X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החיים מלמדים כי אינטרסים משותפים בין עמים אינם נשברים או עולים על שרטון בגלל יחסים קרים או שלילים בין מנהיגים
▪  ▪  ▪
נתניהו ואובמה. השמיים לא נפלו [צילום: AP/Andrew Harnik]

זהו זה קרה, נשיא ארה"ב הגדולה והחזקה במעצמות העולם, פגש את ראש הממשלה ביבי נתניהו. השמים לא נפלו, הציפורים ממשיכות לשיר, עולם כמנהגו נוהג והפרשנים ממשיכים להשמיץ.
שנתיים שאנחנו שומעים כי יחסי ארה"ב ישראל עלו על שרטון, שוב לא יהיו יחסים אלו כפי שהיו בעבר בימי רבין ז"ל, אריאל שרון ז"ל, אהוד אולמרט יבדל לחיים ארוכים, ואהוד ברק.
מגדיל לעשות העיתון שהייתה לו מדינה ידיעות אחרונות ושלוחיו באינטרנט. הוא ממשיך כל הזמן לזרוע ארס, דכאונות, אפוקליפסה ומה לא, ושוב מאיימים כי ארה"ב לא תטיל וטו על כל הצעה באו"ם שלא מוצאת חן בעיני ישראל.
אינטרסים משותפים
כל האחיתופלים למינהם, החל בשיפר שהתנבא מעל גלי האתר כי ביבי לא יהיה יותר ראש ממשלה, עבור לברנע שכל הזמן כותב מדוע נתניהו רע ליהודים, וכלה בסימה קדמון שהרוע והשטנה שלה כלפי נתניהו אינו יודע גבולות. והגדול מכולם הוא יגאל סרנה שבכל רשימה שלו הוא משתלח בראש הממשלה ועוד רגע הוא מוציא פולסה דנורא נגדו.
אבל מה אפשר לעשות, החיים מלמדים כי אינטרסים משותפים בין עמים אינם נשברים או עולים על שרטון בגלל יחסים קרים או שלילים בין מנהיגים. האינטרס הציבורי עולה על האישי, ובזה הוכיח אובמה כי הוא קורץ מגזע של מנהיגים שיודעים להתעלות מעל רגשותיהם ולעבוד עם שנוא נפשם למען מדינתו ומדינה חברה.
כדוגמה אפשר להביא את השגריר רון דרמר, עושה דברו של נתניהו, שהיה פעיל מאוד במלחמה כנגד הסכם הגרעין, וכל הפרשנים ויודעי הדבר אמרו כי אם תאבי חיים אנחנו בארה"ב כי אז על נתניהו להחזיר ארצה ולהחליפו באחר. וראו זה פלא הוא נשאר, הוא מתפקד, ולא מתלונן כי מדירים אותו במסדרונות השלטון.
אז למה הפרשנים כל הזמן הולכים על-פי רצונם האישי ולא על-פי הגישה האוביקטיבית, הרי הם לא דרדקים שזה עתה קפצו לעולם הפרשנות. בעניין זה הם יכולים ללמוד משגרירנו בעבר בוושינגטון, מיקל אורן למרות היותו חבר כנסת מטעם מפלגת כולנו. בעניין זה הוא מתנהג ומפרשן על-פי נסיונו גם כאשר זה לא תואם את רצון המראיין והפרשנים.
ומכאן כאשר אני קורא את מאמרי הפרשנות של ברנע, שיפר, קדמון וסרנה אני מיד עושה סיבוב של 180 מעלות בפרשנות. בעניין זה מוטב שילמדו מבן דרור ימיני ויועז אנגל שני פרשנים שפויים של ידיעות אחרונות וישכילו כיצד כותבים פרשנות הוגנת ונכונה.

תאריך:  17/11/2015   |   עודכן:  17/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פגישת ראש הממשלה עם נשיא ארה"ב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הם מאמינים שהם מייצגים עיתונות
אקמול פורטה  |  17/11/15 16:55
2
חיסון טעות
משה מיכאל  |  20/11/15 02:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
כולנו מועמדים במוחם הלוהט של הנגועים בפתולוגיה של השמדת העולם לשם קיומו לאותו גורל    פלנטה כבויה שהעלו באש
יעקב אסתרליס
מנהלי מפעלים ומוסדות אחרים הנמצאים באזורים שהאיחוד האירופי מנסה בכל כוחו להבליט: אתם מקבלים פרסום אדיר! נצלו אותו!. עמי אירופה מפוחדים פחד מוות מהאיסלאם. האירופים רואים במדינת ישראל את הגורם היחיד שמסוגל להציל אותם מאסון הקרב ובא, אל תנסו להסתיר מיקום פעולתכם -ההפך, הדגישו את האזור, רק תגדירו אותו לפי נחלות שבטי ישראל
יוני בן-מנחם
נשיא מצרים א-סיסי מנסה לפייס בין יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס לבין יריבו הפוליטי מחמד דחלאן הפועל במרץ כדי לרשת אותו. תנועת חמאס חוששת כי אחת הסיבות למאמצי הפיוס היא נסיון להקמת ברית להחזרת הרש"פ לרצועת עזה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - פלוגה א', גזענות, טעויות מסורתיות, בטלנות וספקות
אליקים העצני
הגיעו אפוא זמנים, שהעולם החופשי נזקק בכל תחום ביטחוני אפשרי לשירותים שלנו כאן, ואין תחליף לנו, ופלא על כל פלא: זה כולל אויבים וותיקים כמו סעודיה! וזה מחזיר אותנו אל הנפש היהודית: במצב אידיאלי כזה, מי צריך לשלם למי ומי צריך לקבל תמורה ממי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il