X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בצד שביעות הרצון על האירוע המשמח שזכתה לו מצרים, הוא אחד האסונות הכלכליים הגדולים שנחתו על ישראל וירוס ה-P.K (פבליקלי קורקט) הרס את רשות השידור
▪  ▪  ▪
לעם ישראל לא יהיה גז [צילום: חן לאופולד/פלאש 90]

מתווה הגז כסמל
סיפור של דמגוגיה גסת רוח וחסרת מעצורים של האופוזיציה, ואת אשר עוללה לאינטרסים החשובים ביותר של ישראל. לאחר סחבת בת חמש שנים, אנו עכשיו, לאחר גילוי הגז המצרי, בנקודת זמן חדשה לגמרי. העיתונות "המקצועית" שלנו מנסה להמעיט בחשיבותו של אותו גילוי, כפי שמסתמן כבר. אבל יש להסתכל למציאות בעיניים: בצד שביעות הרצון על האירוע המשמח שזכתה לו מצרים, הוא אחד האסונות הכלכליים הגדולים שנחתו על ישראל.
במצרים אין רגולציה משוגעת ואין גם אופוזיציה חסרת אחריות לאומית. (אלא אם כן נשאיל את שלי יחימוביץ' למצרים לכמה שנים). סביר שמצרים תפעיל אותו לפני ישראל ותכבוש את כל השווקים שישראל איבדה בכוח השיתוק ששיתקה אותה האופוזיציה. אני מציע לכל המתנגדים, החולים במחלה הכרונית והממארת של ההתנגדות לכל מה שהממשלה עושה או מתכוונת לעשות, גם כמובן למתווה הגז הנוכחי (לבל יזכה חלילה נתניהו בעוד הישג), זרו עכשיו אפר על ראשכם. כן, גם אתה אריה דרעי. צא לרחובה של עיר ואמור עכשיו קדיש על חלום השקופים שנגוז, שמת... שיחקת אותה אריה! עם ישראל ימשיך לנשום אוויר מזוהם בזכותך.
ולשלי יחימוביץ: בראבו! אלופת הדמגוגיה ניצחה. הבולשביזם ניצח! לעם ישראל לא יהיה גז, גם לא יהיו הכנסות ממנו. שלום ירדן. שלום טורקיה. שלום קפריסין. תקנו גז ממצרים או מאירן. השגתם את קבורת הגז באדמה לעוד שנים רבות. את ואהבת ישראל שלך, "ניצחתם". את כולנו גם את עם ישראל. עוד ניצחון כזה ואבדנו!
רה ארגון ברשות השידור - עכשיו!
וירוס ה-P.K (פבליקלי קורקט) הרס את רשות השידור. במשך השנים נתניהו הפך לאבן השואבת לתסכוליהם ולשנאתם של חלק גדול מעובדי הרשות. נותני הטון. אומנם נותרו אי-אלו "איים" של כשרון נטו, אבל הציבור ברובו ידע מה מצפה לו, אם יקיש על המקשים של השידור הציבורי. גם ידע אילו כמויות של חומץ הוא יצטרך לבלוע. אני אישית עקבתי אחרי התוכניות הקשורות במלחמת יום כיפור. ראיתי בהן מעין נייר לקמוס ליחסן למדינה, לצה"ל, לציונות וכדומה. אגב, עוד שבועיים יגיע שוב צונאמי של שידורים כאלה.
בשום שידור, ואני מדגיש בשום שידור, לא הוזכרה העובדה המשמעותית מאוד, אולי המשמעותית ביותר בכל המלחמה הקשה הזו, והיא שצה"ל גמר אותה בק"מ ה-105 מ...קהיר. כן. אולי הניצחון הגדול ביותר שהשיג צה"ל.
כלואים בשגרת ה-P.K (פבליקלי קורקט, כבר אמרנו), שתמציתו שנאה לנתניהו, חוסר יכולת לפרגן למדינה ולצבא גם כשזה "מגיע" להם, הם הכשילו שוב ושוב את עצמם. לצערי, הציבור אכן מחזיר להם עכשיו בשתיקה האומרת כל. ממה מורכבת שתיקה זו? אדישות? עויינות? אתם תחליטו. שתיקת המשתמשים בשירות הזה, אופפת את מחאת המועסקים בו. גם את הפגנותיהם. היא מדברת בעד עצמה. זהו מרד צרכנים. מרד של הרוב הדומם.
באמת יש בין העוסקים במלאכה אנשים מצויינים. אלא שקומץ זה נבלע בהמון. ואגב, אחת הדוגמאות לבעייתיות בכיסוי שניתן למציאות חיינו, היא במתווה הגז. אחרי שכל המומחים אמרו שהמתווה בצורתו העכשווית הוא סביר לחלוטין. לשדרנים שהמציאו גם את הפובליציסטיקה הרדיופונית, את הלהג האין סופי, הייתה סברה אחרת. הם יודעים הכל יותר טוב מכולם. וכך הגענו עד הלום.. וסיפור קטן להמחשה על סדר עדיפויות:
שלוש פעמים הובאה לאקרנים "עלילותיה" של משפחה ידועה: איש כדורגל ואחיו, איש משרד החינוך, בין היתר יצאה המשפחה המורחבת לטיול בתאילנד. כמה חשוב. ההפקה עלתה ממון רב כולל שליחת צוותים טכניים (צילום, סאונד וכדומה) לחו"ל. עד-כה לא הצלחתי למצוא בין ידידי בשירותים הללו מישהו שיסביר לי פשר היוזמה המשונה הזו דאז. האירוע הזה הוא רק משל. הדרישה לרה-ארגון מוצדקת ונכונה. קיום השידור הציבורי מותנה ברפורמה הזו. יש רק לקוות שהיא אכן תצא לפועל בהקדם.

תאריך:  01/09/2015   |   עודכן:  01/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאן פני המדינה?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
המדינה לאן
avneradd  |  1/09/15 16:09
2
מאמר מעורר מחשבות עגומות
אע"פ שהכל ידוע  |  2/09/15 10:02
3
קדימה
אהרון שחר  |  2/09/15 10:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
האם לפנינו בחירה נועזת, מקורית ו"מחוץ לקופסה" או שמדובר בבחירה כושלת בהליך פגום? קשה לי לתת תשובה    השכל הישר וניסיון החיים אומר, שצריך אדם מחוץ למשטרה    ואם גל הירש, אז ש"יתבשל" במשטרה כמה שנים וילמד
שמעון זיו
מאחר שאת ארוחת הערב אכלנו עם מנות קרב בשטח, היינו צריכים לקבל כוס תה ולחם עם ריבה. להפתעתנו גילינו שאין תה וזאת מפני שהטבח עשה טעות ובישל את התה בסיר בשרי
יהונתן קלינגר
כשאתם רואים פרסומת ברשת החברתית, או באינטרנט בכלל, שאלו טוב מאוד מדוע המידע הזה מופיע עבורכם
אפרים הלפרין
זוהי הקדנציה השנייה של השר בנט בממשלה, לא הצבעתי עבורו, על ברית האחים עם לפיד לא ‏אסלח לו, אני לא רואה כוכבים מיוחדים במפלגתו, גם על התבטאויות קיצוניות שלו אני חולק, אבל ‏הוא שר בומבון, מהבודדים היודעים לברור את התבן מן הקש, ולהוציא מן הכוח אל הפועל את ‏הבלתי אפשרי לכאורה‏
עפר זלצברג
הגברת השיטור לא תספיק בכדי להתמודד עם ההסלמה המסוכנת בהר    יש להשתמש גם בכלים מדיניים ובראשם שילוב תושבי מזרח ירושלים בניהול האתר והעצמת הווקף הירדני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il