חגיגת מועדון לקוחות של סופרפארם, הפכה להיות כבר חלק מהחיים בישראל. סופרפארם עורכת חגיגה שכזו אחת לחודשיים ובמקום כ-9 שבועות מכירות בחודשיים היא משנה את לוח השנה לשווה ערך של כ-10 שבועות בחודשיים.
בקרתי במספר חנויות של סופרפארם בחגיגת המועדון האחרונה והתבוננתי היטב מה קנו הלקוחות. רובם מילאו את הסלים במוצרי סופר רגילים ופחות במוצרי בית מרקחת, דבר שמציב את סופרפארם כרשת השנייה בישראל ולא את יינות ביתן או
רמי לוי.
סופר פארם לימדה את לקוחותיה לקנות קפה טסטר צ'ויס אצלה לצד שמן זית, מגבוני נייר, טחינה, דגני בוקר, פסטות ומשחת שינים ואכן נוגסת במכירות רשתות המזון בכל מקום אפשרי והכל בזהירות מבלי "לחצות את הקווים" ולמכור קומקומים וטוסטרים, להבדיל ניו פארם, שמנסה להמציא את הגלגל ואת עצמה בכל פעם מחדש.
טחינה ב-5.99 שקל, קפה טסטר ב-19.9 שמן זית ב-19.9 ללא תנאים אלו מחירי צרכן טובים שלא רואים אותם ברשתות המזון, דבר שמניע את הצרכנים לשם במקום לרשתות "הרגילות" להבדיל ממחירי המועדון של רשתות המזון אשר אכן עורכות מבצעים וערבי לקוחות, אבל ממש לא מפתיעים אותנו במחירים מדהימים, רשתות אלה ממשיכות לייקר את המוצרים ולעשות לנו "טובות" ומידי פעם זורקות לנו פירורים עם 20% הנחה על מגוון מוצרים, אחרי שייקרו את רובם ב-שיעור ההנחה ועוד כמה אחוזים.