X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"התשובה לשאלות האלה היא אחת, והיא פשוטה - תפקידנו כאנשי שמאל ישראלים, בהקשר של המאבק בכיבוש, הוא אחד: למנוע מהצד שלנו, הישראלי, מלבצע פשעים נגד האוכלוסייה הפלשתינית"
▪  ▪  ▪
נאווי. התבטאות בעייתית [צילום: פלאש 90]

קראתי רשימה של נעם רותם בשיחון אינטרנטי של שמאל מובהק. האיש אומר נחרצות: "הימין אומר שהשמאל מוותר על הערכים שלו כשהוא מתעלם מהפרות זכויות אדם שמבצעים הפלשתינים. לא רק שזה ניסיון להסיט את הדיון מהעיקר, והוא יחסנו שלנו לפלשתינים, אלא גם שיש לטיעון הזה תשובה מאוד ברורה".
...צללתי, אם כן, להגותם של אנשי ימין נבחרים בעלי עמדות קיצוניות ובעלי עמדות מתונות יותר, מבועז אלברט מההתנחלות האולטרה-קיצונית יצהר ועד בן דרור ימיני מלב המיינסטרים התל אביבי, וליקטתי 4 טיעונים עיקריים המופנים נגד השמאל הישראלי. הנה הם, ובהמשך – תשובה.
א. השמאל תומך בהוצאות להורג של פלשתינים
"פרשת ה"שתולים" שנשלחו על-ידי גופים עלומים לחדור לארגוני השמאל חשפה התבטאות בעייתית של פעיל תעאיוש, עזרא נאווי, שלכאורה פעל להסגרה של סוחר אדמות פלשתיני לידי מנגנוני החוק של הרשות הפלשתינית על-מנת שיוציאו אותו להורג".
ב. השמאל מכיר בעליונות הלאום הפלשתיני על חשבון זכויות האדם
"האינטרס הלאומי של הפלשתינים להגנה על אדמות הלאום שלהם, אומר הטיעון הימני, גובר על זכויות האדם (הפלשתיני) לעשות עם אדמתו מה שיבקש, כולל למכור אותה ליהודים".
ג. השמאל מעלים עין מדיכוי נשים, להט"בים, וקבוצות אחרות
"המאבק נגד דיכוי נשים כאילו נעצר כשהוא יוצא מחוץ למגזר היהודי, אומרים בימין".
ד. השמאל דוגל באפרטהייד הפוך
השמאל דוגל באפרטהייד הפוך, בו לפלשתינים מותר לגור בישובים יהודים אבל ליהודים אסור לגור בישובים פלשתינים. "ישובים רבים נדרשים, בעקבות מאבקים ציבוריים של השמאל ופסיקות של בתי משפט, להתחיל ולקלוט משפחות פלשתיניות לקהילות שעד היום היו הומוגניות מבחינה לאומית. אבל המאבקים האלה הם לכיוון אחד בלבד. מדוע לא נאבק השמאל, תמה הימין, כדי לאפשר ליהודים לגור בטייבה, בכפר קרע, וברהט, שלא לדבר על שכם, רמאללה ובלעין"?
"התשובה לשאלות האלה היא אחת, והיא פשוטה - תפקידנו כאנשי שמאל ישראלים, בהקשר של המאבק בכיבוש, הוא אחד: למנוע מהצד שלנו, הישראלי, מלבצע פשעים נגד האוכלוסייה הפלשתינית, פשעים אמיתיים שמתרחשים מדי יום מזה עשרות רבות של שנים. זה הכל.
למען האמת, השמאל הזה לא מתווכח עם עובדות. גם הוא רואה את האמת במערומיה ואפילו נהנה להציץ לתוכה ולהודות בחצי פה שהיא קיימת. זה לא מעניין אותנו", הוא אומר בקיצור נמרץ. המדינה, כמה שלא תהיה דמוקרטית לדעתו, יכולה ללכת לעזאזל כי המטרה מקדשת כל אמצעי. והמטרה: לטהר את עם ישראל מפשעיו, אפילו אם זה יעלה בקיומו.
מהם 'הפשעים' לדבריו? מלחמתנו לחיים עם אויב המבקש להשמידנו, אויב רצחני שהינו תת-אדם, גם לפי דבריו של השמאלן החרוץ והנמרץ הזה.
הוא ממשיך ואומר: "השיח הזה, המוכתב על-ידי הימין, הוא לא שיח תמים. לא טובת הפלשתינים עומדת בראש מעייניהם, אלא רק הרחקת הדיון מהמהות, מהפשעים האמיתיים המבוצעים על-ידי ישראל".
לדבריו, לא טובת המרצחים הערבים לנגד עינינו אלא הרחקת הדיון מפשעי ישראל. מהם פשעי ישראל? ניסיון נמרץ להגן על המדינה ויהודייה מפני מעשי רצח בלתי פוסקים. נגד תת-אדם יש להילחם בתת-מקלע עד להשמדתו.
ועוד רכילות קטנה, כמעט בלתי נסבלת: האם השמאל הערבי הוא תמונת ראי לישראלי?

תאריך:  01/02/2016   |   עודכן:  01/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכילות מקומית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הפשע האמיתי של ישראל הצליחה
א.ש.  |  1/02/16 17:18
 
- צ"ל - לא יסלחו לנו ל"ת
א.ש.  |  2/02/16 08:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ישראל רוזנבלט
שני ספרים שיצאו לאחרונה מתארים את יחסי היהודים והערבים בארץ ישראל, כאידיליה של דו-קיום מופלא, שנהרס בגלל הקמת מדינת ישראל. ספר אחד מתייחס למצב בחברון, בירושלים וביפו, והשני לצפת. שני המחברים התארחו אצל ירון לונדון, ולא הזכירו אפילו במילה אחת(!) את טבח יהודי חברון וטבח יהודי צפת. פשוט יוק! איזה עולם נפלא הרסה לנו התנועה הציונית
משה גולדבלט
על-מנת להפעיל לחצים על ישראל בנושא הפלשתיני ארצות הברית אינה צריכה לעשות דבר! הנשיא אובמה צריך רק לומר שהוא מרים ידיים ושמדינות אחרות מוזמנות לנסות את מזלן
אלברט שבות
ביבי נסע לקונגרס לא בשביל לשפר עמדות ולהתעמת עם אובמה, הוא נסע בשביל לבקש את ישועת האמריקנים, את יד העולם, את התערבותם הנחוצה הבהולה והמיידית
אברהם פכטר
על ממשלת ישראל לצאת בתוכנית מדינית כוללת לגבי עתיד השטחים, גבולות ביטחון וחלוקת השטח לשתי מדינות ברוח "תוכנית אלון" משודרגת, שתענה על ההצהרה של ביבי בנאום בר-אילן. על נתניהו לעשות "מהלך חד-צדדי", להציג מפה של גבולות ישראל בטוחים בני הגנה ולהגיד לאבו-מאזן ולעולם, זאת התוכנית שלנו
ישראל רוזן
"צריך מאבק בלתי מתפשר עם שליחי מוות אלו, ולגרש את משפחותיהם לעזה    מאידך-גיסא, נגביר את החיים אצלנו ואצל הפלשתינים    החיים ינצחו את המוות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il