X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בצהרי שישי האחרון, יום בו כל בתי הקפה גדושים בבני אדם, לא היה ולו שוטר אחד, חייל אחד, או מאבטח אחד שיכול היה לירות במחבל הרוצח שתכנן בקפידה את צעדיו
▪  ▪  ▪
איש לא ירה במחבל [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
שני הרוגים ו-7 פצועים באירוע ירי בת"א; המחבל - ישב בכלא בישראל חמש שנים
עידן יוסף
בדיזנגוף פינת גורדון, בפאב "הסמטה", התבצע אירוע ירי * בפצועים, אחד אנוש, שלושה קשה ושלושה בינוני * מצוד אחר המחבל היורה
לרשימה המלאה

מדוע העיר העתיקה בירושלים וכל המקומות הסואנים בה, וכן מקומות אחרים הידועים בספקם שפע קורבנות מושלמים לפיגועים - בכולם יש אנשי ביטחון עם נשק. מדוע בכל פיגוע שארע שם, המחבל חוסל במקום, לעיתים בטרם הצליח לרצוח?
מדוע רחוב דיזנגוף ועוד מקומות רבים מועדים לפורענות מצויים ללא הגנה ראויה? מדוע אין מעלים לשוטרים את המשכורות, לא רק לנגדים, כדי שייווצר הרצון להצטרף לכוחות המשטרה, הכה חסרים אותם?
כל השאלות האלו לא הועלו בכל עשרות הכתבות על אירוע הטרור המתוכנן והיזום בקפידה, על-ידי ערבי ישראלי, שעבד בחנות ירקות ברמת אביב ג', הכיר את כל מבואות הבתים בהיותו שליח החנות, וכן כששימש כמבצע שיפוצים. כי כך למד להכיר את השטח, וודאי הכין לו דירת מסתור, בהותירו את צה"ל, המשטרה והשב"כ לבזבז את כל משאביהם על חיפושים חסרי תועלת אחריו.
לא היה ולו אחד מבין כתבי הצמרת, שהעז להעיר הערה זו, על חוסר התכנון, על השארת שטח ללא הגנה מפני פגיעות ודאית, ועל מדיניות הפארטאץ' הנהוגה במחוזותינו מאז התיישבנו בארץ ישראל. אנחנו חזקים רק בלהגיב, וגם זה בלשון המעטה. כי תגובותינו תמיד נעשות עם מבט הצידה, דהיינו - לחרוד מכל ביקורת של הפריץ (האו"ם, האיחוד האירופי והבוס האמריקני).
במקום שמישהו היה יורה מיד והורג את המרצח, נותרה מדינת ישראל בחרדה מפני הבאות, שאין לצפות מנין תבואנה מצד המחבל שברח. הכל משותק. דאעש זכה בכל התשבוחות בהניבו פרי הילולים שכזה. הצלחה שלא תשוער, כיצד הזבוב הקטן מצליח לשתק מדינה שלמה.
בכל זאת, התעשתות השלטון לאחרונה, כשהחל סוף-סוף להרוס את בתי המחבלים, נתנה אותותיה. הפחד אחז בכל הערבים, שהתגמול יגיע, ולכן חש אביו של הרוצח מערערה ליידע את המשטרה שהרוצח זהו בנו. כמובן שהפליג בסיפורים על כך שבנו מעורער בנפשו. אך במציאות - כל התנהלות האירוע מעידה על תבונה, תחכום, ידע וכוונה מראש - ולא על פעולה ספונטנית של מטורף ברגע שאחז בו הטירוף. את נהג המונית שכנראה הזמין כדי למלטו - הביא לחוף תל ברוך ושם חיסלו. הוא ידע איך להשאיר שטח נקי, ללא סימני דרך שיובילו אליו. את הטלפון הנייד שלו השליך, כדי שלא יהיה אפשר למצוא את מיקומו. כאשר מבעוד מועד טרח להצטייד בטלפון אחר.
מדינת ישראל חייבת להתחיל לפקוח את העיניים. אנו לא ניצבים בתוך טרור של יחידים. נכון שגם אלה, המוסתים מילדות, נסחפים לעניין. אבל התמונה הכללית היא של מלחמת איסלאם קיצוני בכל הכופרים. בין אם יהודים, נוצרים או שיעים - שאינם סונים כמותם, שליחיו של מוחמד. מלחמת בני אור בבני חושך.
והיה אם נמשיך להטמין את הראש בחול, ולשכנע את עצמנו שכל ערביי ישראל נאמנים לנו, ומחשיבים עצמם לישראלים - הזיות אלו מתעלמות מהכרזותיהם החוזרות ונשנות על הגדרתם שהם "פלשתינים". וכן מהאמנה הפלשתינית המכריזה על פלשתין כמדינה מהים עד הירדן. ללא יהודים ישראלים. וככל שנמשיך לשקר כך את עצמנו - כך נחיש את קיצנו.
יש בתוכנו כאלה שאינם ציונים. את בניהם שלחו כבר מזמן ללמוד ולעבוד באמריקה. גם החרדים נטורי קרתא אינם ציונים, ובזמנו הביעו את רצונם לגור תחת שלטונו של עבדאללה הראשון מלך ירדן. הם אינם מכבדים את דגל המדינה, אינם משרתים בצבא, אך באותה עת רבים מהחרדים חיים כנתמכי סעד של המדינה, ללא מקצוע, ללא עבודה וללא השכלה מקיפה. כל זאת, בניגוד לדעת הרמב"ם, שהורה לא להפוך את התורה כקרדום לחפור בו, אלא לצרף עבודה לתורה.
מתי נתעשת?

תאריך:  04/01/2016   |   עודכן:  04/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איפה היה הביטחון בשישי אחה"צ?
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
"מתי אתעשת ?"
אבנר צפוני  |  5/01/16 06:12
2
ובוז'י? מצייץ ומאשים את ביבי !
מתי יסתום את פיו?  |  5/01/16 13:18
 
- למרות שאכן אין זה רלבנטי
עוד על בוז'י  |  5/01/16 22:00
 
- הגזמת בקשר לאבא
ארי כספי  |  6/01/16 12:03
 
- אני מקווה שאתה צוחק
אלטע קאקער  |  5/01/16 23:22
 
- כשמך - כן אתה. וסגנונך משקף את ל"ת
משקלך הסגולי.   |  6/01/16 03:33
3
ביבי שמאלניהו
אהרון שחר  |  5/01/16 21:16
4
כמו לאחר חטיפת הנערים
אלון פלג  |  6/01/16 00:19
 
- ותודה לביבי שהביאנו עד הלום
אהרון שחר  |  6/01/16 21:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
האיום הצבאי, הקונבנציונלי, הקלאסי, השתנה בעשור האחרון והוחלף באיומים אחרים. אבל איש אינו יכול לדעת מתי יתחולל השינוי הבא ובו שוב ישתנה תמהיל האיומים ויעמיד בפנינו אתגרים חדשים
אורי שרגיל
החתירה לקדושה קיימת בכל עם, אבל דומני שרק היהודי אומר לעצמו כי המטרה לא מקדשת את האמצעים ואם האמצעים הזדהמו יש משהו טרגי במטרה עצמה
איתמר לוין
מחדשת את מבצעי השטח במגזר הערבי לאחר הפסקה של מספר חודשים בשל המצב הביטחוני    הביקורת ברובע המוסלמי של העיר העתיקה בירושלים בוצעו בליווי גורמי ביטחון
יהודה דרורי
הכי חשוב, שהממשלה תמנע מלקבל פה כל עצות והנחיות להקלות על-ידי פרקליטים ופרקליטות מבית המדרש של השמאל
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס מנסה באמצעות גימיקים תקשורתיים להעלות את נושא השבויים והנעדרים לסדר היום בישראל. ישראל דוחה את התנאי של חמאס לשחרור 70 מחבלים שחזרו לפעילות טרור דבר שמרחיק את העסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il