X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האם הכיבוש? האם ההתנחלויות? האם הנאכבה מ-48? ואולי בעיקר עצם הנוכחות היהודית בארץ?
▪  ▪  ▪
היטלר עם חאג' אמין אל חוסייני

מקורות השנאה האמיתית, המתמדת והמתעצמת של הפלשתינים כלפי הנוכחות היהודית (הציונית) בארץ, מצויים מתחילת המאה הקודמת, באידיאולוגיה של שנאה והסתה שהובילה ההנהגה של ערביי ארץ ישראל, בראשותו של המופתי הירושלמי הנאצי, חאג' אמון אל-חוסייני.
הקשר האישי והאידיאולוגי של אל-חוסייני להיטלר ולנאצים
הקשרים הרעיוניים, הארגוניים והמבצעיים בין התנועה הנאצית ובין הנהגת ערביי ארץ ישראל החלו כבר בראשית ימי הנאצים בשנות השלושים. כבר בשנת 1933 פנה המופתי הירושלמי לקונסול הגרמני, והציע שיתוף פעולה על בסיס קירבה רעיונית.
אל-חוסייני השמיע נאומי הסתה נגד המפעל הציוני שגרמו למעשי רצח טבח והרג של 133 יהודים (מאורעות תרפ"ט). בהמשך התחולל המרד הערבי הגדול בשנת 1936, שבעקבותיו הוא נאלץ לברוח לעירק. בעירק הוא הפך ליועצו של רשיד עאלי כילאני, מראשי המפלגה הנאצית. שניהם גרמו לפרעות הרג ורצח נגד יהודי בגדד (פרהוד) שבהם נרצחו מאתיים יהודים. לאחר שההפיכה שניסה לבצע רשיד כילאני נכשלה, חאג' אמין אל-חוסייני ברח לברלין.
המופתי הירושלמי הפך לשותף של היטלר
חאג' אמין אל-חוסייני פגש לראשונה את היטלר בנובמבר 1941. הוא הציג את עצמו כמנהיג האיסלאם, והודיע על תמיכתו המלאה בנאצים. במפגש זה סיכמו היטלר ואל-חוסייני על תיאום וסיוע הדדי במהלך המלחמה.
הנאצים הבטיחו לחוסייני לממש את השליטה המוסלמית בכל המזרח התיכון, למנוע כל יוזמה להצלת יהודים באירופה, ולמנוע עליית יהודים לארץ ישראל. היטלר הבטיח לחוסייני לקדם את שאיפותיו בארץ ישראל.
בעת שהותו בברלין העניקו הנאצים לחוסייני כבוד מלכים ותקציבים עצומים (חלקם הגיעו מכספים שהוחרמו מיהודים) כדי לגייס צעירים מוסלמים מבוסניה ומארץ ישראל לצבא הגרמני. כמו-כן גויסו מוסלמים מהרפובליקות המוסלמיות בברית המועצות. הגרמנים הקימו עבור הוועד הערבי העליון של המופתי משרדים ברומא ובברלין, שיפעלו לגיוס מוסלמים לצבא הגרמני.
המופתי הירושלמי שידר נאומי הסתה נגד יהודים ברדיו ברלין: "הרגו את היהודים בכל מקום שאתם מוצאים אותם. למען אללה, ההיסטוריה והדת."
השר הנאצי, היינריך הימלר, הפיץ לכל היחידות בצבא הגרמני הנחייה מיוחדת כיצד לקלוט היטב את המתגייסים הערבים המוסלמים.
המופתי הירושלמי שותף ל"פתרון הסופי"
נציג מוסלמי מטעמו של חאג' אמין של-חוסייני צורף למחלקה היהודית בראשותו של אייכמן. חוסייני עצמו ביקר בחברת אייכמן במחנה ההשמדה אושוויץ ובחן את תהליך ההשמדה. הוא הציע להקים מחנה השמדה דומה בארץ ישראל. שנאתו התהומית של המופתי ליהודים באה למימוש במו עיניו בביקור באושוויץ.
אחד מראשי מנגנון ההשמדה הנאצי, דיטר ויסלוצני, שהעיד במשפטי נירנברג שנערכו לפושעי המלחמה ב-1946 אמר: "המופתי היה אחד מהיוזמים של ההשמדה השיטתית של יהודי אירופה, והיה יועצם של אייכמן והימלר בביצוע התוכנית. המופתי היה אחד החברים הטובים של אייכמן ודחק בו ללא הרף להאיץ את ההשמדה.
ערפאת היה ממשיכו של אל-חוסייני
החוקר הנודע, פרופ' אדוארד סעיד כתב:
"בקריאתו של המופתי לחיסול העם היהודי הוא ייצג את הקונצנזוס של ערביי פלשתין ושימש כשופרו של העם. ממשיכו המדיני של המופתי, היה מנהיג אש"פ יאסר ערפאת".
הפלשתינים והנאצים שותפים בשנאת יהודים
המופתי הנאצי, חאג' אמין אל-חוסייני, הצית והוביל את השנאה וההסתה נגד היהודים, וגרם לפלשתינים אסון (הנכבה). היום מובילים את השנאה הטוטלית נגד היהודים בישראל, ממשיכי דרכו החמאס והתנועה האיסלאמית. הפלשתינים ממשיכים באותה דרך שמובילה אותם מאסון לאסון. שנאה, קיצוניות, העדר נכונות לשום פשרה ושום פתרון. המשך תביעה אולטימטיבית בלתי אפשרית לזכות השיבה.
השנאה של הפלשתינים כלפי היהודים הייתה ונותרה ללא קשר לכיבוש, להתנחלויות, לקיפוח ולהפליה.
בבתי הספר של הפלשתינים מלמדים את הילדים לשנוא יהודים לא בגלל העדר "אופק מדיני". במסגדים מטיפים כהני הדת לשנוא ולרצוח יהודים לא בגלל העדר "תהליך מדיני". בטלוויזיה וברדיו הפלשתיני מסיתים לרצח יהודים לא בגלל "קיפאון מדיני".
הקריאות לרצח ולהשמדת היהודים הוא עניין של קבע בתעמולה של הג'יהאד. ההנהגה של הפלשתינים גם של החמאס וגם של הרשות שותפים להפצת השנאה נגד יהודים. כל אותם צעירים שיוצאים לדקור בסכינים יהודים מזדמנים עושים זאת בגלל השנאה הפנאטית ולא בגלל המחסומים. נערים פלשתינים המנסים לרצוח יהודים בני גילם, עושים זאת משנאת יהודים ולא בגלל שחסרים תקציבים לבתי ספר בגדה.
השנאה, הסכין ורצח יהודים הוא המאפיין של "התרבות" הפלשתינית והמוסלמית. השנאה הפלשתינית ליהודים שורשיה בדת המוסלמית ובאידיאולוגיה הנאצית.

תאריך:  21/10/2015   |   עודכן:  21/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהו מקור השנאה הפלשתינית כלפינו?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תרבותי
אהרון שחר  |  21/10/15 10:22
2
מה מקור השנאה? שאלה שאין לה
תשובה  |  21/10/15 11:37
 
- הסיבה לשינאת הערבים כלפינו כנס
ל-תשובה  |  21/10/15 13:59
3
שינאת האסלם ליהודים כנסו
ל-מתי דוד  |  21/10/15 12:58
4
צרציל והאיסלם ל"ת
מתתיהו_(מתי) דוד  |  21/10/15 17:26
5
צרציל והאיסלם
מתתיהו (מתי) דוד  |  21/10/15 17:31
6
דת האיסלם זאת דת שבסוף תשמיד
האיסלם ישמיד עצמו  |  21/10/15 17:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
מנכ"לית משרד החינוך זימנה לשימוע מנהלת ומורה מבית ספר בשכונת בית חנינא שקיימו בבית הספר הצגה שבה שרו תלמידים שירי הלל למחבלים שרצחו ביהודים ושהציגו את חיילי צה"ל כרוצחי פלשתינים
איציק וולף
כוח צה"ל סיכל פיגוע דקירה הלילה ביישוב יצהר שבשומרון    מצבה של המחבלת יציב    בחברון תתקיים שביתה כללית לאחר חיסול שני מחבלים מחמולת אל ג'עברי
קיסר קבהא
יחסי יהודים וערבים, אזרחי המדינה, עוברים בימים אלה טלטלות עזות, שלא היה להן אח ורע, והעוברות בחדותן ובעוצמתן בנזקים שהן גורמות, ומותירות תופעות טבע הרסניות ביותר. ללא הימלכות בדעת ומאמצי הרגעה ופתיחת אופק מדיני, לא נדע אנה אנו הולכים
איציק וולף
שני מחבלים ניסו לדקור חיילים בציר המתפללים בין קריית ארבע לחברון    חייל נפצע קל לפני שחוסלו המחבלים ביריות    מאז תחילת גל הטרור נרצחו 10 ישראלים ונפצעו 122
איציק וולף
כוח משותף לצה"ל, לשב"כ ולימ"ם פגע בחוליית צלפים פלשתינית שירתה לעבר כוחות צה"ל שפעלו סמוך לגדר המערכת של רצועת עזה    השר יעלון: גל הטרור - פרי הסתה פרועה ושקרית וסיפורים שלא היו ולא נבראו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il