני  |  18/08/15 13:18
 
- ידוע לי. לא לך.לא לניוז 1.
חתול רחוב  |  18/08/15 16:05
 
- LOL,דרומי.אתה מתפרנס היטב
מNIF,כנראה.ניכר.  |  20/08/15 15:32
3
מחפשים מומחה להרי געש?
אהרון שחר  |  17/08/15 19:31
4
עליס בליטנטל היקרה, דברים
שאול אבידור  |  18/08/15 09:24
 
- יפה צפונות הלב לך.
חתול רחוב  |  18/08/15 16:19
5
התנחלות ממתי?
קובי אשכנזי  |  18/08/15 10:17
 
- קובי, הכונה היתה להתנחלות מחדש
alice  |  19/08/15 00:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט העליון את עמדת המדינה ולפיה ניתן יהיה לשחרר את העציר המנהלי שובת הרעב מוחמד עלאן אם יתחייב לצאת מהארץ לארבע שנים    השר ארדן: עתירה הזויה, שחרור יוביל לשביתת רעב המונית
איציק וולף
עובדי המכס במעבר גבול ניצנה ושירות הביטחון הכללי סיכלו ניסיון הברחת גלילי פיברגלס לרצועת עזה בתוך משלוח שאמור היה להכיל פריטי לבוש ובדים בלבד    הפיברגלס משמש את ארגוני הטרור לייצור רקטות ארוכות טווח
איציק וולף
המשלחת, בראשות איסמעיל הנייה, תצא למצרים ומשם לקטאר ולטורקיה    ח"כ ילין: אסור לאפשר הפסקת אש בין ישראל חמאס כמהלך טקטי, שבסופו חמאס ימשיך לחפור מנהרות ולהבריח מערך טילים חדש לרצועה
עידן יוסף
המפגינים הערבים דורשים את שחרורו של העציר המינהלי מוחמד עלאן    מולם הפגינו מאות תושבי אשקלון ופעילי ימין ובין הצדדים ניצת עימות
איתן קלינסקי
נפתלי בנט משכנע אותנו, שלא מעניין אותו שום אבו עלי    חשוב לו בשלב זה רק לספח את כל שטח C, שהוא למעשה כ-60% משטחי יהודה ושומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il