X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מישהו, רצוי מישהי, לא משכילה במיוחד, לא חכמה במיוחד, אבל רעבה מאוד לכסף, שבאה משכבות מצוקה ותעשה הכל כדי להרגיש נסיכה
▪  ▪  ▪
מלכודת לפרקליט

קבוצה של אנשים בעלי הון וקשרים, עורכי דין, רואי חשבון ואחרים (מאפיה?) מתאגדים ומתכננים את ה"שוס" האולטימטיבי בו יפילו בפח אנשים בעלי הון מסוים המיועד להשקעה, לא כל כך מפוכחים (אך גם לא לגמרי טיפשים, כי הרי הגיעו להון מסוים), אולי חסרי השכלה קצת יותר מעמיקה או רצון לקרוא מסמך מפותל בעל אותיות קטנות. המזימה היא "לקנות", לכאורה, קרקע (על הנייר), לספר שהולכים לבנות עליה דירות חלומות, ולשכנע אותם קונים לשים טבין ותקילין מאה אלף שקל על השולחן, בלי לקבל ביטחונות, רק את אותו נייר מעורפל שבאמת לא מבטיח דבר, ומנקה את "המוכרים" מכל אחריות, "ולהתחפף" עם הכסף.
לשם כך הם מחפשים "פרונט" - חזית שתייצג אותם לפני הקהל התמים. ומה הקריטריונים לדמות זו?
מישהו, רצוי מישהי, לא משכילה במיוחד (כי הרי צריך השכלה משפטית ופילפול כדי לנסח מסמך כל כך מעורפל ודרקוני), לא חכמה במיוחד, אבל רעבה מאוד לכסף, שבאה משכבות מצוקה ותעשה הכל כדי להרגיש נסיכה. שיש לה בעיות מבית, גרושה, עם ילדים, שלא תסכן את ילדיה, שתהיה עבד נרצה למזימה, שתפחד מהם. מצאו אחת כזו? הלבישו אותה כראוי ל"אשת עסקים" (חליפת מכנסיים שחור/לבן), איפרו אותה, סידרו את שערה, בנו לה מערכת משומנת של משרדים, טלפוניה, מצגות, אימנו אותה לדקלם כמה משפטים "פיננסיים" שחשפו דמות צעירה מדי למיזם כזה, שלא ממש מעורה בעולם הפיננסי. נתנו לה כסף מזומן שתוכל לפזר כטוב ליבה ותשמן גם את הגרוש שיעזוב אותה לנפשה (האם גם הוא שותף סמוי בחבורה?).
זה עבד.
לקוחות תמימים (או תאבים) חשבו שהם עושים את עסקת חייהם, שמו כסף בלי להבין ובלי לקרוא את כל המסמך העמום. אך משהו קרה והפרימדה התנפצה. הקבוצה המיסתורית מתפוגגת בערפל ומשאירה את "הפרונט" שלהם להתמודד לבד עם המהומה שנוצרה. בכי, כאבי ראש, דבר לא עוזר לה. הוצאה לפועל. החזית המבוימת מתנפצת. אבל היא לא יכולה להסגיר את מעסיקיה המושכים בחוטים, היא לא רוצה לסכן את יקיריה. היא במלכוד.
ומה קורה לשותפים הסמויים, לעורכי הדין הידועים וכו'? אף אחד עוד לא נגע בהם. לא באנו לסנגר או לקטרג על "הפרונט", רק להציג תסריט ידוע מראש שהמשתתפים הפעילים בו התעלמו ממרכיביו השונים והתרסקו.
הסיפור עדיין לא נגמר. המשך יבוא.
מוכר לכם? לא ראיתם סרטים כאלה? ראינו גם ראינו. (לדוגמא: "מלכודת לפרקליט", שם "הפרונט" הוא אומנם פרקליט, והמושך בחוטים הוא השטן בכבודו ובעצמו, אבל כל מבנה התסריט זהה).
מי אמר שתסריט קולנועי הוא רק פיקציה? זוהי פיקציה לקוחה מהמציאות.

תאריך:  13/04/2016   |   עודכן:  14/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תסריט הוליוודי-ישראלי - מוכר לכם?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל רוזנבלט
לצד דאגתו הנוגעת ללב של הארץ לשאיפות העצמאות של הפלשתינים, לא זונח העיתון את תחביבו האובססיבי: המתקפות היומיומיות על נתניהו שנוא נפשו ובני משפחתו. עתה הגיע תורו של יונתן נתניהו, שנפל במבצע אנטבה. מאמר של פרופ' יחיעם ויץ מסביר כיצד יצרה משפחתו של מפקד סיירת מטכ"ל את "הפולחן הציני והשקרי" סביב יוני, שלדעתו הוא שהזניק את הקריירה של ביבי. רשעות לשמה נטו
יוני בן-מנחם
סעודיה הצליחה לגייס את מצרים לברית הסונית החדשה נגד התפשטותה של אירן במזרח התיכון. ישראל פעלה נכון כששיתפה פעולה עם מצרים בעניין האיים טיראן וסנפיר מכיוון שהדבר משרת את האינטרסים שלה
ישראל רוזן
לא נאמרה שום מילה על-ידי הסמוטריצ'ים הקוראת למידרג ברמת הטיפול והשירות, ולא שום מילה בדלנית מעבר לאישפוז מוסכם במחלקת יולדות
צ'לו רוזנברג
"אנו חייבים לשמור על חברה שפויה ומתקדמת, המקדשת את החיים, מקפידה על שלטון החוק ועל עליונות המשפט באופן נחרץ, ונאבקת באלימות ובגזענות ובהדרת האחר רק משום שהוא אחר"
רועי אורן
שינוי נרחב בלימודי הנהיגה יוציא נהגים מוכשרים, מנוסים השולטים בחוקי התנועה    ייתכן שצעד זה יצמצם את מספר תאונות הדרכים שאנו נחשפים עליהן מידי-יום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il