1 |
|
|
במקומו של החייל מה הייתם חושבים שצריך/מיתבקש לעשות ?????:
{כאמור ומבלי לאחל מצבים שכאלו לעתיד, כאן מיתבקש דיון נוסף ואם הסתות חוזרות כמו:
דברי הבלע ההבל והשקר: צריך לשחוט את העם היהודי , העם היהודי חזירים וקופים,
כבכלל ההיתנשאות והיהירות הזאת, שלא להרחיב על כוונות הרצח, שלא להרחיב על כוונת הפשע הבלתי נסלח: הרצחתה וגם ירשתה
לדגש על העם היהודי כבלי היתנשאות כמו אם/עם וכוונה על עמים אחרים,
יתכן כוממש ידרש על כך דיון מהותי ביושר ובצדק בהמשך, כמו ואנושיות=כשתצאו ואכן מנצחים(כמנצחות כמובן) בצדק וביושר:
אם וידרש שלא לאחל שכזאת: הינכם מחוייבים לכך, בהגינות בצדק וביושר כבאנושיות וכאמור: כבוד הדת והדתות וערך הדעות,
כמו וגם לדגש #####:כהבהרה כל דת הגם בהחלט וחשיבותה כבאין סתירה עיקר והמהות:
כככל שדיון זה יובא בהגינות בצדק וביושר ובאנושיות כואמת, כברצון לאמת טוב כוהדדי:
אם ותיתפלאו יתכן ויתקבל(שההפך מנכפה) על כלל אנוש האדם והכלל: כלטובה ולברכה התולדה והעתיד}.
מבהיר הגם ועוד סתם אזרח, כזאת האמת:
במקומו של החייל, לא מה היתה תעוזתכם לעשות, אלא:
במקומו של החייל מה הייתם אתם כאתן כן חושבים שמיתבקש לעשות ?????.
נחזור על שהיה וההיתרחשויות שהיו (כסליחה ואם בתמצית):
1. הכל נראה בעיקר ומהסתה פראית: באו לעשות עם כוונה לרצוח ולשחוט את החברים של החייל. אכן ועשו את מה שהצליחו לעשות.
2. החייל שהוא חובש רץ לטפל בחברו הפצוע שניצל לפניי רגעים מזה משחיטה ומרצח, בטח שהוא היה מזועזע וכועס עד עמקי נשמתו.
3. במהלך הטיפול בחברו ולאחריו היה ברור מהתיעוד שהוא שמע גם שמע שיש חשש ואי בהירות מצידו של מי ששכב חסר אונים שלפניי פסיק לא היה כזה חסר אונים.
4. החייל הפשוט החליט לעשות, במקומו של החייל מה הייתם אתם כאתן כן חושבים שמיתבקש לעשות ???.
5. נכון ולא לשקר שזאת גם החלטה חריגה שכלל לא שואפים לשכזה, כבמציאות """""אפשרית""""", כמי שחושב שצריך להאשים לחומרה, נא הכל שבזאת ולחזור,
כמו וביושר ואת העצמי חזור ולשאול: שימו עצמכם במקומו של החייל הפשוט: מה הייתם אתם ואתן כן חושבים שצריך/מיתבקש לעשות ?????:
{מי שחס שלום וחלילה שחש ומרגיש עצמו קוף וחזיר, חס שלום וחלילה: כאין צורך במקרה שכזה להשיב}.
הפיתרון לדעתי שכותב:
המפקדים בצבא ההגנה לישראל ככלל: ערכיים,
ניתן בשקט להגיד גם שהמפקדים: יוצאי דופן בערכיותם.
{מי שלא מבין ורוצה לדעת למה: לו ורק ופשוט צריך לעבור את המסלולים שעברו, כנכון וזה לא הכל=הסיבה לערכיותם}.
אדם ערכי שמבין בשפיטה גם שם עצמו במצב ושואל את עצמו את השאלה: במקומו, כשלא לאחל לעתיד שכזאת, כהדדית ועם מיותר: מה הייתי חושב שצריך לעשות ???
גם ותישאלו אותם והיום, זאת לא משימה פשוטה כלל וכלל:
כולהבא יתכן והם יתנו הנחיות בהירות גם למצבים כלמציאות """""אפשרית""""" שכזאת,
כמו ויש דיינים אמינים ומוסמכים שיודעים מא' עד ת' כ((כאולי)) כיתכן כהרבה ויותר ומכל זה.
כאין לי שום היתנגדות שכותב, ((הגם עוד סתם אזרח זאת שכותב איתן ב, א בוקס)) להשיב מאמר זה למעלה כולדיון ***** בצדק וביושר כבאנושיות ***** כואמור.
גם בהיר לי שכותב שככל שיש כתהה זילות ובוז לחייל הפשוט, כך התגובות יהיו קשות יותר: כבהיר שלא זאת המטרה כשההפך ומזה: כבצדק וביושר הדיון כלמצער-שהיה כוהאמת.
(789238).
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד סתם אזרח |
|