X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קלינטון או טראמפ? זה לא משנה, כי קשה לסמוך על אחד מהשניים. שניחם אינם אנשים אמינים. הם יודעים להבטיח ולא לקיים. המסקנה משום כך היא ממש עגומה: הבטחה שלהם לא שווה שום דבר
▪  ▪  ▪
קלינטון, טראמפ [צילום: ure-alliance/dpa/AP]

הפור כנראה נפל זה עתה, ורחוק מלבשר בשורה מרנינה. בעימות הסופי לנשיאות בארה"ב תהיה זוהי הילרי קלינטון מול טראמפ, ובלשון-המעטה: נבלה מול טריפה. לכל בר-בי-רב ידוע מכבר ששניהם אינם אנשים אמינים. הם יודעים להבטיח ולא לקיים. המסקנה משום כך כמובן עגומה: הבטחה שלהם לא שווה שום דבר. .
אינני מקנא בבוחר האמריקני המצוי ולא הייתי נכסף להיות במקומו. ידוע מראש שעם קלינטון וטראמפ יהיה גורלו תלוי על בלימה, ללא כל בשורה של תקווה ותוחלת. וכשבאופק נשקפת תמונה כה קודרת - זה נראה, כמובן, מתסכל ומדכדך.
קלינטון כשלה כמזכירת מדינה והסתבכה בתפקיד מעל ומעבר. איש לא ישכח לה את מר-עברה, ולכן עתידה גם מוטל בספק. בסך-הכל זו אישה אפורה, שאיננה בולטת ואף לא מדליקה. גם לטראמפ אין "קוריקולום-ויטה" מרשים. הוא חסר ניסיון מדיני מינימאלי. הוא גזען, משמיצן, הפכפך ומפחיד, ואצלו רק הכסף הוא זה שקובע.
לא משנה
גם ישראל לא תיבנה מן השניים. קלינטון אינה מחבבת אותנו, וטראמפ בוודאי אינו ידידנו. בהצהרות הבחירות שלהם יש רק מלל, החסר כל בסיס כדי לתלות בו אמון. אז למען השם, מי בעצם צריך את הבלה-בלה הזה מורעף על ראשו חדשים לבקרים?
עם יד על הלב - ראוי להודות: זה לא משנה מי בסוף ייבחר. שהרי גם אצל קלינטון וגם אצל טראמפ ימשיך להיות משכנה של שגרירות-ארה"ב בתל אביב, וירושלים תיוותר מחוץ לתמונה, גם אם טראמפ הוא, בעצם, זה שהבטיח להעבירה לבירה. הבטיח? - אז מה? "הוט אר גזוגט". בסופו של דבר הוא לא יעמוד בדיבורו. גם סיוע צבאי יהיה, מן הסתם, בקמיצה. ותזכורת קטנה למי ששכח: קלינטון ידועה בידה הקמוצה, וטראמפ דורש כסף מלא בתמורה.
כך או אחרת, ברור מאליו שבכל הנוגע להסכם עם אירן - הילרי קלינטון תמשיך את מסורת-אובמה. ישראל, כמובן, לא תצא נשכרת מכך. אלא שגם טראמפ לא חושב להושיע אותנו. במדיניותו העיקשת, של "אמריקה לאמריקנים", הוא עלול בהחלט לשים לנו רגל.

תאריך:  01/05/2016   |   עודכן:  01/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחירה בין נבלה לטריפה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הילרי? אין לתת בה אמון אבל
שבץ חלובה  |  1/05/16 15:12
2
למה ההגדרה המעליבה?
יוא"ב  |  1/05/16 17:04
3
אינך מבין את אמריקה מר לייב
מסעודה משדרות  |  3/05/16 06:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
עכשיו, אדוני הנשיא יש לי הכל. אבל, אישית לחלוטין, ללא ראיות עליהן יכול פלוני לחלוק ואלמוני לתבוע אותי על ראיית תכלת בעיניים עכורות. היום אדוני הנשיא, אני חי בעידן בו התקווה הולכת ונסוגה ומתמעטת ומתרחקת
יעקב שטרכר
יש חוסר שליטה בסכומים המסתכמים בעשרות מיליארדים. כל הכספים צריכים להיות מרוכזים אצל החשב הכללי. אם פעולה זו תתבצע או אז יוחלט כיצד להקצות את הכספים. להרחבת סל התרופות, משכורת חיילי החובה וניצולי שואה או להעבירם לגופים כוחניים המעוניינים להשתמש בכספים לפי סדר העדיפות שלהם?
איתמר לוין
קלושים הסיכויים של משה קצב לקבל חנינה בנימוק שמצבו הנפשי הידרדר מאז נדחתה בקשתו לקיצור עונשו. בהליך חנינה - בניגוד להליך השליש - מי שממשיך להתכחש לעבירות שביצע, אינו ראוי ל"חסד ורחמים"
עמי דור-און
רבים מאישי הציבור במדינה התרחקו מאריה אבנרי מחשש שקירבה זו תזיק להם. אנשי עסקים התרחקו מפניו והיו כאלה שאף ברחו מקרבתו כאשר ינוס הגדי הרך מפני הארי מושחז השיניים
ד"ר חיים משגב
במפלגת "המחנה הציוני" יש הרבה נרגנות ודם רע - ויש בה את אראל מרגלית. איש מפחיד בעליל    זה לא האיש שהמפלגה הזאת צריכה. זה אדם שיוליך אותה לתהומות שיש בהם הרבה בהמיות - ומעט מאוד תקווה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il