X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

בדין - ככה לא עושים רווחים!

הקטנת אריזה ב-40 מ"ל, אכן מציעה ללקוחות פחות 4% מהתכולה דבר שלבטח במונחים של קונצרן, אינו מהפך שובר שוויון - אך לבטח סודק ושובר את האימון של הקונצרן באימון הצרכנים
▪  ▪  ▪

דווקא מוזר שהקונצרן ההולנדי הגדול, אינו מאמץ את רוח משחק הכדוררגל אשר כה נפוץ במדינתו. "ככה לא בונים חומה" אינו מתכוון רק לטכניקה, אלא בעיקר לרוח המשחק ולמה שהוא מסמל.
יונליוור משווקים בישראל מספר רב של מותגים ובהם בדין, קנור, תלמה ועוד. לאחרונה מופיע מרכך הכביסה הנפוץ בישראל באריזה מוקטנת של 960 מ"ל במקום 1000 מ"ל, באריזה דומה לאריזה הקודמת, ללא כל הודעה ואו אזכור שזו אריזה מוקטנת.
הקטנת אריזה ב-40 מ"ל, אכן מציעה ללקוחות פחות 4% מהתכולה דבר שלבטח במונחים של קונצרן, אינו מהפך שובר שוויון - אך לבטח סודק ושובר את האימון של הקונצרן באימון הצרכנים.
יונילוור הוא גם הבעלים של דגני בוקר תלמה ואולי בעתיד נראה גם אריזות של קורנפלקס תלמה במשקל של 720 גר במקום 750 גר (כן הפחתה רק של 4%).
הגיע הזמן שהרגולטור, קרי משרד המסחר והתעשיה, יקבע כללים ברורים להגנת הצרכנים בתחום, כמו למשל מי שרוצה לשנות אריזה, בבקשה, אבל השינוי צריך להיות מהותי ולא פחות משינוי של 30% בהשוואה למצב הקודם ולא שינוי בזחילה על הגחון ובדרך ערמומית הדומה לבעל החיים המתאים לתיאור הנ"ל.
בדין הוא מותג מספיק חשוב ומקובל בישראל ואין צורך לעשות איתו להטוטים מפוקפקים אשר רק פוגעים בכולם - בו ובצרכנים.

תאריך:  11/04/2016   |   עודכן:  11/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בדין - ככה לא עושים רווחים!
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סלטים
דרור5  |  11/04/16 10:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
בשבועות אחרונים חלה ירידה משמעותית במספר הפיגועים בתחומי ישראל ובגדה. עם זאת המצב בשטח עדיין נפיץ, המוטיבציה לטרור וההסתה עדיין קיימים והאלימות יכולה להתעורר בכל רגע מחדש
אורי שרגיל
מסתבר שכל שומרי הסף והבצע על הסף, מנוולים מקצוענים שכמותנו, היו בכוננות ספיגה מאז ומתמיד. כולם עד אחד ידעו בדיוק מהו אופי עסקיה של הגברת ודאגו לעורם
יעקב שטרכר
כאשר טיעוניהם נדחו, נולד כנראה במוחם הקודח של היועצים המשפטיים, לדרוש את המתווה המפורסם רק כדי להיתקל בפסיקת בג"ץ
רון בריימן
גזענות היא גזענות היא גזענות, גם כשהיא עטופה בסיסמאות אודות "שלום", דו-קיום", "זכויות האדם" ושאר מליצות צבועות מבית מדרשם של גורמים בשמאל שמתנכרים לחזון הציוני. מן הראוי שהיועץ המשפטי לממשלה יחווה את דעתו על פן זה של סרטן הגזענות, ולא יפטור את עצמו בכך שמדובר בסוגיה מדינית כביכול
איתן קלינסקי
בימים שאתרי האינטרנט צובעים את שר הביטחון של מדינת ישראל, בוגי יעלון, במלים עבריות חשוכות אני חש שאותה מברשת של ימים אפלים צובעת את חיינו. העברית נצבעת כיום בגרמנית של ימים אפלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il