לא אחת כתבתי על השירות הבלתי נסבל הניתן ע"י HOT. היו לי אין ספור בעיות החל מעצם היכולת להשיגם טלפונית דרך אי-קבלת תגובות ענייניות וגמור בהרגשה של זלזול מוחלט בלקוח. אני סבור שכל מה שכתבתי לא היה בחזקת מקרה פרטי וממה שניתן היה להבין מאמצעי תקשורת שונים, אכן השירות שלהם לא היה, בלשון המעטה, מן השירותים המשופרים.
ושוב נזקקתי להם.
בשבוע שעבר, הסתבר לי שהממיר שסופק לי פשוט אינו נדלק. האמת שזה ממיר מאוד ישן, ממיר בן עשרות שנים, אך עד כה, פעל קשורה. כמובן שניסיתי לבצע את הפעולות הבסיסיות - להוציא את התקע מהשקע; להוציא ולהכניס את הכרטיס של HOT המצוי בממיר ועוד כהנה וכהנה פעולות המוכרות לי וכלום - הממיר פשוט אפילו לא נדלק.
בחשש רב, מניסיון העבר, חייגתי ל-HOT.
בתוך כ-2 דקות המתנה כבר ענו לי. מוקדן השירות שמע בנחת את מה שהיה לי לומר, שאל אם ניתקתי את החשמל וחיברתי מחדש ולאחר שנענה בחיוב, תאם לי טכנאי ליום המחרת בין 9 לבין 11 בבוקר. כל השיחה כולה ארכה דקות בודדות.
למחרת הגיע טכנאי השירות, כרבע שעה לפני הזמן לאחר שהתקשר לברר האם אני בבית למרות שיש עוד רבע שעה עד למועד המוקדם ביותר בו הוא אמור להגיע, החליף את הממיר בממיר חדש והלך לו לדרכו. כל הפעולה כולה ארך פחות מ-10 דקות.
לסיכום - שירות מצוין ובהנחה שהתנהלות זו משקפת שינוי כלשהו ב-HOT אז בהחלט מגיעה מילה טובה.
ורק על-מנת שלא אחשוב משהו טוב על רמת השירות במונחים ארציים - הרי שלאחרונה קיבלתי מ-YOUPHONE חשבון שנראה היה לי כי אינו מתאים לסיכום שלי עמם.
ניסיתי להשיג טלפונית את המוקד שלהם ולאחר כ-20 דקות התייאשתי וניתקתי. ניסיתי מאוחר יותר אך הפעם בשיטת "לחץ 1 ונחזור אליך בתוך 3 שעות". לכאורה שיטה יעילה החוסכת המתנה אך בפועל, לאחר שהתקשרו בדיוק בתום 3 השעות, עד שהספקתי להרים את הטלפון ממקומו, השיחה נותקה. הם הבטיחו לנסות שוב, כך עשו ושוב ניתקו כל כך מהר שפשוט לא סביר שרבים יצליחו לענות.
השלב הבא היה משלוח דוא"ל למרכז השירות שלהם. המתנתי 3 ימים לתשובה ואין תגובה. גם פירוט של הפנייה הועבר באמצעות האתר של YOUPHONE אך גם משם לא הגיבו.
למחרת היום, הצלחתי סוף-סוף להשיגם טלפונית לאחר המתנה לא קצרה. לשאלתי מדוע אינם מגיבים לפנייה בדוא"ל קיבלתי כתשובה שאלה מאלפת מהמוקדן - "האם התקשרת להודיע ששלחת מייל? אנו לא פותחים מיילים אלא אם מתקשרים ומודיעים לנו כי נשלח מייל." לקח לי קצת זמן להתאושש ושאלתי - "איך אתקשר אם המייל שנשלח נשלח בגלל שלא הצלחתי להשיגכם טלפונית."
לא זכורה לי תשובתו - זה גם לא חשוב.