X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
והנה קם אלוף בצה"ל ומחליט להטיף לנו משהו שהוא מעורר פלצות, ומתי בערב יום השואה והגבורה, ככה סתם ביום נורא הוד זה החליט אלוף בצה"ל לחנך את עם ישראל, אמר מה שאמר סתם ולא פירש
▪  ▪  ▪
יאיר גולן [צילום: אוליבר פיטוסי/פול/פלאש 90]

יאיר גולן הוא סגן הרמטכ"ל, הוא הגיע לתפקידו בתוקף הישגיו הצבאיים, בתוקף היותו לוחם מהשורה הראשונה, לא שמעתי מכל אלה שהתבטאו בעדו, כי הוא נבחר מאחר שהיה דמות חינוכית יוצאת דופן, עד כה היה מקובל כי מי שעוסק בנושאי חינוך בישראל הם המורים ומשרד החינוך וכמובן ההורים.
והנה קם אלוף בצה"ל ומחליט להטיף לנו משהו שהוא מעורר פלצות, ומתי בערב יום השואה והגבורה, ככה סתם ביום נורא הוד זה החליט אלוף בצה"ל לחנך את עם ישראל, אמר מה שאמר סתם ולא פירש, מילא אם הייתה לו משנה סדורה כדת וכדין כי המצב נורא והיום, ומחר אנו הולכים לחסל את כל המיעוטים בארצנו, כי אנו רוצים לטהר את המולדת מגורמים יהודים ניחא הוא מתריע.
אבל לא זה המצב, המצב הוא שבכל רשויות החינוך הפלשתיני מחנכים לשנאת יהודים וישראלים, כומר נוצרי שמטיף ומעודד לגיוס לצה"ל מוקע על עמוד הקלון של אחיו המוסלמים, עד כדי איום ברציחתו.
כן יש מה לעשות אבל לא בסיסמאות חסרות תוכן, בזמן מתאים, להטמיע זאת בספרי הלימוד, בשיעורים לאזרחות טובה, במפגשים עם השונה והאחר, בפעולה ארוכת טווח ומוסדית, הנאום של יאיר גולן אם היה נישא בשבועות לא היה מעורר שום תגובה, אבל במועד בו נישא זה היה מעורר פלצות.
ולבסוף שאלתי ליאיר גולן האם במערכי השיעור בצה"ל, בבתי הספר של צהל, במפגשים של מפקדים עם פקודיהם, מדברים על כך, מסבירים שאסור לשנוא על בסיס גזענות או כל דבר אחר, כמה פעמים בחייו נשא יאיר גולן הרצאה בנושא זה בפני קורס מפים, או מכים, או קורס קצינים, אני מוכן להסתכן בניחוש - אף פעם.
ומאימתי הצבא שאמנם הוא צבא העם מחנך את העם והמדינה, זה מצטרף לחרות שלוקחים להם כמה בכירים לחרוג מהמינהל התקין ולעסוק בנושאים לא להם בפומבי, לזה אפשר להוסיף את מאיר דגן ז"ל שהלך לדבר עם האמריקנים ולהתריע על כוונתו של בנימין נתניהו ואהוד ברק לתקוף את מתקן הגרעין באירן, אנשים כאלה יהיו בעלי זכויות כמה שיהיו צריך להוקיעם בשער בת רבים.

תאריך:  08/05/2016   |   עודכן:  08/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאיר גולן ואמירתו האומללה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
האם ממנים לפי דעות פוליטיות? ל"ת
ראה קבלה לגל"צ...  |  8/05/16 13:19
2
כנראה שהוא רצה כותרת
אקמול פורטה  |  8/05/16 15:31
3
גולן ויתר על הרמטכ"לות
שרגא  |  8/05/16 15:59
 
- הוא לא צריך ללכת לשמאל. הוא
ל-שרגא  |  9/05/16 11:30
4
רצוני להביא כאן תגובה שכתבתי
פלצות וגם חלחלה  |  9/05/16 10:46
 
- אכן, פלצות וחלחלה
יוסי פלס  |  10/05/16 22:48
 
- הנך נמנה על אלה הבוכים ש"גנבו
למתלהם פלס  |  11/05/16 11:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
האם דברי סגן הרמטכ"ל באים מהבטן שלו? האם זו רוח המפקד?    כאשר סיכוייו הפוליטיים של גבי אשכנזי כנראה אפסו, הרמטכ"ל החדש נכנס למרוץ על תפקיד ראש הממשלה?
אסתר שניאורסון גרי
יום השואה, מעבר למה שמסמל היום הזה, ואיני מדברת על לעמוד בצפירה, או לדבר על זה בהיסח הדעת, הוא לימוד שנצרב בנשמה. כמו להיכנס אל תוך נפשו של כל אחד מששת המיליונים, כל אחד שהיה עולם שלם לאביו ולאימו, שהיה כל העולם של הורה לילדיו, של משפחה, יום אחד בשנה רק לזכור בלי אש מחלוקת, בלי בזיונות, רק קונצנזוס, האם היה זה משהו גדול מדי לסגן הרמטכ"ל?
יצחק מאיר
יש לרעיון הזה השלכות מכוננות על תורת החברה הישראלית האידיאלית, על מיצובו של הפרט ברקמה של אומה, על מסכת החוקים והמשפטים המגנים על כל איש ואישה, על עני כעל שוע, על אזרח כעל גר
איתן קלינסקי
התגובות ברשתות החברתיות ממחישות יותר מכל את תמונות הזוועה של הרחוב באירופה בכלל ובגרמניה בפרט בשנות השלושים של המאה הקודמת. מצערת העובדה, שלנוכח שתיקת הכבשים של שרי הממשלה, היה זה השר אבי גבאי שיצא בגלוי בתמיכה באלוף יאיר גולן
רפאל בוכניק
סגן הרמטכ"ל כשל בבחירת העיתוי - ערב יום השואה והגבורה, לא העריך מה יהיה ההד לדבריו- בארץ ובזירה הבינ"ל, לא הפנים את מהות הקונצנזוס המייוצג ע"י יום השואה והגבורה. זאת, מבלי שנדרשנו לבחון את איתנותן של האנלוגיות ההיסטוריות, שעל פני הדברים נראות מופרכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il