X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש וראשון ברשימת הדואגים לחלשים הוא ראש הממשלה הנוכחי שאינו רואה ממטר עניים או אנשים עובדים ועמלים לפרנסתם אלא את אילי ההון המהווים את חוג חבריו הקרובים
▪  ▪  ▪
החמרה בעוני [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

פרסום דוח העוני בישראל לא יעשה רושם ממשי על נבחרי המפלגות הנמצאות בקואליציה. הבטיחו לכם ביטחון, ולצערנו הרב הטרור משתולל בארץ ומפיל קורבנות תמימים. הבטיחו לכם, נבחרי הליכוד, דרך נציג השקופים, שר העניים והאיש שברח מתפקידו רק כדי שלא להכריע לטובת הציבור שהוא מתיימר לייצג, בנושא הגז, אריה מכלוף דרעי, המתעתע בעניים עשורים רבים בהם גם הספיק לעשות לביתו ואף לשבת בכלא על מעשיו "למען הציבור", וכלה בשר האוצר החברתי שמשך את ידיו מכל מעורבות בנושא הגז כי הוא קשור בטבורו לטייקוני הגז ולמי יודע מי עוד, מפקיר את כל אלה שהגיעו לגיל גבורות ובתמימותם שלמו הון עתק עבור ביטוח סיעודי וכיום מודיעים להם שאין להם כל ביטוח, ותומך בבעלי חברות הביטוח שמעלו בתפקידם. שימו לב לתגובת השר אריה מכלוף דרעי שברח מהכרעות בנושא הגז, בתגובה לדוח העוני: "נתניהו, לפיד ובנט הביאו את מדינת ישראל לתחתית. הנתונים המזעזעים על מצב העוני הם בושה וחרפה לממשלה היוצאת, ותוצאה ישירה של ישיבת ש"ס באופוזיציה. בישראל צריכה לקום ממשלה שתעבוד למען האזרחים ולא נגדם". הוא התחייב: "לא נשב בממשלה שלא תקיים את שני תנאי הברזל שלנו, ביטול המע"מ על מוצרי יסוד והעלאת שכר המינימום ל-30 שקל לשעה". אם יש ציניות בעולם הרי היא מתרכזת כולה באריה מכלוף דרעי. באיזו ממשלה הוא יושב עתה? מה עשה כדי שהתקציבים יופנו למקום הנכון? אומר זאת חד וחלק: מעולם אריה מכלוף דרעי וכל חבריו לא עשו דבר וחצי דבר עבור אלה שהם מתיימרים לייצג. רק דבר אחד הם עשו: עבדו עליהם בעיניים, מכרו להם אשליות והשתמשו בכל מיני שיטות פולחניות, תוך ניצול תמימות הבוחרים ושנאתם כלפי אחרים, למען טובות הנאה אישיות.
ראש וראשון ברשימת הדואגים לחלשים הוא ראש הממשלה הנוכחי שאינו רואה ממטר עניים או אנשים עובדים ועמלים לפרנסתם אלא את אילי ההון המהווים את חוג חבריו הקרובים. אז נתניהו נתן הצגה מצוינת במהלך דיון בכנסת על מתווה הגז מבלי לומר שום דבר ממשי ומבלי להשיב על שאלות ענייניות כדי לכסות על מדיניותו הפרו-טייקונית, חסרת כל הגיון ממשי מלבד התעשרות של כמה גורמים מקורבים, אך כל אלה אינם משפיעים כהוא זה על מעמדו של ראש הממשלה.
כך בביטאונו של ראש הממשלה, ישראל היום, לגבי דוח העוני: " פרופ' שלמה מור יוסף. מנתוני הדוח עולה כי בשנה שעברה חיו בעוני 444,900 משפחות, 1,709,300 נפשות, מהן 776,500 ילדים. לעומת העלייה הקלה בכמות העניים, הרי שעומק העוני וחומרתו עלו בשיעורים גבוהים בשנה שעברה. מדד עומק העוני עלה בכ-6% והמדד לחומרת העוני, המציין את שיעור משקי הבית העניים, עלה בשיעור של כ-10% בכלל האוכלוסייה. בקרב משפחות חרדיות הייתה תחולת העוני בשנה שעברה גבוהה מ-50 אחוזים וכשני שלישים מהילדים באוכלוסייה זו חיו בעוני. ושיעור הנפשות העניות בקרב האוכלוסייה החרדית התקרב ל-60%. בקרב משפחות הקשישים חלה עלייה של אחוז, מ-22.1% ל-23.1%".
תקציבים ללא גבול
התמונה המסתמנת מן הנתונים שלעיל היא שממשלת ישראל ממש דואגת לעניים והשכבות החלשות. אלא שיש סיבה אמיתית לנתונים הללו: הממשלות הקודמות, חוץ מממשלות הליכוד וראש הממשלה הנוכחי, נתניהו, שניהלו מדיניות כלכלית מופקרת, וכשלו, השמאל המשוקץ, הצרכים הביטחוניים והאיום האירני, הגז שאינו יוצא מן האדמה אלא רק שנתיים בלבד ולא כפי שנתניהו אמר, המשבר העולמי, דאעש והשד יודע מה. ממשלת ישראל ממש לא אשמה בכלום. ההפך, אליבא דה-כמה פוליטרוקים חסרי בושה ובינה גם יחד, כולל מבין הקוראים של אתר מכובד זה, מצבה הכלכלי של ישראל מצוין. יאמרו אלה שיש יותר ויותר נוסעים לחו"ל, יותר מכוניות, יותר דירות נמכרות. עניים זהו תעתוע מבית היוצר של המתנגדים הפוליטיים של נתניהו, כחלון ודרעי. אין צורך להזכיר את אנשי הבית היהודי כי הם עסוקים בהתנחלויות, וברוך השם, הם מקבלים תקציבים ללא גבול. אז מצבם טוב, מצב היישובים משביע רצון, והעתיד נראה ורוד מתמיד. לעניים רע מאוד. אז מה?
בהמשך לציטוט מאותו הביטאון של נתניהו, הנה עוד קטע ממש מרגיז: "מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב, מתח ביקורת על התנהלות הממשלה. "כשאין תוכנית לאומית לצמצום העוני, כשאין תקציב רב שנתי, כשאין יעדים לטווח הארוך וכשאין חזון, אי-אפשר להתפלא שהעוני מעמיק ומחמיר", אמר וינטרוב, "לממשלה הנוכחית הייתה הזדמנות היסטורית ליישם את מסקנות הוועדה למלחמה בעוני ולהקצות את הסכום הנדרש על-מנת להתחיל בשינוי מגמה ולשאוף להגעה לשיעורי העוני ב-OECD בתוך עשור". לדבריו, רוב התקציבים החברתיים נמוגו במסגרת ההסכמים הקואליציוניים והכספים הסקטוריאליים".
אין ספק שאלו דברי שמאלני ובוגד. אז מה אם הממשלה בזבזה את כל התקציבים המיועדים למלחמה בעוני דווקא למנעמים קואליציוניים או סקטוריאליים? זהו מחיר הדמוקרטיה, המלחמה בדאעש ואירן. אין לאנשים טיפת בושה. במקום להעריך את פעילותה של ממשלת ישראל, הם מבקרים אותה. כפויי טובה שכאלה.
לפני שנסיים, עוד מיטוט מדברי אדמו"ר העניים ומצילם, שר האוצר, כחלון,: "אני לא יודע אם מישהו מרגיש נוח לחיות במדינה שמחצית מהתושבים שלה מרוויחים 5,000 שקל. זה לא מוסרי ולא נכון. הצרה הגדולה ביותר שלנו היא שהמדינה עשירה אבל זה לא מגיע למטה".
מי אשם בכך? האו"ם, מזג האוויר או שמא אתה וכל חבורת הפוליטיקאים הציניים היושבת על השיברים של התקציבים ומחלקים אותם בצורה הזויה? הציבור אשם. מי שהצביע עבור אלה וודאי מרוצה מתפקודם. אין לי גם ספק שגם לאחר פרסום הדוח הזה, ועוד עשרות ומאוד דוחות שקדמו, אם תהיינה בחירות, שוב יצביעו הנפגעים העיקריים באלה שהביאו אותם לפת לחם. זו הדמוקרטיה ואותה יש לכבד.

תאריך:  09/12/2015   |   עודכן:  09/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש תמורה בעד ההצבעה
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
נכו שלא הצבעת ליכוד?
א.ק  |  9/12/15 15:59
 
- צ'לו?? בקושי יוקילילי,
מקס פאואר   |  13/12/15 13:24
 
- תגובה
כה הזויה   |  13/12/15 18:27
 
- מצטער שהצבעתי ליכוד
ב.ל  |  13/12/15 13:46
2
אולי תקרא את דוח העוני?
אהוד פרלסמן  |  9/12/15 19:08
 
- פרלסמן
פרלסמן!!!  |  9/12/15 21:25
 
- רוזנברג עצמו הצהיר שלא קרא!!!!
אהוד פרלסמן  |  10/12/15 00:38
3
מי שמעדיף לחזור לימי מפא"י
ב.ל  |  9/12/15 19:28
 
- שוב
מגיח הדביל   |  9/12/15 23:08
4
דו"ח העוני, לסל
באום  |  9/12/15 22:11
 
- כמה
יוהרה   |  10/12/15 10:13
 
- אמרת
באום  |  10/12/15 14:50
 
- לפי ההיגיון
הזה כל  |  11/12/15 11:39
 
- מעבר לזה
באום  |  11/12/15 14:53
5
ברוכים הבאים לחזיריאל
אהרון שחר  |  13/12/15 13:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
קוראי ספר המכבים ימצאו, שנס חנוכה האמיתי התרחש בתוך נפשותיהם של המכבים ואנשיהם, ברוח שפיעמה בהם, לקום נגד אימפריה אדירה ותרבותה המפתה שכל העולם דאז נשבה בקסמיה, ונגד אחים יהודים, חלקם מתייוונים וחלקם שנתפסו לפיתויי השלום
יצחק מאיר
על הקרקע יש מפקדים, יש תוכניות היררכיות, יש אסטרטגיה, טקטיקה, אבל באוויר יש דאעש שכולו אדים ומי שנושם נעשה הגנרל והאסטרטג והטקטיקן והמפקד והפקוד והחוזה את מותו והולך לבדו חמוש מעצמו להרוג ולהיהרג
איתן קלינסקי
חיילנו מתרוצצים חמושים בלילות לשבור את המאבק המזויין המחומש בפצצות תבערה של דשן פרות ובעשן של כדי חלב
שמעון זיו
לאט-לאט, עקב בצד אגודל, צמחה לה חקלאות לתפארת    המדינה השקיעה משאבים בהדרכה ובפיתוח זנים חדשים, אנשים קנו חלקות פרדס לחסכון, והקיבוצים ספקו את התוצרת החקלאית
רבקי שרייבר
כדי להעלות את איכות חייהם של חולי הדימנציה, הוקם פרויקט שעוזר לחולים לתקשר עם משפחתם, חבריהם, והעוזרים שלהם, דרך יצירת תוכנית מוזיקה אישית    תוכנית זו נעשית על-ידי אמצעים טכנולוגיים המשמיעים מוזיקה כמו האייפוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il