X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעניין מי קבע שההזיות של יגאל עמיר אינן עומדות בקריטריונים ההזויים של החוק הפלילי?
▪  ▪  ▪
גדר בטון ענקית [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
לא שפוי
אביו של המחבל הרוצח הערבי ישראלי שביצע הפיגוע בת"א: "הוא מעורער בנפשו".

אין ספק שאחת הלקונות המרכזיות בדין הפלילי נמצאת בסעיף הפוטר מעונש את אלה המאובחנים כלוקים בנפשם.
המחבל הצעיר הזה, היוזם והמתכנן, שלוקח נשק חם בכוונה לרצוח יהודים, העורך הצגת הערכות בטרם יעמוד כלוחם בקומנדו ימי כלשהו או כל כוח גרילה אחר, ובכיוון נחוש למטרה סוחט את ההדק... עלול להיחשב באולמות בתי המשפט, בעזרת עורכי דין ממולחים הנעזרים בחוות דעת רפואיות, כאחד ש"איננו יודע מה הוא עושה, לוקה בנפשו, והוזה הזיות..." ולכן כבוד השופט מתבקש ליתן נגד הרוצח צו אישפוז בבי"ח פסיכיאטרי, ומיד לאחר מכן לשחררו לעולם החופשי.
יגאל עמיר
האבא או האימא השוחטים את ילדיהם (אחד, שניים או שלושה) יוצאים לאחר מעשה וטוענים שלא היו אחראים למעשיהם. זה יכול להתחיל מצו "אלוהי", דרך "עירפול חושים", ועד "הזיות" כאלה ואחרים שדירבנו אותם לבצע הזוועות הללו.
מעניין מי קבע שההזיות של יגאל עמיר אינן עומדות בקריטריונים ההזויים של החוק הפלילי? הרי בקלות ניתן היה לראותו היום מתהלך בינינו חופשי מחייך חיוך של ניצחון, אותו היו מפרשים כולם כ"שם על כולם פס אחד גדול".
היריה הסניגורית/"רפואית" הראשונה הנשמעת מיד לאחר כל אירוע זוועה כזה של נטילת חיי אדם על-ידי רוצח או רוצחים חייב להביא לסלידה המונית שאיננה יכולה להיעצר בשטויות "החוקיות" שאיזה מחוקק צר אופק בלשון המעטה החליט עליו – וחייב בכך את בתיהמ"ש לשחרר חלאות אדם לחופשי.
יואילו בטובם אותם מחוקקים גאונים להוסיף לאבחנות רפואיות פסיכיאטריות כאלה – חוק ערוץ כליאה חופף לבתי הסוהר הסטנדרטיים, במיבנים הדומים לבתי חולים כאלה ואחרים. דבר אחד איננו צריך להיות שונה בין עונשי סוגי הרוצחים: גדר בטון ענקית מסביב אזור כליאתם וריצוי מלוא העונש כפי שקובע החוק והחלטות ביהמ"ש בגין הרצח.

תאריך:  03/01/2016   |   עודכן:  03/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יגאל עמיר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד פרלסמן
כששופטים קובעים שירדני שיחד את בוזגלו לפני שנתן לאחיו חצי מיליון שקלים, ושיחד את בוזגלו גם לאחר מכן, האם לא די בעובדה שירדני אינו מכיר את אחיו של בוזגלו כדי שהם יבינו שחצי מיליון השקלים היו כספי שוחד מירדני לבוזגלו? אתמהה.
אליקים העצני
ברגעי האמת, תופסי "הראש הגדול" ביחד עם כוחות הביטחון, הצליחו עד עתה לשתק את המרצחים כבר בשניות הראשונות של מסע ההרג שלהם וכך, לא זו בלבד שאינם מפיקים די קורבנות יהודים כדי לעשות את המאמץ לכדאי, אלא שבדרך-כלל הם משלמים גם בחייהם
רפי לאופרט
כיום הם הסיכון הגדול ביותר להמשך קיומה של מדינת הלאום היהודי - ישראל    השמאל הוא זרם מאורגן היטב, הוא סולידרי עם פעיליו, ארגוניו ומטרותיו ופועל ללא לאות למימוש הייעוד שהציב לעצמו    החרפת הטונים באמצעי המאבק העומדים לרשותו ובכלל זה הגייסות האקדמים, היא חלק מהעצמת המאבק    ככל שהימין יוכיח נחישות וחתירה ליעדיו שלו, יגביר השמאל את מאמצי הנגד ויקרב אותנו לאלימות שאינה מסתפקת במילים
אפרים הלפרין
משרד החינוך קובע את תוכנית לימודי החובה, בה נבחנים התלמידים במבחנים ארציים ובין לאומיים, אך מה למשרד החינוך ובתוכניות מפורטות ללימודי הרשות או לימודי ההעשרה?
יצחק מאיר
אם רומן פסול כי האהבה בין יהודי לשאינו יהודי עלול לעודד התבוללות וראוי על כן לגנוז אותו בבולה רשמית תהיה סגולתו הספרותית אשר תהייה, מה הוא מציע לעשות לא עם הספר אלא עם החיים עצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il