X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שלא מוכן לקבל הסכמים במחשכים, מן הראוי שיתגייס לעצירת שוד קרקעות הלאום והסגרתן למונופול הטרור, ורק אז יבוא ויטען ביושר את טענותיו מול מונופול הגז עד אז, מטעמי זהירות, חשוב שהציבור יבחן את "הארגונים החברתיים" בהתאם למי שמתגייסים לשמש להם שופר
▪  ▪  ▪
יומרה והתנשאות [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

הערות מקדימות: כותב מאמר זה אינו מתייחס להסכם בעניין הגז ואינו מתכוון להביע דעה בנושא. כמו-כן, הכותב אינו רואה ב"ארגונים החברתיים" גוף שמייצג את הרצון של כלל אזרחי ישראל, אלא רק את דעותיהם של העסקנים הפעילים בארגונים אלה, ואין יודעים לפי שעה מי עומד מאחוריהם פרט לעדר התקשורת, אשר כרגיל מביע דעה אחידה וצפויה מראש.
"הארגונים החברתיים" מודיעים מדי פעם שיחדשו את המחאה. למה כוונתם? ל"מחאה החברתית" משנת 2011, שלא הייתה אלא מחאה פוליטית שהובילה את עסקניה לכנסת, בסיוע רוח גבית של תקשורת מגויסת למענם. האם מקהלת ההתנגדות למתווה הגז אינה אלא שידור חוזר של 2011?
בלי להתייחס למתווה הגז, "הארגונים החברתיים" נראים ונשמעים כגלגול חדש של ארגונים שהתיימרו לייצג את אזרחי ישראל, אבל ייצגו נושאים אחרים לגמרי, דיברו גבוהה גבוהה על "שלום", או על "זכויות האדם", או על "מחאה חברתית", או על "תרבות", ואף אחד - למעט אולי עדר התקשורת - לא ראה בהם מייצגים בתחומים שבהם התיימרו לייצג את הציבור.
"הארגונים החברתיים" - מנין היומרה וההתנשאות? מדוע הם חברתיים ומי שחולק עליהם הוא בלתי חברתי כביכול? - הודיעו כי הם מוחים על ההסכם שגיבשה ממשלת ישראל עם מונופול הגז על חשבון אזרחי ישראל. לדבריהם, ממשלת ישראל ניהלה בחודשים האחרונים הליך שאינו שקוף, הליך שנסתר מעיני הציבור, שמטרתו לעקוף... לדברי "הארגונים החברתיים", אזרחי ישראל שלא שותפו בהליך, לא מקבלים את ההסכם עם מונופול הגז, שהתקבל במחשכים.
הליך בלתי שקוף
אם נשנה מעט את הנוסח נראה שמדובר בדברים מוכרים: "ארגוני השלום" - מנין היומרה וההתנשאות? מדוע הם רוצים שלום ומי שחולק עליהם אינו רוצה שלום כביכול? - הודיעו כי הם מתגייסים למען "השלום". על כן הם לא מחו נגד ההסכם שגיבשה ממשלת ישראל עם מונופול הטרור - אש"ף, הארגון לשחרור פלשתין כולה - על חשבון אזרחי ישראל. על כן הם לא מחו נגד התהליך שניהלה ממשלת ישראל בשנת 1993, הליך בלתי שקוף, הליך שנסתר מעיני הציבור, שמטרתו לעקוף את אזרחי ישראל, צרכיהם וביטחונם. לדברי "ארגוני השלום", אזרחי ישראל שלא שותפו בהליך, מקבלים את הסכם "השלום" עם מונופול הטרור, שהתקבל במחשכים.
כאשר הממשלה שיתפה פעולה עם מונופול הטרור, על חשבון הציבור, העלימו "ארגוני השלום" ו"ארגוני זכויות האדם" (אלא אם כן מדובר ביהודים) את עיניהם מן השחיתות השלטונית שהביאה לעקיפת האינטרס הציבורי תוך הפרת הבטחות הבחירות של הפוליטיקאים (רבין) לדאוג לאזרחים מול מונופול הטרור ומול איוולת המדינה הפלשתינית, ובקריאה לשמור על ארץ ישראל.
מי שלא מוכן לקבל הסכמים במחשכים, מן הראוי שיתגייס לעצירת שוד קרקעות הלאום והסגרתן למונופול הטרור, ורק אז יבוא בידיים נקיות ויטען ביושר את טענותיו מול מונופול הגז. עד אז, מטעמי זהירות, חשוב שהציבור יבחן את "הארגונים החברתיים" בהתאם למי שמתגייסים לשמש להם שופר.

תאריך:  26/11/2015   |   עודכן:  26/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש מונופול ויש מונופול
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוח מאיר עיניים
סב  |  26/11/15 15:51
 
- לסב, האם אתה באמת סבור שמי
ריצ'י המתופף  |  26/11/15 18:38
 
- מה הקשר
סב  |  26/11/15 19:45
 
- אכן מדויק. ל"ת
יהודי מפוכח  |  27/11/15 22:19
2
אמת ונכון!!! ל"ת
וינטר הניה  |  30/11/15 18:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גז טבעי
מחלקה ראשונה
בדיון שני במסגרת ההתייעצות עם ועדת הכלכלה על מתווה הגז הוסיף לנגוצקי: "אסור לייצא גז טבעי. הכסף מעוור את עיני כולם - לאן נעלמו שומרי הסף שצריכים לראות לרוחק ולרוחב"    ח"כ קיש: בלי יצוא לא גז
מירב ארד
כך דברי גדעון תדמור, יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר בוועידת אנרגיה ועסקים בתל אביב    מבהיר: הרוב השפוי רוצה לתפוס את ההזדמנות ההיסטורית ולהוביל את משק הגז קדימה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק כדי לזהות שמדובר במחאה פוליטית
עידן יוסף
מנוף לחץ מצד החברות המעוניינות לייצא עלול לפגוע במפעלים    יו"ר ועדת הכלכלה: "מי שחושב שהוא בא להתייעצות רק כדי לסמן וי - טועה"
איציק וולף
יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת מאשים את ראש הממשלה כי אינו מעביר לעיון חברי הוועדה מסמכים ותכתובות הנוגעים למתווה הגז    "הגשתי לו במכתב רשימה ארוכה של מסמכים, מידע, ניירות, סיכומים, פרוטוקולים, ניירות עמדה, הסכמים וסיכומים. אני מצפה לתשובות ברורות"
רפי לאופרט
בתמורה לייצוא מוגדל של גז ופיתוח המקורות הנוספים, יכולה וצריכה ישראל לדרוש מבעלי הזכיונות הפחתת מחיר הגז המסופק לייצור החשמל בישראל    ניתן להגיע ללא קושי רב, לנוסחת-איזון שתאפשר לשמור את מחיר הגז המסופק לייצור החשמל בישראל קבוע לאורך שנים
רשימות נוספות
דלק קונה חלק נובל ב'כריש' ו'תנין'  /  הדי כהן
גילאון: הממשלה פועלת בשירות בעלי ההון  /  מחלקה ראשונה
עתירה ראשונה נגד מתווה הגז  /  איתמר לוין
משטרת ישראל בשירות ההון?   /  איתן קלינסקי
חיים כץ לכלכלה?‏  /  אפרים הלפרין
כסאות מוזיקליים בממשלה  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il