X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברור לכל ילד, פרט לשופטי בג"ץ וליועץ המשפטי, שבשדה קרב שוררים חוקים אחרים. ברור לכל ילד, פרט לשופטי בג"ץ וליועץ המשפטי, שאמצעים אלו הינם חירומיים, ולעת אשר כזאת לא ניתן לשַמֵר חיקוקים ונהלים 'שוויצריים' של ימות השיגרה
▪  ▪  ▪
בג"ץ. שם מקלות בגלגלים? [צילום: פלאש 90]

חזית המוראל וההסברה
אזרחי ישראל ניצבים, בגבורה רבתי, מול טרור אישי, חסר כתובת להשבת מלחמה שערה. מדינת ישראל ניצבת, בחולשה רבתי, מול מיתקפה תקשורתית שקרית בתקשורת העולמית. האלוהים של אויבינו המוסלמים הוא אלוהי רצח, זוועה ושקרים מבויימים לאחז את עיני העולם. שתי זירות עיקריות למלחמה נואשת זו: מוראל הלאומי וההסברה הבינלאומית. לאסוננו הלאומי יש לנו הפרעות קשות גם מבית, ובכללן משתי רשויות-על בתחומן: הבג"ץ (וכן היועה"מ) ו...הרבנות הראשית. ואפרש שיחתי הכאובה:
אנחנו במלחמה! עקובה מדם ושטופת דמעות. מרכיב חשוב בכח העמידה הוא המוראל הלאומי, שהרי חיילי המערכה הנוכחית הם האזרחים מן השורה, מול אספסוף אזרחי מתפרע. יועצים רבים, ובראשם אישי ביטחון, מציעים להרוס את בתי המפגעים, כאקט מלחמתי-ביטחוני ולא מכח שיפוט צבאי או אזרחי. מוצע עוד, לשלול אזרחות מן המשפחה הקרובה, להחרים את רכושה ולגרש אותם אל מרחבי האוקיינוס המוסלמי.
ברור לכל ילד, פרט לשופטי בג"ץ המרווחים בכורסותיהם, שצעדים אלו אינם ענישתיים-מידתיים אלא הרתעתיים ופסיכולוגיים, להעלאת המוטיבציה הלאומית שלנו ולהנמכת זו של האויב. והבג"ץ לא מרשה! פגיעה באושיות הדמוקרטיה! ברור לכל ילד, פרט לשופטי בג"ץ וליועץ המשפטי, שבשדה קרב שוררים חוקים אחרים. ברור לכל ילד, פרט לשופטי בג"ץ וליועץ המשפטי, שאמצעים אלו הינם חירומיים, ולעת אשר כזאת לא ניתן לשַמֵר חיקוקים ונהלים 'שוויצריים' של ימות השיגרה. ברור לכל ילד כי הבג"ץ המעכב, והיועץ המשפטי, מובילים להתאבדות לאומית שלנו על מזבח דת-האג, כתמונת ראי לשהידים הנושקים לחרבם המוסלמית.
יודע אנכי שיעילות צעדים אלו שנויה במחלוקת, ולא ניתן להוכיח תוצאות בטווח קצר. אך בעיני זה אסון לאומי כשבג"ץ תוקע מקלות משפטיים בגלגלי הביטחון המערכתי, ומסייע בעקיפין להקרבת בנינו ובנותינו למולך הדמוקרטיה.
אני קורא לבג"ץ לרדת מן האולימפוס והכורסאות, ולהסתלק בעת מלחמה בפועל (גם אם לא הוכרזה) מכל פסיקה כנגד רשויות הביטחון הלאומי, בטענה של אי-שפיטות מלחמתית, או בכל דרך מפותלת אחרת כפי שהם יודעים...
הרבנות מסייעת בעקיפין לשקרי-אויב
ומכאן לחזית השנייה: ההסברה הבינלאומית בחזית השקרים הנבזיים. כל ינוקא יודע שעלילת השתלטות יהודים על הר-הבית היא מכזבי עלי-בבא ושודדיו. זו מלחמת קודש של מוסלמים מוסתים הנחלצים נגד צלבנים מדומים הזוממים להרוס את מסגדם בהר-הבית. והנה הרבנות הראשית מתערבת בדיוק בזירה זו ע"י כרוז "איסור 100 רבנים" להכנס להר, ומשחקת ליד אויבינו, לאמר: "צודקת הקריאה ליהודים לסגת מן ההר הכבוש". זה פשרו של הכרוז לעת הזו, שאם לא כן מה ראו ברבנות לפרסם הלכה בנדון? כלום קיימת נהירה המונית שראוי לעצרה? וכרוז נוסף בצדו יוכיח: כמאה אקדמאים (דתיים?) פרסמו מינשר שלא לבקר בהר ולעצבן את המוסלמים. ועוד, אם אכן הכרוז הוא א-פוליטי כיצד נעדרת ממנו הדרישה ההלכתית לאסור על עליית נכרים?
ובכלל, האם הרבנות מפרסמת פסקי הלכה בענייני ציבור ומחתימה רבני ערים ושכונות? בנקל יכלה לפרסם נגד מכינות צבאיות, נגד היתר המכירה, נגד תנועת נוער מעורבת, נגד יועצות הלכה, נגד מניינים שוויוניים ועוד. האם הרבנות נקטה אי-פעם דרך זו מלבד סוגיית העלייה להר שיש לה השלכה פוליטית ישירה? ועוד, כל ינוקא יודע שאיש לא יושפע ממנו משום שפוטנציאל העולים איננו רואה בחותמי הכרוז את רבניו. מצאתי בהם רק שנים המשויכים לציונות הדתית שנחשבים בעלי השפעה, ועוד שלושה מ'הר-המור'. באחת, המסמך נוצר כמסר רבני-פוליטי (כעין איסור העלייה לארץ הציונית בשעתו) ולא כפסק הלכה לשואלים. הוא מכוון להדהד באזני ממשלת ההיסוס והתקשורת העולמית לאמר 'גם אנחנו בין האוסרים' לקול מצהלות השמאל הישראלי. אינני מזהה 'צרכן' אחר לאגרת-זו.
עצתי אפוא לרבנות לנקוט ב'שב ואל תאמר', גם אם הפסק אמיתי וחשוב בעיניה. ראו מה אירע בתקשורת צמאת דם-ישראל להכרזתו הנכונה של רה"מ על המופתי שדחף את ה'פתרון הסופי'. צודק אבל מזיק!

תאריך:  28/10/2015   |   עודכן:  28/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שופטי בג"ץ חיים בשוויץ או בהאג?
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
אנחנו במלחמת הסברה ומפסידים
עובדיה הוכמן  |  28/10/15 15:39
2
נהפוך הוא
אלטע קאקער  |  28/10/15 18:14
3
מה זה משנה איפה הם חיים
אהרון שחר  |  28/10/15 18:54
4
שוֹפטֵי הַעָם בּ"ארֶץ צֶדֶק"..
א. וינשטיין  |  28/10/15 19:56
5
האבסורד מתחיל כאן ,זו הבעיה
"זכות העמידה"  |  28/10/15 22:13
 
- מצטרף לניתוח המשכיל! ל"ת
א. וינשטיין  |  28/10/15 22:22
 
- זה מעבר לניתוח משכיל
אהרון שחר  |  29/10/15 08:40
6
מזמן לא קראתי מאמר
רמי רצון  |  28/10/15 23:12
7
תרדו מהעץ של הסברה למוסלמים
יוסי ארגואן  |  29/10/15 05:49
8
שכחת את החשוב ביותר
גדעון אמיר  |  29/10/15 06:56
9
צודק, אבל:
שוחר-שלום  |  29/10/15 06:58
10
רק השופטים והיועץ חיים בשוויץ?
א.ל. רמת-גן  |  29/10/15 08:11
11
אנו מאזינים לעתים לדברי הרב
על הרב ישראל רוזן  |  30/10/15 05:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
האיש פרץ בסערה כאילו שהוא הולך להושיע את הכלכלה, כאילו שהוא יהפוך ל"אוונגרד" החברתי וכאילו שהוא יביא את האיזון בין השמאל לימין ואת השקט המדיני-פוליטי עקב כך
נאוה קורן
על ראש היבסקציייה בשב"כ של אוסלו עדיין תוססת 'השמפניה'    תגובתי לסרטו של איש השב'כ, דביר קריב: 'לא חשבתי שהוא יצחק' שהוקרן בערוץ 10    "וכל מי שיגיד שהוא בטוח במאה אחוז שזאת לא יכולה להיות קונספירציה - מדבר ממאווי ליבו" (בכיר בשב"כ, עיתון 'ירושלים')    "מיתוס מספר אמת גדולה באמצעות שקרים גדולים" (האנתרופולוג הבריטי, לואיס)!
אפרים הלפרין
האם ייחול למותו של אדם היא הסתה? האם אי-גינוי טרור הוא הסתה? האם הסתה היא פעולה חד ‏משמעית כמו למשל גניבה, אשר ניתן להחליט בה על-פי התכנים בלבד או שהיא תלויה גם או בעיקר ‏בנסיבות הפרסום
רועי אורן
במצב של שוק עבודה משתנה צריך משרד האוצר להגדיר מה תפקידם של דמי האבטלה, ולפי הגדרה זו לקבוע את תקופת הזכאות ולא לעשות ניסויים אשר ירעו עוד יותר את מצבו של האזרח
ד"ר יאיר ויסמן
הרבנות מתירה להיכנס לכותל בלי טבילה למרות שיטת הרדב"ז. איסור "כרת" הוא חמור רק כאשר הערבים חושבים שהוא חמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il