X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זו אינה רק הגברת אלמגור אלו מאות אנשי רוח, תיאטרון וקולנוע שכאילו בהיסח-דעת נותנים את ידם ואת שמם לעמותות שטנה שונות. ידע הציבור הרחב שבא לראותם בהצגות תיאטרון ובסרטי קולנוע כי בכך הוא נותן, בעקיפין, תמיכה ציבורית וכספית לאנשים שבמודע או בהיסח-דעת פועלים נגדו ונגד מדינתו
▪  ▪  ▪
קמפיין השתולים

בכל מדינה בעולם יש כבוד לדגל המדינה, להמנון שלה וליתר סמליה. מי שמעז לעלוב בסמלים אלו צפוי לעונשים פליליים ולחרמות אזרחיות. רק במדינת ישראל כל מי שעולב בסמליה נחשב לנאור ומתקדם. סמלי המדינה מסמלים עבורם את הפטריוטיות והלאומיות שהם בזים להם בשם זכויות האדם והאזרח. כאילו שאם אנשים אלו יגיעו לשלטון הם יבטלו את המדינה ואת הלאום. מאחר שברור לכול שזה לא יקרה הרי ניתן להסיק שהדבר נובע מטיפשות ומשנאת חינם למי שאינו מסכים לדעתם.
תופעה נוספת שדי אופיינית לארצנו הם עמותות השטנה שבטעות או במכוון מכונות עמותות השמאל. אין ביניהן לבין השמאל שום דבר ועניין. השמאל רוצה מדינה יהודית בארץ ישראל והעמותות הנ"ל שמימונן הוא אירופי-פלשתיני רוצות רק מדינה פלשתינית בין הים לירדן. אם ירצו משהו אחר כנראה שאף איש או מדינה לא תתרום להם כסף. אך לעמותות השטנה יש הרבה כסף. מי שלא יתעצל ויתבונן במאזניהם ימצא שכל שנה מוזרמים אליהם ממקורות שונות באירופה וברמאללה עשרות מיליוני שקלים. פרנסה נהדרת לעוכרי ישראל.
בכספים הללו הם יכולים להציע לאישי ציבור ואנשי רוח "מתנות" רבות תמורת תמיכה. נאום בכנס חשוב, מאמר בביטאון מכובד, השתתפות באירוע בינלאומי חשוב וכולי. ואנשי הרוח שלנו שאצל רובם הדבר שמניע אותם הוא הרוח, דהיינו עשיית רושם על אחרים, אין דבר יקר יותר מצילום עם אישיות ידועה או אזכור בעיתון יוקרתי. עמותות השטנה בזכות מפעיליהם האירופים יכולים לספק טובות הנאה אלו ולזכות בתמיכתם של אנשי הרוח, התיאטרון, הקולנוע והספרות.
אחת הדוגמאות פורסמה השבוע. הגברת גילה אלמגור היא שחקנית ראויה ומעולה, אשת תיאטרון נכבדה, חברה ידועה במפלגת מר"צ אך גם חברה בוועד הציבורי של עמותת "בצלם".
אך עמותת "בצלם" מטרתה היא אחת ויחידה. להשחיר את פניה של מדינת ישראל ברבים. בארץ ובחו"ל. היא כמובן עטופה במיטב המליצות של זכויות האדם אך בפועל מדובר בשרלטנים שמרוויחים הרבה כסף בהשחרת פניה של המדינה. אז הגברת אלמגור יושבת ומכבדת בנוכחותה את הארגון הזה ולכאורה אינה מודעת שהיא נותנת את ידה לאויבי המדינה.
אז קם ארגון בשם "אם תרצו" והחליט ל"הציף" את העניין הזה. כי זו אינה רק הגברת אלמגור אלו מאות אנשי רוח, תיאטרון וקולנוע שכאילו בהיסח-דעת נותנים את ידם ואת שמם לעמותות שטנה שונות. ידע הציבור הרחב שבא לראותם בהצגות תיאטרון, בסרטי קולנוע וקונה את פרסומיהם כי בכך הוא נותן, בעקיפין, תמיכה ציבורית וכספית לאנשים שבמודע או בהיסח-דעת פועלים נגדו ונגד מדינתו.
אני מסכים שהפרסום האחרון של עמותת "אם תרצו" היה גורף מדי. מין הראוי שהוא יהיה ספציפי יותר ומפורט יותר ולא האשמה כללית כנגד ציבור שלם.
אני מאמין שהרוב המוחלט של היהודים במדינת ישראל מזדהה לחלוטין עם הדגל, ההמנון, הסמלים ועם היותה של מדינת ישראל קודם כל וראשית לכול מדינה יהודית. צורת המשטר היא חשובה מאוד אך פחותה מחשיבות לאומיותה. צרפת, כדוגמה, היא מדינת של הצרפתים, אין אחרת בעולם, גם אם יש בה משטר מלוכני, קיסרי, דיקטטורי או דמוקרטי. היא תמיד תהיה ארצם של הצרפתים. כך גם ארצנו, כל זמן שתהיה קיימת, ואני מקווה לנצח-נצחים, היא תהיה מדינתם של היהודים בין אם יתקיים בה משטר דמוקרטי, הילכתי, מלוכני או אחר.
גם בימין וגם בשמאל נמצאים קבוצות קטנות של אזרחים שדעת הרוב היא כצנינים בעיניהם והם מנסים לנגוס ברוב הזה על-ידי גרימת נזק למדינה, בתקוה שעל חורבותיה הם יקימו מדינה חדשה כלבבם. . בחו"ל הם מכונים אנרכיסטים ומנודים על-ידי החברה. אך בארצנו הטיפשורת נותנת להם כבוד ובמה. חבל.

תאריך:  30/01/2016   |   עודכן:  30/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כבוד האדם וחירותו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אם תרצו" לא טועים כל-כך
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 21 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מדהים עם עומץ לב
isr  |  30/01/16 15:36
2
"אם תרצו" אומרים את האמת
זוועה גלון  |  30/01/16 16:20
3
לא טועים בכלל
באום  |  30/01/16 16:24
4
אני מאד מודה למר רויטמן על
תודה לפסח רויטמן  |  30/01/16 16:25
 
- גם אני רוצה להודות לפסח ולשאול
סניל  |  31/01/16 11:23
 
- הפסיק מרצונו בלבד. ל"ת
פסח  |  1/02/16 19:59
5
מה בעצם רוצים מאם תרצו
אהוד פרלסמן  |  30/01/16 16:50
 
- ״ישראל היום״
באום  |  30/01/16 20:32
 
- כשאתה כותב מה אומר דן
למר באום  |  30/01/16 20:55
 
- העניין
באום  |  30/01/16 23:05
 
- אהוד היקר
פסח  |  1/02/16 20:05
6
אם תרצו תנועה פשיסטית ומה עם
חומי  |  30/01/16 17:49
7
מסכים עם כל מילה אבל
ארי כספי  |  30/01/16 18:03
8
מעתה הסיסמה: אם תרצו צדקו.
בבר  |  30/01/16 18:42
9
"השתולים" העלו עצמם לכותרות
הטענות לעצמם  |  30/01/16 22:58
 
- המשפט הכי חשוב שכתבת הוא:
למגיב  |  31/01/16 05:34
 
- תיקון שגיאה: ללחך (ולא ללחח) ל"ת
למגיב  |  31/01/16 05:40
10
אנשי רוח?! מה רוחני בהם
ב.ניצן  |  30/01/16 23:29
11
קומוניסטים אשכנזים חולה רוח
יוסי ארגואן  |  31/01/16 18:46
12
הטיפשורת? המצאה חדשה?? ל"ת
דודוק  |  1/02/16 20:48
 
- הגדרה חדשה לאיכות המקצוע בישרא ל"ת
פסח  |  2/02/16 07:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
אם אובר כל כך רוצה להיכנס לענף בישראל עליה להתחרות לפי הכללים בשוק ולא לדרוש תנאים מיוחדים ובלתי סבירים. נהגיה צריכים לעמוד בכל הקריטריונים והחובות. מאחר שהיא עלולה לגרום לנהגי המוניות לאבד את ערך רישיון המונית תתכבד ותפקיד אצל המדינה כמה מיליארדי שקלים שישמשו כפיצוי לנהגים
דוד סנדובסקי
התגברוּת תהליכי הקצנה פונדמנטליים-קמאיים-לאומניים ומשיחיים באורתודוקסיה ה"יהודית" בישראל, על חשבון זהות ה"עממיות" ההרצליאנית הציונית-המודרנית-הפלורליסטית בישראל, מסכן את השרידות הריבונית הישראלית. הדרך למנוע סיכון קיימותה של ישראל היא ללמוד מלקחי ההיסטוריה
שיה מלכין
הצער והיגון נמשכו זמן רב. אמי בהדרגה סיפרה לי על הנורא מכל. קשה היה לילדה בת חמש להבין את גודל השואה בכלל ואת הטרגדיה האישית בפרט. בכל זאת ידעתי שסבתא שלי כבר לא תבוא לארץ, אנשים רעים הרגו אותה ואת שני בניה, כלתה ונכדתה
מנשה שאול
מצרים תומכת בסעודיה נגד אירן ומסרבת לשנות את שמה של "השכונה היהודית". הסופר מוחמד אברהים אלדסוקי גינה את בקשת המולסמי לשנות את שם השכונה המרעיף שבחים על בית המשפט שדחה מכל וכל את העתירה
יובל ברנדשטטר
כשעומד שפירו על מפתן ביתה של דפנה מאיר ז"ל, הוא רואה את הבתים הערביים מצידו השני של הוואדי ללא כל חציצה. מבחינתו שניהם שווים, לשניהם יש אותן זכויות, ואם המתנחל הישראלי חושב שהוא עליון כיוון שהוא שייך לחברה יותר משכילה, יותר טכנולוגית, יותר מתוחכמת, אזי הוא טועה, ולטעות הזו יש מחיר – סכין בראש של אם לשישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il