|
|
1 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
מוטב שכותב הכתבה יעמיק וישאל אם כל אלה שעבדו אצל משפחת נתניהו חשודים כמתחזים. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שהתלוננו נגד שרה. |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
2 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
מזל שפה ושם מתגלה שופט/ת שעושה חשבון רק
לחובתו לשפוט בצדק מבלי להתחנף לשרה וכאלה..
יישר כוח לשופטת |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
החנפנות דוחה |
|
|
|
|
|
| |
|
בחדרה עיר מגורי מני נפתלי עשויים לחשוף מי הוא האיש ומדוע לא שרת בצה"ל?? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ש''י אלידע |
|
|
|
|
|
| |
|
חחח מני נפתלי שירת בסיירת גבעתי כקלע חוד והיה לוחם מצטיין לעומת זאת מבירור בעירך הסתבר שאתה דייר בשער מנשה |
|
| כתובת IP: |
185.120.126.178 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ספגטי זה שמיימי |
|
|
|
3 |
|
| |
|
אבל מעניין מי מימן את הוצאות המשפט של "מנהל" בית ראש הממשלה. לא אתפלא אם מדובר בגוף הקשור למרץ או לקרן החדשה. אבל מי שלא יהיה - שלא יתפלא אם זה יגרום רק לעליית הפופולאריות של ביבי. זוכרים מה קרה כשהפסיקו את נאום התעמולה של אריק שרון ? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארי כספי |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
4 |
|
| |
לאט לאט כדור השלג בעניין תיפקוד משפחת נתניהו מתחיל להתגלגל .
יש כאן פתח להגשת תביעות נוספות , שיביאו לחשיפת האמת |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס 5 |
|
|
|
|
|
| |
השמחה מוקדמת. שופטת אחת שסימנה את האשם מבלי שהעובדות ואו עדויות יבלבלו אותה, וכל זאת מבלי להוציא מהאפשרות שנטיותיה הפוליטיות היו בעלי המשקל בפסק דינה, עשויים להשתנות.
וכבר מצאנו שהיו דברים מעולם יעו יתגלה שבוא כרה ויחפרהו ויפול בשחת יפעל. לא רק מני אלא גם השופטת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בבר |
|
|
|
5 |
|
| |
|
|
|
6 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
* היטבת לדעתי , לשאול אף לתמוה
כבר שאלנו ושאלו
הכיצד לפתע - השתתק - נאלם - שמא 'הושתק' יואב יצחק שהביא בעבר כתבות אחדות בגנותו של עו"ד יוסי כהן ( ואולי - אני טועה או לא מעודכן ואשמח מאד לקבל אינפורמציה - עדכנית ) . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפנחס היטבת* |
|
|
|
|
|
| |
|
יואב יצחק - על אף תמיכתו בנתניהו - היה הראשון בתקשורת שהגדיר את הפרשות הרבות של שרה'לה כבעיה רפואית ולא משפטית. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורנר |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
7 |
|
| |
|
עדויות שחוזרות על עצמן כבר שנים , כולם ממציאים??? אולי לא הובאו עדים כי אין מי שיכחיש את הטענות הללו, זה לא להגיד לא נכון אלא להחקר גם בידי עורכת הדין של מני נפתלי, אף אחד לא ישמח להתפש בעדות שקר, מה עוד צריך שתפנימו שזה מצב מטורף , כל אלה שהיו שם יודעים ושותקים ובכך נותנים לקן הקוקיה להמשיך ולהתקיים, לא מני נפתלי היה צריך לעשות את המלחמה הזו על גבו אלא בכירים ממנו וחזקים ממנו. כולם יודעם ושותקים וחבל שכך |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הילוש |
|
|
|
|
|
| |
|
ילד נוצרי למצות הפסח, אלפי עדויות על חיילי צה"ל הרוצחים ילדים פלשתינאים. שנמשיך? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחום שחף שטרום |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
משהו בקריאת טקסטים פשוטים?
אם אתה איש נאור תצליח לפענח את הטקסט במאמר תגלה שהשופטת, ולא נתניהו, התנגדה לזימון העדים ששלחו מכתבי תמיכה נתניהו.
ויש עוד, אבל אדוני, השייך מן הסתם למחנה הנאור, מתקשה משהו בהבנת הנקרא? לא יכול להיות.. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד משהו קטן |
|
|
|
8 |
|
| |
|
האיש, האשה, הארמון,כספי ההוצאות,הנסיעות לחו"ל, החברים,הפחדים, "באנו לשלוט" (לא לשרת את העם),החוקים.
המשך יבוא. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאיר 12 |
|
|
|
9 |
|
| |
|
|
|
10 |
|
| |
|
השופטת קבעה שבין נפתלי לבין בני הזוג נתניהו אין יחסי עובד מעביד. מכיון שכך, הרי שאין למדינה (כמעסיקתו של נפתלי) וגם אין לשופטת עצמה שום סמכות להגיד לשרה נתניהו או להטיף לה איך להתנהג. כל עוד התנהגותה אינה פלילית - אפילו אם אינה נעימה - זו זכותה. בייחוד כאשר שרה נתניהו אינה עובדת מדינה בעצמה - ומדובר בהתנהגות שלה בביתה.
ומה נגזר מכך שלשרה נתניהו מותר להתנהג כפי שתואר? נגזר שהמדינה כמעסיק בסה"כ מחפשת עובדי משק בית שיסיכמו לסבול את התנהגות שרה נתניהו תמורת השכר שמשולם להם. זכותה המלאה של המדינה לחפש עובדים כאלו. תלונותיו של נפתלי הן למעשה הכרזה שהוא איננו מסוגל לבצע את התפקיד שעבורו נשכר - וכתמורה הוא מבקש פיצוי. כלומר - הוא מבקש פיצוי עקב כשלונו שלו בעבודתו.
עובד שרואה שעבודתו קשה מדי - או שהשכר שהוא מקבל אינו מספקו - יכול לדרוש שכר יותר גבוה - ויכול להתפטר. לא קמה לו זכות לקבל פיצויי נזיקין. כדי לקבל פיצויי נזיקין הוא צריך להוכיח שנגרמו לו נזקים - כמו נכות נפשית וכו'. את זה נפתלי אפילו לא טען וודאי שלא הוכיח. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עודד321 |
|
|
|
11 |
|
| |
|
הוא בחר להיות רב המשרתים של המעון. בו זמנית הוא נעלב מהיותו משרת. השופטת אינה שופטת אלא משרתת של אג'נדה אישית או בשליחות של מישהו.זה מה שנקרא מחזור זבל ממלכתי |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זוטי דברים |
|
|
|
12 |
|
| |
|
ב-99 לאחר הפסדו של נתניהו בבחירות, עדין רוה"מ, נפגשתי עם נתניהו בביתו כרוה"מ פעמים רבות, במשך הזמן הקצר על שעזב את המעון, לאחר שהחליט להצטרף לפרויקט עליו זכיתי בפרס משרד המדע. מעולם שרה לא הצטרפה לפגישות. הפעם היחידה בה פגשתי אותה היה כשישיבת הממשלה התאחרה, וכשהגעתי ביבי היה עדין בשלב המנוחה, וכדי שלא אמתין, עד שירד מקומת המגורים, שרה הזמינה אותי להציץ בתמונות בחדר הכניסה הצדדי. היה מעניין לגלות שחלקם הוענקו לנתניהו ע"י ציירים מובילים בישראל אחד מהם שנודע כמבקר קשה של נתניהו. הופעתי לגלות אשה נעימה מסבירת פנים ניגוד מוחלט לתיאורים בתקשורת. ב-2010 ליליאן פרץ הגישה תביעה נגד נתניהו לאחר שפוטרה מעבודתה במעון רוה"מ בקסריה. היא תיארה את שרה נתניהו כמפלצת. במאמר בידיעות אחרונות וב-YNET שנתיים קודם היא תיארה את שרה כמי שנהגה כלפיה כאמא. חיפוש בויקיפדיה מגלה את התיאורים הקשים. אך לא את התיאור החיובי שנתיים קודם. בויקיפדיה מופיע טענתו של ניר חפץ שמעולם שרה לא התערבה בעבודת המשרד, בחיפוש בויקיפדיה ובגוגול לא תמצא את כל אותם עדויות המתארות את שרה כשאשה נעימה.
במאמרך כאן אתה נותן דוגמה נוספת כיצד שופטת בכירה מציגה תמונה לא הגונה של שרה. כשנתניהו סיפרה בכתב ההגנה על 20 עובדי מעון רוה"מ שתיארו במכתבים תמונה חיובית על אופיה, היא יכלה להניח שהם ידרשו להעיד על כך בבית המשפט, כך שאין ספק שמדובר במכתבים אוטנטיים. השופטת שמשום מה סירבה לאפשר את זימונם לעדות, דחתה בפסק הדין את עדות הגברת נתניהו בטענה שלא הוצגה בפני בית המשפט כל טיעון מסייע לעדותה של נתניהו... מזכיר לי את אלו שיורים ובוכים או אם תרצה את הילד שרצח את הוריו ומבקש את רחמי בית המשפט בטענה שהוא יתום. אלא שכאן שופטת בכירה נטלה את תפקיד היתום המסכן. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחום שחף |
|
|
|
|
|
| |
|
ללקק לראש המשלה ולרעייתו המפלצתית זה בהחלט לא מכובד. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
|
|
|
| |
|
האדם מעיד מניסיונו ואת לא רוצה שיהרסו לך את הדמוניזציה למשפחת נתניהו |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
Vicomet |
|
|
|
|
|
| |
|
במאמר המקורי שפורסם ע"י יואב יצחק, מני נפתלי נתפס בשתי וורסיות סותרות, אלא שבפועל נחבאת לה עוד וורסיה שלישית, הסותרת את שתי הראשונות. בהצהרתו בשבועה במשפט פלילי נגד אביו הוא טוען "התפטרתי כדי לעזור לאבי". בהצהרתו במשפט התביעה נגד נתניהו הוא טוען "התפטרתי בגלל התנהגותה של שרה". והנה מתחבאת לה וורסיה שלישית בכתב התביעה נגד שרה: הובטח לי מינוי קבוע כמנהל מעון רוה"מ, והמינוי נידחה שוב ושוב. שאלה לשופטת המלומדת: איזה משלושת העדויות הסותרות הוא הנכון? לעזור לאבא, לברוח משרה, או כי לא ניתן לו מינוי קבוע תחת אותה שרה?
ושאלה נוספת לשופטת הלוגית אם היה לו כל כך רע אצל שרה, מדוע הוא תובע על שהמינוי הקבוע תחת שלטון האימים של אותה שרה נדחה? ושאלה אחרונה הפעם למערכת המשפט הכיצד שופטת בכירה בישראל לא מכירה את חוקי ההגיון הבסיסי האלמנטרי? ועל זדורוב והסכין המשוננת נדבר בפעם אחרת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נחום שחף |
|
|
|
|
|
| |
|
קושיית עם הארץ שלך, מתאימיה לחבריך אדומי התחת.
שהרי אין מעשה בעולם שנעשה מסיבה אחת.
למשל.
אני נטשתי את הליכוד בגלל ביבי.
אני נטשתי את הליכוד בגלל ליברמן.
הא לך שתי סיבות ואין סתירה.
שלוש: אני נטשתי את הליכוד בגלל סרוחי הכיפות שהכניסו צלם להיכל, דגל כתוב לקודש הקודשים של החד-נס.
הא לך שלוש ושלושתן אמת, אני מוכן להשבע עליהם בבית המשפח שלך.
להמשיך ?
אני נטשתי את הליכוד כשהפך לליקוק וחעבריינים הפכו לחברי מרכז. להמשיך ? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בבון זה קוף. |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
כבר נמצאה שופטת הגונה ולא חנפנית.. מכיר את הנושא..?
שמעבירה מסר שכאן זה לא מדינת צ'אסקו
אז אתה קופייץ...?
או קרא שוב על מעלליה, או שב בשקט. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לק לק |
|
|
|
|
|
| |
|
זכיתי לכמה מפגשים וכן לשיחות טלפון עם הגברת נתניהו , הגברת נתניהו אישה נעימת הליכות ונעימת סבר
מעולם לא חשתי סביבה סוג של מתח או עצבנות, תמיד ענתה בחן ובסבר פנים יפות
לי יש רושם שיש כאן אינטרסים פוליטיים ולא רצון להגיע לחקר האמת, העובדה שאותו בחור ממשיך להתנהל בפרהסיה בגסות רוח ובהתלהמות כלפי משפחת נתניהו יש הבנה בקרב אזרחי ישראל כי משהוא לא נקי ולא ישר עומד אחרי מסע השיסוי הזה .
ומכאן אני מעבירה לגברת שרה נתניהו, שרה אוהבים אותך מחבקים אותך ומקוים לראותך שוב קורנת אור וחום כפי שאני מכירה ועוד רבים וטובים .
שבת שלום ומבורך |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עטרה שגב קלימי |
|
|
|
|
|
| |
|
לא פגשתי את שרה נתניהו מעולם אבל שנים אני עוקב אחר התעמרות התקשורת בה.
אני חייב לציין שפסה"ד הזה. משאיר אותי בהרגשה מאד לא נוחה. מצד אחד עדויות שעולות במשך שנים ע"י אנשים שונים להתנהגות בעייתית של שרה נתניהו ומצד שני לא רק שאני מסכים לגמרי לכל הדוגמות שהבאת כאן (בתגובה נוספת) לכך ש"כולם אומרים" לא בהכרח מצביע על האמת, אלא שאני זוכר ומזכיר שכל העדויות הללו לובו במסע תקשורתי נרחב וחסר פרופורציות ומצד שני הוסתרו המקרים ששרה נתניהו זכתה במשפט. לדוגמה המטפלת טניה שאו שתבעה ב1996 נדחתה והיא נאלצה לשלם הוצאות. נתניהו זכתה ב2002 בתביעה נגד המקומון כל העיר של רשת שוקן ב2002. אף אחד לא זוכר את זה כי זה לא מפורסם. אז מצד אחד אי אפשר להתעלם מהעדויות ומצד שני יש באמת תחושה של מתקפה מרושעת ואין ספק שזה חלק מנסיון להתיש ולערער את מעמדו של רוה"מ ובסו"ש דבר לגרום להחלפתו.
יתכן שהתשובה לתעלומה טמונה דווקא בדעתה של המטפלת שהפסידה נגדה במשפט. טניה שאו. בראיון 14 שנה מאוחר יותר היא אמרה שאינה רואה בשרה נתניהו אדם רע, אלא "אדם ששואף לשלמות ושהדברים ייעשו בדרך שלה".
יתכן שזה המצב ומי שנכווה משבט לשונה נוטר לה טינה ומכאן הדרך קלה לכל חורשי רעתו של נתניהו להציג אותה כמפלצת. הרי יש לא מעט דוגמות לכך שעיתונאים לקחו ציטוט שגוי ממשפט של נתניהו והציגו אותו כשקרן (אחת הדוגמות הבולטות הוא שימוש של בן כספית בתיאור של נתניהו על טיול שעשה ליד מחנה שנלר שבעבר היה מחנה צבא אנגלי לטעון שנתניהו שיקר כי עוד לא נולד כשהיו חיילים אנגלים שם). מפה אנחנו למדים שיש אינטרס להציג את נתניהו ובתוך כך את המקורבים אליו ובודאי את אשתו בצורה שלילית ביותר.
אנחנו זוכרים שעד יומה האחרון של סוניה פרס לא פורסם שהיא החליפה את שמה לסוניה גל. למה? אין לזה חשיבות ציבורית לדעת שהגב' סוניה פרס לא סתם היתה צנועה ולא עברה עם בעלה לירושליים אלא היתה לה אמירה ברורה עד שהחליטה שלא לשאת את שם בעלה? אני מביא את זה כדוגמה לאיפה ואיפה בהתנהלות כלפי שרה נתניהו באופן שאני לא יכול לסמוך על הדיווחים. חשבתי שהמשפט ישפוך סוף סוף אור אבל כשראיתי שלא רק שהעיתונאים הפכו את משפט מני נפתלי נגד המדינה למשפט נגד שרה נתניהו אלא שגם השופטת עשתה את זה, קראתי את כל פסק הדין בנסיון להבין ממנו. לא רק שאני מסכים לגמרי עם מה שכותב כאן איתמר לוין אלא שיש עוד נקודות תמוהות שמחזקות את החשש שפסק הדין הזה ניתן מראש וכל העדויות הראיות וההליך המשפטי היה חומר הגלם שממנו דלתה השופטת את מה שיעזור לה להצדיק את פסק הדין. כך לדוגמה רוב הראיות העיקריות לקוחות מעדויות שני עובדים (נפתלי וגיא אליהו) שנמצאים בהליך תביעה דומה ומתואמים ביניהם. את גרסתם היא מקבלת ללא פקפוק. לעומת זה היא דוחה את הטענות על אופיו הבעייתי של התובע מני נפתלי ולא מתייחסת לעדותו של עובד אחר מר זכאי, שעזב את עבודתו בגלל מני נפתלי וחזר רק לאחר שעזב. נושא מוזר אחר הוא טענתו של מני נפתלי על כך שנאלץ לעבוד שעות ארוכות עד 300 שעות החודש. כשנטען מנגד שהוא כאב הבית היה זה שאחראי על השעות ולמעשה ניצל את זה כדי לעבוד שעות נוספות ללא צורך ואפילו בימים שהזוג נתניהו לא היה בארץ והיקף העבודה היה קטן יותר. מה אומרת על כך השופטת? הי דוחה מכל וכל בטענה שאישרו לו את השעות הללו. אני חייב להודות שזה מוזר מאד. תאר לך שאתה עובד ללא צורך שעות נוספות, מקבל עליהם שכר שעות נוספות על כל התוספות הכרוכות בכך ואח"כ תובע את המעסיק שלך שפגע בזכויותיך. השאלה היא כמובן האם הוכרחת לעבוד כך או שבחרת לעבוד כך? ה |
|
| כתובת IP: |
217.132.156.157 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
התביעה נגד משרד רוה"מ כלומר נגד המדינה. המדינה היא גם זו שענתה לתביעה והיא גם תשלם את הפיצויים. זה פרוצדורה. אבל ע"פ ההתנהלות והכיסוי התקשורתי שרה נתניהו הועמדה כאן למשפט. אני מניח שגם אתה לא באמת חושב שאם מר אלמוני ולא שרה נתניהו היה המעסיק היה כזה הד תקשורתי. הבעיה היא שגם השופטת לקחה חלק במשחק הזה. גם בהתעקשותה לקבל הצהרה לפני הבחירות. למרות ששרה נתניהו לא עמדה לבחירה ההתנהלות שלה הוכנסה לתעמולת הבחירות ע"י יריבי ביבי נתניהו. השופטת ידעה את זה. הדוגמה השניה היא החלק הרחב שמוקדש לשרה נתניהו בפסק הדין שבו היא לכאורה לא נתבעת |
|
| כתובת IP: |
217.132.156.157 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
אבל האופן שבו נוהל המשפט מעלה את הרושם שפסק הדין נקבע מראש. כל היתר תפאורה. וכשהרושם הוא כזה יש ספק לגבי קביעת בית הדין. קראתי חלקים מעדות מני נפתלי. השופטת התעלמה לחלוטין מאופיו הבעיתי וחסמה כל שאלה ועדות שתמכה בכך. אז אני לא מקבל כמובן מאליו את קביעת השופטת. כפי שכתבתי קודם זה משאיר אותי נבוך. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
13 |
|
| |
הנושא לעיל והמושגים להלן - הם הללו שבראש וראשונה שהכותב לוין , ה'מחשיב עצמו' היה ראוי שיכתוב .
האם מני נפתלי אינו עובד מדינה ? !
בשם מה ועל פי מי והוראת מי ''העדיפה'' הפרקליטות את ההגנה על משרד ראש הממשלה ?
האם לא היה זה תפקיד פרקליטות המדינה לבדוק 'ראשית לכל' את הטענות של נפתלי ?
מה חלקה 'גם' של פרקליטות המדינה בהתנכלויות השוטפות כלפי נפתלי ? ! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כתיבתך - עוולה |
|
|
|
|
|
| |
|
יה טרונטו, הרי הוא טוען שהוא התפטר מתפקידו בגלל התנהגות שרה. סמולנצ'יק נאור, אין ניקוד אז קשה? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבנת הנקרא |
|
|
|
|
|
| |
אתה - שאינך יודע להבחין בין ימינך ושמאלך
קרא - בהכרעת הדין
בזמן ההתעמרות בו - היה 'עובד מדינה' ! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לך ללמוד ! |
|
|
|
|
|
| |
|
מה קשה להבין שנפתלי לא תובע על מה שהיה
לאחר שהתפטר, אלא על מה שקרה בזמן עבודתו
כעובד מדינה, כתבתי בלי ניקוד כדי שלא
תתקשה עם ... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא כותב |
|
|
|
|
|
| |
*בתקופת עבודתו - היה עובד מדינה !
לכן
אחריותה של פרקליטות המדינה + נציבות שירות המדינה + הממונים המשרד ראש הממשלה , הייתה מוחלטת ולכל הנעשה שם במעון כאשר היה נפתלי עובד מדינה , לפיכך 'פרקליטות המדינה' כשלה וכושלת . היא - הפרקליטות שידעה ויודעת היטב מה התרחש ב'מעון' הייתה אמורה בכלל להימנע מלייצג את רה"מ קל וחמר הוסיפה חטא בהתנהלותה כלפי מני נפתלי במהלך תק' המשפט . זאת 'פרקליטות של עבדי חצר' וגם במקרים רבים אחרים הולכת עם ( מייצגת ) בוסים , בשירות הציבורי ע"ח ועל גב עובדים ישרים ובהם גם חושפים של שחיתויות . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה הנכשל ! |
|
|
|
14 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
כל פסיקה,אמירה שאינה ברוח צאוססקו מוגדרת כרדיפה.
אחרי שמספר עובדים אצל שרה התלוננו על התנהגות פוגענית יש משהו בתלונות. כאשר מספר אנשים אומרים על אדם שהוא שיכור , מוטב שילך נוח . |
|
| כתובת IP: |
188.120.148.137 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחיתופל |
|
|
|
|
|
| |
|
מעשה שלא יעשה עשתה "השופטת" כאשר עטה על ההזדמנות "להיכנס" בגוש הימין. אינני מחסידי שרה אולם היא אם נרצה או לא, אשת ראש הממשלה והיה מקום לתת לה להגיב על דברי הנאצה של השופטת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עד ללא הגנה |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
15 |
|
| |
לגביך העיתונאי לוין - קיימות שתי האפשרויות :
אינך מבין או - אתה מעמיד פנים ובמתכוון !
ראוי לשים לב שהעונש הכספי נגזר על קופת המדינה - לפי הכרעת הדין בגין 'עוגמת הנפש' ו 'ההתעמרות' . כל בר - דעת מבין שהמשותף לשני האלמנטים הללו הוא העניין 'האישי' -הנזקים שנגרמו למני נפתלי . בעניין 'ההתעמרות' - אפילו יביאו 'מאה עובדים מהמעון' - שהם עובדי 'הבית' ויעידו על 'אפיה הנוח' של גב' נתניהו הרי כל ילד מבין , כאשר 'המתעמר' הוא 'הבוס' / 'המנהל' ( שהוא האחראי למניעת ההתעמרות ) ...דין העדר התלוי בו - ב 'בוסית' בשאלת 'הכף והמזלג' ( פרנסתם ) ילכו - העדר... ויאשרוה ויהללוה....והרי אין לכך ובכך ( בדברי ההלל - הקוסמים לטעמו של איתמר לוין ) שום ראיה ! הוא הדין באשר ל 'עוגמת נפש' - היסוד 'האישי' - האינדיבידואלי -הסבל לגילוייו ליחיד הוא שעומד נוכח עיני בית המשפט...וד"ל... כנראה לא במקרה החסרת - אתה לוין ,ברשימתך לעיל את שני האלמנטים המרכזיים ! הללו . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ללוין - המתעלם ! |
|
|
|
|
|
| |
|
גאון של אמא לתפיסתך עדות כנגד שרה לגיטימית, ולא חשוב האינטרס, הכספי (650 אלף ש"ח בתביעה) או השד יודע מה, ומנגד עדויות התומכות בשרה אינן לגיטימיות בגלל אינטרס לשמר על קשרים עם הבוס. הגיון חד סיטרי הנעצר איפה שנוח, תפיסת עולם נאורה.. ולפני שנשכח אז מה אם חלק מהמכתבים נכתבו ע"י מי שכבר אינו מועסק ע"י נתניהו. הלאה העובדות תחי האיוולת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ואני מי אני בכלל |
|
|
|
|
|
| |
* קשה לך להבין ולהמחיש הסיטואציה - בה נתון / נתונים מי שעברו ועוברים התעמרות - אבל זה המצב ! . כידוע לרבים , גם חוק בנושא זה כבר נמצא בהליכי החקיקה ואף לעניין זה
( החקיקה ) התייחסה השופטת ,וגם ניתן להסיק שאם החוק כבר היה בר תוקף אזי הענישה - הכספית הייתה גבוהה פי כמה ! . ההתעמרות הוא אלמנט אחד - הוא עניין 'אישי' וכאמור בתגובתי , גם עשרות עדים 'מטעם' על אפיה של גב' נתניהו לא היה בהם לשנות העובדות שקבעה השופטת והן - כי מני נפתלי עבר 'התעמרות' . וכאמור היסוד השני בהכרעת הדין היה נושא 'עוגמת הנפש' - אותו קבעה השופטת ושוב זה במישור ובמובן האישי כלומר - העוגמה שנגרמה למני נפתלי . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
* ל'חכם באדם' |
|
|
|
16 |
|
| |
|
כל מה שהתברר בבית המשפט על ההתנהגות "החריגה" של שרה נתניהו, עדיין איננו מכסה את הדברים החמורים באמת. השופטת פרוז'נין שמה קץ להכחשות של סוללת עורכי הדין והיחצנים שביבי ארגן ל"רעייתי"... האמת עכשיו כבר ידועה. ולא נשכח כי לגברת הזאת יש השפעה ישירה על ראש הממשלה! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרא מנצור |
|
|
|
17 |
|
| |
|
לוין כותב שנדחתה בקשתו של נפתלי להביא לעדות את כותבי המכתבים בשבח שרה נתניהו, אבל מתקבל הרושם מהתוכן, וגם מהודעת ראש הממשלה, שלוין התבלבל, והתכוון לכתוב שנדחתה בקשתה של שרה נתניהו להביא אותם לעדות. מישהו יודע מה האמת? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
18 |
|
| |
|
הזו שעל פניו העוול נראה צורם ובולט וזועק לשמיים ! בטרם כתיבת שורות אלו טענו כך רבים בציבור! נראה כי נרקמה כאן קנוניה ביחד עם קבוצת עובדים לשעברים שקיבץ נפתלי בהנחיית עורכי דינו שיש לבדוק את מימונם, כמו את יחצניו, מה שהכי מרתיח זו השופטת שמתביעת המדינה הפכה את הדיון כולו על שרה נתניהו. שופטת כזו אין לה מקום בין שופטים! חוצפה שאין להרפות ממנה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ. עמית |
|
|
|
|
|
| |
|
תחילה אתה מסביר שנפתלי אסף קבוצת אנשים
שיעשו קנוניה על שרה ...
ואז אתה מאשים את השופטת שהיא עשתה קנוניה..
האפשרות השלישית היא ששרהל'ה היא תכשיט גדול...
והרביעית, שאתה חנפן לא קטן ... |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אוסף בקבוקים... |
|
|
|
|
|
| |
|
עדיין לא נחשפו לציבור המימדים האמתיים של ההתנהגות המרושעת של "רעייתי"... כאשר אלה יתפרסמו, תצטרך לאכול את הכובע, אתה, שמטיח בשופטת שהיא "חד צדדית"! |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עזרא מנצור |
|
|
|
19 |
|
| |
|
כה מעודד אותי להיווכח, שיש עדיין שפטים בירושלים , וכולי תקווה, שהפעם לא יעזרו כל הנסיונות הנואלים של בני הזוג נתניהו לערער על החלטתה של השופטת . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י. רוה |
|
|
|
20 |
|
| |
|
החד צדדיות של כב' השופטת בביה"ד לעבודה בענין נפתלי, לא יתומה כלל. ישנה החד צדדיות של התקשורת, והמדובר בזו הממלכתית.שדרנית רשת ב' קרן נויבך,העלתה הבוקר ב-8.00 לשידור את עורכת דינו של נפתלי ואת הכתב המשפטי של ערוץ 10.נויבך נתנה להם 40 דקות !!! לדבר ואלה דנו ברותחין את משפ' נתניהו בסיועה הפעיל של שדרנית הרדיו הציבורי.לסיום עידכנה נויבך את המאזינים שמטעם נתניהו אין מי שידבר. גם אילו היה מתרחש אירוע בטחוני כל שהוא, לא היו ברשת ב' מקדישים לכך 40 דקות תמימות. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
א.ל. רמת-גן |
|
|
|
|
|
| |
|
במקום לברך את השופטת שאמרה חד וברור
את מה שרוב הציבור חושב (למעט חנפני השלטון..)
על נהנתנות המלכה שרה.. על חשבון הציבור בתוספת התנהלות
בנוסח צ'אסקו, אתה סופר את הדקות... ג'ובניק מה..? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרצלה |
|
|
|
21 |
|
| |
|
מה אפשר לצפות משופטת שחברתה הטובה הייתה יו"ר מרץ- יחד למדו באותו בית ספר ואכלו מתוך אותו שולחן -מה אפשר לצפות משופטת שיוצאיה לא שירתו בצבא מטעמי מצפון או מאי התאמה - מה אפשר לצפות ממנה זו- שטענה בעבר שצה"ל הוא צבא כובש והמתנחלים הם סרטן בגוף שצריך להכחידו - וכל זה ולמרות הכל הפכה לשופטת בשיטה של חבר מביא חבר, גזע ארי להלכה השמאל הזה- שהיהדות לכל צורותיה מוקצת בעיניהם טוטלית -יהיה מספיק אם נטען עובד במקום לעשות עבודתו נאמנה מסתובב בבית ראש הממשלה עם מצלמה ומכשיר הקלטה חבויים בכיסיו-ועוד מקבל שכר מלא לתעלוליו -כל זה ועוד נעלמו מעיניה של הגברת - כל הרעיונות המסורתיים של מוסר צדק וחוק -מפנים מקומם - לתיהלת הגזע -גזע השמאל- שהיא בשר מבשרם -(קיבלה הודעה מחברותיה -אנו גאים בך ואוהבים אותך תקעת את היתד עמוק לרקתם) השטן דיבר מתוך פסק הדין -ומה שייצא ממנה הוא בן שטן- מעוות עקום ומכוער -כמו אביה מולידה שהיה גם הוא שטן, |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יעקב יעקב |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
כמו שאנחנו מתפללים בתפילת שחרית השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחילה ..אין צדק בבת המשפט |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ירדנה |
|
|
|
|
|
| |
|
ירדנה צודקים והוגנים. כל מילה אמת. ואנו מצטרפים לתפילת ירדנה. אמן. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צודקים |
|
|
|
|
|
| |
|
זהבה גלאון נולדה בשנת 1956, ודיתה פרוז'ינין שרתה בצה"ל החל בשנת 1964, כשגלאון היתה בת 8. אז איך הן למדו באותו בית ספר? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
| |
|
זה חדש לך שהוגי הדעות כאן חיים באותו עולם שבו נפגש נתניהו עם הכלניות הבריטיות כשהיה ילד?? שקר ודמיון הם רק כלי אחד מהמבחר של הטאלנטים האלה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
| |
|
זהו עוד שקר מבית מדרשו של בן כספית שחוזרים עליו וחוזרים עליו והוא נדבק. |
|
| כתובת IP: |
217.132.156.157 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
|
|
| |
|
יש לך בעיה עם הכרת המציאות. גם אמר וגם הוקלט אבל למי אני מנסה להסביר???
ובאשר לבן כספית הוא השתתף בכתיבת הפרוטוקולים של זקני ציון, תבדוק בישראל היום. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
|
|
| |
|
ראיון ל'7 ימים' ב-2006 צוטט נתניהו כאילו ראה בילדותו חיילים בריטים מתאמנים, וזאת למרות שהוא נולד רק ב-1949, לאחר צאת הבריטים מהארץ. בכלי התקשורת התמוגגו וחזרו ל"בעיות הזיכרון של ביבי". רק שבעקבות מכתב מאופיר אקוניס,יועצו של נתניהו באותו זמן, מערכת ידיעות אחרונות פרסמה התנצלות בזו הלשון: "מבדיקה חוזרת של תמליל הראיון עולה כי בנימין נתניהו אכן דיבר על ’חיילים שהתאמנו במתקנים בריטיים’ – ולא אמר ’חיילים בריטים’ או ’שוטרים בריטים’". לבן כספית ואחרים זה לא הפריע להמשיך ולהשתמש בסיפורים האלה ואחרים.
קישור אתר לאטמה
ב15.3.2015 - תשע שנים מאוחר יותר לאחר התנצלות של "ידיעות אחרונות" שחזר בן כספית את השקר וכותב כך: "כזכור", מוסיף כספית בהמשך טורו, "זה לא המקרה הראשון שראש ממשלת ישראל מפזר הזיות ממוחו הקודח כעובדות היסטוריות ידועות. זכור המקרה של החיילים הבריטים בירושלים, והמקרה של גנדי ששירת בממשלתו, והאיטלקים שהציעו לו להיות שר האוצר שלהם. לא, במקרים האלה נתניהו לא משקר. הוא משוכנע שזו המציאות, כי הגרסה הזו נוחה לו יותר".
(קישור העין השלישית 15.3.2015) |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
|
|
| |
|
רציתי לכתוב ליעקב יעקב שיבסס את טענותיו. חסכת לי. תודה
|
|
| כתובת IP: |
217.132.156.157 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.כ. |
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
הסיפור על האמא הערביה של פרס לא התפרסם ברבים עד שפרס עצמו השתמש בזה כשהתלונן על הסתה נגדו. אם לא הוא לא הייתי שומע על זה כלל. |
|
| כתובת IP: |
217.132.156.157 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה כרמל |
|
|
|
|
|
| |
|
חוסר הידע , רמת השלולית ויהמסר הברווזי שלך בהגנת משפחת המלוכה מעוררת הקבס עושים מימך צחוק , ברברן ללא תוחלת. את הסירחון בבלפור 4 צריך לנקות והריח נישא למרחוק רק שאנשים כמוך שהסיסות לא התפתחו אצלם והפה שלהם הוא השפדן יש להם בעייה . כי כל פעם אפס כמוך שלא שמע כדור שורק לידו עושה במכנסיים לשמע הגעייה של הקשקשן טרור, ערבים אירן . רוץ לממ״ד איש קטן |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ברברה234 |
|
|
|
22 |
|
| |
|
בהאידנא, עת חשכת המשפט שוררת על המדינה
ושופט/ת אחד מתקנא בחברו המעוות דין לטובת
החזק ומעוות גם...
נמצאה כבר שופטת בבחינת פרח במדבר, המראה
לחבורת החנפנים יחצנים עורכי דין וכיוצ"ב,
כמו גם לחבריה השופטים ביתר הערכאות איך עושים צדק
קם איתמר ומוחה... מחד הוא מוחה ומנגד מספר ששרה אכן
בעייתית... חכם איתמר לא יודע איך פותרים את זה,
השופטת הנבונה והאמיצה ידעה .
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מביט מהצד |
|
|
|
23 |
|
| |
|
מבחינה מהירה של דרך התנסחות הכותב, גם אם חלק מן הדברים אפילו נכונים (וחלקם אכן כזה), דרך הצגתם עבורי לפחות מספרת: הכותב הינו כתבלב של משפחת נתניהו.
כל מה שבא לאחר מכן - לא מעניין ממש |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמי שחר |
|
|
|
24 |
|
| |
|
מילא, איתמר לוין שמכנה את עצמו משפטן, "מנתח" את המשפט ולא מספר לכם שזה לא משפט פלילי אלא תביעה בבית משפט לעניני עבודה, והכללים קצת שונים. אבל הוא "משפטן" שעובד עבור בעליו שנאלם דום ולא נשמע קולו, ושני אלה משרתים פוליטיים של נתניהו וסביבתו.*********** אני לא משפטן אלא איש פשוט עם הגיון בסיסי. משום מה,הפסיקה לא נראית לי הזויה או מנותקת, אבל למה לקפח את גברת נתניהו?? הלואי ויהיה עירעור על הפסיקה. כך תוכל גברת נתניהו להביא עדים שיזימו את הטענות ויראו כמה היא שונה מהדימוי, קשובה ,הגונה וחברמנית. הבעיה היחידה שלה היא העובדה שגם הצד השני יביא עדים וכאן מתפתחת בעיה קשה גם לשרה וגם לאיתמר לוין ואדונו. אדרבה נראה ונשמע ויחליטו השופטים שישבו בדין. הענין הוא שגם אם הם יגידו אותו דבר, יקומו כל מלחכי הפינכה וחלק מהם מופיעים כאן בתגובות, ויגידו שהשופט מושחת ומה לא. הרי יש לנו נסיון אתכם. ענין קטן נוסף הוא שעירעור עולה כסף ואם היה מצב שבו היא משלמת את העלויות, זה היה מענין מועיל ציבורית ומוכיח את נחישותה. זה לא יקרה כי היא וסביבתה חושבים שהמדינה עובדת אצלם ולא אחרת ולכן ההתנשאות הזו.********** כנראה שיהיה עירעור, תהיה פסיקה אפילו חמורה יותר וזה יעלה לה כסף אישי ומכאן השמיים הם הגבול. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי מ |
|
|
|
25 |
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|
תן לה נרות, תן לה גלידות פיסטוק,
תן לה לשלוח להביא כסף מהבקבוקים..
זה בקטנה קטנה..
אז מי החולב כאן..? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פולישוק עושה צדק |
|
|
|
26 |
|
| |
|
|
|
27 |
|
| |
|
די נמאס לשמוע על פסקי דין מעוותים , לא קשורים , מדובר בפסק דין שמאשים אדם שכלל הוא לא נאשם , מאיפה הגרילו את השופטת הזאת , בעניני השופטת שרה דברת שיקרה בכל פסק הדין , בידיעה ברורה שיוגש ערעור לעליון . |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאול כהן |
|
|
|
28 |
|
| |
|
מי יתן,וכלל שופטי ישראל ינהגו כשופטת המלומדת.
תכליתית,ללא מורא ופחד,משליטה דין אנשי שררה כאחד האדם,ופוסקת הלכות שמזמן היו מתחיבות ולא נפסקו.
כולנו חייבים תודות לזאת שהעזה לעמוד בפרץ ולכבד העובד הקטן ממדכאיו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
yossy |
|
|
|
29 |
|
| |
|
מר לווין , גם אצלך יש טעות לוגית .
התביעה היא כנגד מדינת ישראל משרד ראש המממשלה .
מאחר והמשרד היא ישות ערטילאית היה מקום במסגרת ברור העובדות לבצע פעולה משפטית המקובלת בתביעות נגד תאגידים :
בוצעה "הרמת מסך " הרלוונטית בהחלט לבירור הסוגיות העולות בכתב התביעה . הסוגיה המרכזית היתה התנהגותה של מקבלת השירות שהוא אכן צד במשפט. מעונות ראש הממשלה הם בהחלט צד במשפט .
מי הין היתר היתה זקוקה לשירותים ? נכון , רעיית ראש הממשלה . ויש לה שם : הגברת שרה נתניהו .
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וואסים |
|
|
|
30 |
|
| |
|
|
|
31 |
|
| |
|
כמה משלמים לך בשביל לשכב על הגדר בשביל הקיסר והקיסרית שהורסים את המדינה הזאת. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גיגי |
|
|
|
32 |
|
| |
|
מפתיע במערכת האכיפה אצלינו. המקרה של אולמרט ואשכנזי זה עבד הפוך. שם בית המשפט נרתם בכל מאודו לעזור לנבלים ונדמה שכמעט הוכרחו בעל כורחם לשלחו לכלא. מאידך אין זאת פעם הראשונה ששרה נתניהו שהתפרציותיה החולניות יוצרות כאן תיקים כנגדה. נתניהו השמאללא יפיל אותך מהשלטון שרה כן ומהר ממה שאתה משער. נקעה נפשו של העם מטירופה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צורי |
|
|
|
33 |
|
| |
כבוד השופטת מבינה מעולה במשפטים אך בתחזוקת בית אין לה שמץ של מושג.
כשראיתי את הסרטון של בית ראש הממשלה נחרדתי. הבית הלבן מאות שנים מתוחזק ובית ראש הממשלה כבר נראה כזה שצריך להחליפו. נשאלת השאלה מדוע.
אולי כיוון שלוקחים עובדים כי צריך לתת להם תפקיד ולא כדי שיעשו את הבודתם. אחרת אני לא מבינה איך כולם לא נזעקו למראה התמונות.
בושה וכלימה לאחראים על תחזוקת בית ראש הממשלה איך הם לא מתביישים, ועוד אב הבית בא בטענות שהתייחסו אליו לא בסדר. אני חושבת שהתייחסו אליו יותר מדי טוב. אחרת לא היה מרשה לעצמו לתחזק בית בצורה כזאת. |
|
| כתובת IP: |
217.132.117.110 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
rach11 |
|
|
|
34 |
|
| |
|
מי מאכיל אותך יוסי כהן , זה שטחנתם באתר הזה בתור עבריין . כולם מבינים למה אתה מחרתת. אני מצפה מימך שתדרוש מיידית שאנשי השב״כ המאבטחים את הקיסר והקיסרית הנפוחים יקבלו היתר לפתוח את הפה ולבפר לעם ישראל את האמת על צמד המנופחים הללו.
להם אין כל אינטרס והגיע הזמן שהיועץ המשפטי לממשלה יתיר להם להעיד בפניו ובפני פרקליט המדינה ואתם והם יפיפרסמו את האמת . האם זה בית מטורלל לכאורה שמנהל את המדינה או לא.
תרים את הכפפה איתמר . אם יש לך אומץ . הגיע השמן שהשב״כ יפתח את הפה על מי שאחראי על ביטחון המדינה וההתנהלות בביתו. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זאב12345 |
|
|
|
35 |
|
| |
|
היה ברור שהרבה יתקפו אותה, אני מרכין ראש מול השופטת האמיצה הזאת. לבית המשפט העליון היא כבר לא תגיע |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מניונע |
|
|
|
36 |
|
| |
הרבה אנשים יודעים על קן הקוקיה בבית נתניהו ובכל זאת מתעלמים. השופטת אישה אמיצה מאד. הספינולוגים מרחוב בלפור כבר וצאו לקרב בלימה על חשבוננו, ובין היתר בכוונתם להעניש את השופטת פרוז׳נין. המדינה תחת נתניהו הפכה לסדום ועמורה!
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שייקספיר |
|
|
|
37 |
|
| |
|
בסה"כ הייתי צריך זאת שכותב לקנות קומקום חדש.
וגליתי עם בדיקותי לעניין שיתכן שאני עומד בפניי חומר נפץ תיקשורתי של ממש.
כמעט רוב העובדות היתגלו לי ולעריכת כתבה מסודרת וחשוב לי הצופים והצופות שקודם תדעו זאת:
רבות ורבים טובות וטובים, ושאפילו אם הסיפור עצוב לכאן או לכאן עד כמה העם כהמדינה צודקים כשואפים לצדק,
כמו ועד כמה העובדות שקופות וגלויות כניתנות להוספת אמת ולא ניתן להיתעמר ולא להיתנשא ולא להיות מגמתי ונצל מעמד חינם כולא לנצל חינם, כמיתנצל שאין תגובה זאת שייכת ישירות לנושא.
כמו שחשוב שתדעו זאת, גם חשוב אמיתות המסר, #####כמו אם יש הערות הערות לנושא נא להוסיף#### ####כנא להעביר הלאה ובהתאם#### .
בסה"כ ולעניין הקומקום...
מיסתבר שענף הפלסטיקה(בעניין זה הפלסטיקה הקשיחה) עמד בפנייי גילוי המרעיש ובשנים האחרונות: שישנו חומר שהוא מתפרק ורעיל.
הנושא רגיש פי כה וכמה בעניין הקומקום ששם חלה פעילות הרתיחה מה עוד וצריכת הנוזלים לגוף(קפה, תה) היא צריכה יומיומית.
היסתבר לי שהכל ממש חשוד כחומר נפץ תיקשורתי ובנושאים:
1. מה בחרו היצרנים הגדולים לעשות.
2. מה בחרו חברות ההפצה הגדולה לעשות.
יתכן שאני טועה, גם שאני כבר מבין ובטוח שיש כאן חומר נפץ תיקשורתי של ממש.
####מבלי להיכנס לבהלת יתר####: ומבלי להיכנס כעת להתקפה ישירה ויתכן צודקת מאוד על הגורמים וכאמור.
הצופים והצופות, בידקו את אשר בביתכם ואם צריך החליפו למה שצריך.
{איך יודעים ובדרך פשוטה?: יתכן מאוד ויש דרך פשוטה, מריחים את פנים הקומקום , גם שהוא במדף, גם לאחר רתיחות: האם יש ריח לוואי???: כולהארותיכם}.
כולל גם קומקומים מנירוסטה, גם ששם רק 1/2 3/4 8/10 צרה ושבהם פלסטיקה פנימית כמו: מכסה עליון פנימי ומדיד כמות פנימי, (פלסטיקה שמכילה ביספינולA).
עוד בנושא ולציין:
יתכן שזה עושה פירסומת חינם לחברות מעטות שכן שמים דגש לעניין ומשום מה נעלמות ולא מצויות אצל רוב המשווקים למוצרים הבכירים בענף.
וזה כאין וכאפס לעומת המחדל לכאורה והממשי כוהיתכן שבנושא זה.
אני גם מצפה מעורך האתר/כותב המאמר זה, גם שאין קשר ישיר למאמר, גם וכך שלא יהיה קטנוני ושיותיר תגובה זאת חשופה לציבור הרחב כולל להערות כולהארות אמת ש((((אם ו))))יצורפו בהמשך לנושא.
####כיחד עם הערותיכם והארותיכם האמינות והמשלימות בנושא זה ####
כיחד עם ההערה שאכן וממש לא קל לענף ייצור לעמוד בפניי עובדות חדשות שדורשות הפיכה ושינויים מהותיים: כפשטות האמת.
כיחד גם ועם זאת מושחתים נמאסתם: הינכם עומדים בפניי רבות ורבים טובות וטובים, כזה לא משנה כמה אמצעים יש בידכם. כועובדה.
כיחד עם הערותיכם והארותיכם האמינות והמשלימות בנושא זה כרשות מלאה כבר ולהעביר הלאה, קל וחומר ואם והחומרה שמיתגלה מנושא זה.
(כבהיר שלא משיקולי חשש מגורמי תעשיה שיווק ופירסום בכירים, כבשקיפות כותב התגובה ((איתן בוקס)).
הגם ועוד סתם אזרח כתודה שבזאת ועל תשומת ליבכם/ן. כשקוף וגלוי כולידיעתכם/ן.
רבות ורבים טובות וטובים היו בטוחים בעצמכם/ן כובצידקת הדרך גם אם והיא גם לפעמים ונראה ופתלתלה. בברכה.
(789238).
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח |
|
|
|
|
|
| |
|
לעניין חלקיות הצרה:
בהקשר לקומקום מנירוסטה, חומר איכותי/תקין:
נאמר גם ששם רק 1/2 3/4 8/10 צרה:
הכוונה המקורית : גם ששם רק 1/2 1/4 2/10 צרה.
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח |
|
|
|
38 |
|
| |
|
היכן טתה מוצא כשל לוגי, איתמר? מה הקשר בין הרצון האנושי הבסיסי הקיים אצל כל אזרח מן השורה להיות מועסק במקום עבודה כה ייחודי, נחשק והנושק למרכז הכובד/לכוורת ממנה מנוהלת מדינתנו לבין הסבל הכבד והמיותר אותו הם חווים? |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חיים יוסף בוקובזה |
|
|
|
39 |
|
| |
למען הסר ספק:
איני מכיר את השופטת, התובע וגב' נתניהו.
איני חבר מפלגה בישראל.
חומר שפורסם מעיד על עיוות דין.
השופטת תיכשל בבדיקת פוליגרף. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
zelig |
|
|
|
|
|
| |
|
לפוליגרף אם היא חפה מכל רע אין לה ממה לחשוש |
|
| כתובת IP: |
185.120.126.178 |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פוליגרף לגב' |
|
|
|
40 |
 |
השופטת |
|
אחד העם | 13/02/16 23:37 |
|
| |
האם נבדק הרקע של השופטת והאם היא בוגרת הקורסי שמעבירה הקרן החדשה לישראל לעוכרי דין ושופטים הכוללים טיסה ושהות במכוני דמוקרטיה בארהב ?
|
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד העם |
|
|
|
41 |
|
| |
|
הפאשיזם הסמולני בולשביקי משתולל. החוק למניעת התעמרות נועד בדיוק בשביל שופטים שרירותיים כאלה. |
|
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאו |
|