X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המנהיגות פשטה את הרגל אינה מסוגלת לשמש בבחינת הלפיד ההולך לפני המחנה, הנהנתנות שפשטה בכל הצמרת, ניצול המעמד לצורך השגת מטרות אישיות, הצניעות שנעלמה כלא הייתה. על המנהיגים להתעשת ולהחזיר את החברה למסלול חיים נורמליים
▪  ▪  ▪
חיסול אנשי עולם תחתון לאור יום [צילום: משה הורביץ/הצלה גוש-דן]

החברה שלנו הפכה לאלימה יותר ויותר - רצח על כבוד המשפחה, בתוך המשפחה, רצח נשים, ארגוני הטרור הנלחמים זה בזה, רציחות על-רקע לאומני ומה לא. במקום לפתור סכסוכים בדרך של גישור, פישור ובתי המשפט, כל אחד לוקח את החוק לידיו ורצח מוליד רצח, פשע גורר פשע.
בשנת 2013 היו 208 ניסיונות לרצח לעומת 199 בשנת, 2012 מתוכם היו 120 רציחות בכל אחת מהשנים, דהיינו כ-60 אחוזי "הצלחה". אלה נתונים מבהילים וצריך לשים להם סוף.
אחד הגורמים המרכזיים לכך הוא העדר סמכות מקובלת, אם במשפחה, כאשר מחברה משפחתית שמרנית, הפכנו לחברה משפחתית ליברלית, הכל מותר, מותר לבגוד, מותר להתגרש, מותר לצאת נגד ההורים והמורים בקיצור מתירנות מכסימלית - הכל מותר.
בתי הספר חדלו מלשמש גורם מחנך, והם הפכו לבתי חרושת לציונים, ההורים אינם מקבלים את סמכות המורים, והילדים הולכם בעקבותיהם. הידע הנרכש דרך האמצעים האלקטרוניים השונים, המתחרה בידע שיש למורים גם הוא פוגע בסמכותם.
גורמי אכיפת החוק, החל במשטרה שהתגלתה במערומיה בשנתיים האחרונות, הצורך שלה לטפל בניסיונות הפיגוע של הפלשתינים, ולתת מענה מידי לכל אירוע, התרבות הארגונית הקלוקלת שפשתה במשטרה, ובעקר בכל האמור לקצונה הבכירה, לא הוסיפה לה בריאות ויחסי ציבור בקהילה.
בתי המשפט לא נותנים את התפוקה הדרושה, הליכי הדין הנמשכים שנים וגורמים, עיוותי דין ועינויי דין. פסקי הדין הפושרים, אם לא לומר מקלים, בעונשם של עבריינים.
בית המחוקקים המראה דוגמאות לא טובות לעיני כל, ואינו מבין את חשיבות ההתנהגות של נבחרי הציבור, איכות הנבחרים, הרצון לקבל טובות הנאה, סיפוקים מידיים, ולא ריצה לזמן ארוך, מביא לפתרונות של חיקוקי שעה במקום דיבורים על אופנה. מפלגות מיליטנטיות שרק מלבות שנאה בדרך לקבל עוד ועוד קולות.
מנהיגות שפשטה את הרגל אינה מסוגלת לשמש בבחינת הלפיד ההולך לפני המחנה, הנהנתנות שפשטה בכל הצמרת, ניצול המעמד לצורך השגת מטרות אישיות, הצניעות שנעלמה כלא הייתה.
תקשורת שהפכה למולך החדש שאליה מתפללים יום יום ושעה שעה נבחרי הציבור, חיים על פיה נושמים על פיה ותוקפים זה את זה בעזרתה .התקשורת הכתובה והטלוויזיה במאבק הישרדות מקצינים עמדות מחפשים כל בור רקב על-מנת להוציא משם לכלוך ולמעשה מלבים את האש.
המוני העם שרואים את מה שקורה ומאבדים תקווה, מרגישים נבגדים על-רקע הבעיות הכלליות שאין להן מענה. חוסר הקשר בין הנבחרים בערים, ברשויות המקומיות, ברשויות שהוקמו לצורך רווחת הכלל, והנה הם עובדים למען עצמם ושכחו את המטרה לשמה הוקמו (ראו את שיאני השכר במשק הציבורי).
על-רקע כל זה צמחו ארגוני הפשע, הרוצים חלק ונחלה בכל העושר הקיים, ומנצלים כל פרצה בחוק, או באכיפת החוק על-מנת להיטיב עם עצמם והחיילים שלהם. ובדרך הם מפגינים ומייצרים אלימות בלתי מרוסנת, הפוגעת בהם, אך גם בכל מי שנמצא בסביבתם, אזרחים תמימים נהרגים לשווא, במלחמה הלא מוסרית הזאת, והגיע הזמן לשים לזה סוף. יתעשתו המנהיגים, יבינו שזוהי סופה של החברה, אם לא יחזירו אותנו למסלול חיים נורמליים, של איש תחת גפנו, ואיש תחת תאנתו, ויפה שעה אחת קודם.

תאריך:  30/12/2015   |   עודכן:  30/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האלימות הגואה בישראל - מתי יהיה הסוף?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כולם אשמים
חי בלילה  |  30/12/15 13:53
2
תרבות
אהרון שחר  |  3/01/16 22:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
חשיפת פרשת השחיתות של אולמרט באתר "News1" קוצרת עכשיו את פירותיה. גם לאחר שהופחת עונשו על-ידי בית המשפט העליון - הרשעתו עדיין נותרה על-כנה, והיא אפילו התבקשה מאליה
יוני בן-מנחם
שחרור העיר רמאדי מידי דאעש מסמל שינוי מגמה וכניסת הארגון למגננה בעירק. שיתוף פעולה הדוק בין רוסיה לארה"ב הינו הכרחי להבסת הארגון בעירק ובסוריה
יצחק מאיר
אם האקסיומה היא שהכזב והאמת, העוון והיושרה, סובבים את העולם במקביל ואינם חוששים כי אי-פעם ייפגשו - או אז נוח לו לשקר ואבוי לה לאמת, זה לא יופרך וזאת לא תיאמן כי לא תיבחן
בעז ילינביץ
בפסק הדין "רצון ואחרים" שעניינו היה היטלים כבדים שהטילה רשות המס מכח חוק ההיטל, על מעסיקי עובדים זרים, קבע בית המשפט כי על המעסיקים לשלם את ההיטלים ללא קשר לכך שאין בנמצא ישראלים המבקשים את המשרה של העובד הזר. משהשתנתה המציאות, מסיבות שאינן קשורות לחוק, הופכים דבר החוק והוראותיו למיותרים ואף מעוררי גיחוך
איתמר לוין
משרד המשפטים לא צפוי להמליץ על חנינה סמוך להרשעה, וכאשר אולמרט ממשיך לטעון לחפותו    גם אם ריבלין יחליט להיענות לבקשה כזו, תוכל שקד לטרפד את מתן החנינה אם תסרב להוסיף לה את חתימתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il