X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה יוצא לך מזה שאתה מאשים וחורץ דין כל פעם נגד גורם אחר, ותמיד משאיר פתח לעוד מנה מתבכיינת כדי להסביר לכל העולם ואשתו משהו שאינך מבין בו דבר וחצי דבר?!
▪  ▪  ▪
שמואל אבואב. כסת"ח להמשך תאונות הדרכים [צילום: רועי פלצמן]

כבר טענתי כל מה שניתן לטעון נגד הגוף הזה הנקרא "אור ירוק" והיתלותו בנושא הרגיש של הקטל בדרכים. ומי מנווט את יחסי הציבור מטעמם אם לא היו"ר של העמותה הזו המחריד אותי כל פעם מחדש כשאני רואה את פרצופו הדוחה עם קולו המתבכיין - כשאין מאחורי הצהרותיו דבר וחצי דבר ענייני, מקצועי ו/או מועיל לחברה בישראל.
אין כמעט תאונת דרכים קטלנית בישראל שהאבואב הזה לא פורץ לתקשורת ומסביר איך לדעתו ניתן היה למנוע אותה. "אילו היה כאן מעקה בטיחות לא היו נהרגים...". "אילו הוקמה כאן גדר הפרדה בין צירי התנועה הנגדיים לא הייתה מתרחשת התאונה...".
הבוקר הגדיל לעשות וקבע כהרגלו את האשמים לגרם התאונה התורנית בה נהג שעצר לצד הדרך נהרג ע"י רכב חולף: "אל תאשימו מיד את הנהג ההורג" סיפר למאזיני הרדיו, "עצירה בשול הדרך מסוכנת ועלולה לגרום למוות...".
תגיד לי שמואל אבואב: לך לא נמאס מעצמך?!
מה יוצא לך מזה שאתה מאשים וחורץ דין כל פעם נגד גורם אחר, ותמיד משאיר פתח לעוד מנה מתבכיינת כדי להסביר לכל העולם ואשתו משהו שאינך מבין בו דבר וחצי דבר?!
שמע אדון אבואב, גורם מסכן את שלום הציבור, ויו"ר עמותת "אור ירוק" המאחזת עיניי הציבור ושופכת הון עתק רק כי יש לכם. כל מה שאתם עושים, מלמדים וטוענים – זה חטא על פשע וכסת"ח להמשך הזוועות בדרכים. אתן לך שיעור קצר כדי שאולי תתחיל להבין בתחום, ורק בנקודות שהעלית וציטתי אותך כאן.
מעקה בטיחות. לא בכל מקום בארץ ובעולם ניתן לבנות מעקה בטיחות. אז מה? במקום שאין כזה, תקראנה שם תאונות? שמעת פעם על חובת הנהג להכיר את ריכבו, תק' התעבורה, חוקי הזהירות בדרכים, תוואי דרכים וכו'?! שמעת על אחריות הנהגים לנסוע במהירות סבירה בהתאם לנתוני הדרך וכו'?! שמעת בכלל משהו על הזהירות והמקצועיות הדרושה מנהג לנהוג?!
גדר הפרדה בין צירי תנועה נגדיים. זהו, מצאת את הבעיה לגרם התאונות בכבישים שטרם נבנתה חומת הפרדה בין צירי התנועה הנגדיים? הידעת שפעם כל כבישי הארץ היו דו סיטריים (נתיב לכל כיוון עם סימון מקווקו או לבן מלא ביניהם) ואז התאונות קרו, כמו היום, ובטח לא באלפי אחוזים יותר – כפי שאתה מנסה לצייר בעייתיות ועיוות בכביש ספציפי כזה או אחר?! גם כאן נדרשת אחריות לנהג... טוב, עם מי אני מדבר?...
עצירה בשול הדרך. מה חשבת, שנהג העוצר בצד הדרך אינו מסתכן? מה רצית, שיעצור במקום בטוח יותר? איפה? עם הרכב שלא זז? עם הילד שהקיא ומתקשה לנשום? עם התקר בגלגל? עם הרגשת הסחרחורת של הנהג? אז נכון שצריך לנקוט באמצעי זהירות בעצירה בשול, אבל לא פחות נכון שהנהגים בדרך יבחינו ברכב שעצר, יאטו, יסטו מעט, ו... ייזהרו. אז מה רצית בדיוק אבואב?!
בדברים שהבאתי כאן בקצרה ובחטף, לא הכנסתי המון חומר שכתבתי עליו בעבר על ההבדל בין היחס המועדף שמקבלת עמותת "אור ירוק" ובין הנזק שהיא גורמת הלכה למעשה. הפעם חשבתי לנכון להביא את הדברים הספציפיים הללו לקידמת הבמה כדי להביע שאט נפש מהאיש המתבכיין הזה שבאמת רק גורם לדיכאון ציבורי ואינו תורם לדבר חיובי אחד בתחום הכל כך קשה של המלחמה בקטל בדרכים. זה שהאיש מנסה לתרץ את מעמדו ומשכורתו, מעניין לי אתם יודעים את מה?!

תאריך:  03/09/2015   |   עודכן:  03/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמואל אבואב הבכיין מ"אור ירוק"
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
תמיד ראיתי בו ליצן שחקן
הורס  |  3/09/15 10:09
2
סגנון כתיבה לא ראוי
חיים פעם1  |  3/09/15 10:46
 
- סגנון?1/4מליארד שח לשנה בזבוז!
ע_הראל  |  11/09/15 00:39
3
פרס ישראל לאבואב
דניאל143   |  3/09/15 10:59
 
- דניאל, היודע אתה למה יש ת.ד?
נסים גבאי  |  3/09/15 19:39
 
- פרס ישראל על תשדירי שירות זבל?
ע_הראל  |  11/09/15 00:45
4
שמוליק אבואב איש אדיר !
מסעודה משדרות  |  3/09/15 11:10
 
- שמואל אבואב הבכיין מאור ירוק
אחד ששרת תחתיו  |  16/10/15 23:37
5
חותם על כל מילה !
מגיב ותיק  |  3/09/15 11:27
6
אין לך כבוד ולא בושה
אם דואגת  |  12/04/16 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
איתמר לוין
השופט מנחם קליין קורא למחוקק לשקול הטלת הוצאות על חברות ביטוח המנהלות ללא צורך הליכים בעקבות תאונות דרכים, בהן נקבעו אפס אחוזי נכות
איציק וולף
הנערות נהרגו בתאונה בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 66, שבמערב עמק יזרעאל    נהגת הרכב שבו נסעו ונהג הרכב השני נפצעו קשה    מנכ"ל אור ירוק: היה ניתן למנוע את התאונה בהתקנת מעקה הפרדה פשוט וזול
איתמר לוין
עצות מעשיות לעורכי דין וגם אנקדוטות מן האולם - מפיו של שופט התעבורה התל אביבי רועי פרי: על התנהגות ראויה, ההכנה לדיון, היחס לצד שלישי ועוד
יצחק דנון
טוען שהחברה חייבת לו סכום זה בשל הטיפול בבתי החולים הממשלתיים בשנים 2009-2000 בנפגעי תאונות דרכים בהן היו מעורבות מכוניות שביטחה
איציק וולף
צעיר נהרג בתאונת דרכים עצמית סמוך לגן סאקר בירושלים    שניים מחבריו שהיו עמו ברכב נמלטו מהמקום תוך שהם מפקירים אותו במצב אנוש    חבר נוסף התעמת עם שוטרים ונמצא בגילופין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il