X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מה שמותר לבנות הגזע העליון מן המחנה הנכון, המחנה הציוני עם מירכאות או בלעדיהן, אסור לשרה וחברת כנסת מן הבית היהודי. על כן יצאו סותמות הפיות מן המחנה הציוני עם מירכאות או בלעדיהן, להתקפה רבתי על איילת שקד
▪  ▪  ▪
השרה שקד. בצד הלא נכון של הקשת הפוליטית [צילום: בני גם זו לטובה]

איילת שקד, שרת המשפטים, מתחה ביקורת עניינית על החלטת בית המשפט העליון בעניין מתווה הגז והביעה את החשש מפני מעורבות היתר של הרשות השופטת בתחומים המסורים לרשויות האחרות. שרת המשפטים דיברה באופן ענייני ותרבותי - גם אם חריף ותקיף - על מוסד חשוב ונכבד, אשר לעתים חודר לתחומים לא לו. אין בדבריה כל פסול.
אבל, איילת שקד, שרת המשפטים, אינה שייכת לצד הנכון של הקשת הפוליטית. במלים אחרות, מה שמותר ליופיטר, ראש האלים, אסור לשור. ובתרגום מלטינית לעברית, מה שמותר לבנות הגזע העליון מן המחנה הנכון, המחנה הציוני עם מירכאות או בלעדיהן, אסור לשרה וחברת כנסת מן הבית היהודי. על כן יצאו סותמות הפיות מן המחנה הציוני עם מירכאות או בלעדיהן, להתקפה רבתי על איילת שקד.
כך, למשל, תקפה ח"כ שלי יחימוביץ' את שקד ודרשה מראש הממשלה לפטרה. על מה? על כך שהביעה את דעתה, שאינה עולה בקנה אחד עם זו של הנאורים/ות בעיני עצמם/ן? יש להניח שאילו פסיקתו של בג"ץ הייתה בניגוד לדעתה לא הייתה יחימוביץ' מהססת לשחרר את חרצובות לשונה ולהתנפל על הרשות השופטת בסגנון הרבה פחות ענייני ותרבותי מזה של שקד.
כך, למשל התלהמה ח"כ ציפי לבני, והאשימה את שרת המשפטים כמי ש"שלפה חרב פוליטית ותקעה אותה בבית המשפט". בהזדמנות אחרת הגדירה לבני לאחרונה מינוי של יועץ לנתניהו כ"פיגוע מדיני". "חרב פוליטית", "פיגוע מדיני" - מאיפה לקוח עולם המושגים והדימויים של לבני. והציפור הרעה הזאת הייתה שרת משפטים במדינת ישראל!
כך, למשל השתלהבה ח"כ זהבה גלאון בעקבות החלטת בג"ץ וקבעה שהחלטת בג"ץ בעניין מתווה הגז "סותמת את הגולל על הניסיון המושחת להפוך את ישראל למדינת עולם שלישי ששבויה בידי אילי הון" (אוליגרכים בלעז של גלאון), וש"במשך שנים היינו עדים לניסיונות בלתי חוקיים וחסרי בושה של נתניהו .....".
המכנה המשותף של שלו הח"כיות הנ"ל ושותפיהן לדרך המתנשאת והגזענית היא נטייתן להפוך את ישראל למדינה השבויה בידי הפריץ מרמאללה, עבאס-חמאס, ונכונותן לגרש מאות אלפי יהודים מבתיהם בארצם במסגרת "פתרון" שתי המדינות. מצער שבג"ץ נתן בעבר את ידו להכשיר את שרץ הגירוש מרצועת עזה ומצפון השומרון, ולא התעלה לרף המוסרי המצופה ממנו. בכך האיץ את שחיקת אמון הציבור בו, אמון שכה חיוני לו.
לא מיותר לחזור ולהדגיש שאין חוק עוקף בג"ץ אלא בג"ץ עוקף כנסת, וככל שפעלתנות היתר של בג"ץ תפסול יותר חוקים של הכנסת, כך תידחק הכנסת לבצע את תפקידה וחובתה - חקיקה - לרבות בחינה ואף אישור מחדש של חוקים שאישרה בעבר, אף אם לא מצאו חן בעיני בג"ץ. הכנסת היא היא נציג הריבון, העם.
ועוד, בהקשר הנוכחי - מתווה הגז - נשמעה פרשנות שפסלה את סעיף היציבות בטענה שאין ממשלה יכולה לחייב בהחלטותיה את הממשלות והכנסות העתידיות, למשל בעוד 10 שנים. דווקא זו היא נקודת האור בהחלטת בג"ץ, בבחינת מעז יצא מתוק. אם בתחום הכלכלי אין ממשלה רשאית להכתיב מציאות לטווח של 10 שנים, קל וחומר שאינה רשאית לעשות זאת לטווח של דורות בהקשר של ויתור על לב ארץ ישראל וגירוש מאות אלפי יהודים מיהודה ושומרון למען "שלום" או אפילו שלום, החלטה שהיא גורלית הרבה יותר.

תאריך:  06/04/2016   |   עודכן:  06/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה שמותר ליופיטר, אסור לשור
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
להחלטה גורלית כזו,כבר יש תקדים ל"ת
וינטר הניה  |  6/04/16 21:25
2
גם יפה, גם חכמה
סב  |  6/04/16 23:02
3
כנראה ששקד מריחה בחירות
נחליאלי  |  6/04/16 23:09
 
- היא לא דתייה, היא נכס לכולנו ל"ת
סב  |  6/04/16 23:45
 
- זה מריח כאילו סב הוא סבא שלה
נחליאלי  |  7/04/16 00:13
 
- זה מריח כאילו אתה אסטרונאוט ל"ת
שרגא  |  10/04/16 16:45
4
שקד צודקת המחנה הציוני צבוע  ל"ת
אדוה נוה   |  6/04/16 23:38
5
כותרת חכמה וקולעת
יהודי מפוכח  |  9/04/16 00:54
6
המלכה שקד עושה להם בית-ספר כי
קורןנאוה טבריה  |  9/04/16 06:58
7
שקד כמו בנט.הרבה גלים בכוס מים
הגוי..  |  10/04/16 13:39
 
- גוי, האם אתה באמת מעדיף את
שרגא  |  10/04/16 15:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
יוני בן-מנחם
התבוסה של נתניהו בבג"ץ חשפה את מגבלות כוחו ואת ניסיונו לפגוע בדמוקרטיה. חקירת המשטרה נגד אריה דרעי ויצחק הרצוג מצמצמת את מרחב התמרון הפוליטי של נתניהו אשר ממשיך לקבל החלטות שגויות בתחום הביטחוני
עידן יוסף
הממשלה צפויה לאשר החלטה להסדיר את עבודות ועדות האיתור, אך בתנועה למשילות ולדמוקרטיה מזהירים כי דווקא תקבל הנחיית יועץ שכובלת את חופש המינוי של הממשלה    "ההנחיה מחזיקה את השרים כמושחתים"
עידן יוסף
מ"מ מזכיר הממשלה אריה זהר הסכים בדיון בוועדת השקיפות לפרסם את החלטות ממשלה המתקבלות בהתאם לסעיף 19ב' לתקנון הממשלה, שאפשרו לממשלה להעביר החלטות ללא הצבעה    שפיר: "אמון הציבור יורד כי הוא רץ קדימה עם הטכנולוגיה לפתיחת מידע – ואילו הממשלה מתעכבת מאחור"
עידן יוסף
המשרד אינו יודע כמה חוקים מתעכבים מביצוע    יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: יריקה בפרצוף של חברי הכנסת. הם, כנציגי הציבור חוקקו - ומאומה לא קורה    נציגי משרדי ראש הממשלה, החוץ, הכלכלה והביטחון אפילו לא טרחו להגיע לדיון
עידן יוסף
צוות בראשות הרל"ש דוד שרן ינסה לפתו את הבעיות החוקיות ובעיות אחרות שהתעוררו בעקבות החלטת הממשלה להקים רחבה נוספת בדרום בכותל המערבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il