|
1 |
|
|
בספר הקדוש הקורן, לומדים ילדי האסלם מגיל 5 והלאה:
"אללה יצר את העולם כולו ומסר אותו, על אוצרותיו, למאמיניו"
"העולם שייך כולו למאמיני האסלם"
אין בכול קורן מילה אחד טובה על יתר הדתות בעולם, להפך יש
178 ציווים להיחלם ולחסל כל יתר הדתות, שדוגמת מוחמד נביא
אללה ! אם איתן קלינסקי חושב לשנות אמונות יסוד כנ"ל של
מיליארדי ילדים, שינקו אותן "עם חלב אמם" הוא ממש חולם בהקיץ |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ל- איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
אינני מבקש ליצור אידאליזציה לאיסלם או לכל דת . יותר ממיליארד אנשים על פני כדור הארץ רואים באסלם התגלמות מאוויהם . איתם אנחנו חייבים לחיות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ללמוד לחיות ולא |
|
|
|
|
|
השיר בא לבלבל את יכולת היהודים לראות את המציאות!
השיר רוצה שנחלום על ערבים שבאים לרקוד אתנו , כשהם באים עם סכין ומספרים לחתוך לנו את העורקים בצואר !
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ולא לרמות עצמנו |
|
|
|
|
|
מה שקלינסקי וחבריו מציעים זה לנסות את מה שאירופה עשתה כלפי המוסלמים כשני דורות וקיבלה גיס חמישי של טרוריסטים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ttt |
|
|
|
|
|
כמה חבל שהמגיב מצדד בעמדה שביטא בתגובתו לנוכח בנייה של גשר בין בני אדם בעיצומו של סכסוך דמים קשה.
בסך הכל מדובר בהסעת ילד פלשתיני הזקוק לטיפולי הקרנה . אני שלצערי, אינני יכול לסייע במפעל האנושי הזה מעריך מאד את העשייה הזו. מצער, שכל כך הרבה קיטוני אש יורים כאן מגיבים דווקא מהצד הימני של המפה הפוליטית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
האם אינך מוריד משמעותית מעצמת החסד האנושי שבסיוע לילד חוה, כאשר אתה מתאר את המעשה הזה כגשר בין עמים? מדוע צריך גשר בין עמים על מנת לסייע לילד חולה? מדוע צריך סיבה, מלבד סיבה אנושית על מנת לסייע לילד חולה? והרי ברור לך שהנימוק הזה לא מקובל על יותר ממחצית האוכלוסייה, הסוברת שכל מחווה, מכל סוג שהוא מזיקה, לתהליך ההתפייסות והפשרה ומלבה את המלחמה, ולכן כאשר מנמקים חסד אנושי בארגומנט שולי ביותר לחסד עצמו ושנוי במחלוקת, אנו מטילים מחלוקת גם על המעשה האנושי. ובוא נדבר על טקטיקה ולא על אסטרטגיה, אף אם אתה חושב שאתה משיג שתי מטרות על ידי הסעת הילד, מדוע לא להחביא בכיס את המטרה הפוליטית (בגלל היותה שנויה המחלוקת) ולהתרכז במטרה האנושית גרידא, כי בהזכרת מטרה פוליטית אתה פוגע אנושות במטרה ההומאנית אתה פשוט מרתיע ממנה ציבור רחב מאד, האם זה כוח עליון השולט בך ואינו מאפשר לך להתנתק מכל מיני תורות שהושתלו במוחך כאילו תחת היפנוזה? סניליות? שנאה עצמית? מאיפה זה בא?. אנשים מתנדבים לעזור לאנשים, יש זוג קדוש שמביא ילדים חולים לבתי חולים, כולם עוזרים להם, אני משתטח על הקרקע, ומנשק את כפות רגליהם בהערכה ובתודה על מה שהם עושים ועל מה שעושה כל מי שמסיע להם בעבודת הקודש הזו, לא אבקש לדעת אם יש גם מניעים פוליטיים במעשיהם, זה לא מעניין אותי ועלול לקלקל בעיני נתח ממעשה החסד, ואז אתה בא ומחרבן לי בסלון עם השטויות שלך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
2 |
|
|
כשקוראים ברשתות בשפה העברית את תגובות השנאה כאן בעברית לגבי ערבים וקוראים תגובות שנאה בשפה הערבית ברשתות ערביות כלפי יהודים, חשים את חשיבות הגשר, שבונים אותם מתנדבים שמסיעים כל בוקר כמעט כשמונים חולים פלשתינאים.
כל הכבוד לבוני הגשר של מעשים טובים של מעשים אנושיים על פי התהום של השנאה בין יהודים וערבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
דם יהודים נשפך פוגרום רודף פוגרום
אך הצדקן הישועי לא שת ליבו הו רודף שלום
המסיונר החוסיני לא ישעה ולא יראה
ילד ילדה וכל יהודי דינו שחיטה
רודף השלום הבלתי נלאה עיור חרש תתרן
שקרן כזבן בלפן אינו רואה הוא עסוק
להביא שלום אומר השקרן להביא פיוס
בחנפנות מאוסה מתרפס בלי מבוכה
לזחול ארצה בפני כל גחמה מול שנאה יציג לחי
ומול שטנא ישפל ראשו כעלה נידף יחיל וירעד
נמושה זקנה מתוסכלת ובזויה
הוא צדיק מכל אפיפיור לדידו אין טרור
רוצחי אחיו לוחמי חופש שוחטי ילדים זכאים
בעת תוגה לכל יהודי הוא יתן קולו בשיר
יקבץ נאלחים מצורעים ומשוקצים בין ביבים
ומוסכים ילך לשיר יחרוץ לשונו עם משוגעי העיר
מוכה אמוק רדוף שדים ביום אבל הלך לשיר
ביום כאב לעיר הוא נתן קולו בשיר
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב.ל |
|
|
|
|
|
יזמין אותך לאורגזמטרון של המשוררים בשדה בוקר.....משוררי השלום והאחווה האדומה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יולו |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
כשקוראים ברשתות בשפה העברית את תגובות השנאה כאן בעברית לגבי ערבים וקוראים תגובות שנאה בשפה הערבית ברשתות ערביות כלפי יהודים, חשים את חשיבות הגשר, שבונים אותם מתנדבים שמסיעים כל בוקר כמעט כשמונים חולים פלשתינאים.
כל הכבוד לבוני הגשר של מעשים טובים של מעשים אנושיים על פי התהום של השנאה בין יהודים וערבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
4 |
|
|
המציל ילד, מציל עולם ומלואו, ילד ערבי, ילד יהודי, כל ילד. הורה השולח את ילדו להרוג הוא רוצח, הורה הרואה בבנו הרוצח חתן בחופתו, הוא רוצח. פוליטיקאי ישראלי המרומם את הטרור הוא רוצח, ושוב המציל ילד, מציל עולם ומלואו, ילד ערבי, ילד יהודי וחוזר חלילה. וכמה מצער שאיתן רואה רק צד אחד של התמונה. מעודד את הטוב והרע גם יחד, מעודד את החמלה והאימה גם יחד, מעודד את האחווה ואת המלחמה העקובה מדם גם יחד. ותמיד עידוד המלחמה, האימה והרע מאפיל על כל היתר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
מי שמציל ילד מחבל שבא לרצוח ויבוא לרצוח אחרי שישוחרר הוא שותף לרצח הילך היהודי או המבוגר היהודי שהמשוחרר הזה ירצח ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיה בורנשטיין |
|
|
|
|
|
למאיה שלום
בניגוד למה שקורה כאן. בוא ננסה לנהל שיחה ללא דעות קדומות וללא עויינות.
אני רואה בילד חולה, שאם לא יקבל עזרה רפואית בתל השומר או בהדסה, ילד שנגזר עליו למות. הילד הזה נברא בצלם. הוא נולד למציאות שישנם מחסומים וקיימת הפרדה. בואי נראה בהסעתו של הילד החולה מהמחסום אל מקום שיחזיר לו חיים, כזריעת גרעינים לשלום.
ההבדל כרגע ביני ובינך, שאני חשה בהתנדבות להסעת ילד חולה, זריעת זירעון קטנטן לשלום, בונה טיפ-טיפה של נדבך אחד קטנטן בגשר השלום. לצערי, את רואה במעשה שלי סיוע לאויב. אולי נחשוב מחשבות חיוביות, כאשר מסביב שרפת השנאה שורפת ושורפת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ממאיה |
|
|
|
|
|
את כותבת שילד ערבי חולה שנברא בצלם אם לא יקבל טיפול בתל השומר נגזר עליו למות.
קודם כל למה את מתכוונת כשאת כותבת עליו שהוא נברא בצלם? לקחתם איזה ביטוי יהודי והידבקתם אותו לכל אחד בעולם גם לכל אחד באוכלוסיה שבכללותה עושה מאמצים לחסל אותנו.
אתם כולכם גם מדברים על כיבוש. אז לפני הכיבוש , הגבול היה סגור והילד לא היה מגיע לתל השומר, אז מה פתאום שיגיע עכשיו ויתפוש שם מקום של ילד משלנו שמחכה לניתוח שיציל את החיים שלו? למה לא ילד פקיסטני?
זריעת גרעינים לשלום? ההפך לגמרי. בעיני הערבים , בזה אנחנו רק מראים שאנחנו תולעים שמתחנפים להם וזה רק ממריץ אותם ליותר טרור. כבר שמענו על ערביה מעזה שקבלה טיפולים נגד כוויות והישתילו לה המון עור , והגיעה לטיפול עם חגורת נפץ בכדי לפוצץ ולרצוח את כל הצוות שטיפל בה.
אולי תבדקי מה קורה עם הילדים שהסעתם לבתי חולים אצלנו ושהשקעתם בהם ציוד רפואי יקר. הם הולכים לרצוח יהודים כמו כל האחרים או יותר ? תבדקי .
זה ממש לא אחראי להגיד על הערבים לפי מה שמתאים לדעתך על אירופאים.
אני חושבת שתסכימי שאת והחברים שלך לא ימניים ונגד הימין .
איכפת לכם אם אלו שנשארו ממשפחת פוגל שנרצחה באיתמר זקוקים לעזרה ? או אם יש ביישובים מבודדים כאלה שזקוקים להסעה לבית חולים?
מעניין שלא חשבת על זרעי שלום עם היהודים האלה שנבראו בצלם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאיה בורנשטיין |
|
|
|
|
|
בהסעת הילד את פוגעת בשלום, אבל הסעת הילד חולה חשובה יותר מן השלום, ולכן חייבים להסיע. מי שמסיע ילד חולה בגלל השלום ולא מסייע לילד בגלל שהוא ילד, הוא צבוע, שקרו, חסר בינה. איש לא יודע מה יביא שלום, לדעתי כל מחווה כלפי הערבים רק מקרבת את המלחמה, והצלת חייו של ילד, שנעשית ממטרה הומניטרית גרידא ודאי נחשבת בידי הערבים במחווה, ולכן היא מרחיקה את השלום. אבל השלום כל כך רחוק אז מה אכפת לנו להרחיק אותו עוד יותר, ולהיות בני אדם? ולהציל ילד? הצלת ילד זה חשוב, את זה חובה לעשות בכל רגע. אני מתבייש בכך שבנים בודדים ושמאליים בני עמי צריכים סיבות ותירוצים מטופשים על מנת להציל ילד, ילד מצילים כי חובה להציל אותו. נקודה. ומי שמחפש סיבות מטופשות וחלולות להצלתו של ילד, מודה שללא אותן סיבות לא היה מציל אותו, בקיצור תת אדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, אינני מבינה את ההתפלפלות הלשונית שלך.
יש כאן מצב, שאם אתה גר, למשל, בקיבוץ אייל וילדך חס ושלום חולה, אתה נוסע אתו לבית חולים. אם הוא זקוק חס וחלילה למחלקה אנקלוגית, אתה לוקח טופס 17 מקופת חולים ומגיע לבית חולים. ואם חזרתם הביתה, והילד באמצע הלילה חש לא טוב, אתה מחזיר את הילד לבית חולים.
נוצרה מציאות פוליטית, שילד הגר ק"מ מקיבוץ אייל בישוב בשם קלקיליה. הילד הזה צריך להגיע למחסום . שם עליו לעבור פרוצדורה של בדיקה, ובמקום הוריו שיקחו אותו לבית חולים, נוצרה סיטואציה שצריך להגיע מתנדב למחסום ולהביא את הילד לטיפול בבית חולים לדאוג לסידורי התשלום לבית החולים ולהחזירו אחרי טיפול.
אינני מבינה מה כל ההתפלפלות שלך. ילד זקוק לטיפול אנקלוגי כרגע. הילד הזה אינו יכול לחכות עד שפוליטיקאים ייפתרו את הבעיה, שנמשכת כארבעים ותשע שנים.
מה כל ההתנפלות על מעשה שקט וצנוע של הסעת הילדים לבתי חולים.
אם אתה משוכנע שאתה צודק בהתרסה שלך בתגובתך, אינני מבקשת לשכנע אותך. אני מחזקת את ידי ההורים והסבים שפעם בשבוע או פעם בשבועיים יוצאים למחסום לוקחים ילד חולה מהמחסום ומביאים אותו לבית חולים.
מגיבה אחרת הוסיפה שזה סיוע להבריא מחבלים. לעומץ זה אני מברכת את החבר מקיבוץ אייל שיוצא מדי פעם למחסום להביא ילד פלשתיני לטיפול אנקלוגי. כך כל יום רשת של מתנדבים מסיעה כ-80 ילדים כל יום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערה |
|
|
|
|
|
לנערה
את מנסה לרמות את עמך ואת כולנו. אם ילד מקלקיליה שעל יד קיבוץ אייל חולה , שיסע לבית חולים בחברון או ברבת עמון, ממש לא עסק שלנו.
את יודעת מצוין שאם ילד יהודי יחלה בנעלין שממש על יד קלקיליה וקיבוץ אייל, אז לא יקבלו אותו בבית חולים בחברון או ברבת עמון . ואת יודעת שאם יצטרך הסעה אז מצדכם שימות.
ככה זה. ראינו את זאת שמנהלת את מחסום ווטש שאחרי שערבים רצחו את משפחת פוגל , גם ילדים , באיתמר היא רצה לחבק את האמא של הרוצחים.
אתם פשוט בצד של האויב. לא "זרעי שלום" ולא אהבת ילדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נערנ אתם שונאים |
|
|
|
|
|
ואגב "הנערה" - היא איתן קלינסקי בעצמו. יש לו מנהג להגיב לה.א. בשם "הנערה". משום מה, תגובותיו להלפרין מוסוות ע"י "נערה"....... בחור משונה ומעוות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב |
|
|
|
|
|
צריך להביא ילד חולה לבית חולים על אף הסכנה השיורית שברכב יש מחבל, ואת המחבל אפשר לצמצם עם כדור בין העיניים (אם הוא מהווה סכנה) על ידי בדיקות אבל את הבדיקות האלה צריך לעשות בראש התור ולא בזנבו על מנת לחסוך סבל מן הילד. ההתייחסות שלי הייתה לזו שכתבה לפני בשם מאיה שאמרה שהסעה של הילדים היא למען השלום, ועל כך השבתי שאם זו היא הסיבה לדעתה אזי היא נחשבת בעיני כתת אדם. הצלת ילד אינה קשורה בשלום השקרי של השמאל היא קשורה בילד, ילד יהודי, ערבי WHATEVER. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א, אין מקום לפניקה מיותרת. המתנדב הישראלי ממתין בצד הישראלי של המחסום. הילד מועבר לידי המתנדב על ידי החיילים שבדקו במחסום . כך שאין מביאים ילד חולה תוך הסתכנות שמעבירים מטען חבלה.
אני מברך גם את המנהל האזרחי ואת החיילים במחסומים שמסייעים למתנדבים להעביר את הילדים הזקוקים בעיקר לטיפול אנקולוגי. במציאות הזו של שנאה מפעל ההסעה של הילדים החולים לטיפול הצלת חיים הוא יותר מהסעה זו זריעה אמיתית של זרעי שלום זרעי הומאניות ואנושיות. חבל מאד, שהצטברו כאן מגיבים, שגם מצאו פנאי לקלל את המעשה הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
האם גם אתה מחפש סיבות מטופשות וחולניות על מנת להציל ילד? האם גם אתה לא רואה בהומניות גרידא כסיבה מספקת להציל ילד וחייב לשפוך שמן למדורת המלחמה על מנת לתרץ את העזרה לילד חולה? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
5 |
|
|
הוזכר יהודה עמיחי. האם שירתו מייצגת את מה שחש וחשב? או את מה שידע שהבראנז'ה תאהב?
כשיהודה עמיחי ביקר באוניברסיטת קורנל הוא בא בשבת לערבית, שחרית ומוסף למנין הדתי שם. לא לתיפלה הקונסרבטיבית שהיתה בסמוך, זאת למרות שבתו כתבה אחר פטירתו שאף פעם לא נכנס לבית כנסת.
אחר התפילה שוחחנו ביחידות הוא אשתי ואני על הערבים שבארץ. יהודה עמיחי אמר עליהם: " בשביל מה אנחנו צריכים את החלאה הזו !!"
כשהוא מדגיש מאוד את ה"אה" שבמלה חלאה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדעון ארליך |
|
|
|
|
|
לגדעון שלום
איך לי כל סיבה לפקפק באמיתות דבריך.
אני מעולם לא פגשתי את יהודה עמיחי . מעולם לא שוחחתי אתו.
אני מכיר רק את כל שיריו. רבים מהם אני זוכר בעל פה, ואף מודה שאני אוהב אהבת נפש את כל שיריו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן.. |
|
|
6 |
|
|
אין צורך להודות, פרס נובל כרגיל במייל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
|
|
|
ימצער, שהימין גילה כאו הרבה ביטויים שבינם ובין יהדות קיים מרחק רב. בסך הכל בים של שנאה מבצבצת לה קרו אור ביוזמה של בני זוג יעל ויובל מכרכור, שסחפו אחריהם קבוצה גדולה של מתנדבים להסיע חולים ובעיקר ילדים.
מעשה פעוט. מעשה אנושי בעיצומה של מכת שנאה שמכה את חיינו כאן כבר יותר מדי שנים.
המעשה נעשה בצנעה רבה. ללא פרסום. ללא רעש וצלצולים, ואילו כאן דווקא מגיבים מהצד הימני של המפה, שפכו כאן ים של מילים מיותרות ופוגעניות. מלים שפוגעות בעיקר ביהדות שלנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
|
|
|
אם זו אותה יעל אזי היא אכן פוליטית שמאל של השמאל, אשר יש לי לדעתי הרבה הרבה מאד שפה משותפת עמה, לדעתי הרבה יותר מאשר עם אנשי ימין רבים, על אף הפער העמוק ועתיק היומין בהשקפת העולם. אם זו אותה יעל היא אכן פועלת ותמיד פעלה בענווה ובצנעה, אם זו אותה יעל אזי לא ידעתי שהיא עוסקת בעבודת קודש של הצלת ילדים אשר דתם אינה חשובה כלל, אך הם בתחתית הסולם הסוציו אקונומי וזכויות האזרח בישראל, המצב מסכן את חייהם ומוריד משמעותית את איכות חייהם, וללא יעל ובן זוגה, היה גם פוגע בחיים של חלקם. אם זו אותה יעל היא כמובן שירתה בצה"ל. אם זו אותה יעל זכיתי בזכות מאד מאד גדולה להיות מפקדה, אם זו אותה יעל היא הייתה לדעתי רוצה להמשיך ולפעול בשקט ובצנעה בלי שאיתן או ידידה יוציאו אותה אל מתחת לרדאר, ויחשפו את פעולותיה הקדושות, והנובעות מלב פתוח, תמים, ישר, כנה. אם זו אותה יעל היא מבינה את מה שאיתן וידידיה ממאנים להבין וזאת שחשיפת מעשי הקודש האלה וקישורם לצד פוליטי כלשהו מזיקים מאד מאד להמשך הפעולות הפעולות האנושיות המאד מאד חשובות האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
בשרשור לתגובה 5 החלטת שבהסעת הילד, המגיבה פוגעת בשלום.
יעל, שאתה סבור שאתה מכיר, פוגעת בשלום או לא.
אני חשה שאינני מסייעת לשלום כמו יעל , כי אני זקנה כדי לסייע במםעל האנושי הזה של הסעת הילדים החולים.
מי שעושה זאת זורע זרעים של שלום בסביבה של שנאה ואימה.
יבורכו המסיעים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א תחליט |
|
|
|
|
|
יעל שפעילה בפורום של הורים שכולים ישראלים פלשתינאים ובמפעל הנושא את השם בדרל להחלמה היתה בוודאי מקיאה למקרא האמירות הכוללניות של ה.א.
אני נמנית לאלו שלדבריו אינני מסייעת לשלום, כי פעם אחת התנדבתי להסעת ילדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה... |
|
|
|
|
|
חשוב שתביני שכל מחווה לערבים מרחיקה את השלום, ולעזור לילד חולה ערבי זו מצווה הרבה יותר גדול מהשלום המטומטם והשקרי של השמאל ולכן חובה לעזור. נגיד שבלי העזרה השלום יבוא עןד 700 שנה והעזרה לילד תדחה את השלום ביומיים, כמה זה יומיים על פני 700 שנה, זניח נכון? אז לכן אין ספק שהשיקול לעזור לילד גובר שבעתיים על כל שיקול חסר משמעות אחר אפילו אם יש בו פגיעה שולית מסוימת, קאפיש? או שמא הראש השמאלי נסתם אחרי הספר האחרון של עמוס עוז או מאיר שלו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
איזו מידה נאה של שנאה מספק המגיב ה.א . הספר האחרון של מאיר שלו והספר האחרון של עמוס עוז הן בשבילו כמגיב בשפה העברית אינן יצירות ספרותיות , אלא מאגר של מלים בשפה העברית שגורמות לסיבוב הראש של הקורא .
הנה הדרך הסלולה לקראת דה לגיטימציה למפעל ספרותי , ליוצרים ולספריהם .
ה.א תורם כאן תרומתו לגל השנאה חסר המעצורים שמטפח הימין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
אני מתנצל על מאיר שלו, אבל עמוס עוז הוא סופר, סופר כסף, סופר כסף גרמני טמא, פוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א , נפלת על הראש . איך יצא לך מהמקלדת ״ עמוס עוז הוא סופר של כסף גרמני ״ .
אני מצטערת על תרומתך לשנאה של מאות אלפי הקוראים את ספרי עמוס עוז.
אני בכאב כותבת , שההשתלחות שלך על עמוס עוז והעובדה שאתה מייחס לו כסף גרמני , כל זה מזכיר לי כיצד התחיל אדם בשם גבלס ומה כתב על סופרים כמו גטה והיינה ובמיוחד מה כתב על תומאס מאן . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למגיב ה.א |
|
|
|
|
|
את יודעת כמה קוראים היו ל"מאבקי" של היטלר (להבדיל כמובן אלף אלפי הבדלות) האם כמות הקוראים היא אינדיקציה לטיב דעותיו ואופן חשיבתו של אדם? חלק מפרנסתו של עמוס עוז אלה פרסים שהוא מקבל בגרמניה לא על עבודתו הספרותית אלא בשל היותו "גשר לשלום" ולשם כך הוא נוסע לשם ומלקק להם את התחת הטמא שלהם, עם דעותיו העקומות. רק פרס נובל לשלום הוא עוד לא קיבל, והעולם החולה והמזוכיסטי עוד יעניק לו את הפרס הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אבל הפגיעה היא מזערית לעומת החסד שהיא עושה עם הילדים, היא גם עושה הכל בצנעה אז למה כל השמאל המטומטם חושף אותה כמקהלה ומפריע למפעלה האדיר. בושה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|