X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - בריונות, מאוחר, את מי משרת הניסוי, חרם והיזהרו
▪  ▪  ▪
טירוניות במקצועות הלחימה נפצעות כפול [צילום: דו"צ]

מנוולים
בזעם רב שמעתי ראיון בקול ישראל עם ידידי, ד"ר אבי ביצור - המנכ"ל הראשון של המשרד לענייני גמלאים ומרצה באוניברסיטה - שסיפר בקול נרגש מאוד על ההתעללות בבנו האוטיסט ובחבריו.
הם נמצאים בבית (הוסטל), שעבר למושב ינוב בשרון. הכל היה יכול להיות נעים ויפה אלמלא זעמם של כמה שכנים, שלא רצו את ההוסטל לידם. כדי להרחיקו, הם מטרידים את האוטיסטים ברעשים ובקולות רמים, שגורמים להם חרדות.
כמו ביצור, לא הבנתי מאין הרוע. גם לא הבנתי למה ההורים, הנהלת ההוסטל ורשויות הרווחה לא פנו למשטרה, כדי שתרגיע את המנוולים, שמתעמרים באותם חסרי-ישע.
מוטב מאוחר
הצבא האמריקני הודיע, כי יעטר כעת את טוראי קֶרול הית, שמת כשהיה במחנה שבויים יפני בפיליפינים במלחמת העולם השנייה, בתשעה עיטורים, כולל כוכב הארד.
חבר לספסל לימודיו של הית בתיכון בעיר גואנדה במערב מדינת ניו-יורק גילה בתחילת השנה עם בנו, ששמו של הית אינו מופיע על האנדרטה לנופלים במלחמה בעירו. כתוצאה מכך נפתחה חקירה בעניינו. בשבוע שעבר הודיע הצבא לבת-דודתו של הית, קרובתו היחידה ששרדה, כי הית עוטר בכוכב הכסף, בעיטור לב הארגמן ובשבעה עיטורים ואותות מערכה.
באיחור מסוים, יוסיפו את שמו של הית לאנדרטה לנופלים בעירו.
הית התגייס לצבא בשנת 1940, עם סיום לימודיו בתיכון, ונשלח לפיליפינים. בשלהי שנת 1942 הוא מת במחנה שבויים יפני, אך מקום קבורתו אינו ידוע. בין העיטורים, שקיבלה בת-דודתו - מדליית השבויים האמריקנית.
נפצעות יותר
טירוניות במקצועות לחימה בצה"ל נפצעות כפול משיעור הפציעות של טירונים באותן היחידות - מצא מחקר מקיף בקרב לוחמות "קרקל", חיל התותחנים וחיל האיסוף הקרבי בשנים 2013-2012. נמצא, כי 46 אחוזים מהטירוניות נפצעו במהלך הכשרתן - לעומת 25 אחוזים של הטירונים. יתר על כן, שליש מהנשים שנבדקו נפצעו יותר מפעם אחת. כך, שמונה אחוזים מהלוחמות סבלו משברי מאמץ לעומת שני אחוזים בלבד מהלוחמים.
בנוסף, שכיחות כאבי הברכיים אצל הקרביות גבוהה פי שלושה בקרב לוחמות מאשר בקרב לוחמים, וגם קרעים ברצועות הברך מופיעים אצל נשים בשיעור גבוה יותר. הנשירה מהמסלול הצבאי מטעמים רפואיים אצל לוחמות כפולה עד פי חמישה מהנשירה בקרב לוחמים.
המחקר מאושש את ממצאיו של אל"ם (מיל') רז שגיא בספרו, "נלחמות בצה"ל", ומעלה שוב את השאלה המטרידה - חוץ מאשר כמה פמיניסטיות, את מי משרת הניסוי המיותר בהכנסת נשים למקצועות לחימה?!
גיחכו מנגד
עובדי התחנה - ערבים, כמובן - עמדו מנגד וגיחכו בעוד יהודה בן-מויאל, שנפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה בתחנת הדלק בית חורון בכביש 443, מנסה להימלט ולהציל נפשו לאחר שנדקר, והרוצח דולק אחריו. אם לא יפוטרו (לכל הפחות) הערלים השמחים בניסיון לרצוח יהודי - מציע בעז - נחרים את התחנה, כשלב ראשון ...
זהירות, מסעדה
"רוב המסתננים, שעובדים במסעדות, חולים", מתריע פרופ' רפי קרסו, רופא מתנדב במרפאת הזרים. הוא טוען, שמרבית המסתננים מאריתריאה ומסודן חולים ו/או נשאים של שחפת ושל חצבת, ומהווים איום ממשי על בריאות הסועדים - כיוון שאין פיקוח ואין בקרה. הסכנה קיימת גם כשמדובר בעובדי ניקיון, שאינו נוגעים באוכל המוגש במסעדה, עקב מגע בברזים, בידיות ובציוד המסעדה.
לדברי קרסו, כמחצית מבדיקות האיידס החיוביות הן מקרב המסתננים הסודניים, ולא ניתן לאתרם לאחר שנבדקו.

תאריך:  18/08/2015   |   עודכן:  18/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נלחמות בצה"ל?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תודה,דר' קרסו.הצלת רבים כעת.
לא אוכל במסעדות.  |  19/08/15 01:21
2
רק היום בוֹקי יעלון אמר שרוצה
נתין מדמנת ישראל  |  20/08/15 00:06
3
איך קרה שהגענו לתהום הזאת מבלי ל"ת
שהבחנו באסון הזה?  |  22/08/15 11:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מלבד עלילת שווא - אין לעליהום שהכריז על גבי אשכנזי שום בסיס משפטי מוצק. במקום להודות במעשיו הפסולים שמנעו את מינויו לרמטכ"ל - מעדיף יואב גלנט לחפש לו קורבן בדמות אשכנזי
רפי לאופרט
חינוך והוראה הם תשתית לאומית קיומית וכך יש לטפל בהם. המורכבות והרגישות שלה נגזרות בין היתר מצורך לתת תשובות לשאלות ערכיות ומעשיות שמרכיב אי-הוודאות בהן עצום והאיזון הרצוי בין משקל רצונו וצרכיו של הפרט למשקל רצונה וצרכיה של החברה בתהליכי החינוך וההוראה - מצוי תמיד במחלוקת ציבורית
בעז שפירא
לו אני השר לביטחון פנים, ראש הממשלה או שר הביטחון כי אז הייתי מכנס ישיבה דחופה ובה הייתי מברר הכיצד מחזה כזה שבו מוכרח אדם להסיר את דגל ישראל אם ברצונו להיכנס לתחום בי"ח ברזילי - יכול להתרחש במדינת היהודים. רוצה הייתי לדעת מי נתן את ההוראה, מהי רוח המפקד ומי האחראיים לביזיון?
עליס בליטנטל
לא רק משום שאנו יושבים על רצועת השבר הסורי אפריקני, המחבר בין שני לוחות מתנועעים של כדור-הארץ. אלא כי האש הרוחשת מתחת רגלינו, שאנו ברוב תמימותנו חשבנו שאם נהיה דמוקרטים ופוליטיקלי קורקט, אז הערבים יסכינו לקיומנו כאן - כבר מתחילה לבצבץ החוצה, כשהמציאות אמש באה וטפחה על פנינו. וחזק
מרדכי ליפמן
בעוד עם ישראל זקוק לגז כמעט כאוויר לנשימה, לחשמל מוזל, למים, לחקלאות, לתחבורה, ואולי גם לשיפורים בחינוך, וגם, כן, למדינות שכנות המצפות לו בכליון עיניים. אצלנו מתווכחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il