X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכל הבל ורעות - ענקי הרוח, הם קטנים ביותר בעיני, הם אינם אלא כעלה נושר ברוח שהופך להיות נקודה זעירה וחסרת חשיבות, תעברו לגור ברמאללה, אולי שם תזכו להבין איזה ארץ זבת חלב ודבש יש לנו
▪  ▪  ▪
רגב. דורשת נאמנות שומו שמיים [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

האמנים יצאו לקרב, שוב רוצים לפגוע בכיסם, והם לא יתנו זאת, השרה מירי רגב דורשת נאמנות למדינה, שומו שמים והאזיני ארץ, הם שהיו מורי הדרך, שקיבלו לאורך שנים כספים על-מנת שיוכלו להעשיר אותנו בדברי פרוזה ושירה, הם יצהירו על נאמנותם שלא לומר אהבתם לארץ.
במשך שנות המדינה היו שני פרקים, פרק א' של מקימי המדינה שהיו בעלי תפישה אידאולוגית מסוימת. התפישה הזו קיבלה מעמד של אליטה חברתית, היוצרים האמנים ברובם השתייכו לקבוצה זו, והם יכלו לעשות בעטיהם ככל העולה על רוחם.
אוי ואבוי למי שחשב אחרת והעז גם לבטא זאת, מיד היה חוטף מכל הכיוונים, כספים בוודאי שלא היה זוכה לקבל, כי הוא לא הולך בתלם. והימים חלפו שנים עברו, והנה קרה מאורע מכונן השלטון התחלף. בתחילה הימנים לא האמינו למה שקרה, הלכו על קצות האצבעות בדחילו ורחימו, נכנסו למוסדות השלטון והתנצלו על כל דבר שעשו לבטל את העולם הישן.
אבל עם הזמן הם הבינו שהם השולטים ועליהם לקיים את רצון הרוב הדמוקרטי, והחלו לשנות דברים, בתחילה קטנים ופעוטי ערך, ואחר כך העזו להיכנס למקדשים המקודשים של השמאל. ואז קמו הגרבוזים והקוטלרים וזעקו את זעקת הקוזק הנגזל שלשלטון נבחרו ועכשיו הם ממודרים על-ידי מנשקי מזוזות.
והנה הגענו לתרבות, שהייתה קודם אגף במשרד החינוך, והופרדה ממנו כאשר היה צריך לסתום חור קואליציוני, והחל שידוד מערכות יוצר, כותב, או מחזאי שרוצה להתבטא אהלן וסאהלן אבל לא במימון שלי, אני האזרח שאינו מסכים שיחרפו את מדינתי וביתי, ויקראו ליום העצמאות שלי יום הנכבה.
רוצים נכבה אז לא במימון ממשלתי אלא תגייסו מימון בעצמכם, אבל לכך לא מסכים יהושע סובול שכחבריו יודעים לאתר את מילות הגנאי הגרועות ביותר על-מנת לחלל שם שרה בממשלת ישראל, וניצן הורביץ קורא לאלה ענקי רוח, נו באמת מה הם עשו לטובת המדינה, כן הם האדירו את שמם, וכל זמן שניתן היה להשתמש במוסדות המדינה עשו זאת בריש גליי, אולם משהתחלף השלטון ברחו הם כמו מאש- ראו עמוס עוז ודומיו.
האם מי מהם הלך פעם לצד הפלשתיני ודרש ממנו בלשון בוטה או עדינה הפסיקו את הרציחות, האם מי מהם כתב שיר לכבודה של אדל הקטנה שנקטפה בדמי ימיה על-ידי נער ערבי, האם מי מהם כתב מחזה על שפלותם של הערבים גם במדינה שנותנת להם כל טוב ארצנו, לא ולא זה מחוץ למסגרת, הם בעלי דעה משלהם, מקובעים במחשבתם ולא נזיז אותם מדרכם.
אז אני אומר הכל הבל ורעות - ענקי הרוח, הם קטנים ביותר בעיני, הם אינם אלא כעלה נושר ברוח שהופך להיות נקודה זעירה וחסרת חשיבות, תעברו לגור ברמאללה, אולי שם תזכו להבין איזה ארץ זבת חלב ודבש יש לנו, ואולי תבינו שגם לרוב במדינת ישראל יש זכות להתבטא ולומר בריש גליי את אשר על ליבו.

תאריך:  31/01/2016   |   עודכן:  31/01/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבל ורעות רוח
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
שמעון-למה ישנת
כל כך  |  31/01/16 11:34
 
- אדם כה גס רוח החושב עצמו
מגיב חסר דעת  |  31/01/16 12:28
 
- בתגובתי יש עקיצה
מחוייכת,  |  31/01/16 14:24
2
על הצביעות - "השמאל הרוחני"
חי בלילה  |  31/01/16 16:38
 
- ענקי רוח? כחגבים בעיני. חלאות. ל"ת
גם ביום  |  2/02/16 22:09
3
הבעיה האמיתית עם השמאל
אקמול פורטה  |  31/01/16 20:59
 
- זו תגובה עם עקיצה!
חי בלילה  |  31/01/16 21:17
4
לא לכבד את האחר זו קטנות רוח
יוסי ארגואן  |  3/02/16 05:52
 
- מסכים: יש לכבד את האחר-עד כאן
חי בלילה  |  4/02/16 17:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי שחם
במציאות המורכבת של השנים האחרונות, שאינה נעשית קלה יותר ביחסים בין השלטון והאזרח, הועלתה ונתחזקה הדרישה להקמת גוף ביקורת חיצוני לפרקליטות-המדינה ולפעולותיה
יובל לובנשטיין
קריסת רשת המזון השנייה בגודלה בישראל, מציבה כעת בפני מספר גופים את הדילמה - האם לפעול בדרך הגיונית או ששיקולי האגו יגברו על ההיגיון המסחרי ויגרמו לבעלי העסקים לעשות טעויות מרות
אפרים הלפרין
אריאל זילבר נבחר לקבל את פרס אמ"י על מפעל חיים, גם יונתן גפן נבחר לקבל את פרס אמ"י על מפעל חיים, זילבר ימני קיצוני, גפן שמאלני קיצוני, שניהם לא בוררים יותר מידי את המילים היוצאות מפיהם    שניהם יוצרים מאוד מוכשרים, אז האם הם ראויים לפרס למרות דעותיהם? ואת מירי נשאיר לסוף
מתי דוד
אלון ליאל "אימץ" כנראה את הסיסמה האנטישמית הידועה בתרגומה האקטואלית: במקום "הכו ביהודים והצילו את המולדת"    הוא פועל על-פי הסיסמה: "הכו בישראל והצילו את פלשתין מהכיבוש הציוני"
ארי בוסל
הפכנו להיות משועבדים למכונות או למכשירים חכמים    כשהטלפון החכם שלי אומר שהטמפרטורה בחוץ היא כזו וכזו, אין עוררין, והגוף מיד מתרגל לחום הקיץ או קור החורף, בהתעלמות מוחלטת מהקורה בסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il