X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאחר שאין פתרון לבעיה הפלשתינית, כי אז כל העולם המוסלמי מתפוצץ באירופה המערבית הם משלמים את המחיר של חוסר הפתרון, ושוב אנחנו עדים לאטימות המוח של אירופה המערבית
▪  ▪  ▪
אין תירוץ לטרור [צילום: AP/Alastair Grant]

זה עתה חוותה בריסל אחד הפיגועים הנוראים שקרו לה.זה היה תשלום על עצימת עיניים ומתן אפשרות לכנופיה איסלמיסטית להתלבש על שכונה בבריסל מולנביק, להפוך אותה לקן צרעות לכל אירופה.משם יצאו גם המפגעים לפריז.
מי שפתח את הפתח שהפך לשער גדול מידות היה הסוציאליסט פרופ פיליפ מורו, שהיה ראש עירית בריסל במשך שני עשורים. הוא הנהיג את חוק האנטי גזענות והקסנופוביה שהפך עד מהרה לחוק שאפשר למוסלמים להתפתח באין מפריע, לגדול ולהגדיל את מספרם, תוך שהם נהנים מחופש דת, תרבות ולבוש יען כי הבלגים פחדו לפגוע ברגשותיהם. עד כדי כך, שבמספר ערים בבלגיה לא מציבים את עץ האשוח בחג המולד, מחשש לפגיעה ברגשות המוסלמים.
המוסלמים מתרכזים ברובע מולנביק שהוא כמעט על טהרת המוסלמים. במקום אין עסקים בלגיים נוצריים אלא רק מוסלמים. זהו רובע אמיד, אין בו עוני שיכול היה לשמש תרוץ לטרור, הוא מצוי במרכז בריסל ולא בפרבריה כך שהוא תחת העין הבוחנת של העירייה שאינה רוצה להתעסק איתו.
חוסר פתרון
השלטונות הבלגים אוהבים להתהדר בממלכתיות שלהם, ובצעדים תרבותיים שהם נוקטים. בריסל הוכרזה כעיר הבירה של האיחוד האירופי, ומקום מושבה של האדמיניסטרציה שלו. בלגיה סובלת מחוסר זהות, בה לא הסתיים הסכסוך רב השנים שבין פלמים לואלונים. בבלגיה אין ממשלה נבחרת מזה כשנתיים.
ב-24.3.16 ראיין יעקב אילון את יו"ר ועדת החוץ והביטחון של בלגיה, ומה יש לו להגיד אם לא שמי שאשם בכל המהומה הזאת זוהי ישראל, שנוקטת בצעדים קיצוניים במלחמתה בטרור, הרבה מעבר לנדרש. הוא תקף בחריפות את אמרתו של השר כץ שלנו על שהציע לבלגים לחשוב ולאכול שוקולד בלגי ולהתמקד במלחמה בטרור.
לא רק זה, אלא מאחר שאין פתרון לבעיה הפלשתינית, כי אז כל העולם המוסלמי מתפוצץ באירופה המערבית. הם משלמים את המחיר של חוסר הפתרון, ושוב אנחנו עדים לאטימות המוח של אירופה המערבית. בעוד שבצרפת הפנימו את המצב שבו האיסלאם הקיצוני נלחם בכופרים הצלבנים באירופה, והוכרז מצב חרום המאפשר להם להלחם בו, בבלגיה ממשיכים לטאטא מתחת לשטיח את הבעיה ומצביעים שוב ושוב על היהודים כאחראים לתופת אצלם.
והם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם, זה שהמחבלים גדלו וצמחו בבלגיה, זה שהם קיבלו חינוך אירופי,זה שהם לא פלשתינים, זה שהם לא גורשו משום מקום, ואיש לא שולט בהם, כל זה לא משכנע אותם, יש להם קבעון מחשבתי, ואולי הוא ישתנה אחרי פיגועים נוספים, וכאשר יגידו להם באופן ברור כי אין לזה שום קשר לישראל, אולי אז הם ישנו את קו המחשבה הבלתי הוגן שלהם.

תאריך:  31/03/2016   |   עודכן:  31/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השוקולד הבלגי או צביעות הבלגים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ומה חשבת שהוא יגיד
אלטע קאקער  |  31/03/16 14:03
 
- הבלגי לא האשים את "היהודים",
מי פה המטומטם?  |  31/03/16 16:16
2
תודה לש. זיו על מאמר זה שהבהיר
מאמר מעניין  |  31/03/16 22:04
3
האמת כואבת
נובל  |  2/04/16 07:13
4
מה שייך הסכסוך להגירה האיסלמית
עזרא מנצור  |  4/04/16 18:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ביקור תנחומים של משלחת פלשתינית בכפר ג'וליס כדי לנחם את בני משפחתו של תת-אלוף מוניר עמאר ז"ל מעורר ביקורת חריפה בשטחים ובעולם הערבי. "אינתיפאדת הסכינים" הגבירה את השנאה לישראל ויצרה קהות חושים שאיננה מסוגלת לקבל צעדים הומניטריים
יורם אטינגר
לפי תפישת עולמו של הנשיא אובמה, העניין הפלשתיני עומד ברומו של העולם המוסלמי, ומהווה מקור לתסכול המלבה אלימות בכלל וטרור איסלאמי בפרט
אריאל י. לוין
עוד מבט על איסוף המידע של "שוברים שתיקה"    יהודה גליק אמר את האמת - וחטף איומים    האתגרים המתעצמים של חיל הים    האידיאולוגיה של דאעש מכה שורשים    ומתי חמאס והפתח יריבו שוב?
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מתחמק מלמנות לעצמו סגן מתנועת פתח שעשוי להחליפו בתפקיד בעתיד. מחמד דחלאן הקים גוף חדש המחזק את כוחו הפוליטי בהתמודדות על תפקיד יו"ר הרש"פ ושמאיים בפיצול פתח
מנחם רהט
התנהלות בכירי הליכוד בפרשת החייל בחברון, מחזירה אותנו לימי בוגדנות הליכוד בבוחריו ב-2006 והתרסקותו הקולוסאלית    וכמה מילים על מוסר יהודי שאינו פוליטקלי קורקט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il