X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

רמי לוי והפספוס של אושרת קוטלר

על-פי קצב ההתנהלות הנוכחי של מר לוי, אשר שכח כנראה מהיכן בא ומי הם לקוחותיו, שכח כבר מזמן את העממיות והחמלה וממשיך לתמרן את עובדיו על-מנת להעשיר את קופתו
▪  ▪  ▪
רמי לוי. בראש ובראשונה דואג לנפח כיסיו [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

המגזין עם אושרת קוטלר, הוא ללא ספק, אחת התוכניות האיכותיות ביותר בערוצי הטלוויזיה בישראל, באיכות ההגשה ובתוכן. במוצאי השבת האחרונה, אירחו בתוכנית את "נושא הדגל החברתי" החדש בישראל, מר רמי לוי, אשר רואיין בתוכנית לצד הכבוד שניתן לו ביום העצמאות האחרון, להדליק משואה בשל תרומתו לשכבות החלשות על העובדה שהוא ממאן לאפשר לעובדיו להתארגן בוועד עובדים, לשם שיפור תנאי העסקתם ולהבטחת מקום תעסוקתם, תוך שמירה על תנאי הפנסיה והתנאים הנלווים.
הכתבה שהוכנה על-ידי אבי עמית, "המפצח", נבנתה בסדר לוגי נכון, תוך פירוט הפעולות שנקט לוי כנגד העובדים שביקשו להתארגן (סגר את החברה והכפיף אותו לחברת האם, שם אין לוועד רוב נדרש) ואף הושמעו שם אמירות של רמי לוי על אי-הסכמתו להכנסת ההסתדרות לעסק.
רמי לוי, ביקש להגיב בשידור חי ולא בהודעת טקסט, כנראה משום שבטח ביכולות האלתור שלו ב-live. בתגובה לשאלת אושרת קוטלר, ענה מר לוי, שהוא לא טען שהוא מתנגד להסתדרות אצלו בעסק וזה - שקר. ענתה לו קוטלר, שזה מופיע בחומר ששודר וניתן לשמוע זאת שוב, אולם צוות האולפן בחוסר מקצועיות ובחוסר הבנת הנשמע, העלה לשידור החוזר את הקטע הלא רלוונטי. אכן פספוס רציני.
אך אל דאגה. על-פי קצב ההתנהלות הנוכחי של מר לוי, אשר שכח כנראה מהיכן בא ומי הם לקוחותיו, שכח כבר מזמן את העממיות והחמלה וממשיך לתמרן את עובדיו על-מנת להעשיר את קופתו - יהיו כנראה עוד לא מעט הזדמנויות להציב מולו מראה גדולה בפני מי שקורא למועדון הלקוחות שלו "מועדון חברתי".
מספיק להתבונן במחירי המותג הפרטי הלא זולים שלו, על-מנת להבין שבראש ובראשונה הוא דואג לנפח את כיסיו, גם אם הוא מציע אותם בקופת השקה של שבועיים בשני שקלים פחות למוצר. לפני כניסת מוצרי המותג הפרטי "רמי לוי", הוכנסה לרשת סדרה של מוצרים בשם "קניה חכמה", אשר חלקם נמצאים כעת בתהליך הוצאה והורדה מהמדפים וחלקם עוברים "הסבה" למועדון החדש - אך במחיר יקר יותר? למה? הם היו אמורים להיות, לפחות במחיר של הסדרה הזולה (קניה חכמה) ואפילו מתחת לכך!! אלא שמישהו "חברתי" ראה כי טוב ומתחיל לחלוב עד הסוף. אימון הלקוחות ברשת הוא תנאי יסודי להצלחתה ומספיק שלרמי לוי תדבק תדמית הנצלן והחמדן, גם הורדה של עוד שקל לא תעזור לחלקים הנאורים בציבור, אשר פוקדים היום את חנויות הרשת.

תאריך:  23/12/2015   |   עודכן:  23/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמי לוי והפספוס של אושרת קוטלר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טייקון חברתי - אין חיה כזאת ל"ת
האדיש  |  27/12/15 10:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
על-פי קריטריונים של מוסר יהודי ובינלאומי, צבא המקריב חיי חייליו לשווא, הוא ממש בלתי מוסרי
רבקה שפק ליסק
אני נימנית על התומכים בפתרון של שתי מדינות ובסיום הכיבוש    כמו-כן, מעולם לא תמכתי בהתנחלויות    אבל, הכיבוש בעיני הוא מה שהגדיר צ'רצ'יל כ"הכרח בל-יגונה", כי אינני רואה, לצערי, רצון מצד הרשות הפלשתינית בעבר ובהווה לעשות את הוויתורים הדרושים כדי להגיע להסכם
מרדכי ליפמן
"חייבים לעשות משהו לפני שהגז יוריד את הוצאות האנרגיה ואת יוקר המחיה, חייבים לעצור את המהלך לפני שהתעשיה תקבל גז זול וכך תוכל לייצר יותר, לייצא יותר, להעסיק יותר עובדים ואף להעלות את שכרם"
מתי דוד
הגעגועים לשקט, לשלום ולקץ הסכסוך עם הפלשתינים, מובילים רבים בתוכנו להיאחז בכל רעיון ובכל תוכנית שלום
אסתר יפה
ברור לי שהתומכים שגישה סוציאל דמוקרטית חושבים שעל-ידי השוויון, יתאפשר לכל אחד לממש את זכותו לחופש, ושהדוגלים בגישה הניאו ליברלית חושבים שעל-ידי החופש יתאפשר לכולם לממש את זכותם לשוויון    אני מציעה שנחפש שיטה שלא שמה ערך אחד מעל האחר, אלא ששמה אותם זה לצד זה ומכילה אותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il