X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דיבורים לחוד ומעשים לחוד בתחום המעשי הוא נכשל פעם אחר פעם אנו צריכים לשקול טוב טוב אם זה הפוליטיקאי שאנו רוצים בראש הפירמידה
▪  ▪  ▪
ארדן. הצטייר כתקווה החדשה של הליכוד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

גלעד ארדן הצטייר כתקווה החדשה של הליכוד, ואיתו של עם ישראל. הוא רהוט בלשונו, מתבטא היטב, יודע מתי צריך להיות קיצוני ומתי להרגיע, יודע מתי יש לו סיכוי ומתי אין, ושוקל את דרכו בדרך-כלל במחשבה תחילה.
אלא מסתבר כי דיבורים לחוד ומעשים לחוד. בתחום המעשי הוא נכשל פעם אחר פעם. הוא קיבל את המשרד לאיכות הסביבה ומה עשה - שינה את שמו למשרד להגנת הסביבה. יש כאן הבדל תהומי, בעוד שבאיכות הסביבה אנחנו מדברים על אנשים ובעלי חי, הרי שבהגנת הסביבה אנחנו מדברים על צמחיה ודומם.
הייתה לו הזדמנות פז להיטיב איתנו, אם היה מפסיק את הריסוסים המסרטנים של מטעים ופרדסים ותוצרת חקלאית אחרת, אבל כאן הייתה נדרשת מנהיגות וזאת כנראה לא בדיוק הצד החזק שלו, ולכן בחר לעשות כותרות בנושאים אחרים ולא לעסוק באיך עושים את החיים שלנו בטוחים יותר מבחינת מניעת הרעלה עצמית.
הניסוי הבא הייתה רפורמת השירות של דואר ישראל. על-פי רפורמה זו, היו צריכים שירותי הדואר להגיע עד פתח ביתנו - כאשר מדובר בחבילות, מכתבים רשומים ועוד. שעות הפעילות הוארכו, המחיר לאזרח עלה, אבל אם הכל היה מתממש, כי אז זה היה כדאי, אולם כמעשה שטן לא זאת ואף לא זאת, לא רק שהשירות לא הגיע לפתח הבית, אלא המכתב טייל בין המקומות כחודש-חודש וחצי עד שהגיע ליעדו. התורים בסניפי וסוכנויות הדואר רק התארך והשירות ירד מתחת לאפס.
הניסוי הבא היה רשות השידור בה נתבקש בדק בית יסודי עד כדי סגירתה ופתיחתה מחדש, הכינו לו את הכלים לפניו, הוא עשה צעד נכון כאשר בתוקף חוק אמור היה להביא לסגירה ולפתיחה מחדש. אבל הוא לא בנוי כנראה למאבקים מתמשכים ולכן בהזדמנות הראשונה הרים ידיים והלך לתחנה הבאה.
והתחנה הבאה הייתה המשרד לביטחון פנים. רבות דובר על התרבות הארגונית של המשטרה, על יחסה לאזרח, על הכשלונות המרובים בצד המבצעי, על תופעות של הטרדות מיניות, על תרבות דיווח השקר ועוד. והינה נקרתה לידיו הזדמנות פז לעשות סדר, והוא קיבל החלטה נכונה למנות מפכ"ל חיצוני שלא גדל בערוגות המשטרה, אבל עשה זאת בלי מחשבה תחילה, בלי בחינה לעומק, ולכן נכשל ברצונו למנות את גל הירש למפכ"ל, ונאלץ לבחור אדם אחר, שיתכן שאילו היה שוקל מראש, לא היה מתבזה כך.
משהו עומעם בדמות של עו"ד צעיר ומבטיח זה, כמו ידידו גדעון סער הוא כושל בקריאת המפה, ועושה דברים שאינם מקדמים אותו, לתפקיד הנכסף של ראש ממשלה. ואנו צריכים לשקול טוב טוב אם זה הפוליטיקאי שאנו רוצים בראש הפירמידה.

תאריך:  14/10/2015   |   עודכן:  14/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשלונותיו של ארדן
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ושוב: מחמאות לשמעון זיו על
ארדן לא מתאים  |  14/10/15 12:49
2
הוא דווקא מפתיע לטובה.
לדעתי  |  14/10/15 18:08
3
ארדן לאום
חי בלילה  |  15/10/15 00:58
4
ניתוח שגוי ומסקנה שגויה
רפי לאופרט  |  15/10/15 09:21
5
השר גלעד ארדן
יוסי אנקורי  |  17/10/15 13:52
6
ומי יגן על הסביבה שלי?
חי בלילה  |  18/10/15 01:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
למרות התמיכה של מדינות ומנהיגים בעולם, ולמרות שהדבר נראה כהכרחי, ולמרות תמיכתו ההצהרתית של נתניהו לתמוך בפתרון שתי המדינות, מדינה פלשתינית לא תקום בטווח הנראה לעין, בגלל סיבות שלא ניתנות לפתרון בשלב זה, ובעיקר לאור הזעזועים המתחוללים בכל האזור הגורמים לחוסר יציבות
רפי לאופרט
החמאס "מתרגל" את ישראל מזה זמן לא מבוטל בנוכחות לאורך הגדר, בהפרה חוזרת ונשנית של הבנות הפסקת-האש של צוק איתן ובתמרונים שונים, שבחלקם מהווים "הליכה על הסף"
עו"ד ורו"ח רמי אריה
יזם נדל"ן מכר בצורה פיקטיבית שתי דירות לחמותו ולבתו - ואז ניסה לקבל פטור ממס על רווח בסך 14 מיליון שקל. פקיד השומה עלה על כך באיחור, והיזם ישלם בסופו של דבר שני שלישים מסכום המס שנקבע
נסים גבאי
מנהיגי האזור יודעים את האמת. רבים בתוכנו יודעים את האמת. כל צד מתלהם ככל שיהיה – יודע שימים של שלום, עבודה, בילויים וכיף עדיפים אלף מונים על נשיאת נשק, סכין, מטען חבלה או בקבוק תבערה
מרדכי צבי
"המצב", "מערכת מורכבת", "מצב מסובך" וכיוצא באלה התארים המנסים לְשֵׂבֵּר את האזן נותנים מינוח של מביני דבר, כשלמעשה הסיבוך הוא בהבנת הנקרא ופשוטו של מקרא. לפי חוקרים שישבו על מדוכה זאת רבות בשנים יוצא דבר מעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il