X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הג'יהאד "השקט" זהותו האמיתית של האיסלאם בו הם מסתננים לתרבות, לכלכלה, לחברה ולפוליטיקה במדינה בה הם נמצאים תחת שלטונה, עד אשר יתאפשר להם להשתלט על אותה המדינה ולהשליט את דתם עליה
▪  ▪  ▪
מרצחים מתועבים [צילום: AP/Nasser Nasser]

המלחמה על אדמת פריז, התקפת הטרור על-ידי"י בני עוולה מארגון דאעש הרצחני, ארגון איסלאמי פונדומנטליסטי ולא כפי שלאירופים נדמה שמוחמד והקוראן מטיפים לשלום, לאחווה ולדו-קיום בין היהדות לאיסאלם, כשהנצרות בכלל לא בחשבון.
הטבח הברוטאלי של 129 בני אדם מהחברה הנאורה החדשה של הרפובליקה הצרפתית, שנוצרה ברוח המהפכה שנשבה בצרפת לאחר 1789. בתקופת המהפכה הצרפתית נוצרו סמלים נצחיים דוגמת: הטריקולור, המארסייז, הפנתיאון, יום כיבוש הבסטיליה ומריאן (דמות הרפובליקה) המסמלת את החרות-השוויון-והאחווה. צירוף הצבעים כחול-לבן-אדום היה קשור מראשיתו בדמותו של המרקיז לאפאייט. האציל שקנה את עולמו כשלחם לצד המורדים במלחמת העצמאות האמריקנית.
לאפאייט ניצב בראש המשמר הפריסאי, שהוקם ביולי 1789 כדי להגן על תושבי העיר מפני צבא המלך והן מפני כנופיות השודדים שצצו בעקבות עירעור החוק והסדר. la Tour Eiffel ו Galeries Lafayettes שניים מאתריה המזוהים של העיר פריז, נסגרו למבקרים בשל אירועי הטרור שפקדו את העיר. כמה אירוני, שמרכז הקניות המפורסם Galeries Lafayettes, הקרוי על שמו של המרקיז לאפאייט סגור! מספר ההרוגים, ככל שיהיה גבוה, כמה שיותר להרוג, זה רעיון הג‘יהאד הרצחני, וזו מטרת המרצחים המתועבים, ולא מספר המבקרים במרכז הקניות או מספר התיירים שצפו על עיר האורות ממרומי מגדל אייפל.
הזהות האמיתית
עם ישראל, רִוּוּי פעולות טרור ואיבה, מזדהה עם כאבם של משפחות הנרצחים והפצועים בפיגוע האימה בפריז. אין זה הזמן והמקום להתחשבנות עם ידידות ישראל, אבל בהחלט זה הזמן לחשבון נפש. המסגדים בלונדון, בפריז ובירושלים מזמן הפסיקו לשמש בתי תפילה. ממשלת ישראל הבינה זאת מזמן (לאחרונה נעצר האימאם של מסגד אל -אקצה בגין הסתה). במסגדי לונדון ופריס נשמעות קריאות למלחמה נגד ה"צלבנים" ולג‘יהד עולמי ולתמיכה ההולכת וגוברת ב"מדינה האיסלאמית" - דאעש נאמרות בוקר בוקר, השכם בבוקר, עוד בטרם התרנגול משמיע את קריאות ההשכמה לתושבי הערים. השכמה לעוד יום בחיי החברה היצרנית, היוצרת והיצירתית. ילדים לבתי הספר, מבוגרים לעבודה, יציאה לבילוי במרכזי קניות ובבתי הקפה, סיור במוזאונים והשתתפות בקונצרט רוק או קלאסי.
הג'יהאד "השקט" הוא זהותו האמיתית של האיסלאם, המסתנן לתרבות, לכלכלה, לחברה ולפוליטיקה במדינה בה הם נמצאים תחת שלטונה, עד אשר יתאפשר להם להשתלט על אותה המדינה ולהשליט את דתם עליה. "הילחמו באנשים אשר אינם מאמינים באללה ואינם מקדשים את אשר קידשו אללה ושליחו (מוחמד), ואינם מחזיקים בדת האמת (איסלאם)" (סורה 9 פסוק 29). הגיע הזמן שהעולם יתעורר, הגיע הזמן שהעולם יגנה את הטרור על כל פלגיו ואירגוניו באשר הוא. כן כן, גם כשהטרור משתולל במדינת ישראל. כשהטרור רוצח ביהודי התפוצות הוא טרור נגד האנושות ולא רק כלפי העם היהודי משום "שישראל היא מדינה כובשת".
מה יטענו אומות העולם, על אזרח צרפתי, שהתחנך בצרפת ונהנה מכל זכויות האזרח המוענקים לאזרחי צרפת, שהיא אחת ממדינות הרווחה המובילות בעולם המערבי? מה אז כי יטענו!? ארגון החיזבאללה והחאמאס אינם עוד ארגון צדקה, הם ארגוני טרור אכזריים ומרושעים לא פחות מארגון ג‘בהת א-נוסרה ו/או דאעש. מי כמונו הישראלים והיהודים בתפוצות, אכולי הסבל והשכול מנחת זרועם על עוללינו, אזרחינו ואחינו היהודים בקהילות העולם יודעים זאת.

תאריך:  16/11/2015   |   עודכן:  16/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התרנגול Le coq הצרפתי יעורר את אירופה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Le Coq הצרפתי קיבל coq ערבי ל"ת
התרנגול הכתום  |  17/11/15 15:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמית עוז
ראש הממשלה יצטרך לגלות יצירתיות וגמישות יוצאות דופן כדי לתקן ולו במקצת את היחסים עם הממשל האמריקני
דביר מור
מי בעצם באמת הוביל את האיחוד האירופי, להחליט סופית על סימון המוצרים המגיעים מהמפעלים שמעבר לקו הירוק? ומדוע העניין איבד מערכו המהותי והפך לשטות פוליטית בחסות אנטי ציונית?
אברהם פכטר
התקשורת בישראל, משחקת משחק מסוכן ומזיק לתדמית ישראל ולמלחמתה בטרור    הדבר נובע מהרצון הבלתי מוסבר, להיות תמיד אוביקטיבי כביכול ולהביא בזמן אמת את תגובת הצד השני
עילי צוף
בלילה לפני שנכנסתי לישון, לבשתי את הפיז'מה של החתולים כדי לעשות דווקא לאלה שרוצים להרוג את כל החתולים, וכיוונתי את השעון לאותה השעה שבה התעוררתי היום, כי החלטתי שאני רוצה להיפגש עוד פעם עם הזקן ולדאוג שיהיה לו עם מי לדבר כל בוקר, גם כי היה לי נחמד לדבר איתו, וגם כי זאת מצווה חשובה מאוד, ואני מהסוג שאוהב לעזור, בעיקר לזקנים שאין מי שידבר איתם
מנשה שאול
בין ישראל ופלשתינים, האירנים וסורים, דאעש וישראל, הקופטים והסלפים והאמת והשקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il