X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפונדמנטליסטים היהודים הביאו על ישראל אסונות בלתי נסלחים במהלך ההיסטוריה. אין כאן המקום לפרט. כולם יודעים במה הדברים אמורים, ואם לא המידע גלוי לכל. ככל שהחברה בישראל כיום תקדים להוציא את כל האלמנטים הללו מתוכה, לגנות אותם ולא לסייע להם במזימתם, כך נוכל לשכון כאן לבטח
▪  ▪  ▪
ראובן ריבלין. נשיא מאוים [צילום: מרים אלסטר / פלאש 90]

ארבע מילים פשוטות ומסר אחד ברור: "אנחנו לא מפחדים מכם". אלה מילותיו המהדהדות של נשיא במדינה בנאומו בעצרת לציון 20 שנה לרצח ראש הממשלה, רבין. ארבע המילים הללו נאמרו בקונטקסט מאוד ברור, חד-משמעי, ומסר שאין לפרשו אחרת: "מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, מדינת ישראל של מגילת העצמאות, לא תיפול קורבן על מזבח האלימות וההפחדה שלכם. לעולם לא! ולמשתיקים, ולמאיימים, למניפי האגרופים הקפוצים, ליוצרי תמונות האס-אס, למאיימים על חברי וחברות כנסת על שופטים ושופטות, ועל שרים וראשי ממשלות, אני רוצה לומר היום: אנחנו לא מפחדים מכם". מילים כדורבנות, מילים חקוקות בסלע.
גם הנשיא מאוים כי הוא מעז לצאת נגד אותם פשיסטים החיים בתוכנו שהלבישו גם אותו במדים נאציים. המסר של הנשיא: לא תצליחו במזימתכם. החברה תוקיע אתכם. דינכם אינו אלא לחיות מאחורי סורג ובריח. דעות שונות כן. הרמת יד, אלימות והסתה, לא. הגם שאתם, פשיסטים קטנים ולאומנים נלוזים, מייצרים רעש הגדול, לא תצליחו בקלות לדרדר את המדינה לאותן התהומות האידיאולוגיות שלכם. ימין ושמאל שפויים, לא יתנו לכם. מעשיכם אינם מופנים כלפי הערבים רק, אלא בראש ובראשונה כלפי היהודים שאינם חושבים כמוכם. משטר של טרור, משטר פשיסטי במלוא הדרו, זאת מטרתכם הראשונה. השמאל שעיניכם המתיזות אש ושנאה, משטמה מן הסוג הנורא ביותר, בוגד במדינה למרות שהוא אשר הקימה אותה והגן עליה יותר מכל חבר בכתכם הבזויה. לא תגיעו לעשירית מעשייתו של רבין למעל ישראל, אך מה לכם ולעבודות כשמוחכם שטוף קונספירציות ועסוק במציאת עוד אמצעים לפגוע בכל מי שאינו רוצה, בצדק, להשתייך אליכם.
אותם גורמים פשיסטיים גייסו מבין אנשי הרוח כאלה המוכנים למכור את נשמתם לשטן. אחד מהם פרסם מאמר בו הוא טוען שיש רוצח אחד לש ראש הממשלה אף אין זו אחריותו או אשמתו של מחנה שלם. וודאי שלא מחנה שלם. וודאי לא כל אלה המתקראים ימנים היו שותפים להסתה הנוראה נגד רבין, וודאי לא כל מחנה הימין חרש מזימות והשתתף בהכנות לרצח. חלק מן המחנה, כן. אלה אשר גם כיום אינם בוחלים בשום אמצעים לאיים על ראש ממשלה מן הימין ולהלבישו במדים נאציים. אלה העושים דה-לגיטימציה לשר הביטחון מן הימין, לראשי מערכת הביטחון וכד'. הם חלק אך אינם מעטים. תומכיהם רבים עוד יותר. על הכוונת שלהם נמצאים יהודים ולא ערבים כי היהודים השוללים את תורתם הפשיסטית מסוכנים יותר מן הערבים. יש "להוריד" אותם ומהר. זו שפת המאפייה. זו שפת הבריונים הפשיסטים.
איתן הבר, המוכר היטב לכולנו ושהודעתו על מותו של ראש הממשלה זעזעה את אלה שהדמוקרטיה יקרה להם, אמר לפני עצרת האחרונה: ""אני זוכר את יצחק כל יום, כל היום. לא למדנו שום דבר מהרצח. האלימות מכרסמת בנו כהוגן". אוי כמה הוא צודק. אוי כמה אומללה המציאות.
אלה הקוראים להרים יד על בית המשפט העליון ושופטיו לא רק שלא התמעטו אלא הם רבו. שורותיהם של אלה הדורשים לסתום את פיותיהם של החושבים אחרת, התרחבו מאוד. ח"כים ושרים מסוימים מתבטאים בצורה שלא הייתה מביישת משטרים אפלים. אין מי שימצא את הדין עמם. הסלחנות רבתי. פרשנות חופש הביטוי עברה את כל הגבולות האפשריים ולא רק את גבולות החוק. לית דין ולית דיין. ובכל זאת, מתוך הדכדוך הזה, רובה של החברה אוצר בתוכו כוחות אדירים ומופלאים. הרוב מקיא את כל האלמנטים הסהרוריים ושטופי המוח. אין זה מספיק. המלאכה לא הסתיימה. עדיין יש מה לעשות והעבודה רבה.
הפונדמנטליסטים היהודים הביאו על ישראל אסונות בלתי נסלחים במהלך ההיסטוריה. אין כאן המקום לפרט. כולם יודעים במה הדברים אמורים, ואם לא המידע גלוי לכל. ככל שהחברה בישראל כיום תקדים להוציא את כל האלמנטים הללו מתוכה, לגנות אותם ולא לסייע להם במזימתם, כך נוכל לשכון כאן לבטח.
הערה:
אין זו הפעם הראשונה שאני מבקש למסור גם לחלק מן הקוראים של אתר מכובד זה הדוגלים באותה אידיאולוגיה פשיסטית, מסר חד-וברור. אעשה זאת פעם נוספת. כל הגידופים שלכם, כל הקללות, כל השקרים שאתם מפיצים עלי, כל המשטמה שאתם מבקשים לייצר, לא יעזרו לכם. אני בז לכם. אני מרחם עליכם. אמשיך לכתוב רק מה שאני מבין, רק מה שאני חש, ולא אתיישר לפי תכתיבים שלכם. כל מעשיכם הנלוזים לא זו בלבד שלא תניא אותי מלכתוב אלא ההפך הוא הנכון. זו מדינתי לא פחות ממה שהיא שלכם. אין לכם בעלות עליה, לא על תרבותה ולא על דרכה. לא עשיתם יותר ממני ומשפחתי עבורה ועבור החברה בישראל. לא לכם אני חייב חשבון ולא לשכמותכם. מאמציכם לא יישאו פרי.

תאריך:  01/11/2015   |   עודכן:  02/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנחנו לא מפחדים מכם
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
אני כן מפחד
ה.א  |  1/11/15 15:02
 
- בדרכי שלום(משאל עם)נסלק הפשיזם
ע_הראל  |  2/11/15 13:08
 
- אל תפחד צלו אתה לא צריך לפחד
ב.ל  |  3/11/15 19:16
 
- תאמין לי
שאין אדם יותר  |  3/11/15 19:58
2
הם לא מ פ ח ד י ם
אהרון שחר  |  1/11/15 17:29
3
פרופ' לכלום ושום דבר....
נתן העזתי  |  1/11/15 22:36
 
- מי שמדבר
על זומבים!!!   |  2/11/15 18:26
4
אתה מתכוון לסיזון?לרצח ב'אלטלנ
קורןנאוה טבריה  |  2/11/15 07:29
5
טרוצקי,מאחוריך
באום  |  2/11/15 13:52
 
- איך כדורסלן כמוך
מגיע לטרוצקי?  |  2/11/15 18:50
 
- אני מזכיר לך
באום  |  2/11/15 20:19
 
- מה לתוכן
תגובתך זו  |  2/11/15 22:02
 
- אני מצטער
באום  |  2/11/15 22:13
6
לצלו אם תעמוד בהתחיבות שלך
ב.ל  |  2/11/15 19:42
 
- מי שמדבר
על אפסות אדם.  |  2/11/15 21:57
 
- "הגיבור" שממלא את הגטקאס....
נתן העזתי  |  3/11/15 17:23
 
- חחחח
בדרן ממש.  |  3/11/15 18:48
 
- חחחח שלך....
נתן העזתי  |  4/11/15 00:34
 
- למה
אתה מאמין  |  4/11/15 07:34
7
הבנו - פחדן אתה לא. סתם שקרן
יעקב עמר  |  2/11/15 20:22
8
אתה בוודאי מדבר על עצמך
מראה שעל הקיר  |  3/11/15 22:04
 
- האמת
אינה נעימה   |  3/11/15 23:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רצח רבין
איציק וולף
נשיא המדינה נאם בעצרת לציון 20 שנה לרצח רבין    מתייצבים היום יחד, מול הכוונת של אותו רוצח, אנחנו לא מפחדים ממניפי האגרופים הקפוצים ויוצרי תמונות אס אס    קלינטון: תחליטו האם אתם ממשיכים את מורשת רבין - סיכוני השלום אינם חמורים כמו ההימנעות ממנו
איתמר לוין
מאות שוטרים ולוחמי משמר הגבול, ובהם שומרי מצוות, נאלצו לחלל שבת בהיערכות לקראת העצרת לזכר רבין - אותה ניתן לקיים בכל יום אחר, כך שהיא אינה צורך מבצעי דחוף
יעקב עמר
השקר המשווק לנו בראש חוצות וללא שמץ של בושה כי עם רבין נרצחו גם "השלום" ו"הדמוקרטיה" הוא בפרוש ביזוי זכרו של רבין
עופר וולפסון
הנשיא האמריקני לשעבר נפגש עם ראש הממשלה נתניהו, עם נשיא המדינה ריבלין ועם הנשיא לשעבר פרס    ינאם במוצאי שבת בעצרת לזכר 20 שנה לרצח רבין
איתן קלינסקי
רק חלפו עשרים שנה מיום שנרצח ראש הממשלה, יצחק רבין, ובכלי התקשורת נשמע קול של מנהיגת ציבור דתי לאומי, דניאלה ווייס: "קרה הרבה טוב מאז, יצאנו מחוזקים..."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il