X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל התיירים הרוכשים את מפת ישראל בעיר העתיקה ימשיכו לטייל להנאתם במדינת היהודים הלא היא "פלשתין" ושדגלה הוא דגל "פלשתין"
▪  ▪  ▪
מדינת פלשתין [צילום: איסאם רימאווי/פלאש 90]

פגשתי תייר שבא לטייל בארץ ישראל. הוא הראה לי את מפת ארץ ישראל שקנה רק אתמול בעיר העתיקה בירושלים. ארץ ישראל במלוא הדרה ותפארתה על שלל עריה וכפריה באותיות אנגליות לשירותם ורווחתם של תיירי ארץ הקודש. בראש המפה התנוסס בהבלטה בשפה האנגלית ובשפה הערבית שם הארץ המתיימרת להיות המדינה היהודית: פלשתין. במקום דגל ישראל התנוסס מעל כל השטח ממטולה ועד אילת דגל פלשתין.
במדינה נורמאלית היו מיד הרשויות מאתרות את בית הדפוס ממנו יוצאות מפות אלה לתיירי העולם וגם מוציאות לו צו סגירה. במדינה לא נורמלית כישראל אם תנהג על-פי הגיון פשוט שכזה יעוט עליך העולם בתגבורת של אבירי חופש, אחווה, רעות ושלום יהודים ויאשימו אותך ב"גזענות" "שנאת ערבים" ושלל כינויים אנטישמים ואוטואנטישמים כמצוי בעולמנו העקום. בשם השקר "דמוקרטיה" לא יעשו דבר לאותו בעל בית דפוס ירושלמי וכל התיירים הרוכשים את מפת ישראל בעיר העתיקה ימשיכו לטייל להנאתם במדינת היהודים הלא היא "פלשתין" ושדגלה הוא דגל "פלשתין".
בוחר לו אותו תייר יעד במדינת היהודים ונוסע אליו. השילוט בדרכים בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית. כך רצו האנגלים שיהיה בתקופת המנדט הבריטי. במדינת ישראל העסוקה במלחמות קיום איש לא ייתן את הדעת לחוק נושן זה בו שפת האויב היא גם שפתה של מדינת ישראל "היהודית". היא הרי גם דמוקרטית והסרת שפת האויב משלטים אלה היא מכת מוות אנושה לדמוקרטיה. שאל את עוכרי ישראל ואת אותה חבורת יהודים סהרורים החיים בחרדה מתמדת מ"הסכנה לדמוקרטיה". הם ידעו להסביר לך וגם "לנמק" בהיגיון רב מדוע שפת אויבנו צריכה ואף חייבת להיות גם שפתנו הרשמית.
מפת פלשתין
בכל מדינה נורמלית שפת אויביה לעולם לא תהיה שפתה הרשמית אך בישראל הלא נורמלית בוודאי שכן. אם לא די בכך תמצא כי השילוט הערבי נושא את שמות הישובים הערבים שנכבשו על-ידי הכובש הציוני. בראש ובראשונה עומדת עיר הבירה של מדינת היהודים, ירושלים, המופיעה באותם שלטים בערבית כבירת פלשתין "אלקודס". סע תייר אל עיר הקודש אלקודס בירת פלשתין כפי שמורים לך השלטים ומפת פלשתין בידך. משרד התחבורה של המדינה היהודית יסייע לך לאתר דרכיך אליה.
משתוקק אותו תייר ליהנות ממשחק כדורגל משובח ומתמזל מזלו להשיג כרטיסים למשחק בין בית"ר ירושלים וסכנין. בצער רב קורא התייר כי על-אף שרכש כרטיס למשחק ייתכן שהמשחק יבוטל כי עדיין לא התמלא תנאי משטרת המדינה היהודית לסלול כביש מיוחד שישמש "נתיב מילוט" ליהודים מעיר ערבית במדינת היהודים אם ינצחו.
בכל מדינה נורמלית היו מבהירים לתושבי סכנין כי מי שיפגע ביהודי דמו בראשו ויוצאים בכביש הראשי של היישוב ללא מורא ופחד אך במדינה הלא נורמלית ישראל בחרדה אינסופית לדמוקרטיה סוללים כביש מילוט ליהודים מעיר ערבית מאיימת ובכך חושבים בטיפשות כי "הרגיעו את הרוחות".
אלפיים שנות גלות
ועדת הבחירות המרכזית השתכנעה לאחר לבטים ארוכים כי האנטישמית זועבי לא תרוץ לכנסת ישראל. בית המשפט העליון של מדינת היהודים ברב מוחץ של שבעה שופטים ומתנגד אחד פוסל את החלטת הוועדה. שבעה נישאים מעם ו"עליונים" קובעים כי זועבי "רק התקרבה לסף" הפוסל אותה אך לא חצתה אותו. בהגיונם היהודי הגלותי מי שלא רואה כל הבדל בין חיילי צה"ל לדאעש עורף הראשים משום ש"אלו ואלו רוצחים" רק מתקרב לסף ועל שאר מעלליה של אותה מתעבת יהודים אין לדבר כלל. אלו אף לא התקרבו ל"סף" הנדרש. בעליונותם כה רבה יודעים עליונינו את מה שהגיוננו הפשוט ושכלנו הישר לעולם לא יבין והוא מהו אותו "סף" נעלם...
דוגמאות נוספות ורבות אוכל לתת לשקר "המדינה היהודית" שמבקשים הציונים להקים בציון לאחר אלפיים שנות גלות. כבולים בשרשי הגלות, שם היה משפיל יהודי ראשו בפני כל שרק רצה להשפילו, ממשיכים הם להאמין כי העולם יחבק אותם אל חיקו אם רק ימשיכו להשפיל ראשם.
הס מלומר מילה באשר לצביונה היהודי של מדינת היהודים. אם רק תעז לעשות כך יעוטו עליך אחיך האוטואנטישמים בכינויי "גזען", "שונא ערבים" ושלל כינויי תיעוב ובחילה השמורים ליהודים בלבד ואף לא אחד מהם מופנה חלילה לרוצחים ערבים שפלים.
ואני המשתוקק למדינה יהודית סבור שהגיעה העת להבהיר לאוטואנטישמיים סהרוריים אלה כי אם את ראשם מבקשים הם להניח בתחתית הגליוטינה הערבית יתכבדו ויעשו זאת אך לא אתן להם להניח גם את ראשי.
מדינתי היא מדינת ישראל היהודית שתעניק חופש ודמוקרטיה לכל מי שמקבל אותה כמדינה יהודית ודמוקרטית ביחד אך לא לחוד. מי שמסרב להכיר בה כמדינה יהודית אך משתוקק למנעמי ה"דמוקרטית" שבה בלבד יתכבד ויחפש לו דמוקרטיה אחרת בעולם הערבי שכידוע טובל בים של דמוקרטיה.

תאריך:  21/12/2015   |   עודכן:  21/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יהודית ודמוקרטית" - ביחד ולא לחוד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
״יהודית ודמוקרטית״.
אין דבר כזה  |  21/12/15 10:06
 
- ביידיש "טיפשות במסווה חכמה"?
יעקב עמר  |  21/12/15 15:24
 
- מעניין. כי עברית אתה לא יודע.
אתה יודע ערבית?  |  21/12/15 18:11
2
עיוורון
אהרון שחר  |  21/12/15 14:52
 
- שייפתחו עיניו, ואולי גם עיניך.
אינשאלה,  |  21/12/15 19:42
 
- צעד קטן לאנושות- צעד ענק לי... ל"ת
יעקב עמר  |  21/12/15 19:56
 
- חחח ל"ת
אהרון שחר  |  21/12/15 21:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמוס גלבוע
בצד טרור הסכינים הספונטני, מתקיימות כל הזמן הפגנות אלימות מאורגנות ביהודה ושומרון ומול הגדר ברצועת עזה. ההפגנות הן מעוטות משתתפים, לא המוניות. רוב הציבור הפלשתיני, על-פי סקרים, רוצה אינתיפאדה המונית אלימה, אך מעדיף "לשבת בבית". אסון אינתיפאדות העבר צרוב בתוכו. ברם, אם תפרוץ, זה לא יהיה קל עבורנו, אך לפלשתינים זה יהיה ממש אסון, עוד שגיאה היסטורית
דרור אידר
עמירה הס: "כל מי שמתכנן לעלות לישראל, שיידע שהוא עומד לעשות פשע". קשה לבקש ממנה להקצין יותר. זה שנים שקרעה קריעה על עמה ונכרתה מאיתנו למחוזות ההזדהות עם אויבינו ומבקשי נפשנו    השמאל הציוני גוסס
אריה גל
המעשים המבחילים שמתארים אנשי "שוברים שתיקה" הם הסימפטומים. המחלה היא שהם ואנחנו מעורבבים זה בזה. ואת המחלה הזאת צריך, ובקלות גם אפשר, לרפא
עידן יוסף
מחבל דקר בני זוג ואישה בשכונת קריית ויצמן    מצב הפצועים: אחד קשה ושתיים קל    המחבל נתפס והועבר לחקירה
יוני בן-מנחם
"אינתיפאדת הסכינים" מדשדשת ללא הישגים מדיניים וגורמים פלשתינים שוקלים מעבר לאינתיפאדה חמושה    התנהלות ישראלית זהירה ומלחמה נחושה בטרור עשויים להביא להתפכחותם של הפלשתינים
רשימות נוספות
"עסקת חילופי שבויים רק לפי תנאינו"  /  איציק וולף
בוטל פיצוי לחקלאים על אינתיפאדת אל-אקצה  /  איתמר לוין
השוטר שירה במחבלת נחקר במח"ש  /  איציק וולף
חמש דקות מנתניה  /  ישראל רוזנבלט
גירסת המדע   /  אהרון שחר
המחנה הגזעני ושתיקת היועמ"ש   /  רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il