X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר שהמנצחים האמיתיים הם נציגי הישמעאלים. בכנס 'הארץ' בשבוע שעבר בניו-יורק, שכולו יחסי ציבור משומשים ל"שלום" הנכסף כמובן
▪  ▪  ▪
עריקאת. רק בתנאי [צילום: אמיר לוי/פלאש 90]

לפני שנים רבות, כשרובנו היינו נאיווים על גבול הילדותיות וחלמנו על צדק אבסולוטי ועל אידאולוגיות ועל נאמנות לאומה ועל נצחון האמת, הוצג בארה"ב המחזמר בשם: Stop the world I wanna get off.
המחזמר החביב של השנים ההן, היה בבואה מדויקת של התקופה התמימה שרבים מהמבוגרים שבנו יכולים רק להתגעגע אליה.
במחזמר שרו וזימרו ופיזזו את המסר: מספיק ודי ממה שקורה על הפלנטה שלנו. בואו ונימלט ממלחמות, מאסונות, משנאת אדם, מרציחות, משחיתויות, מהסתות, מהשמצות ומכל הדברים הרעים שממררים את חיינו ומרעילים את נפשותינו. צפינו, צחקנו, נהנינו, הסכמנו עם המסרים וחזרנו הביתה מלאי סיפוק והזדהות. חלפו שנים ומה השתנה?
מאז זרמו מים רבים בנהרות העולם וגם בנחלים הקטנים שבארץ ישראל. מים שהוצפו ברעל ובזיהום סביבה מכל אספקט שהוא. מים שהפכו מזוהמים עם טוקבקיסטים ופייסבוקים ורשתות חברתיות שמתחרות זה בזה מי יקח את המקום הראשון ברכילות מרושעת ובהשמצות מרקיעות שחקים.
אורח הכבוד
בטמבלוויזיה של השלולית המקומית, עם כמה עיתונאים שאינם מאפשרים לסיים משפט כי הם אלה שמכוונים לתשובות הרצויות, מסקרים ללא הרף את האידאליסטים הטוטאליים החדשים/ישנים: האסופה הנדרסת של שומרי הסף, חבר'ה שמעדיפים שתיקות, וכאלה שנזעקים על שמשתיקים אותם, עמותות "שלום" אובססיוויות, ישראלים חסרי כבוד לאומי (הכותרת לא משנה הרבה), זכויות אויב פלשתיני, וזכויות רופאים שיוצאים מגדרם להסביר את נאמנותם למקצועם: קודם כל לטפל תחילה בפצוע הקשה ביותר, גם אם הפצוע הקשה הוא המחבל הרוצח המחבל.
טרם נרגענו מכל הטירוף הזה ומסתבר שהמנצחים האמיתיים הם נציגי הישמעאלים. בכנס 'הארץ' בשבוע שעבר בניו-יורק, שכולו יחסי ציבור משומשים ל"שלום" הנכסף כמובן. לכן ברורה לכל נחיצות השתתפות אורח הכבוד של הישמעאלים: סאיב עריקת. הלה היתנה את השתתפותו ונאומו מעל הבמה בהסרת דגל ישראל מאחוריו. מה הוא צריך צרות עם החמאס? עם הפתח? עם אבו מאזן? עם התורמים לרשות הפלשתינית? העיתון הציוני-היהודי הבין לרגשותיו ומיהר להסיר את הסמל לכיבוש, הלא הוא דגל ישראל שכבר הוכתם ומסריו הלאומיים הושמצו כבר מכל עבר.
יתכן שהנשיא ריבלין לא הבחין בכך. אולי משום שהוא חש ומאמין שהוא נשיא של כולם, אולי גם נשיא של בני הדודים שלנו שהם חלק מהמשפחה התנ"כית שלנו, וככזה ברור שכולו חיוכים לשלווה ולשלום במזרח התיכון ונשא נאום פיוס לשלום.
איך לא הבנו עד כה את המסר הזה הנכון כל כך? וכי באמת איזה מיעוט רפה שכל וטיפש עד כדי כך שהעז לא להסכים עם הנשיא של כולם ולהשמיע דברי ביקורת?!
הדגל הוסר
ברור שזה היה המקום הנכון לנאומי שלום חוצבי להבות בחסות העיתון שאינו פוסק מלעשות נפשות למען הפיוס עם העם הפלשתיני, שאגב למען סיום הכיבוש ממשיך לרצוח בנו כדי להגיע ל"שלום" גם בתוך הקו הירוק ברעננה בשבת, ולא רק ביהודה ושומרון. זה העיתון עם דגל הדמוקרטיה וחופש הדעות והאג'נדה של "השלום" שמתמיד ללא לאות לספר לקוראים מהמחנה הלאומי הקרוי "ימין", ומדגיש שרצוי ודחוף מאוד לוותר על השטחים למען האידאל.
באמת, איך טרם הבין רוב הציבור בישראל עד כמה רבים בו הרשעים וחסרי לב שבטפשותם תומכים בצה"ל, לעומת הפלשתינים שרק רוצים שלום ומדינה משלהם? ואם רק היהודים הללו לא יפריעו, או אז יתגשמו כל התקוות ותקום מדינה פלשתינית לצד מדינת העם הישראלי (הס מלהזכיר יהודים או מדינת לאום יהודי. הרי גם הדגל כבר הוסר מבמת הנואמים, וההימנון? אויה! מיכשול לשלום!) אז נוכל להפוך חניתות למזמרות ונצא לרחובות במחולות שלום.
סופר 'הארץ' סייד קשוע חד הקולמוס וההומור, פירסם במוסף העיתון את החוויה שחווה באירוע הזה עם הנאומים הצפויים, בדיוק כאלה שמדקלמים כרישים ודגי רקק פופוליטיים ומדינאים דגולים בעיקר בעיני עצמם.
להלן כמה ציטטות מאפיינות: "אולם ההרצאות המרכזי היה עמוס מאד. מישהו בירך, מישהו הבהיר עד כמה העיתון שבו אני עובד הוא ציוני, הנשיא דיבר על צה"ל שהוא הצבא הכי מוסרי בעולם, סאיב עריקאת אמר את אותם הדברים, זכרתי את "חייבים" "אין ברירה" "שתיים לצד", מחיאות כפיים. ואז ציפי לבני אמרה בפעם המיליון את אותם הדברים "יהודית ודמוקרטית", אותן סיסמאות, מחיאות כפיים, שתינו קפה ואכלנו עוגיות ואנשים טובים מהקהל השאירו רושם שהם רואים בעיקר ארנקים שיכולים לממן את פעילויותיהם".
גוש גדול
ובשבת בשלולית המקומית היו צעקות בטלוויזיה כאשר כל צד ניסה ליחצן את האמת לו, והשורה התחתונה שיצאה פתאום מפיהם של העמותות הדואגות לחיינו: הגיע הזמן להפסיק את הכיבוש. ובכן, זאת הסיבה האמיתית לכל הטררם הזה ולהשמצות צה"ל בעולם! למה לא אמרתם זאת קודם לכל המהומה? ביני לבין עצמי תהיתי מדוע לא הקימו קואליציה עם מר"צ, וזועבי וטיבי וזחלקה מהרשימה המשותפת, שהרי גם הם נגד הכיבוש? כך יוכלו להיות 'גוש גדול נגד הכיבוש' ויזכו לטפיחה פלשתינית ידידותית כי הרי לפי דבריהם הבנתי ש"הכיבוש" הוא הצרה הגדולה והמכנה המשותף בין הרשימה המשותפת ועמותות השמאל ומר"צ.
אבל שום עיתונאי לא העלה בדעתו לשאול אותם את השאלה התמימה והמטופשת הזאת.
פתאום באופן לא מפתיע: פריצת החדשות. עוד פיגוע. צילומים ממקום ההתרחשות, ראיונות חפוזים עם הנפגעים והפאראמדיקים וחזרה לאולפן. ממשיכים בדיווח על בר רפאלי למען הצופים אוהבי הרכילות. אח"כ נציגות נשים פגועות מחוויות הטרדה מינית מאשימות ודורשות שהשר יתפטר, ועכשיו לפרסומות.
צריך לשפשף את העינים ולטפוח בחוזקה באפרכסת האוזניים: האלו! כולנו השתגענו?!

תאריך:  21/12/2015   |   עודכן:  21/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיצרו את העולם אני רוצה לרדת
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
קוראים לזה תרבות
אהרון שחר  |  21/12/15 14:54
 
- האם יש לך הצעה או נוסחה לזה?
רביבה  |  21/12/15 19:34
 
- בודאי שבטח
אהרון שחר  |  22/12/15 21:56
2
מדינה פלשתינאית, ישות יהודית
ד"ר רון בריימן  |  21/12/15 14:59
 
- מאמר חשוב ומעניין
יהודי מפוכח  |  21/12/15 20:06
3
שרידי קוצים באלית הציונות
אהוד פרלסמן  |  21/12/15 17:48
 
- את שבחי המדינה הישראלית(לא
רותי איזיקוביץ  |  21/12/15 19:47
 
- לפרלסמן: האם יש לך הצעה מעשית?
רביבה  |  21/12/15 21:09
 
- תשובות לרותי ורביבה
אהוד פרלסמן  |  22/12/15 01:36
 
- תגובה לאהוד פרלסמן
רביבה  |  22/12/15 09:59
 
- אופס... ועוד משהו: מאמר חשוב
רביבה  |  22/12/15 10:14
 
- לרביבה, תודה.
אהוד פרלסמן  |  22/12/15 18:02
 
- תמוה, כיצד ימני חפץ בהצטרפות
צירוף לממשלה  |  24/12/15 08:15
4
תודה על הכתבות היפות שלך. ל"ת
סב  |  23/12/15 16:08
5
ריבלין נשיא פוליטי
זרבוע  |  24/12/15 13:33
6
תגובה מאוחרת ובכל זאת...
akdib  |  2/01/16 14:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי ומשטרת ירושלים עצרו קבוצת ערבים ישראלים מראס אל עמוד בחשד לביצוע מספר רב של פיגועי בקבוקי תבערה, יידוי אבנים, ירי זיקוקים ועוד    חמישה כתבי אישום הוגשו לבית המשפט
רפי לאופרט
על ישראל לחזור לעמדות המוצא הציוניות שאפיינו את ראשית ימי העצמאות שלנו, כאשר בראש המדינה עמדו האבות המייסדים - אותם אישים שכיום רבים נושאים את שמם לשווא, אבל אינם לומדים דבר מהתנהלותם שהביאתנו עד הלום
יהודה דרורי
יעקב עמר
כל התיירים הרוכשים את מפת ישראל בעיר העתיקה ימשיכו לטייל להנאתם במדינת היהודים הלא היא "פלשתין" ושדגלה הוא דגל "פלשתין"
עמוס גלבוע
בצד טרור הסכינים הספונטני, מתקיימות כל הזמן הפגנות אלימות מאורגנות ביהודה ושומרון ומול הגדר ברצועת עזה. ההפגנות הן מעוטות משתתפים, לא המוניות. רוב הציבור הפלשתיני, על-פי סקרים, רוצה אינתיפאדה המונית אלימה, אך מעדיף "לשבת בבית". אסון אינתיפאדות העבר צרוב בתוכו. ברם, אם תפרוץ, זה לא יהיה קל עבורנו, אך לפלשתינים זה יהיה ממש אסון, עוד שגיאה היסטורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il