X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במחי הודעה רשמית אחת, מנוסחת בקפידה, נכנע ראש ממשלה בישראל לשונאי ישראל לדורותיהם, לקהילה הבינלאומית הצבועה והמתחסדת, לרוצחים הערבים הניאו נאצים שמסביבנו ובתוכנו, לחנין זועבי, זחאלקה ואחמד טיבי
▪  ▪  ▪
חרדים בהר הבית. נכנעים לכל גחמה [צילום: סלימאן חאדר/פלאש 90]

הבוקר קם עם ישראל למציאות בה ראש ממשלת ישראל מכריז באופן רשמי, קבל עם ועולם, שהר-הבית אינו בידינו. אם ציטוט יסייע לתפוש את הבלתי נתפש הריהו לפניכם:
"ישראל תמשיך לאכוף את המדיניות ארוכת השנים שלה: מוסלמים יוכלו להתפלל בהר-הבית, מי שאינם מוסלמים יוכלו לבקר בהר. אנחנו מכירים בחשיבותו של הר-הבית לשלוש הדתות ומאשרים את המחויבות שלנו לשמירת הסטטוס-קוו בהר-הבית, במילים ובמעשים. לישראל אין כוונה לחלק את הר-הבית ואנו דוחים כל ניסיון לטעון טענה אחרת בנושא" (ההדגשה שלי).
כך במחי הודעה רשמית אחת, מנוסחת בקפידה, נכנע ראש ממשלה בישראל לשונאי ישראל לדורותיהם, לקהילה הבינלאומית הצבועה והמתחסדת, לרוצחים הערבים הניאו נאצים שמסביבנו ובתוכנו, לחנין זועבי, זחאלקה ואחמד טיבי. איך אמר זה האחרון לשר אלקין לפני שסילקו מעל דוכן הנואמים בכנסת? "אני מעליך, אני הריבון!" .
מה עם חורבן הבית הראשון? והשני?. מה עם הכמיהה בת דורות לשוב לציון?, מה עם חזון הנביאים?, מה עם ההכרזה במלחמת ששת הימים - "הר-הבית בידינו!?"
וראש הממשלה הזה, האומלל והבוגדני, נכנע לכל גחמה, משפיל ראשו ומכופף ראשינו על כורחנו בפני מבקשי נפשנו, מחליש את רוח העם הזה ומוביל בכחש את מדינת היהודים אל עברי פי פחת.
לא יועילו כל ההסברים. יש רגעים בהם המילים מאבדות מכוחן ובהיות יד הרשע על העליונה אפסו סיכויי התירוצים הדחוקים והנדושים לתת מענה למציאות.
וזו קשה מנשוא. מסירת חלקים נרחבים בחברון לידי הרוצחים הערבים, כניעה לטרור, תמיכה בהחרבת גוש-קטיף וגירוש רבבת יהודים מנחלתם, שחרור אלף רוצחים בעסקת שליט המזוויעה תוך גזירת דינם של יהודים רבים למוות אכזרי בידי רוצחים ששוחררו, הקפאת בניה מוצהרת,שקטה ומוצהרת שוב, חיסול או לכל הפחות פגיעה אנושה בכוח ההרתעה של צה"ל, קשירת ידי חיילנו והפיכתם לברווזים במטווח הרוצחים ועוד ועוד.
וכעת ההצהרה השערורייתית בעניין הר קודשנו. זו מתלווה לאיסורים בפועל על תפילת יהודים בהר מזה שנים, על אפליה קשה כלפי יהודים בביקורים בהר, על מדיניות גזענית ופוגעת כלפי יהודים ומאווייהם האמוניים וכיוצא באלה עוולות בלתי נסבלות של מהרסים ומחריבים מבית, כאן בנחלת אבותינו בארץ הקודש. המעוללים הם יהודים! מזכיר משהו?
ובכן, מי שמהין עוז בליבו להרים ידו על קודשי ישראל, מי שמעז לוותר על הר קודשנו, מי שמעוות ומסלף ההיסטוריה ומורשתנו, מי שכופר בתורת ישראל ובחזון הנביאים - מאבד את הזכות המוסרית להנהיג את העם הזה.
דמוקרטיה תטענו, לא מצאתם בדיחה טובה יותר? הרי "חופש פולחן לכל הדתות" הוא מאבני היסוד המכוננים את זו הדמוקרטיה, הלא כן ? ואם יימצאו צבועים ומתחסדים שישימו יהבם בטיעון השדוף והריק הנ"ל כי אז יתכבדו וילכו עד הסוף - ראש מוסד ערבי, מפקד חיל אויר ערבי, ראש ממשלה ערבי-קדימה, לחיסול מדינת היהודים.....הקץ להפליה!!
עם ישראל כמה לבית מקדש מאז חורבן הבית השני. אלפי שנים של תפילות וייחולים לא יבואו לקיצם ותפילת הדורות לא תפסק בגלל ראש ממשלה רופס ואומלל הגורם ייסורים לעמו ועוול בל ישוער למורשת עמנו. במהרה בימינו נעלה להר ונבנה את בית מקדשנו וגזירות נתניהו ותבטלו מהעולם כפי שהתבטלו גזירות שונאי ישראל בכל הדורות.

תאריך:  25/10/2015   |   עודכן:  25/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנוסים בהר
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
החייל של פייגלין ממשיך לירות
שמעוני  |  25/10/15 15:47
2
בעז- תודה.
אבנר צפוני  |  25/10/15 20:16
3
תשובה ל- 1-2
בעז ש  |  27/10/15 11:34
 
- עניינית?=אסור לענטז על הר הבית
ע_הראל  |  28/10/15 14:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יראון פסטינגר
שימוש באיש כזה - מרטין אינדיק בתור מתווך ובתור יועץ בכיר יש בו כדי להסביר את הכשלון המוחץ של ממשל אובמה גם בניסיון להחיות את המשא-ומתן בין ישראל לפלשתינים, יש בו כדי להסביר את החלטתו האומללה של הנשיא אובמה בראשית כהונתו לנטוש את מפת הדרכים של הנשיא בוש, אותו אפיק מדיני לו הסכימו גם ממשלת הליכוד בראשות שרון וגם הפלשתינים
עידן סובול
[נוסח עברי: עידן סובול]
אהרון שחר
המצב בעולם אינו תוצאה מקרית של "ככה זה"    הוא תוצאה של כוחות חזקים המצליחים להשליט את רצונם
רפי לאופרט
עניין השקרים שזור ב"נכבה", בהיסטוריה הפלשתינית בארץ-ישראל, בהבטחות שכביכול ניתנו להם ולא קוימו ובנחשלות החברתית והכלכלית שלהם. התופעה אינה נדירה ואינה מוגבלת לנרטיב הלאומי, היא שזורה כמעט בכל היבט של החיים היום-יומיים ובנגזרות של הסיפורים הלאומיים והחברתיים-כלכליים. בתקופה האחרונה אנו עדים לסיפורי הבדים סביב הר-הבית ומסגד אל-אקצה כאשר כל הקמפיין הפלשתיני-מוסלמי מבוסס על שקרים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך-כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי או עניינו אותי    והפעם - תאונה מצערת, כורתים, פולמוס, ביקורת ובטלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il