X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם תיענה להצעותיי, בקרוב מאוד יעמדו אזרחי ישראל בשני טורים לצידי הכבישים וימחאו לך כפיים סוערות כשתעבור שם – כמובן שאשב לידך
▪  ▪  ▪
כ"ץ. מנהיג בישראל [צילום: פלאש 90]

גילוי נאות: אינני מעריך כהוא זה את שר התחבורה ישראל כ"ץ, בעיקר לנוכח התנהלותו הכושלת בלשון המעטה בתחום משרדו. אולם... אני מביט שמאלה וימינה ונוכח לדעת שהמציאות הישראלית על מגוון הלקונות שבה, קבעה שישראל כץ יהיה מנהיג בישראל, וישב על כיסא שר התחבורה. מאחר שאינני יכול להתמודד נגד עובדות, אחבור להן.
אני מציע לשר כ"ץ את הדברים הבאים, ומקווה שלמרות המים העכורים בינינו, יאמץ את הצעותיי – הכל לטובת עם ישראל. את זה הרי שנינו אומרים מעת לעת, לא?
הצעותיי
1. בטל פרויקט הרכבת הקלה בת"א.
2. עצור כל סלילת כבישים/מחלפים חדשים.
3. הודע לאזרחי ישראל: "בקרוב תקבלו הנחיות חדשות בכל הנוגע לנושאי התחבורה בישראל. מה שהיה עד היום, לא ימשיך באותו נתיב. ניקח את נהגי ישראל הטובים ברצינות המגיעה להם, ועם הרעים נבוא חשבון אמיתי. נרים את התחבורה הציבורית לרמה כזו שבכלל לא תחשבו פעמיים אם להשתמש בה – ואת רכבכם הפרטי תשאירו מרצון בבית. מערכות החוקים יתאימו עצמם לנוחיות הנהגים והולכי הרגל, וחסל סדר האנדרלמוסייה בתחום האכיפה. בקרוב לא תאמינו שחלומכם לחיים סבירים ונוחים יותר ללא הפקקים הנוראיים בכמעט כל כביש ברוב שעות היום - מתגשם, ונצא לחזון שממנו נוכל להמשיך ולהתייחס לדברים החשובים של שיגשוג כלכלי, סגירת פערים חברתיים ועוד.
איך כל זה יקרה? פשוט מאוד. זמן אותי למשרדך, קבל ממני הצעותיי המפורטות, ויחד נצעיד קדימה את ישראל המקרטעת תחבורתית – דבר המשפיע על כל יתר תחומי חיינו.
מבטיח דבר אחד: אם תיענה להצעותיי, בקרוב מאוד יעמדו אזרחי ישראל בשני טורים לצידי הכבישים וימחאו לך כפיים סוערות כשתעבור שם – כמובן שאשב לידך.
בברכה, נסים גבאי, מומחה תחבורה, מרצה בכיר לנהגים, ופעיל חברתי אופטימי למרות ריאליות ישראלית המגיבה פסימיות יומיומית.

תאריך:  10/01/2016   |   עודכן:  11/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
עיקרון "הכרעת הרוב" הוא עקרון מופשט ובסיסי בדמוקרטיה אמיתית    עד שבא האנטי-דמוקרט הראשון והסיט את העקרון הזה ממקומו בתואנה כי טוב ייצוג הרוב מהכרעת הרוב    כך נולדה דמוקרטיית "הכאילו" של עם ישראל הכמעט נאור
ציפי לידר
כיצד פגעו המכות באלילוּת מצרים?    מדוע לא הצליחו הקוסמים לחקות את מכת כינים?    ומדוע שלוש המכות הראשונות נעשו על-ידי אהרן?    וגם: חמש לשונות הגאולה ושיעור בפוסט טראומה בפרשתנו
יוני בן-מנחם
המשבר בין אירן לסעודיה נמשך אך יש סימנים ראשונים כי שתי המדינות אינן מעוניינות בעימות צבאי ביניהן. "המלחמה הקרה" בין שתי המדינות תמשך בעיקר בסוריה ובתימן ואולי אף תסלים
יהודה דרורי
אנחנו רואים פה כשל של ההנהגה המצרית שאינה מצליחה לנצל את משאביה הביטחוניים ולכן, אם הרשלנות המצרית הביטחונית מאי-חיסול כוחני ומיידי של דאעש בסיני תמשך, ואם תתמיד באיטיות בתגובתה בגבול הלובי, הדבר יביא בהכרח למפלתו של השלטון הנוכחי במצרים, ומכאן לשליטת דאעש בכל צפון אפריקה
יוסף אורן
כדי להפוך את הספר הזה לכרך סיפורת אמיתי הייתה המחברת צריכה להיות נועזת יותר וגם היה עליה למצות במידה ניכרת יותר את האפשרויות הסיפוריות שנפתחו בפניה בחסות הסמכות של מספר יודע-כל, שבידיו הפקידה את פעולת הסיפֵּר. ואף על-פי כן הצליחה נורית גרץ ברובד הספרותי של הספר לגלף שתי דמויות אמינות באמצעות תמהיל של הסברים אנושיים-פסיכולוגיים והיסטוריים-תקופתיים המנמקים את התלבטותם ואת החלטותיהם של השניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il