X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שתי דוגמאות לנו על מקצוע היחצ"נות, האחת לכאורה לכאורה והשנייה לכאורה לכאורה בפועל, ומשתיהן אנו למדים שהמקצוע הזה הוא על הגבול בין המותר לאסור, הגבול בין ניסיונות מותרים לייפוי עצמי לבין הניסיונות האסורים ללכלוך היריב
▪  ▪  ▪
מחליפים את הצלופן [צילום: סופי גורדון/פלאש 90]

שתי פרשות מעניינות בחיינו, האחת פרשת הרפז, והשנייה הפרשה בה מעורב לכאורה מוטי מורל, בראשונה מעורב לכאורה יחצ"ן, מכתב ממשרדו זויף, הוא עצמו אינו חשוד כלל במעורבות בזיוף, הוא הרי זה שהתלונן במשטרה על זיוף מכתב ממשרדו, מטרת הזיוף הייתה הפוך או הפוך על הפוך או הפוך על הפוך על הפוך, וייתכן שהיה מעורב בה יחצ"ן אחר. הסגנון של הכתיבה, ואורח החשיבה מאפיין את גישת מתקפת הנגד המלכלכת (גישה בה נקט השמאל בבחירות האחרונות וכשל כישלון חרוץ, מה קוראים קמפיין נגטיבי).
ובל נבוא בטענות אלא רק אל עצמנו. עולמנו הוא עולם שעיקר התוכן בו הוא בקנקן ולא במה שבתוכו. כאשר אנו בוחרים מוצר אנו מעדיפים את העיצוב על הפונקציונאליות, כאשר אנו בוחרים בן זוג אנו מעדיפים את החיצוניות על הפנימיות, וכך בכל נקודה ונקודה בחיינו, עולה העדיפות של האדרת ופוחתת העדיפות של הגברת שבתוכה.
ואת האדרת ניתן לצבוע בגוונים אופטימיים, ואת האדרת היריבה אפשר לקרוע לגזרים ואילו את הגברת קצת קשה. את העיצוב אנו משנים במשיכת קולמוס או בתוכנת פוטושופ, אך את הביצועים אללי קשה כך לשנות.
ואז הפיתוי הוא גדול.
חוסר זהירות
במקום להשקיע בתוכן, במקום לפתח סוכריה בריאה יותר, וטעימה יותר, אנו מתרכזים בצלופן, ואם גם הצלופן לא עובד אנו מלכלכים על הסוכרייה של המתחרה, ואם נסיר את כל הגבולות אנו נפיץ מחר שמועה ברשות החברתיות שהסוכרייה של היריב רעילה, ונהרוס לו את העסק.
ולא תמיד יהיו היחצני"ם אשמים באורח ישיר, הם הרי כמו חבלנים המפרקים שדה מוקשים אשר ההסתברות שיעלו על מוקש הרבה יותר גבוהה מההסתברות שלא יעלו עליו, הצורך הלגיטימי מהם הוא לצבוע בצבעים בוהקים קצת יותר מהמציאות את המוצר שלנו, אך לא תמיד אנו אומרים את כל האמת על המוצר, ולא תמיד היחצנ"ים מטמיעים במדויק את מה שאמרנו להם, ואולי אולי גם היחצנ"ים עצמם אם מתוך חוסר זהירות או אף מתוך אינטרסים כלכליים/מוסריים/ אחרים תופסים עצמאות ועוברים עוד סף, ואז במצטבר נולד גולם הרסני ומזיק שאיש לא פילל לו.
כאשר בסיס המקצוע הוא יצירת תמונה שונה וייחודית שאיננה נראית ללא מעורבותו של אותו מקצוע, וזאת מבלי שאותו מקצוע משנה את המציאות אלא רק את המראה שלה, נוצר פתח ענק לעיוות המציאות, ולדעתי אפילו צדיקים גמורים עלולים אז ליפול בפח של עצמם.

תאריך:  16/03/2016   |   עודכן:  16/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היחצנות – מקצוע על הגבול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תעסוקות סרק לשמר שיעבוד
אף אחד  |  16/03/16 14:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
רוסיה דוחפת את הנשיא בשאר אסד לכיוון של מציאת הסדר מדיני למלחמה בסוריה. סוריה מתנגדת לרעיון הפדרציה אך ייתכן כי תגמיש את עמדותיה בשיחות ז'נבה
יובל לובנשטיין
הרשת אשר מעדיפה להחזיק רק את הגדול והמובחר, אשר תורם לפדיון שלה עוד שניים שלושה שקלים על הגודל הגדול והרבה יותר על האורגני או על ביצי החופש, אולם איפה "החופש שלנו" לבחור ולהחליט?
אפרים הלפרין
יש לנו שכנים, השכנים הפכו את הסכינאות לדרך חיים    לעם אליו שייכים שכנינו יש אחים בישראל, לאחים האלה יש מנהיגים, המנהיגים האלה תומכים בסכינאות ובלבד שהיא באזור גאוגרפי מסוים    מחובתנו להקיא את המנהיגים האלה
רועי אורן
המהלך המפתיע של הרוסים עשוי להוביל לתפנית חיובית או שלילית באזורי הלחימה בסוריה    לכן, חשוב שבארץ חיות הטרף יהיה גורם ממתן שידע להתמודד עם ארגוני הטרור השוהים באזורים אלו כבר חמש שנים
שמעון זיו
האחריות הינה בראש וראשונה של ההורים, וכפי שהם מחנכים את הילדים כך הם מתנהגים בחוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il