X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם כיום השמאל הציוני - עד מר"צ ממש, מעדיף את טיפוח הלאומנים ה"סרוגים" גם במחיר עלייתם להר-הבית, כשמדובר במלחמה בדת ישראל. כך למשל שיתפו פעולה "אבירי השלום" ציפי לבני ויאיר לפיד עם בנט ומרעיו בין 2013 ל-2015 וטיפחו שוב את הרבנים הלאומנים נגד החרדים
▪  ▪  ▪
כיפות סרוגות בכותל [צילום: AP]

קריאות העלייהום שנשמעים משמאל המפה הפוליטית נגד העולים להר-הבית, הם קולות צבועים ובמיוחד כשהם נשמעים מקרב השמאל הציוני, אך אפילו גם זה שאינו ציוני. את זריעת המתלהמים עם הכיפות הסרוגות ואת עלייתם להר-הבית, זרעה הציונות הסוציאליסטית השמאלית לפני יותר ממאה שנה, עת הניפה את דגלי השמאל והלאומנות גם יחד. באותם ימים - של ראשית הציונות, כל מאבקם בתוך היהדות היה נגד המחנה התורתי והרבני, ולכן כדי לנסות ולערער את גדולי ישראל בקרב שומרי המצוות, הרי שהסוציאליסטים משמאל הקימו וטיפחו את ה"דתיים הלאומיים" ונתנו להם את כל הגיבוי לבנות מחנה "דתי אורתודוכסי" שלא ישמע לגדולי ישראל אלא ימציא יהדות חדשה".
הגולם הזה קם על יצרו במחצית הראשונה של שנות ה-70 של המאה העשרים והפך לעצמאי (כמו שחומייני, ה"טליבאן", ה"חיזבאללה" והחמס הפכו אף הם לעצמאיים ממקימיהם...). אבל מאז ועד היום השמאל הזה לא למד דבר והוא ממשיך לטפח את הגולם הלאומני הזה כשמדובר בויכוח הדתי במדינת ישראל. ולכן, אל להם - למטפחיו של שמואל אליהו מצפת בביקורו ב"בית הפתוח" בי"ם, לבכות על כך שאותו שמואל אליהו וחבריו בנט ושקד מטפחים את העלייה להר-הבית, כי מי שנתן להם את הזכות להמציא יהדות ללא גדולי ישראל הם אנשי העבודה ומר"צ.
כאשר סבו של שרון ואביו של מנחם בגין פרצו - בעיירה בריסק בליטא, לתוך בית הכנסת שננעל ע"י רבי חיים מבריסק, וקיימו נגד רצון הרב מבריסק את יום השנה למותו של הרצל, הרי ששמחה גדולה אפפה את אנשי "פועלי ציון שמאל" ואת "הפועל הצעיר". המטרה שלהם הייתה לשבור את הוראות חכמי ישראל ולהמציא "יהדות חדשה" ווירטואלית. כאשר מאיר ברלין (בר-אילן) יצא עם חבריו במרד נגד דודיו מבריסק הרי שאנשי הציונות הסוציאליסטית צהלו. כאשר תנועת ה"מזרחי" מחקה את מחויבותייה לגדולי ישראל החרדים, הרי שהיא הונפה מעלה, מעלה כדגל של הציונות הסוציאליסטית ל"יהדות ציונית". כאשר הרבנים קוק ועוזיאל אישרו, במכתב שקרי לחכמי תימן, את היותו של מחלל השבת שמואל יבנאלי "רב גדול" ורמזו בזיוף שמו למשיח בן יוסף, הרי שהציונות הסוציאליסטית התענגה והשמינה פוליטית מנחת על משת"פות זו.
אבל מה שאותם ציונים משמאל לא הבינו אז היא העובדה כי ברגע שממציאים "יהדות וירטואלית" וחדשה ללא שורשים לחכמי התורה וחוקיה, הרי שההמצאה הזו עוד יכולה בעתיד לעבוד כנגדם. והיום כאשר העולים להר-הבית, בכיפות הסרוגות שהשמאל הציוני טיפח, המציאו חוקים חדשים ב"יהדות" שלהם, שמתירים להם לעבור על דברי חכמים גם במחיר סכנת פיקוח נפש, הרי שהם ממשיכים את הקו שהשמאל הציוני טיפח בהם: יהדות ללא תורה ועם "שולחן ערוך" כבקשתך.
למעשה, גם כיום השמאל הציוני - עד מר"צ ממש, מעדיף את טיפוח הלאומנים ה"סרוגים" גם במחיר עלייתם להר-הבית, כשמדובר במלחמה בדת ישראל. כך למשל שיתפו פעולה "אבירי השלום" ציפי לבני ויאיר לפיד עם בנט ומרעיו בין 2013 ל-2015 וטיפחו שוב את הרבנים הלאומנים נגד החרדים. וכך היה - לפני מספר שנים, כאשר שמואל אליהו הלאומני מצפת, היה למועמדה של מר"צ בי"ם לתפקיד ה"רב בראשי" של י-ם. לשמאל חשובה יותר המלחמה בדת ישראל מאשר מיגור הלאומנות והקיצוניות.

תאריך:  14/10/2015   |   עודכן:  14/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגולם שקם על יוצרו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה איש חצוף וטיפש!
בנימין נתנאל  |  14/10/15 16:15
 
- הביקור שהיה...
אליהו קאופמן  |  15/10/15 00:26
2
נציג הטומאה עלי אדמה
ב.ל  |  14/10/15 21:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
מתקפת הסכינים החלה עם כבילת ידיהם של חיילי צה"ל    השבוע – 850 שנה לעליית הרמב"ם להר-הבית    הנסיך הליכודי שהפקיר את הר הבית לשועלי האויב    נתניהו הולך בדרכו של שמגר
איתמר לוין
סגנית פרקליט המדינה וסגנית פרקליט מחוז ירושלים סיפרו לבית המשפט המחוזי על הלכה בעליון - שלא הייתה ולא נבראה. האם אנחנו עדים לתרבות ארגונית של אי-אמירת אמת, המתחילה בבכירי הפרקליטות ומחלחלת כלפי מטה?
ישראל רוזנבלט
המיתוס השקרי אודות הנער העזתי מוחמד א-דורה, שכאילו נהרג מאש צה"ל, הצית את מהומות אוקטובר 2000 בישראל ואת האינתיפאדה השנייה. אתמול הודיע דוברו של הראיס, כי הנער הפלשתיני שנורה ונהרג לאחר הדקירה הכפולה בפסגת זאב, בעצם "הוצא להורג בידי ישראל". אגב, זה אותו פירומן שבשבוע שעבר תואר בתקשורת הישראלית כמרגיע הרוחות העיקרי
רועי סמאי
לאחר חודש תשרי הגדוש בחגים - עינינו נשואות לחודש חשוון, הנקרא גם מר-חשוון, וזאת ממספר טעמים
דויד פיזאנטי
הערכאה המשפטית העליונה במדינת ישראל כיום היא "המלך במועצתו". קשה להאמין. ומי שלא מאמין שיבדוק. כמובן שהמלך הזה נמצא באנגליה ואנחנו עובדים בלי ראש. מלך ישראל במועצתו בירושלים יכול בקלות לתקן את הבעיות שיש לנו עם המערכת המשפטית המסואבת הקיימת. וכשיהיה משפט בירושלים, אז, כל המדינה תתחיל לתפקד כמו שצריך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il