X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפי הערכות של דמוגרפים, מאז התחיל האביב הערבי המקולל, היגרו באופן בלתי-חוקי לאירופה כ-3 מיליון ערבים ואפריקניים. תוך עשור המוסלמים יהיו הרוב בלפחות שלוש ערים גדולות ומרכזיות באירופה: מארסיי, ברצלונה ובריסל
▪  ▪  ▪
מהגרים חוצים את הגדר בדרך לתעלת למאנש [צילום: AP]

כולם מכירים את האימרה הלעוסה שלישראל אין מדיניות חוץ, יש רק פוליטיקה פנימית. במשך עשורים כל מה שעשינו בחו"ל היה נגזרת של מאבקים פנימיים, אילוצים קואליציוניים ושאר התפלשויות בביצה המקומית הרדודה. לא עמדנו על האינטרסים של ישראל, לא הצמחנו מנהיגים, לא הייתה לנו אסטרטגיה כלשהי בנושא כלשהו.
מרתק לראות שזה בדיוק מה שקורה עכשיו באירופה. לפי הערכות של דמוגרפים, מאז התחיל האביב הערבי המקולל, היגרו באופן בלתי-חוקי לאירופה כ-3 מיליון ערבים ואפריקניים. תוך עשור המוסלמים יהיו הרוב בלפחות שלוש ערים גדולות ומרכזיות באירופה: מארסיי, ברצלונה ובריסל. גם מאלמו, רוטרדם ואמסטרדם בדרך הבטוחה להפוך לערים מוסלמיות. הפשע משתולל ברחובות, הכלכלה בצניחה, האבטלה גואה - והתקשורת המקומית (שבמערב אירופה היא אף יותר שמאלנית-קיצונית מאשר בישראל) מסרבת לדווח על כל זה.
ומכאן שהפוליטיקאים המקומים, מרביתם סוציאליסטים - חייבים את קולות המהגרים על-מנת להיבחר. ד"ר גיא בכור, אחד האנשים שאני הכי מעריך בחוגים האקדמיים בארצינו, מדמה את המתרחש באירופה למעגל קסמים נוראי: המוסלמים תומכים בסוציאליסטים, כי אלו מחלקים קיצבאות וכספי רווחה. כמובן שאנשי השמאל באירופה מעוניינים להגדיל את מספר המוסלמים באזורם, כדי לזכות בעוד קולות, והמוסלמים גומלים להם על כך - וחוזר חלילה.
ועל-מנת למצוא חן בעיניי המוסלמים, פוליטיקאים אלו תוקפים את ישראל השכם והערב. לא משנה מה נעשה - נבנה בתנחלויות או נהרוס אותם, ניתן אזרחות לכל ערביי הגדה וגם לאריתאיים, או שנגרש אותם. זה לא באמת משנה. הם תמיד יתקפו אותנו, שכן מדיניות חוץ זו היא אך ורק המשך לפוליטיקה הפנימית שלהם. לא באמת אכפת להם מערבים או מדרישות "הפליטים הפלשתינים" לשוב למקום בו נולדו במקרה הטוב הסבים שלהם, לא אכפת להם מגבעה זו או אחרת. כבר ראינו שלא באמת אכפת להם מטבח האזרחים בסוריה, ניגריה או עירק. הם תמיד יצמאו סיבה לתקוף את ישראל על-מנת למצוא כן בעיניי האוכלוסייה המוסלמית שבעירם/ארצם.
לצערינו, ההנהגה שלנו היא פחדנית, הססנית, חסרת מעוף וראיה אסטרטגית. הפוליטיקאים שלנו - ולא משנה מאיזו מפלגה הם, לא יעמדו על שלהם, כי אין להם באמת משהו משלהם. אין להם אסטרטגיה כלשהי, אין להם יכולת (או רצון) לתכנן משהו ולו לחמש שנים קדימה. כולם עוסקים בכיבוי שריפות מקומיות, פועלים מתוך שיקולים קואליציוניים צרים, ובעיקר - הם פוחדים. הם פוחדים לעשות משהו שלא ימצא חן בעיניי "הקהילה הבינלאומית", אף שלא משנה מה הם יעשו - רוב העולם, ובעיקר מערב אירופה יהיה נגדינו. מדינות שפויות אחרונות שנשארו באיחוד האירופי - פולין, סלובקיה, צ'כיה ועוד כמה לא זוכות ליחס מאיתנו, כי אין מה לעשות, הפוליטיקאים שלנו לא מכירים ציר אחר מוושינגטון-בריסל-לונדון-פריז-ברלין.
וכך אנו הולכים לשום מקום. זו הרגשה מתסכלת מאוד. אנו לא מטפלים בפיגועים היומיומיים, לא מטפלים בבעיית המהגרים הלא-חוקיים, לא מנסים לכונן חוקה או אפילו לאכוף את החוקים של המדינה. יש לנו אוסף הכי פאתטי של פוליטיקאים שרק ניתן להעלות על הדעת, יש לנו אנשים קטנים בראש המדינה, יש לנו אנשים עוד יותר קטנים בהנהגת האופוזיציה. ומה שהכי עצוב - לא נראה שזה עומד להשתנות.
אני כותב את זה מרוב תסכול ולא מציע משהו קונקרטי, כי אני מיואש למדי ולא בטוח שניתן לעשות משהו. הרוב המוחץ של אזרחי ישראל, כמו אזרחי ארה"ב או כל מדינה אחרת, הוא עדר והוא מצביע לא מתוך שיקולים עינייניים, אלא מתוך נאמנות מפלגתית או כי איזה רב שרלטן אמר שצריך להצביע ככה. הפוליטיקאים פוחדים להרגיז את החונטה השיפוטית, וגם לא באמת עושים משהו על-מנת לזכות באמון הציבור. הכל מתפרק מסביב, אין שלטון חוק, ואלו שצריכים לאכוף אותו עסוקים בהטרדות מיניות, התעללות בחסרי ישע, שחיתויות והדלפות לתקשורת. על החיילים נאסר להגן על עצמם, האויב רואה שאין שום סיבה לכבד אותנו, כי אנו איבדנו את הנכונות ליזום או אשכרה לעשות משהו. את הטלוויזיה אי-אפשר להדליק: בין ריאליטי דוחה אחד לשני יש דיווחים "חדשותיים", ואני אומר לכם: כל מבזק חדשות נראה יותר הזוי מהקודם. אני לא יודע מה צריך לקרות על-מנת שמשהו ישתנה כאן.
נ.ב. ומאוד עצוב שלא אוכל, כנראה, לקחת את בני בעוד 15-20 שנה לאירופה הקלאסית. מה יישאר ממנה עד אז? עצם המחשבה מעוררת בי חלחלה ורעד...

תאריך:  24/08/2015   |   עודכן:  24/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה יישאר מאירופה הקלאסית?
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
אלכסנדר היקר,
שאול אבידור  |  24/08/15 09:08
2
זאת היתה המטרה !
חשדנית  |  24/08/15 09:31
 
- בראש ארגון הרצח בינלאומי
ראיס-פוטין-טיל400  |  24/08/15 19:40
3
באת מארופה וראית רק ערבים,
מיסכנוני  |  24/08/15 09:38
 
- שמאלני צבוע ומתחסד - כנס:
שוחר-שלום  |  24/08/15 10:19
 
- הימין הגזעני הנאלח בארופה
ימני אויל ובור  |  24/08/15 11:24
 
- בעזרתך האדיבה I rest my case ל"ת
שוחר-שלום  |  24/08/15 13:17
 
- לא הבנתי.אפשר הסבר? ל"ת
נימו  |  24/08/15 14:25
 
- תגובה של שוטה המשים עצמו
אל : הטיפש  |  24/08/15 11:14
4
לא תוכל לקחת את בנך
אהרון שחר  |  24/08/15 14:05
 
- תתפלא.גם בקנדה יש פעילות כזו.
מרכזי איסלם מתפשט  |  24/08/15 15:00
 
- לא נורא
אהרון שחר  |  24/08/15 16:17
5
הדברים כתובים בספר "יורביה"
רועה העצים  |  24/08/15 17:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עידן יוסף
חשפה טיל המונע בדלק מוצק ובעל יכולת דיוק גבוהה וטווח של 500 קילומטרים    נחשף גם משגר לווינים מתקדם מדגם "סימורג"
איציק וולף
מטוסי קרב של חיל-האוויר הפציצו רכב שבו נסעו ארבעת חברי חוליית הג'יהאד האיסלאמי שירו אמש ארבע רקטות לעבר שטח ישראל    נתניהו: על המדינות שמחבקות את אירן לדעת שמפקד אירני נתן חסות לחוליה שירתה על ישראל
עידן יוסף
"אחרי תבוסת מדינות ערב במלחמת העצמאות, קיבלו ראשי מדינות ערב החלטה סודית, במסגרת הליגה הערבית: לגרש את כל היהודים ממדינות ערב ולהחרים את רכושם וכספם    בסך-הכל גורשו ממדינות ערב כ-900 אלף יהודים, לעומת 400 אלף פלשתינים שברחו וגורשו מן השטח שהקצה האו"ם למדינת ישראל    רכוש יהודי עירק, בלבד, שנגזל אז מוערך ב-10 מיליארד דולר"
עופר וולפסון
מנהיג חיזבאללה ב"נאום ניצחון" לציון תשע שנים למלחמת לבנון השנייה: "לישראל אין אסטרטגיה צבאית שיכולה להוביל אותה בלבנון"
ציפי לידר
בשולי הכותרות: על סדר היום הציבורי הטרור הערבי    החיים הכפולים של ינון בן מנחם    לתת חיים זה לקבל    ולקינוח פסוקו
רשימות נוספות
"בטורקיה דוחפים לפיגועים נגד ישראל"  /  אריאל י. לוין, עידן יוסף
לקיים שת"פ מודיעיני ישראלי-ערבי  /  אריאל י. לוין
"מיליוני ישראלים ייעקרו במלחמה הבאה"  /  עופר וולפסון
לכל תוצאה יש סיבה  /  רפי לאופרט
הידוק שיתוף פעולה ישראלי-סעודי   /  רונן יצחק
פצצת זמן: הטרור האישי  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il