X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חלאת אדם כמו הנד שפיק לא רק שאינו "מחבל" אלא ההhפך הגמור זה שאהיד קדוש" שעל סיפורי גבורתו יש לחנך את דורות העתיד
▪  ▪  ▪
שהיד קדוA [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

לפני שלושה חודשים נטל חלאת האדם מוהנד שפיק מוחמד חלבי את סכינו ויצא לקיים את מצוות הקוראן הקדוש ונביאו מוחמד להרוג יהודים כופרים. הוא דקר למוות את הרב נחמיה לביא ואת החייל אהרון בנט. את אשתו של אהרון פצע קשות ואת תינוקם בן השנתיים פצע קל עד שחוסל על-ידי לוחמי מג"ב. לפני מספר ימים אישר בג"ץ את הריסת ביתו של הנבל וכך התבשר עם ישראל בשבוע שעבר כי נהרס ביתו של "המחבל".
יד הגורל ובאותו יום ממש אותר וחוסל בערערה נבל נוסף "ערבי ישראלי" שביצע שבוע קודם לכן את אותה מצווה מקודשת של הריגת יהודים בלב תל אביב. שלא כמוהנד שנזקק למסייע שיסיעו לשער האריות לא נזקק נשאת לכך וכאזרח ישראלי פשוט נסע לדיזנגוף לקיים מצווה קדושה זו. והכותרות שוב בישרו לעם ישראל כי "המחבל" נשאת מלחם אותר וגם חוסל. בניגוד לידיעה הראשונה כאן לא דווח אם בג"ץ נתן אישור לחיסולו.
אצילי נפש
בעוד שאצלינו בכל הדיווחים הוקפד להצמיד את התואר "מחבל" לשמות חיות האדם, נשאת מלחם ומוהנד שפיק, פניתי לידידנו הטוב גוגל וביקשתי ממנו (ולשם שינוי בערבית) לספק את סקרנותי הטבעית לדעת כיצד מדווחות ידיעות אלה אצל מי ששמאלנינו אצילי הרוח מתעקשים כי "חייבים לדבר איתם שלום".
הואיל ובעל נסיון אני בעניינים כגון אלה ידעתי את הצפוי לי מחיפוש מגוגל שכזה. ולמרות זאת תשוקתי העזה לשינוי ולו קטן אצלם היא שגרמה לי לשוב ולחפש. אולי הפעם לאור אכזריותם של השניים אגלה סוף-סוף כי טועה אני וצודקים אצילי הנפש שלנו וכי יש עם מי לדבר שלום. וכגודל ציפיתי כך גודל אכזבתי. מפח נפש של ממש ואכזבה עמוקה מהאמת המרה והכואבת כי אלה שאיתם אנו רוצים וצריכים לדבר אינם מעוניינים לדבר איתנו אלא רק לחסל אותנו במובן המילולי ביותר של המילה.
בעוד שאצלנו, ולמעשה אצל כל מי ששמץ של אנושיות נותר בו, מי שללא היסום נועץ סכינו בעולל בן שנתיים או יורה לעבר עוברי אורח אקראיים, אכן ראוי לתואר "מחבל", לא כך אצל שותפינו ל"שלום". אצלם חלאת אדם כמו הנד שפיק לא רק שאינו "מחבל" אלא ההפך הגמור. זהו "שהיד קדוש" שעל סיפורי גבורתו יש לחנך את דורות העתיד. נבל זה חוסל לפני כחודש וגוגל חושף בפנינו מסכת של תהילה לגיבור הלאומי החדש הכוללת סרטונים ביוטיוב ותמונות המלוות בסיפורי גבורתו העילאית של "השאהיד הקדוש". מן הסתם כדי למנוע אפליה מול משפחות "שהידים" אחרות גם הוא יזכה להנצחת שמו באיזו כיכר או רחוב אצל שכנינו רודפי השלום. נשאת מלחם הוא "שהיד" טרי ומובטח לקורא כי ברגעים אלה ממש שוקדים גרפיקאים ומושכים בעט על האדרת שמו של הגיבור הלאומי החדש שבגבורתו ביצע את "עמליית תל אביב" (מבצע תל אביב).
בצר לי ובייאושי כי רב ביקשתי להתנחם בכך שלפחות אלו הנקראים בפינו "ערביי ישראל" למרות התעקשותם להקרא "ערביי 48", יגנו את פעולות הגבורה ואולי אף יקראו להם בשם הנכון "מחבל". שוב לצערי (ומי שאינו מאמין שבאמת לצערי שישתה קצת ממי הים בעזה וירגע ) ספגתי מפח נפש גדול.
הדיווח בעיתון ערבי "ישראלי" על הריסת ביתו של הצדיק מוהנד שפיק היה "העתק הדבק" של הדיווח אצל ערביי יהודה ושומרון. בתיחכום ילדותי אך מספיק להיכלל אצל שופטינו בגדר "ספק" אין הם מביאים את הדווח בעצמם אלא מוסיפים לו הקדמה של שתי מילים - "מקורות פלשתינים". הנה הם רק צטטו אחרים וחופש הביטוי הנאצל נשמר. מובן וברור כי לא היה זכר בדיווח על מעשיו של "האהיד הקדוש" שבגללם נהרס ביתו כמו שמובן שבעיתון "ערבי ישראלי" חיילי צה"ל הם "חיילי הכיבוש" ושאר כינויים כמיטב תעמולת הארס של האויב הערבי.
בייאושי הגובר ביקשתי נחמה בתגובות הקוראים שמא שם אמצא את ניצני דו הקיום עליו מלהגים ללא הרף שמאלנינו אוהבי האדם וגם שם לא מצאתי ולו גינוי אחד. כל המגיבים לדיווח על לכידתו וחיסולו של גדול הדור הנבל נשאת מלחם הביעו תנחומי "אללה ירחמו" ל"שאהיד" בתוספת "האל ישמור על נשמתו בגן עדן".
אחסוך מהקוראים את שאר הזוועות שהציג בפני ידידי גוגל שהופך לבדיחה עלובה את אמונתנו ב"שלום". כל זמן שאצלינו זה "מחבל" ואצלם זה "שאהיד קדוש" נמשיך לחלום על שלום. התשוקה הטבעית לשלום אין לה דבר עם המציאות כי הערבים המוסלמים אינם מעוניינים בשלום איתנו ומחנכים את הדורות הבאים לכך כי למרות תחנוני הציונים ל"שלום עכשיו", כל פשרה שתהייה פחות מ"כל פלשתין" הינה בגידה ודינה מוות.
אכן מרה כלענה האמת אך לצערנו לעם ישראל בארץ ישראל אין עדיין אמת אחרת.

תאריך:  10/01/2016   |   עודכן:  11/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחבל? שאהיד קדוש!
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
להחזיר את אפר המחבלים בכד  ל"ת
סתם אחד  |  10/01/16 20:26
2
אתה מוצא בדיוק את מה שאתה מחפש
מצחיק  |  11/01/16 09:40
 
- חיפשתי את מה שאתה מחפש
יעקב עמר  |  11/01/16 11:47
 
- אתה אומר "מסנגר" וגם "עצוב".
הטפשות חוגגת שוב.  |  11/01/16 14:53
 
- פסוק מתהילים עושה אותך גאון ?
יעקב עמר  |  11/01/16 17:48
 
- איש לא קילל אותך,
שוב טפשות.  |  11/01/16 18:22
 
- יעקב, חבל"ז
מגיב ותיק  |  11/01/16 17:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות שידור תחקיר עובדה שבו נראו עזרא נאווי מתאעיו"ש ונאסר נוואג'ה מארגון בצלם כשהם פועלים להסגרת מוכרי קרקעות ליהודים לידי הביטחון הפלשתיני המסכל
חיים שטנגר
אפליה קיימת במדינת ישראל, לא רק לרעת המיעוט הערבי-המוסלמי והנוצרי, אלא גם לטובתו של מיעוט ערבי-מוסלמי ונוצרי זה. בשל העובדה שבני מיעוט זה פטורים מחובת הגיוס לצה"ל, יכולה משפחה כפרית ועירונית ערבית, מרובת ילדים, להגדיל משק ביתה ולהרחיב כלכלתה
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס הפסיק את איומיו בדבר פרישתו הקרובה מהזירה הפוליטית והוא מציג את הרש"פ כהישג לאומי חשוב שיש לשמור עליו בכל מחיר. יו"ר הרש"פ חושש לאבד את השלטון והוא מעדיף את הקשר עם ישראל על פני פיוס עם החמאס
אלברט שבות
מעולם לא עניינו על השאלה הזאת: מדוע ערפאת נמנע ברגע האחרון מלקבל את ידו המושטת של ברק כאשר אמר לו "תפדל!" קח מה שאתה רוצה, קח את מה שהעם הפלשתיני רצה כל ימיו, מדינה, שטחים, רצף טריטוריאלי וכו'
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ נתון בלחץ רב נוכח הידיעות על התמוטטות אפשרית של הרש"פ והביקורת הגוברת עליו באש"ף ובתנועת פתח. מחמוד עבאס מאותת לישראל וליריביו הפוליטיים כי אין בכוונתו להסתלק בקרוב מהבמה הפוליטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il