X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
המלצת צה"ל להעביר נשק ותחמושת לרש"פ הינה התרפסות והפגנת מורח לב מצד הצבא. מה שצריך לעשות הוא ההפך ממה שצבא השמאלנים ממליץ. זו לא דרכה של הציונות האמתית, לא דרכם של אבות האומה. אין ספק שצה"ל, בהמלצותיו אלה, מרפה את ידי העם
▪  ▪  ▪
אבו-מאזן, ג'ון קרי [צילום: פלאש 90]

בערב יום רביעי (25.11.2015), נפל דבר בישראל: ראשי צה"ל ממליצים לנקוט מדיניות הסותרת לחלוטין את עמדתם של מיטב המוחות והמומחים בעלי עמדות ציוניות אמתיות, פטריוטים מופלאים ולוחמים אמיצים מבית המדרש של הטובים ביותר בחברה הישראלית. זו ממש חוצפה, חציית קו אדום של הצבא באומרו את הדברים הבאים המצוטטים באחד מאתרי התקשורת של הפטריוטים האולטימטיביים: "צה"ל ממליץ לחזק צבאית את הרשות הפלשתינית, חרף גל הטרור המתמשך, והעובדה שפיגועי הטרור ממשיכים לפגוע ביהודים מדי יום. על-פי המלצת הדרג הצבאי, יועברו לרשות הפלשתינית כלי רכב ממוגנים, וכן כלי נשק ותחמושת, במטרה לאפשר למנגנוני הביטחון להיכנס לאזורים בעייתיים, ולהגביר את המלחמה בטרור, באזורים שהפלשתינים מכירים טוב יותר מצה"ל. במערכת הביטחון גם ממליצים להגדיל עוד את כמות היתרי העבודה הניתנים לפלשתינים ובעיקר לצעירים שבהם, ובמקביל להרחיב עוד את מתן היתרי הבנייה בשטחי C".
אין ספק שאלה דברי בלע, התרפסות והפגנת מורח לב מצד הצבא. מה שצריך לעשות הוא ההפך ממה שצבא השמאלנים ממליץ. זו לא דרכה של הציונות האמתית, לא דרכם של אבות האומה, לא דרכם של המגיבים האמיצים והנשגבים היודעים להשמיץ כל מי שאינו חושב כמותם. אין ספק שצה"ל, בהמלצותיו אלה, מרפה את ידי העם, גורם לעוד ועוד קורבנות, חוטא לאמת המוחלטת כפי שהיא באה לידי ביטוי בדבריהם של שרים לאומיים או אקדוחנים מומחים היודעים לירות היישר בין עיני ראש הממשלה. ישנם גם כמה חברי כנסת היודעים בוודאות את הפתרון, רק שהתקשורת השמאלנית, האנטי-ציונית והמקוללת, מפריעה להם בהעלאת כל מיני פרשיות למיניהן או התבטאויות בהמיות בלתי נכונות המיוחסות להם, רק כדי להסיט את תשומת ליבם של הפייטרים הללו מן המטרה העיקרית. בושה.
מוטי יוגב, אל"ם וח"כ ומי שחתום על הקריאה הציונית האולטימטיבית לפיה יש לעלות עם D9 על בית המשפט העליון, הגיב לדברי הבכיר בצה"ל שהעז להעלות על דל-שפתיו את המלצות הצבא: "גם ח"כ מוטי יוגב אמר כי "את דברי הקצין הבכיר שהתפרסמו הערב על יהודה ושומרון צריך לחלק לשני חלקים. החלק העוסק בחיזוק מירקם החיים של האוכלוסייה הפלשתינית על כל מרכיביו, חיוני וחשוב".
עם זאת מבהיר יוגב כי "בדבריו על חימוש נוסף לרשות הפלשתינית המסיתה לטרור ולרצח יהודים, כך גם בדבריו על שחרור אסירים, יש חוסר הפקת לקחים מאירועים שלא הוסיפו חיים אלא המיתו מוות על ישראלים. דברים אלו חסרי אחריות ומהווים פרס לגל הטרור. אלו דברים שראוי שדוברם יטופל על-ידי שר הביטחון".
בסיפא של הציטוט, יוגב מבהיר מה הצעדים שיש לנקוט כנגד מוג הלב, לכן דבריו הובהרו. לא מן הנמנע שיש לגרש את הקצין לא רק מצה"ל אלא גם מן המדינה. הוא אויב העם.
ועוד ציטוט מתוך אותה ידיעה שהובאה על-ידי התקשורת: "המלצות נוספות שגיבשו בצה"ל כוללות שחרור עשרות אסירים, בהם אסירים מנהליים, והקלה כלכלית שלפיה סחורות מהרשות הפלשתינית ללקוחות בישראל יועברו אחרי בידוק ביטחוני באופן ישיר יותר ולא דרך מחסומים במנגנון בידוק חדש. הקצין הבכיר לא פסל אפשרות שבהסלמה נרחבת תהיה "אנרכיה". "נראה גם את הרעיונות של דאעש עולים. זה לא מדע בדיוני", חידד."
דומה שהדברים מדברים בעד עצמם. מי שמשלה את עצמו שרק באמצעות כוח צבאי ניתן להפסיק את הטרור, טועה ומטעה בכוונה. בטרור יש להילחם בכל האמצעים הצבאיים האפשריים. אני מקבל את התיזה שמחבל חייב לחזור הביתה בארון. אין בזאת כל ויכוח. הבעיה היא שלא ניתן לחסל את כל המחבלים כי הביצה מצמיחה עוד ועוד מחבלים. מי שמבקש לייבש את הביצה חייב להבין שלא ניתן לעשות זאת רק באמצעים צבאיים. וחשוב מכך: מי שרוצה יותר ויותר פלשתינים תחת שליטתה של ישראל, מי שמציע לספח את שטחי C על אוכלוסייתם הפלשתינית תוך מתן כל הזכויות האזרחיות המלאות, יקבל עוד ועוד טרור.
הדרך הטובה ביותר היא היפרדות. גם אם הפתרון הזה הוא לצנינים בעיני גורמים פוליטיים כאלה ואחרים, יש להזכיר אותו שוב ושוב. מי שרוצה מדינה יהודית ודמוקרטית חייב לדגול בצמצום האוכלוסייה הפלשתינית החיה תחת שליטת ישראל. את זאת הבינו היטב כמה ממנהיגי הליכוד המסורתית, כולל ראש הממשלה הנוכחי כאשר העלה את תוכנית שתי המדינות, עליה הוא חזר גם בביקורו האחרון בארה"ב. אלא שראש הממשלה מובל על-ידי בנט, שקד, יוגב וחבריהם אל עבר מדינה דו-לאומית שתהיה אסון ליהודים.

תאריך:  26/11/2015   |   עודכן:  26/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צבא אנטי-ציוני
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
שגיאת כתיב ושגיאה מנטלית  ל"ת
ב  |  26/11/15 11:27
2
מילא שגיאת כתיב של המורה
ב.ל  |  26/11/15 11:42
 
- ֱֱֱֱֱֱֱ!!!!
!!!!!  |  26/11/15 14:26
3
למה לא טרנספר? ל"ת
סניל  |  26/11/15 13:25
4
כל מפקד שיגיד שהפתרון מדיני
אקטואלי  |  27/11/15 16:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריאל י. לוין
מי שמוכר למחבלים חומרים מסוכנים - שישלם מיליונים    הערכות עדכניות של מלחמת האזרחים בסוריה    ההזדמנות לעצב את עולמם של ילדי הטרור    ארה"ב חוששת מפיגועים בכל הגלובוס
איציק וולף
הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים    המחבל, סטודנט בן 19 ממחנה הפליטים אל פוואר, מת מפצעיו
יעקב עמר
אין לך דבר נעלה יותר ואנושי יותר מהשאיפה לשלום ועם זאת אין לך דבר מסוכן יותר מהאשליה כי השלום עומד בפתח בצורת "שלום עכשיו"
מנחם רהט
אהוד אולמרט, האיש שכמעט חיסל בזחיחות דעת את המפעל הציוני, חושף את פשעיו המדיניים: מדינת אויב פלשתינית-דאעשית בקווי 67', ויתור מלא על הר-הבית, הכותל והעיר העתיקה, ועוד
גלעד שר, אבנר הלוי
מתווה ביטחוני המציג היתכנות ביטחונית להיפרדות עצמאית מן הפלשתינים בשטחי יהודה ושומרון, וכן מציג מענה הולם ושקול לסוגיית הביטחון; היתכנות זו רלוונטית גם לתרחישים של הסדרים חלקיים או הסדרי ביניים אחרים, שאינם מגיעים כדי הסדר קבע
רשימות נוספות
שלושה לוחמים נפצעו בפיגוע דריסה  /  איציק וולף
ארדן: צריך לייבש את ביצת הטרור  /  איציק וולף
בצלם: חבלן המשטרה הוציא להורג את הפלשתינית  /  איציק וולף
זמן מעשים  /  מרק בריל
זה לא גל חולף אלא מלחמה   /  עליס בליטנטל
נשק קטלני: השקר  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il