X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כדאי שהמנהלים יפנימו את העובדה שיש להם מאות ואלפי זוגות עיניים ומחושים על רצפת המכירה, אשר רובם רוצים, מבקשים ולעיתים אפילו מתחננים להעניק את הידע שלהם לטובת הארגון, אולם קורה ומידע זה נשאר אצלם בבטן ולא יוצא - וחבל
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הייתי עד לו אך אתמול ולבטח לא לראשונה. בעודי עומד בקופה, מתקשה הקופאית להעביר ולקרוא מוצר עם סורק הברקוד. להפתעתי, מדובר היה במוצר תחת מותג פרטי של אחת מהרשתות הגדולות.
הקופאית עמלה ועמלה ובסוף הקלידה את הספרות באופן ידני, שאלתי אותה זו פעם ראשונה שקורה לך? ענתה מה פתאום, זה קורה, שאלתי אותה ומה את עושה עם הבעיה? משכה בכתפיה באדישות וסיימה את החשבון. ניסתי לקלוט את מבטה ולהבין ממנה האם גם היא מבינה מה שאני חשתי, אולם מבט עיניה היה עמום ונראה כאילו לא שייך לחלל בו היא נמצאת.
חלקכם בטח שואל, מה אתה עושה עניין מסיפור קטן זה?, שהרי כמעט כולנו נתקלים בתופעה מידי פעם, זהו שמאחורי "אירוע קטן וזניח" זה עומד עולם שלם של ערכים ותפיסות ניהוליות.
מדובר כאן על קצה קטן של קרחון ענק, אשר לא קל לטפל בו, אולם מי שמוצא את הנוסחא מיטיב את דרכו ומשפר אותה, הרבה מעבר לזמן אשר מתבזבז בקופה, שגם לו חשיבות עליונה בכול הקשור לניהול זמן ולהמתנה בנקודה קריטית זו.
מחויבות, הזדהות ושייכות אכפתיות, מקצועיות בעצם מה לא, אולי נוח לקרוא לזה במילה אחת - ניהול. למנהלים יש לעיתים, נטייה לראות את עלות העבודה של העובדים בתור נטל, אשר יש לשאוף להפחיתו במקום לראות את העובדים כהוצאה קיימת ונתונה, אשר יש "להפיק ממנה את המירב" לשפר ולהטיב את מצבו של הארגון ולהפכו לארגון לומד, אשר משפר את ביצועיו על ציר הזמן.
בארגון לומד, קיימות כמו בכול מקום טעויות, כמו במקרה של הקופאית שלנו, אולם תקלה זו הייתה מדווחת במיידי לקופאית הראשית, אשר הייתה רושמת אותו על טופס מסודר, אשר היה מועבר עוד באותו יום לקניין האחראי, אשר היה מטפל בבעיה ולא זורק אותה לפח.
נשמע פשוט? אך לא לכולם זה מוכר!
כדאי שהמנהלים יפנימו את העובדה שיש להם מאות ואלפי זוגות עיניים ומחושים על רצפת המכירה, אשר רובם רוצים, מבקשים ולעיתים אפילו מתחננים להעניק את הידע שלהם לטובת הארגון, אולם קורה ומידע זה נשאר אצלם בבטן ולא יוצא - וחבל.
מידע זה וישומו הוא הנכס האמיתי של הארגון, הוא נמצא ומתגלגל על רצפת העסק שלכם, "כול" תפקידכם הוא לדאוג שלא ילך לפח ויעלם.

תאריך:  03/05/2016   |   עודכן:  03/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקופאית והברקוד, האם רק סיפור קטן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עקרון השרידות מונע למידה
טיל אוילנשפיגל  |  4/05/16 07:11
2
האמת: לא הבנתי כלום. איזה ארגו
פריטה  |  4/05/16 08:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מדינת ישראל הולכת ומאבדת יותר ויותר את צביונה היהודי, כשאת מקומו תופס לו הלאום החילוני, המשיל מעצמו את זיקתו למסורת ודת. כך נראה הימין החדש של עכשיו
רו"ח נדב הכהן
אזהרה: לפניכם רשימה מייגעת ומשמימה במיוחד (וגם מהלכת אימים) - בנושא שיש לו השלכות על כל ישראלי, הלא הוא הפנסיה. רשות המיסים "הצליחה" להביא לעולם מוצר שאיש אינו יכול להבין, ואשר מזמין תאונות מס רבות מספור
רפי לאופרט
בחמש-עשרה השנים האחרונות השמאל עשה כברת דרך מעשית ארוכה מאוד לעבר יצירת מצע אידיאולוגי ומעשי למלחמת אזרחים, לשם החזרתו לעמדת בכורה חברתית-פוליטית במדינה
אסתר שניאורסון גרי
למרבה התדהמה משטרת ישראל הכניסה גוף בעל אג'נדה פוליטית קיצונית כדי שיחנך את שוטריה
אלכס נחומסון
אירוע סיכול הפח"ע בתל רומיידה ממחיש את הפסוק "סוף מעשה במחשבה תחילה" שנכון לכל מי שהיה ויש לו יד ורגל בקבלת החלטות קשורות ההשפעה של הפרט על התוצאה והמציאות שמתהווה לתוצאה עלולה להיות מרחיקת לכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il