|
1 |
|
|
לשאלה איך יש לגרסטל תמיכה גורפת
והמון דברי שבח והלל על יושרה והגינותה הנשמעים מקיר לקיר
די אם נבדוק את פרשת מכירת חברת ניצבא של חברי אגד
ששווה מליארדים.
כמה בעלי תפקידים חמדנים הגו ויזמו את מכירתה, ואם מכירה
שהיתה בניגוד לאינטרסים של בעלי המניות ואגד עצמה
לא היה הסבר מדוע שתמכר בפרוטות ומי מרוויח (הון עתק) מזה..
העניין הגיע לשוחנה של גרסטל שמיד ראתה שמשהו לא בסדר ושנעשו פעולות מוזרות נוגדות הגיון שעלולות היו לגזול מ4000 חברים וגמלאים רכוש יקר גרסטל ברוב הגינותה פסקה שנורות אדומות מהבהבות מעל העסקה ובטלה אותה,
העניין הגיע לעליון לידי ...נאור ... נאור לא פרגנה לא לעשוקים לא לגרסטל היא בטלה את דברי גרסטל כיבתה את האורות האדומיםלא הבינה מה שכל ילד מבין...
לשיטתה מנהלים קדושים הם.. משילות מעל לכל... אם מנהל לא מביא שמאי לבדוק ערך, הוא רשאי.. אם מנהל מגיע להסכם עם הקונה שהתשלום על הרכוש ישולם בעוד שנים רבות ללא ריבית - הוא רשאי כי המשילות קודמת,
עם הנימוקים האלה הראתה נאור לגרסטל מי הבוס...
ואלפי חברים וגמלאים על לדיהם ונכדיהם נעשקו,
לא שוכחים את ניבזותה של נאור .
לא שוכחים את יושרה והגינותה של גרסטל,
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גמלאי אגד |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
רגישות. אני בן 77 שנה ויש עוד גימלאי אגד רבים כמוני שניזוקו כספית בפרשת ניצבא. החלטה של נאור בנושא תהיה לה ככתם לעולמים. אם יש דבר אחד שמשמח אותי זה שגברת נאור בת 69 , ותאלץ לפרוש בשנה הקרובה, ואיש לא יצטער על כך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לרנר יוסף גימלאי |
|
|
2 |
|
|
חדל מלהיות עניינם של שרי משפטים בלבד. תפקודם נוגע לכל אחד
מאתנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וינטר הניה |
|
|
3 |
|
|
הפיוט "חד גדיא" מופיע בסוף ההגדה של פסח, אולם תוכנו עמוק וחשוב. אין בעולם הזה מי שחסין מביקורת, וסוף כל אדם לתת דין וחשבון בפני מי שאמר והיה העולם. גם הפרקליטים והשופטים חייבים דין וחשבון וכדאי שיעשו זאת לפני שיתייצבו בפני בית דין של מעלה. אם הם חושבים שהם פטורים מביקורת, הרי שזו חשיבה המדמה אותם למי שאמר והיה העולם וזה כבר כשל ענק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישע האס |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כתובת IP: |
212.150.245.250 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שרגא |
|
|
5 |
|
|
שי ניצן מעולם לא היסס לשקר בבתי משפט - כולל בבג"צ. לא מדובר בשאלות משפטיות אלא בהודעות כגון אם יש בידי המדינה מסמך מסוים או לא - ואח"כ - אחרי הדיון היה מתגלה שוב שניתן שיקר. אז הוא יסכים לביקורת? לו היתה כזו הוא היה יושב בכלא כבר לפני שנים. או בעצם אולי הוא לא היה יושב בכלא והופך להיות פרקליט המדינה. אם רות דויד מקבלת השוחד היתה פרקליטת מחוז - אז למה שניצן לא יהא פרקליט המדינה. וזה חל על כל הפרקליטים. כולם. הרי לא שמנעתם בהם איש שאומר שהוא מוכן שתהייה שם ביקורת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שיקר לבגצ |
|
|
6 |
|
|
יש לשים קץ לחונטה הנפשעת של העליון והפרקליטות בבחינת כנופית שלטון הטרור המשפטי השלטת במדינה. כותב המאמר ד"ר בריימן רק גירד את קצה קצהו של קרחון השחיתות והמעל של כנופיות נפשעות אלה, תעשיית תפירת תיקים בסיטונות, לצרכים פוליטים נפסדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דוד איש שלו |
|
|
|
|
|
כאשר שופטי בית המשפט העליון או מבין בכירי רשויות האכיפה אינם שבעי רצון ממי בקרב המדינאים, אי שביעות רצון זו מוצאת דרכה אל כור מחצבתם של רוב השופטים – הפרקליטות. זו המורה למשטרה לפתוח בחקירה סמויה נגד פוליטיקאים. תיקים אלו נערמים בפרקליטות כשגורלם עדיין אינו ברור. שביעות או אי שבעות הרצון של שופטי בית המשפט העליון שוב מוצאת דרכה אל הפרקליטות שבידה ההחלטה על הכנת כתבי אישום כנגד אותם פוליטיקאים. אלו נסחטים לפעול בדרך שתשביעה רצון. היועץ המשפטי יכול להחליט אם להעמיד מי מהפוליטיקאים לדין או לא. תפקיד היועץ המשפטי לממשלה מעולם לא בא לעולם כדי לקבוע אם להעמיד אדם לדין אלא כדי ליעץ תוך מסירת חוות דעתו המשפטית. הממשלה מצדה יכולה לקבל את לדחותה ולו מותר להביע השגותיו בפניה בלבד ולא בפני בג"ץ. עובד מדינה הפונה לבג"ץ מפר אמונים בהתאם לסעיף המשמעת של חוק שירות המדינה. בין קורבנות אותה השיטה היו האישים הבאים:
*רפאל איתן ז"ל היה רמטכ"ל ונלחם בכל מלחמות ישראל. הוא היה מועמד להיות השר לבטחון פנים. אלא שבעיני המשטרה היה דעתן מידי בעל דעות עצמאיות משלו בכל הקשור לאופן התנהלותה הרצוי של המשטרה. ניצב אסף חפץ הטיל עליו האשמות שוא של הוצאת חומר מהמשטרה לצרכים מפלגתיים. רצונו היה לנקום על שסולק מתפקידו כמג"ד על ידי אלוף פיקוד צפון של אז רפאל איתן. ניצב חפץ היה חלק מהתרבות האירגונית אותה רצה רפאל איתן לשנות. הלה היה רגיל באי עשיה משטרתית ובמקומה מילוי ניירת בסטטיסטיקות על עשיה. לכן לא היה מעונין לעבוד תחת מרותו של רפאל איתן. כך מהר מאוד צץ לו כתב אישום. בית המשפט ביטל את כתב האישום, כי הבינו שם שכל המטרה היתה למנוע ממנו לשמש כשר לביטחון הפנים. רפאל איתן זוכה אך ויתר על התפקיד.
*חיים רמון היה שר משפטים אשר החליט והודיע שכך החליט, לבצע רפורמה מרחיקת לכת במערכת אכיפת החוק. הוא עמד לטפל בעניין התיקים הפתוחים נגד אישי ציבור וגם למנות נציב קבילות ותלונות על הפרקליטות. הפרקליטות מצדה התנגדה וממשיכה בהתנגדותה. היועץ המשפטי לממשלה בן יאיר גמר אומר למנוע ישומן של אפילו במקצת ממטרות אלו. סמוך לאחר הודעתו של חיים רמון הכריז היועץ בן יאיר שהתיק החקירה נגדו בעקבות מתלוננת, מתאים להגשת כתב אישום. זאת לפני שנעשה עימות בין חיים רמון למתלוננת. לחיים רמון גם שונאים רבים מהפלג הסוציאליסטי על כך שהעז לפרק את חברת העובדים המפסידנית שהמדינה היתה צריכה לשלם את הפסדיה. גם אם ההאשמות המתלוננת נגדו נכונות, הרי שהעיתוי בעיתי מאוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טנא |
|
|
|
|
|
*יעקוב נאמן היה מועמד להיות שר המשפטים אך לרעתו זכרו לו את עמדותיו שהביע בנושאים שלבית המשפט רגישות להם. במשרד המשפטים לא היו מעונינים בו בשל כונותיו לבצע שינויים שלא מצאו חן בעני היושבים שם. לפני השבעת הממשלה ותחילת כהונתו של יעקב נאמן כשר המשפטים. נודע על רצונו להחליף את היועץ המשפטי בן-יאיר מהממשלה הקודמת. יעקב נאמן אישר בפני בן יאיר את הכונה להחליפו. כעבור יומיים שעות ספורות לפני הצגת הממשלה הודיע בן יאיר לנתניהו שאסור לו למנות את נאמן לשר המשפטים, מהסיבה שהחליט על חקירה נגדו. ראש הממשלה הודיעו כי בכוונתו למנותו ואם יש חשד פלילי - שיעמידו לדין. עוד הודיע לו שאין בידו סמכות החלטה על מינוי שרים. נתניהו פעל באומץ ולפי כללי המינהל התקין. כתב אישום לא אחר לבא. באפלת הפרקליטות היה במשך שנים תיק חקירה נגדו. מייד הוא הוסב לכתב אישום בו שני סעיפי האישום העיקריים - בתצהיר כוזב לבית המשפט העליון ועדות שקר במשטרה. אישום כזה על ידי מי שאמונים על תצהירים כוזבים הינה עזות מצח בפני עצמה. התצהיר שהיה חתום עליו נוסח על ידי אחד מעורכי הדין המועסקים במשרד הוא ביקש להיחקר, במשרד המשפטים הוחלט לא לחקרו. עדותו הראשונה היתה בבית המשפט, לתמיהתו של השופט על שלא זומן לחקירה. נאמן זוכה לאחר שנה של דיונים תוך ביקורת קשה על המשטרה והבכירי התביעה. פרקליטת המדינה היתה עדנה ארבל והיועץ המשפטי היה מיכאל בן יאיר.
*צחי הנגבי בהיותו שר משפטים נפתח נגדו תיק חקירה. ההאשמות: מירמה, הפרת אמונים ושוחד בחירות. טענה מגוחכת נוכח שכיחותה של תופעת המינויים בשירות המדינה ומה גם שהיא אינה נחשבת תופעה פלילית. גם לדברי השופט יואל צור: 'החלטתו של היועמ"ש הקודם לפתוח בחקירה פלילית ולאחר מכן להגיש כתב אישום איננה שוויונית, ויש בה משום 'יצירת עבירה פלילית'. השופטים שחם ורומנוב דוקא קיבלו העקרונית את טענת הפרקליטות, כי מינויים פוליטיים הינה עבירת מירמה והפרת אמונים. עבירת הפרת האמונים לא יוחסה מעולם בהקשר למינויים פוליטיים. כמה מוסר כפול וצביעות יש בכך נוכח העובדה שפרקליטים ושופטים נבחרים על ידי עצמם על בסיס התאמתם הפוליטית. צחי הנגבי הורשע בעבירה אחת – עדות שקר וגם בכך מוסר כפול היות ואלו התובעים והמרשיעים עוסקים בכך בעצמם. הוא לא הסכים להתפטר מתפקידו כשר משפטים ותיק החקירה נגדו במשך כל זמן כהונתו נשאר פתוח. כך נעשה השר כנוע ונענה לרצון בית המשפט. תיק החקירה נסגר עם סיומו את תפקידו.
*ראובן ריבלין היה מועמד להיות שר המשפטים אלא שדעתו עד אז היתה שבית המשפט העליון נוטל סמכויות יתר ובניגוד לעמדת הכנסת. מייד נפתח נגדו תיק חקירה. ריבלין, נחשד כי בשל קשריו עם הקבלן דודי אפל - כיון שאפל מימן עבורו אירוע פוליטי וארוחה במסעדה בעלות של 800 שקל. חשד נוסף שסייע להסדרת ויזות לארצות-הברית לילדיו של אפל. כמו כן בסיוע לגיוס תרומות לארגון 'שמע', פעל לקידום החוק לשחרור מוקדם של אסירים. מעתה לצורך הענין מעשים אלו נעשו פליליים. הוא גם נחשד מסירת מידע לדוד אפל מתוך ישיבת של הוועדה לבחירת שופטים, גם בשיבוש הליכי חקירה נגד יצחק מרדכי. ריבלין נחקר במשטרה במשך אחת עשרה שעות רצופות. נפתחו נגדו שבעה תיקים רק משויתר על משרתו זו באפריל 2004 היועץ מזוז סגר ששה תיקים מחוסר אשמה ותיק אחד מחוסר ראיות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טנא |
|
|
|
|
|
*אביגדור ליברמן היה מועמד להיות השר לבטחון פנים, אלא שגם הוא לדעת המשטרה והפרקליטות דעתן ובעל עמדות עצמאיות מדי, כך התגלה מידע ש"חייב" חקירה. התיק נסב על חשד שהחל משנת 2001 בעת שליברמן כיהן כחבר כנסת ושר, אנשי עסקים העבירו מיליוני דולרים לחברות בשליטתו. סעיפי האישום: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון והטרדת עד. התיק נסגר משזה ויתר על תפקידו ונפתח מחדש שמונה שנים מאוחר יותר בדיוק לפני חתימת הסכם קואליציוני. התיק העיקרי נסגר מחוסר תשתית. במקומו נפתח תיק "קטן" על מירמה והפרת אמונים במינוי יועץ במטה החוץ שהפך שגריר כתגמול על שהדליף לליברמן פרטים אודות החקירה הסמויה נגדו בפרשת חברות הקש.
לא רק בענייני עמדות כוח אלא גם למען עמדה אידאולוגית פוליטית מכופפים פקידי המדינה את הממשלה המפחדת לקדם את מדיניותה. הממשלה מקבלת החלטות ואילו הפקידים המשפטנים מודיעים על "קשיים משפטיים" ו"עמדה משפטית" שונה. העם שברובו אינו משפטן אינו יכול להתמודד מול פרקליטים שמגייסים את מקצועם על כל התחבולות המנומקות וכך הופכים את עיסוקם המקצועי קרדום מדיני לחפור בו. אלו השייכים לצד "הנכון" של המפה הפוליטית מקבלים גיבוי מצד "רשויות החוק" במיוחד מטעם פרקליטות המדינה. אלו שאינם בצד הנכון או פועלים בניגוד לעמדה המדינית השלטת בפרקליטות זוכים לנחת זרועה. הפרקליטות מגישה אישומי סרק לא רק נגד מדינאים. מדי שנה הפרקליטות מעמיסה על המשטרה אלפי תיקים פוליטיים כשזו מחוייבת לחקור עד הסוף, גם כשמתגלה כבר בהתחלה שאין כל חשד לפלילים וכך לעצור ולהגיש כתבי אישום בלתי מוצדקים בעליל. אלפי צעירים נורמטיביים נעצרים ונגד מאות מהם נכתבים כתבי אישום והם מובלים אל בתי המשפט. הפרקליטות גם מגבה את המשטרה בכל מעשי אלימות קיצונית ואף ללא כל מעשה לא חוקי מצד אלו ששדעתם המדינית שונה.
לעומת כל אלו, אלפי תיקים פליליים רגילים נגנזים כדי להפחית מעומס התביעה בגיבוי היועץ המשפטי לממשלה. כך מבזבזת המשטרה משאבים על מה שהפרקליטות מורה לה על חשבון מלחמה בעברינות ובפשיעה. האנרכיה הקיימת מקילה על המשפטנים לשלוט. זו הדרך להשגת השררה לפסוק בעניינים פוליטיים. הפרקליטות ביחד עם בית המשפט העליון שולטים על עם ישראל, הכנסת והממשלה. הבעיה הינה כוחם הרב של הפרקליטים המגובים על ידי אירגונים בינלאומיים הממומנים על ידי בנקים בינלאומיים. אלו תומכים ב'קרן לישראל חדשה' שחבריה עובדים בפרקליטות, הכל למען חיסולה של מדינת ישראל. פרקליטות המדינה מלאה בסוכני 'הקרן לישראל חדשה' אלו מאימים בשם החוק והמשפט הבינלאומי שאם לא יעשה כדרישותיהם יבולע לישראל בשל "החוק הבינלאומי" ו"המשפט הבינלאומי" מומחים ידועי שם למשפט בינלאומי סתרו טענותיהם מפורשות בהיותן שקרים ניבזיים. הממשלה הנבחרת כדי לשלוט פוחדת לבצע את תפקידה ואילו הפקידים שתפקידם לבצע את החלטות הממשלה הנבחרת מפחידים אותה ומחליט במקומה. כך תפסו הנוכלים השקרנים הגדולים ביותר את השלטון. פרקליטת המדינה, הינה זרוע ממשלתית שאמורה לבצע את מדיניות הממשלה אך זו פועלת ללא לאות כדי לחבל בהשגת מטרותיה בתירוצים משפטניים שונים ומשונים.
בגלל חוסר אמון הממשלה בעמדות המשפטיות של אלו האמורים לבצע את מדיניותה מונתה ועדה אדמונד לוי אשר המלצותיה המבוססות משפטית מבטלות את אמינות תרוצי הפרקליטות. הפקידים הממשלתיים ממשיכים לחבל בהחלטות הממשלה. דוגמא: החלטת הממשלה לבטל צוים כ"צו שימוש מפריע" שהוא עצמו מפריע לחיים התקינים של תושבי יו"ש, אלא שהפרקליטות בשלה. השרים מצדם חוששים מהפקידים הממשלתיים. התנהלות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
טנא |
|
|
|
|
|
אני אוהב את הטנא הזה. ברגע שנושא התרבות יעלה למודעות תפתח תיבת פנג'ורה שלא יהיה ניתן לסגרה. מר טנא יהיה רק אחד מרבים שיחשפו את זוועות המערכת. שאלת האב שצריכה לעמוד לסדר היא: האם יש תרבות שחיתות במערכות השלטון בישראל?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
7 |
|
|
השופטת הילה גרסטל עשתה את המתבקש לאור חוק נציבות הביקורת המוציא את הנציבות מכלל יכולת לפעול. את השכל של שרת המשפטים קשה להבין. הסכימה לחוק שלמעשה מבטל ומוציא את הנציבות מכלל פעולה. את החוק ניסח לא אחר מאשר מי שהשרה ברוב שכל מינתה - השופט גולדברג שהוא אחד מאבות שחיתות המערכת המשפטית. ומה מצאה השרה לנכון להטיל משימה זו דוקא עליו?? אפשר לשער, כי הוא היה נציב הביקורת על שופטים. ומה לגבי השאלה איזה מין נציב היה הוא וכיצד פועלת זו בכלל. אז צריך להגיע למסקנה שאין למנות איש מעומק השחיתות כדי לתקן.
השרה נכשלה לחלוטין, לכן לא דרכה תצמח הישועה. זו יכולה לבא רק או עם התחלף השר/ה, או שהנושא יוצא מתחום משרד המשפטים ויהיה באחריות ועדה קבועה מיוחדת של הכנסת.
אם בוחנים מיהו השופט בדימוס גולדברג הרי לא רק תפקודו כנתל"ש לוקה אלא כך גם תפקודו כמבקר המדינה וכשופט בכלל! שופט פלילי ציני רע ואכזר המלגלג על אלו שעוד מצפים מבית המשפט לצדק ולעומת זאת נותן כל חסד לאנשי שלומו לאנשים הנכונים - מצא לנכון לזכות את אהוד ברק בפרשת העמותות.
את ניסוח חוק נציבות הביקורת על הפרקליטות צריכה היתה השרה - אילו היתה רצינית בכונותיה לנציבות מתפקדת, להטיל על הנציבה על גרסטל! ודאי שלא מעל ראשה להביא למוצר מוגמר חבלתי כפי שהביאה.
בעצומה המבקשת מגרסטל להשאר בתפקידה כתוב:
'לא יתכן כי גוף מבוקר יכתיב למבקר את אופן התנהלותו. התנהלות הפרקליטות בנושא סותרת את עקרונות המנהל התקין ומהווה תקדים מסוכן נוסף לשחיתות שפשטה במדינה.'
כך בדיוק פועל הגוף האמור לבקר את השופטים על פי דרישתו של אהרון ברק שלה נכנע שר המשפטים טומיסלב לפיד!
מעל לנציבות התלונות על שופטים, עומד נשיא בית המשפט העליון וזה מכתיב לנציב כיצד לנהוג. כך גם בפועל בתלונה על שופט הנציב פונה אל השופט הנלון ומענהו של זה האחרון הוא הקביעה הסופית!!! - הרי הוא שופט ולכן שואלים אותו... כך פעל אליעזר גולדברג בהיותו נציב תלונות הציבור על שופטים. הוא פעל כך על פי דרישתה של בייניש! אליו מצאה השרה שקד לנכון לפנות בקביעת אופן פעולת נציבות הביקורת על הפרקליטות. הנתל"ש הוא כבר התקדים שהינה קילקל גם פה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שכל |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
הרפלקס הפאבלובי של לכלוך הרואה מטאטא ...לפתוח בצעקות.
בדומה לסיפור שמשה סנה כתב בדפי הנאום שלו...
"נראה חלש..צריך להרים את הקול"
ברור שמערכת צדק צריכה להיות טהורה, ואם הבקורת מפריעה לה, כנראה יש לה מה להסתיר.
לפי הדגימות של רות דוד, הצעיר שנדרס בתאונה והנהגת לא נבדקה כלל ,כולל העדים, כל האירועים המתוזמנים להפליא עם חקירה מייד עם המינוי למשרת שרים (נאמן,רפול,קהלני....)
הכל מעיד שהעשן והגחלים בפעילות רציפה,
לא צריך לשאול את חיים רמון בנושא, כדי להבין שרצון טוב אין שם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המטאטא והלכלוך |
|