X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנסים לאמר לנו כי כיצד ייתכן שלאב ציוני, כמו מתי, בשר מבשרה של הציונות, נולד וחונך ילד כמו מיקו פלד, מאידך מי שקורא קצת את קורות חייו של מתי פלד מבין כי התפוח לא נפל רחוק מהעץ
▪  ▪  ▪

אנו נמצאים תחת מתקפה רעשנית וקטלנית של אמצעי התקשורת בעולם, מגובים על-ידי עמותות כאלה ואחרות, ששמו להן למטרה להשמיד את מדינת ישראל, וכל האמצעים כשרים, החל בתחקור חיילי צהל, עבור לאספקת מצלמות ומסרטות להנצחת רגעים קשים ומבישים, ודרך הטלת חרם על-ידי מדינות ועמים כנגד תוצרתה של ישראל.
מדינות אירופה נתונות למתקפה של גלי עלייה של פליטים מוסלמים, הנוהרים לשם משדות הקרב של ארצותיהם המסוכסכות בינן לבין עצמן, ובינן ל"אחיותיהן" המוסלמיות. אירן נגד סעודיה, סעודיה נגד תימן, המדינה האיסלאמית (דעש) נגד כל העולם, סוריה בתוך עצמה מדממת כבר חמש שנים.
אולם מכל זה מצאו את הגורם לכל תחלואי העולם והיא ישראל, ולא סתם ישראל, אלא יהודה ושומרון ועזה. זה ששם החיים הרבה יותר טובים ממרבית מדינות ערב, זה לא מעניין, זה שאין שום פליט ממדינת ישראל מהערבים האזרחים שלנו זה לא מעניין, זה שערביי ישראל לא רוצים להסתפח לרשות הפלשתינית, זו אינה דוגמה לדברי אותם גורמים.
אלא שמה שנעשה במאה השנים האחרונות בהן סבלנו פרעות טרור ופלישת ממדינות ערב, הוא כאין וכאפס לעומת יהודים בארץ ובעולם המוציאים את דיבתנו רעה, ומה עוד, השונאים מתבססים על דבריהם כאומרים נו אם בשר מבשרכם אומר כך מה לנו כי נחשה.
מדינת ישראל היא טעות
מתוך אלה בחרתי צמד, והוא אב ובנו מתי פלד (האלוף) ומיקו פלד תושב ארה"ב, בנו. מחד מנסים לאמר לנו כי כיצד ייתכן שלאב ציוני, כמו מתי, בשר מבשרה של הציונות, נולד וחונך ילד כמו מיקו פלד, מאידך מי שקורא קצת את קורות חייו של מתי פלד מבין כי התפוח לא נפל רחוק מהעץ.
אכן מתי פלד החל את דרכו כציוני גדול שהתגייס לפלמ"ח, התקדם בדרגות, נלחם את מלחמות ישראל, ואף נפצע באחת מהן, לחץ על אשכול לצאת למלחמת ששת הימים (מהלוחצים הגדולים), ועם שחרורו הצטרף למפלגת העבודה לצד הימני של המפלגה של טבנקין גלילי ועוד.
לאט-לאט זז שמאלה, התפלג מהמפלגה וסופו שמצא את מקומו בש"לי בה גם נבחר לכנסת פעם אחת. הוא יצא בקול גדול נגד רן כהן, אל"ם וחבר מרצ, שבתוקף היותו איש צבא נלחם במלחמת לבנון הראשונה וטען כנגדו כי בצע פשעי מלחמה.
ומכאן מיקו פלד רהוט לשון ושפה, לא נפל רחוק מכך, אלא להפך הוביל את דעותיו הפוסט ציוניות של אביו מהלך או שנים קדימה, עד כדי כך שהוא טוען כי מדינת ישראל היא טעות שיש לתקנה.דרך אגב גם למשה ארנס יש בן שהוא קומוניסט ולמיטב ידיעתי חי בארהב.
ההיסטוריה שלנו רצופה בבוגדים יוצאי הנגד, הנלחמים על זכויות של עמים אחרים, ובלבד שמדינת היהודים לא תתקיים.איך נלחמים בפגע הזה? מה התשובה הציונית ההולמת? לדעתי בשלב הזה צריך להלחם מאחרי הקלעים, להתכופף כאותו קנה הסוף, ולהרים את הראש כאשר הגל העכור הזה יעבור.להמשיך ולהושיט יד לשלום ולפחות לאחד כוחות כאן במדינה.

תאריך:  19/04/2016   |   עודכן:  19/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתי פלד - התפוח נופל קרוב לעץ
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
כבר בהיותו מח''ט מרכסיסט מוצהר
אביבי שלום  |  19/04/16 16:27
 
- akuo tchch
רולנד אלוני  |  19/04/16 21:37
2
בוגדים
שמ  |  19/04/16 21:36
3
שימוש מתועב במלה ׳בוגד׳
יובי פלס  |  19/04/16 23:25
 
- ברור!!!
שמ  |  20/04/16 09:00
 
- תשובה ל״שמ״
יוסי פלס  |  20/04/16 23:21
 
- כיצד אתה מגדיר בוגד
גיוראא  |  28/10/16 11:07
4
אמריקה היא ארץ טובה לקומוניסטי ל"ת
סניל  |  20/04/16 10:55
5
נורית פלד
מתתיהו (מתי) דוד  |  20/04/16 12:28
 
- גם
שמ  |  20/04/16 13:31
6
התפוח הרקוב נפל קרוב לעץ ל"ת
אקמול פורטה  |  21/04/16 06:01
7
כשאתה צופה
באום  |  21/04/16 13:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל שלוש
שומרי מצוות, אוכלי מצות, מסורתיים, חילוניים וכל אוהבי הכלבים - כולם מוזמנים לקיים את מצוות חג הפסח ה'מורחבת' - לאמץ כלב ולשחררו מהכלוב ומהבדידות, כך גם הוא יוכל לחגוג את חג החרות
איתן אראל
אני מצפה בכליון עֵינַי וְאָזְנַי להצהרה מפי ראש הממשלה ושר הביטחון מעין הבאה, קבל עם ועדה: "מדיניוּת ממשלת ישראל, צה"ל וכוֹחוֹת הביטחון; לא תִּקָּבַע על-פי הקולות הבוקעים מתוך הַלְּשָׁכוֹת הַנִּשָּׂאוֹת-חֲסוּמוֹת, של ביהמ"ש הגבוה
עמוס גלבוע
מחקר של מכון גרמני מציג תמונה מדכאת ומצמררת: מהכיתות הראשונות יונק התלמיד הפלשתיני "חלב שחור" על היהודי; ישראל והעם היהודי וכל ההיסטוריה שלו נמחקים; ה"כיבוש" הוא של כל פלשתין, והשיבה הביתה היא בבחינת ציווי עליון    אין דבר כזה של "שתי מדינות" ומושג השלום עם היהודים אינו קיים
רפי לאופרט
דומה ששר האוצר, כממונה על עיצוב מדיניות המשרד, עסוק בעיקר בהכרזות פופוליסטיות, אבל בפועל הוא אינו שולט במשרד ואינו מנווט את פקידיו הבכירים לנהוג ברוח הצהרותיו. הדוגמאות באות מתחומים כלכליים-משקיים שונים, שכולם משליכים באופן ישיר על יוקר המחיה, על כוח הקניה של הציבור, על הביטחון הכלכלי והפיננסיובמיוחד על הטיפול במגזרים חלשים
עו"ד ד"ר אבי רובינשטיין
המומחה האורטופד קיבל סטירה מבית המשפט על עדות מתחמקת ומתפתלת, ובתגובה ניהל קרב, כביכול בשם ארגון הרופאים שהוא עומד בראשו, וכמובן צחק אחרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il