X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אף אחד מלבד טרמפ לא אמר את האמת שמצטיירת כעת לא רק בישראל, אלא בעולם כולו: אכן, המוסלמים הם פגע רע, ובכל מקום שאליו הם מגיעים, הם עושים בעיות, הכוללות השתלטות במקרה הטוב, וטרור לאחר מכן. עניין פוליטיקלי קורקט מכניע את כולם
▪  ▪  ▪
דונלד טראמפ. אומר את האמת בפנים [צילום: AP/Paul Vernon]

כולם שבויים בסד של הפוליטיקלי קורקט, ה'תקינות' הפוליטית, וחוששים להתבטא בכל דבר ועניין. נדמה וזה העגל החדש, מעין מדריך של (מישלן) והוא קובע מה לומר, מה לחשוב, מה אין, מה אאוט. הרעיון הוא - האם זה ישרת אותי, ירומם אותי, או יעלה עלי את חמתם של בעלי התקינות, אפילו ראש הממשלה נתניהו לא מצא לנכון לגבות את דונלד טרמפ, והעלבון של המועמד לנשיאות שביטל את ביקורו בארץ, כבר נצרב בו. ה"תקינות" הזאת (ואצלנו תמיד לוקחים את זה למחוזות הרחוקים ביותר) גורמת לרוב הבריות שלא לסטות מה'נורמה' המקובלת, בוודאי בעניין שאינו משרת את ה'אני' האישי הפרטי, ומביאה את כולם, להגיד את מה ש'מקובל' העיקר שלא אזכה בתואר גזען חשוך.
אף אחד מלבד טראמפ לא אמר את האמת שמצטיירת כעת לא רק בישראל, אלא בעולם כולו: אכן, המוסלמים הם פגע רע, ובכל מקום שאליו הם מגיעים, הם עושים בעיות, הכוללות השתלטות במקרה הטוב, וטרור לאחר מכן... עניין פוליטיקלי קורקט מכניע את כולם להיות כעבדא קמי מריה (כעבד לפני אדונו).
אבל בלעדי אלה שלא נהגו כ'מקובל', אלה שהתגייסו בגיל חמש עשרה למחתרת, נלחמו בשליט הזר, הלכו להתיישב בארץ ישראל (ולא רק במישור החוף) ולהרחיב את ההתיישבות ביהודה, שומרון ובנימין, נלחמו עד כלות בכל תבוסתנות שהפגינה הממשלה היהודית, בנסיגות שנכפו עלינו מצד מנהיגים שונים, יודעים ומבינים בשכל הבריא שלהם שהערבים הם אויב מר שלעולם לא יסכין עם שבתו של העם היהודי בארץ ישראל, ולכן לא אבו עמר ולא אבו עבאס לא ינהיגו את בני עמם, להיות בשכנות סבירה, ללא טרור וללא רצח יומיומי (על ה'שלום' מיותר לדבר, כבר הכול נאמר). רק אלה שקידשו את הרנסנס בחייהם, הם הכוח המניע והאמיתי. ועובדה שבלא שלום אנחנו חיים יותר ממאה שנה, במהלכן גדלנו מאוכלוסייה של כמה עשרות אלפים לאומה בת שבעה מיליון, הקמנו תעשיות מתוחכמות, הפכנו מעצמה צבאית, הבאנו מיליוני עולים, וכל זאת תוך מלחמות קשות. מה שבאמת אנו צריכים זה יותר התיישבות, יותר צבירת כוח, ופחות תקינות פוליטית.
מדינת ישראל לא נוצרה כדי לשחרר אותנו מן הצורך להילחם אלא כדי לתת לנו את היכולת להילחם. בשם אותו 'כורח' של פוליטיקלי קורקט: אנשי שוברים שתיקה, וחבר מרעיהם משאר האגפים הסגורים של שלום עכשיו וכו', נוסעים ובאים ולא נעצרים על בגידה. אם כך מה היא בעצם בגידה? ובשם אותה עבדות של 'תקינות' אסור להגיד דבר על מסתננים, רוצחים ערבים, בכירי אקדמיה בישראל המותחים ביקורת שוצפת ושוטפת על מדינתם, ובסוף החודש מקבלים ממנה משכורת כרגיל, וסופרים ואמנים שמקבלים פרסים אותות הוקרה ושאר כיבודים ומטיפים להחרמת ישראל והחרמת חלקים ממנה, ונשיאים שחורים וצוררים שדואגים שלאירן יהיה 'חומר השמדה משובח', ונשיא יהודי שמאפשר לטרוריסט ערבי להסיר את דגל ישראל והוא יושב לו מעדנות.
והארץ ממשיכה לרוות דם. ודווקא את דמם המסור של אוהביה. בשבוע שעבר נפצע קשה שאול ניר שיצא מבית בתו לבנת עוזרי המתגוררת באבני חפץ, אליה נסע כדי להדליק נרות חנוכה. שאול היה במחתרת היהודית ונידון למאסר עולם על פגיעה בערבים. הימים היו ימים אחרים, פחות מה'תקינות' שרתה באוויר, ו-300 אלף אזרחים חתמו אז על עצומה לשחרורו ושחרור מנחם לבני ועוזי שרפף. בסקר שערכה אז מינה צמח עלה כי 73% מאזרחי ישראל היהודים תמכו בשחרורם. לאחר כשש שנים הם שוחררו מהכלא. (אז עדיין מרץ לא פתחה את סניפה בתוככי הבג"ץ, והדבר הסתייע). לשאול ניר שיצא מבית הבת והנכדים ארבו מחבלים שירו לעברו מעל 40 כדורים ו-23 פגעו במכוניתו ובו. על כביש זה כבר אירעו בעבר פיגועים והמועצה ביקשה שייסגר לתנועת פלשתינים, אבל בגלל 'שיקולי אירופה' הדבר לא נעשה. שיקול ביטחון אזרחי ישראל, הוא פחות רלוונטי. המחבלים היו חמושים ברובי אם 16, אקדחים, רימוני יד, גרזנים וסכינים.
בתו של שאול ניר היא אלמנתו של נתנאל עוזרי, שנרצח בחברון בסעודת שבת לעיניי אשתו וילדיו. שני מחבלים חדרו בערב שבת באמצע הקידוש אל בית המשפחה ורצחו אותו ופצעו קשה שלושה אורחים, בהם אחד מילדיו.הרצח קרה לפני 13 שנים, ונתי מארץ יהודה שישב על גבעה 26 והיה עובד אדמה,היה דמות מופת ליהודי הגאה. הוא ייצג את היהודי גואל האדמה, את היציאה מהגדרות אל המרחבים, את האידיאולוגיה שצמחה מתוך גרעין אידיאולוגי מקודש של דבקות באדמה, של נאמנות בלתי מתפשרת, של מסירות נפש.
הדורות של חלוצי העבר, כמו גיבורי תל-חי, התברכו שגבורתם נשארה נחלת כל העם, ימין ושמאל, להבדיל מהחלוצים הגיבורים של ימינו, העומסים על גבם את קשיי קידוש האדמה, בצל חיצי המוות של האויב וגם סופגים ניכור ושנאת אחים. נתנאל עוזרי הי"ד שנקבר בהרי יהודה בחברון, יישם הלכה למעשה את גאולת האדמה ויישאר חקוק כמנהיג משכמו ומעלה בקרב אלה המסוגלים להצדיע לגבורתו.
התקינות הזאת שבה פתחתי, היא דבר שחייבים להשתחרר ממנו, ולהתחיל לומר את הדברים כפי שהם, בקול צלול ובהיר. כי בנפשנו הדבר.

תאריך:  15/12/2015   |   עודכן:  15/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להיות בן-חורין
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
במשך מאות שנים,
חוק הכלים השלובים  |  15/12/15 10:30
 
- אין ברירה חייבים לחיות ולהלחם
שדגד  |  16/12/15 14:45
 
- שהגיע מארופה לעשות פה בלגן
אתה הטורנדו,  |  16/12/15 16:17
2
לישון עם האויב
מודאגת  |  15/12/15 12:42
3
טראמפ אמר אמת ודבריו שובשו
מיכל מירושלים  |  15/12/15 13:51
4
ושוב מאמר מעולה פרי עטה
רוחמה אהרון  |  15/12/15 15:51
5
כדברי הכותבת: עם ישראל חי
משה רוזנבאום  |  15/12/15 15:58
6
על עוונו וטיפשתנו ורפסתנו הרבה
ושוב נשפך דם חינם  |  15/12/15 20:46
7
אחי גיבורי התהילה
יצחק צור  |  15/12/15 21:26
8
פשוט עצוב
שמרית מחיפה  |  15/12/15 21:46
9
tאני כועסת עלייך
דנה בן שימול  |  16/12/15 19:16
 
- נושאי חובה
מודאגת  |  17/12/15 14:09
10
לא רק טראמפ, גם אני אומר
אהרון שחר  |  16/12/15 21:22
 
- האם לא הגיעה השעה לחדול
עוד לא ענית  |  17/12/15 01:13
 
- טרם
אהרון שחר  |  17/12/15 09:11
 
- הגרפומניה היא מחלה מדבקת,
חבל שכך  |  17/12/15 12:00
 
- תרבות-לא רק
אסתר ש. ג  |  17/12/15 09:05
 
- ללא ספק
אהרון שחר  |  17/12/15 21:01
11
השמאלנים אחרי שדאגו
קפד ראשו  |  26/12/15 18:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
האם משכילה ממשלת נתניהו לנצל את התפוררות מרבית המשטרים בעולם הערבי והיחלשות היתר - עד כדי הישענות של כמה מהם עלינו - צבאית וכלכלית לטובת קידום היעדים הציוניים?
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס הצליחה להעלות לסדר היום את נושא חיילי צה"ל הנעדרים ברצועת עזה. ממשלת ישראל חייבת לשנות את האסטרטגיה, לגלות יצירתיות ולהימנע מהטעויות שנעשו ב"עסקת שליט"
ראובן לייב
הכל בזכות הנשיא החדש, מאוריסיו מאקרי, שמייד עם עלייתו לשלטון הספיק לשים קץ ליחסים העויינים של משטר כריסטינה קירשנר למדינת ישראל
איתן קלינסקי
מאז הסכמי פריז, שנחתמו במאי 1994, וזכו לשם מכובס בכביסה גסה מאוד של מילה מרככת - "איחוד המכס" או בגרסה אחרת "מעטפת המכס" - נוצרה שליטה מוחלטת של ישראל במישור הכלכלי בשטחים הכבושים
דרור אידר
התרבות המערבית מתהדרת בהיותה חופשית, אבל כולאת את המחשבה בסד עריץ של משטר שפה ותודעה    אבל מספיק להיזכר בחשמונאים כדי להיזכר שפיקוח נפש דוחה תקינות פוליטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il